Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Muis.
Dit is vooral een orientatie, maar 100,- max. Daarna word het onzin.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een Sharkoon Darkglider En bevalt opzich prima, behalve dat deze eigenlijk al te klein is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Keihard spellentjes spielen!
Muis gaat vooral gebruikt worden voor FPS/RPG, maar geen moba's of MMO's. RPG's zijn vooral action based dus meer dan 12 knoppen hoeft niet.
Daarnaast heb ik het liefst een palmgrip, maar kan dit nooit vanwege te kleine muizen
TL;DR:
ik zoek een grote muis.
editje: aantal knopjes, zag er twee over het hoofd (linker en rechter, vrij onbelangrijk, maar alsnog
)
Ik zoek een?
Muis.
- Groot (+- reus) (huidig is 13x8cm, en dat is te klein)
- Pink rest
- Snel
- 5+ knoppen, maar geen MMO muis.
Dit is vooral een orientatie, maar 100,- max. Daarna word het onzin.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een Sharkoon Darkglider En bevalt opzich prima, behalve dat deze eigenlijk al te klein is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Keihard spellentjes spielen!
Muis gaat vooral gebruikt worden voor FPS/RPG, maar geen moba's of MMO's. RPG's zijn vooral action based dus meer dan 12 knoppen hoeft niet.
Daarnaast heb ik het liefst een palmgrip, maar kan dit nooit vanwege te kleine muizen
TL;DR:
ik zoek een grote muis.
editje: aantal knopjes, zag er twee over het hoofd (linker en rechter, vrij onbelangrijk, maar alsnog
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 10:40 ]