Foto & videomeeting Wandeling Mookerheide |
![]() |
Aangezien men geen interesse had in een meeting in Drenthe (slechts 1 aanmelding!) dan maar in Noord-Limburg. Ik hoop dit keer op meer aanmeldingen Ik ben recent bij de Mookerheide geweest en het lijkt mij een prima locatie om een stukje te wandelen en wellicht wat foto'tjes te schieten. Het is nog nu geen herfst dus er is tijd genoeg om een meeting in te plannen.Mijn idee was eind oktober- begin november, met een beetje geluk is het bos dan wel in de herfstsfeer en zijn nog niet alle blaadjes van de bomen |
Aanmelden |
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
(De normale meeting manager site deed het niet, dus dan maar een ander, heb geen zin om ff snel opnieuw het wiel uit te vinden |
Programma |
• Ik ben zelf geen vroege vogel,rond 13:00 uur verzamelen lijkt mij een prima tijd. • De wandelroute wordt niet gepland, gewoon lopen om paden die mooi zijn. • rond 15:00 uur een terasje opzoeken wat bij te kletsen, gear uitproberen en een broodje te eten • Weer een stuk wandelen, en om 17:00 uur weer bij het eindpunt te staan. • De lengte van de wandeling staat niet vast, reken op enkele kilometers. • Het tempo zal niet hoog liggen, om zo in alle rust foto's te kunnen maken of lenzen wisselen |
ora et labora