Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung smart tv op netwerk

Pagina: 1
Acties:

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 20:08
Ik heb een smart tv van Samsung en deze heeft altijd bedraad op mijn netwerk gezeten. Ik kon met de app allcast ook altijd gewoon foto's naar mijn tv streamen.

Totdat ik er vorige week achter kwam dat, allcast de tv niet kon vinden. De tv is nog wel aangesloten op internet en kan dan ook gewoon via YouTube filmpjes kijken.

Uiteindelijk in de router gekeken, hier zie ik een apparaat met unknown en IP adres komt overeen met wat mijn tv ook aan geeft in de settings. Heb in de instellingen de naam van mijn tv al aangepast, zonder succes. Ook heb ik hard een ip adres ingesteld, de tv gereset en de router gereset, helaas zonder succes.

Iemand enig idee waarom de tv wel het internet op komt, maar herkend wordt als unknown? Ik vermoed dat als deze goed herkend wordt, het probleem ook opgelost is.

https://docs.google.com/f...T2c/edit?usp=docslist_api

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 23:39
Check het Telfort-forum, je bent niet de enige met deze problematiek. De oorzaak is een firmwareupdate van je modem.

Zie ook: Telfort xDSL Internet ervaringen topic - Deel 20