Ik heb een persoonlijke website (waar ook nog 's echt niets nuttigs op staat). Ik doe ook niet aan promotie en dergelijke. Heb dat domein ook al ruim 10 jaar in bezit. Sinds een maandje (toevallig nadat hij 10 jaar oud is geworden, maar dat is vast toevallig) krijg ik vrijwel dagelijks 1 of meer bezoeken uit de hele wereld, met een grote concentratie in Brazilie. Niks spannends, die paar bezoekjes, maar omdat ik voorheen eigenlijk alleen zelf wel 's keek verbaast het mij.

Herkennen mensen dit? Hoe kan zoiets komen? Omdat het allemaal compleet verschillende locaties (maar wel veel in Zuid-Amerika) zijn, lijkt het me geen grappenmaker. Daarvoor is het ook te infrequent (want het duurt nu al ruim een maand)...

Herkennen mensen dit? Hoe kan zoiets komen? Omdat het allemaal compleet verschillende locaties (maar wel veel in Zuid-Amerika) zijn, lijkt het me geen grappenmaker. Daarvoor is het ook te infrequent (want het duurt nu al ruim een maand)...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.