Aangezien ik er maar niet uit geraak, heb ik besloten om toch maar wat hulp te vragen
Ik zou op facebook 2FA willen inschakelen, wat geregeld kan worden door het instellen van de zogenaamde "Codegenerator" (https://www.facebook.com/...ction=code_generator&view). Daar heb je een optie tussen het inschakelen op de facebook-app, of het "installeren" van een andere manier.
Nu heb ik de facebook-app niet, en wil deze ook niet, dus de eerste optie valt sowieso af.
De tweede optie, het "installeren" van een andere manier zou moeten werken met Google Authenticator (Google Play: Google Authenticator), welke ik reeds succesvol ingesteld heb op mijn telefoon voor onder meer Google accounts, Amazon account, Microsoft account en nog enkele anderen. Ik weet dus hoe Google Authenticator werkt.
Echter, als ik via Facebook de QR code scan, en dan vervolgens een gegenereerd nummer invul, krijg ik altijd de melding dat de code niet correct is

Ik heb reeds verschilende zaken geprobeerd:
- Code manueel ingevoerd
- Flash toestaan op facebook
- ABP uitschakelen
- Ghostery whitelisten
- Chrome gebruiken ipv Firefox
Niks helpt. Als ik op internet zoek, kan ik ook geen andere gebruikers vinden die hiermee problemen hebben.
Heeft er iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Tot slot nog de specs van de telefoon (mocht het daar aan liggen
):
- Acer Liquid E2 Duo
-> Android 4.2.2 (laatste beschikbare versie voor telefoon)
-> Google Authenticator 2.49 (ook laatste versie vziw)
Ik zou op facebook 2FA willen inschakelen, wat geregeld kan worden door het instellen van de zogenaamde "Codegenerator" (https://www.facebook.com/...ction=code_generator&view). Daar heb je een optie tussen het inschakelen op de facebook-app, of het "installeren" van een andere manier.
Nu heb ik de facebook-app niet, en wil deze ook niet, dus de eerste optie valt sowieso af.
De tweede optie, het "installeren" van een andere manier zou moeten werken met Google Authenticator (Google Play: Google Authenticator), welke ik reeds succesvol ingesteld heb op mijn telefoon voor onder meer Google accounts, Amazon account, Microsoft account en nog enkele anderen. Ik weet dus hoe Google Authenticator werkt.
Echter, als ik via Facebook de QR code scan, en dan vervolgens een gegenereerd nummer invul, krijg ik altijd de melding dat de code niet correct is

Ik heb reeds verschilende zaken geprobeerd:
- Code manueel ingevoerd
- Flash toestaan op facebook
- ABP uitschakelen
- Ghostery whitelisten
- Chrome gebruiken ipv Firefox
Niks helpt. Als ik op internet zoek, kan ik ook geen andere gebruikers vinden die hiermee problemen hebben.
Heeft er iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Tot slot nog de specs van de telefoon (mocht het daar aan liggen
- Acer Liquid E2 Duo
-> Android 4.2.2 (laatste beschikbare versie voor telefoon)
-> Google Authenticator 2.49 (ook laatste versie vziw)