Dit wordt mijn eerste pc samenstelling en ik heb totaal geen ervaring met hardware. Ik stel het zeer op prijs als je hier jouw mening over kan geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allereerst moet het een gaming pc worden. Wellicht zou het handig zijn als ik dit systeem ook als werkstation kan gebruiken voor tekstbestanden en internet browsen. Maar als de prijs hierdoor omhoog gaat is dit niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is toch ehct €600, daarbij op komt dan nog het os. Als hier tips voor zijn is dat welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een headset, deze heeft een usb en een input/output jack. Dit lijkt me geen probleem om aan t sluiten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan deze topic is een lijst met componenten te vinden, deze heb ik samengesteld en daarin staat alles wat ik op dit moment nodig denk te hebben.. er is altijd mogelijkheid om uit te breiden denk ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang deze maar bekend staat om kwaliteit en betrouwbaarheid.
Ga je overklokken?
Over de processor heb ik gelezen dat deze absoluut geschikt is voor overclocken en dat ben ik dan ook van plan.
Ik hoop dat ik voldoende informatie over mijn wensen heb gegeven, alvast bedankt (
) als je jouw reactie geeft over deze samenstelling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allereerst moet het een gaming pc worden. Wellicht zou het handig zijn als ik dit systeem ook als werkstation kan gebruiken voor tekstbestanden en internet browsen. Maar als de prijs hierdoor omhoog gaat is dit niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is toch ehct €600, daarbij op komt dan nog het os. Als hier tips voor zijn is dat welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een headset, deze heeft een usb en een input/output jack. Dit lijkt me geen probleem om aan t sluiten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan deze topic is een lijst met componenten te vinden, deze heb ik samengesteld en daarin staat alles wat ik op dit moment nodig denk te hebben.. er is altijd mogelijkheid om uit te breiden denk ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang deze maar bekend staat om kwaliteit en betrouwbaarheid.
Ga je overklokken?
Over de processor heb ik gelezen dat deze absoluut geschikt is voor overclocken en dat ben ik dan ook van plan.
Ik hoop dat ik voldoende informatie over mijn wensen heb gegeven, alvast bedankt (
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | Asus H81M-PLUS | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 243,04 | € 243,04 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Crucial Ballistix Elite BLE2CP4G3D1608DE1TX0CEU | € 75,70 | € 75,70 |
| 1 | Corsair CX600M | € 62,90 | € 62,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 578,34 | |
[ Voor 47% gewijzigd door Pvt_Rhino op 10-08-2014 13:09 ]