Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Subwoofer hergebruiken

Pagina: 1
Acties:

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-11 09:53
Hallo allemaal,

Mijn laptop heeft kort geleden het scherm kapot gehad. Nu heb ik besloten het niet te repareren om verschillende redenen. De laptop was niet meer bruikbaar dus heb ik alles eruit gehaald wat ik dacht te kunnen hergebruiken.

Zo heb ik ook de subwoofer en 2 boxjes eruit gehaald. Ik heb alleen nog niet een idee hoe ik deze weer werkend kan krijgen.

Wellicht dat iemand hier mij op de goede weg kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a4wZdaY.jpg

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:58
Als ik zo snel op de foto kijk zie ik twee stekkertjes. 1 op de linker speaker en 1 op de 'subwoofer'. Volgens mij kan je hier gewoon speakerkabel aan hangen en gaan. Uiteraard wel even de weerstand controleren voordat je de versterker molt.

Maar wat ga je hier dan mee doen eigenlijk?

*sowieso

• PRoCx
Ik wil er een mini-box van maken. Wat voor speakerkabel bedoel je precies?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Speakerkabel is niet zo moeilijk om op te zoeken... https://www.google.be/search?q=speakerkabel&tbm=isch

Android developer & dürüm-liefhebber

• PRoCx
Dat begrijp ik. Dit is alleen nieuw voor mij en ik kon niet direct vinden wat voor stekkertjes die witte precies zijn en hoe ik dit tot een aansluiting krijg

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18
Leuk zo'n mini-box, maar verwacht met die kleine laptopspeakers niet al te veel kwaliteit. Kijk voor wat inspiratie anders in het Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 19]

• PRoCx
Het is ook voor de lol ;) maar ik ga zeker dat topic bekijken. Bedankt!
Pagina: 1