Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:44

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter

meeting Gasterse Duinen +BBQ

UPDATE GAAT NIET DOOR

Het is alweer augustus en de heide bij mij in de buurt begint langzaam weer op te bloeien. Tijd voor een Fotografie meet. Ik woon midden in Nationaal beek- en esdorpenlandschap "de Drentsche Aa", met natuur om mij heen op loopafstand.Een mooi moment om weer eens een (mini) fotografie meet te organiseren dacht ik zo.Er is niet alleen heide te zien, maar ook de Drentse Aa, een hunnebed, wat wilde konijnen , "schotse" hooglanders, en wat ook wat bos.
Afbeeldingslocatie: http://mrc4.nl/meuk/testcase/k/P1100962.JPG
alleen de konijnen missen nog

Naast de wandeling, is er (als het weer het toelaat) een BBQ op het terras in de tuin. Het terras is groot genoeg voor 12 man, lijkt mij geen probleem dus. Want ik wilde er ook een gezellige dag van maken, s'avonds is er ruimte voor een groot kampvuur, iets dat goed helpt als het buiten afkoelt

Ik weet dat gasteren niet bepaald centraal in nederland ligt en dat velen zullen afhaken, maar ik hoop wel dat er noordelingen zijn voor wie de afstand geen probleem is. Meer zielen, meer vreugd :)

Prijs?
Gratisch!

Wanneer gaat het door?

Als er 4 aanmeldingen (met mij 5 in totaal) zijn kan de meeting worden georganiseerd.
En als het niet doorgaat
Dan hebben jullie een gezellige avond voorbij laten gaan. Maar wie weet organiseer ik nog een herfstwandeling in Noord Limburg/Nijmegen. Al doe ik geen beloftes.

[ Voor 20% gewijzigd door mrc4nl op 23-08-2014 20:57 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36
Iets te ver weg voor mij, maar voor de herfstwandeling in Noord Limburg/Nijmegen heb ik wel interesse.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:05

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Same, iets te ver weg. Nijmegen/Limburg in de herfst lijkt me wel leuk en komt denk wel uit.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
Drenthe ligt voor mij ook een paar kilometertjes uit de richting. Nijmegen heb ik daarentegen best oren naar!

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

Bravo

Second Best

Het lijkt mij wel een keertje leuk om mee te gaan en een keer deel te nemen aan de discussies ipv alleen maar te lurken :P
Alleen heb ik de voorgestelde dagen allemaal al vol zitten, vooral met vakantie :D

Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mij komt de Nijmegen-meet ook beter uit qua afstand. Kunnen we niet daar op de heide gaan schieten? Mook heeft een mooie heide, dacht ik. De heide in Nijmegen zelf is helaas minder indrukwekkend.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart[Spiral]
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:14
Ik zou ook wel een keertje mee willen kijken bij een meeting, maar in augustus gaat het niet uitkomen. Nijmegen in de herfst zou voor mij echter perfect uitkomen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Na het overweldigende aantal aanmeldingen besluit ik maar de meeting af te zeggen.
het word dan maar een feestje in mn eentje.

Een meeting in limburg/nijmegen voel ik wel wat voor om te organiseren maar ik wel eerst zelf op de locatie hebben gekeken. :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

De Mookerheide hier is inderdaad erg mooi! Wellicht voor ergens in de herfst?

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
tobiasvs schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:21:
De Mookerheide hier is inderdaad erg mooi! Wellicht voor ergens in de herfst?
ik ben er geweest en het lijkt me best mooi in de herfst :) ik denk dat ik die locatie kies

ik maak ff een nieuw topic aan [animocheck] F&V herfstmeeting, wandeling mookerheide

[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 02-09-2014 22:15 ]

ora et labora

Pagina: 1