Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Ik zoek een?
Telefoon waarmee ik een mobile hotspot kan maken voor mijn tablet en waar ik gewoon mee kan bellen en smsen. Omdat mijn budget hiervoor zo laag mogelijk ligt wil ik het liefst geen touchscreen, want dat is bij goedkope modellen altijd zo rampzalig.

Wat is je budget?
Het goedkoopste, onder de 100 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een tablet waar een simcard is kan, maar die is niet makkelijk mee te sjouwen overal naartoe. Ik heb een abbo met internet en bellen. Ik hoop een netwerk te kunnen maken met de nieuwe telefoon en dan toch mijn tablet op jnternet te krijgen als ik op reis ben. Een andere reden dat ik die side telefoon wil is dat bellen met een tablet er te debiel uit ziet en ook niet goed werkt. Android, windows etc maakt me niks uit. Als het maar goed werkt, niet traag is en vooral goedkoop blijft.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gezocht, maar kom uit op touchscreens en ik heb liever een knoppen telefoon die lang batterij heeft en snel reageerd.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste optie.

Verwijderd

Als je ook 4g wilt is dit de goedkoopste optie.
Full qwerty, daarnaast ook een touch screen.

pricewatch: BlackBerry Q5 Zwart

En tijdelijk voor rond de 130e te koop.
[Actie] 50euro cashback op de BlackBerry Q5, Q10, Z10 of Z30
Goedkoper 4g en fysiek toetsenbord is er niet.

De cpu-is wel relatief licht, maar dat heb je sowieso in de prijsklasse, het os gaat er prima mee om.

Voor 3g toestellen, zou ik mij verdiepen in oude modellen nokia toestellen met symbian. Die hebben vaak een theter optie, en daarnaast goede batterijtijd.
2e hands zijn die goedkoop, maar houdt er wel rekening mee dat die toestellen gauw 3 tot 6 jaar oud zijn.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Als je de toetsen laat vallen, is er ruim voldoende keuze in Android toestellen in de pricewatch onder de 100 Euro. Met toetsen en hot spot functie kom je uit op nul voor de prijs die je wil uitgeven.
Je zult of budget of toetsen eis moeten laten vallen, of iets ouds tweedehands zien te scoren zoals nul07 suggereert.

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:19
Bellen met een tablet kan overigens ook gewoon met een headset, waardoor het er niet achterlijk uitziet. Maar dan heb je nog je andere redenen natuurlijk :)

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:36

TRaSH

koffie ?

onthoud dat veel van die goedkopere telefoons zoals de nokia's geen hotspot functie hebben

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dual sim abonementje ?

1 tje in de cheap ass telefoon van 12 euro
de andere in je tablet

kun je niet gewoon een 2e sim krijgen ?

[ Voor 79% gewijzigd door Fish op 09-08-2014 23:50 ]

Iperf

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Nokia L520? Imo het beste wat je kan krijgen voor die prijs, en ondersteunt gedeeld internet. Kost tien negentjes nieuw. Touchscreen zelf werkt prima, scherm is een beetje "meh" in daglicht, niet echt helder. Maar verder eigenlijk een heel leuk ding.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1