Toon posts:

[fps]Game muis, grote (rechtshandige) hand | pinkrest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Muis.
  • Groot (+- reus) (huidig is 13x8cm, en dat is te klein)
  • Pink rest
  • Snel
  • 5+ knoppen, maar geen MMO muis.
Wat is je budget?
Dit is vooral een orientatie, maar 100,- max. Daarna word het onzin.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een Sharkoon Darkglider En bevalt opzich prima, behalve dat deze eigenlijk al te klein is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Keihard spellentjes spielen!

Muis gaat vooral gebruikt worden voor FPS/RPG, maar geen moba's of MMO's. RPG's zijn vooral action based dus meer dan 12 knoppen hoeft niet.

Daarnaast heb ik het liefst een palmgrip, maar kan dit nooit vanwege te kleine muizen _/-\o_

TL;DR:
ik zoek een grote muis.

editje: aantal knopjes, zag er twee over het hoofd (linker en rechter, vrij onbelangrijk, maar alsnog :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 10:40 ]

Verwijderd

Ik zelf heb een logitech g500 waar ik opzich wel blij mee ben, maar vind ik zelf ook nog aan de kleine kant. Heb je al naar de Roccat kone XTD gekeken? Vriend van mij heeft deze muis en denk dat deze aardig in de buurt komt van jou eisen

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-02 00:03
Had een topic gestart (Nieuwe (gaming) muis gezocht, ergonomische eisen in topic) met muis eisen en kreeg zero response.

Ik ben uiteindelijk voor de Func MS-3 (rev2) gegaan. Heb hem net vanavond, het is toch altijd even wennen na jaren dezelfde muis maar ben er tot nu toe blij mee.

Groot oppervlak om 'te palmen', duim rest links, twee treden rest rechts, oftewel ringvinger-rest rechts met daarnaast nog een lagere pinkrest-rechts. Ik vind de muis 'normaal' qua palm-oppervlak, maar andere noemen hem groot.

Niet teveel knoppen, wel op een fijne plek (voor mij). Wel prijzig, maar schijnt dan ook erg goed in elkaar te zitten (voelt goed, kan met 2uur gebruik nog niet veel zeggen :).

Een tip, niks meer, niks minder.

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er goed uit, niet enorm lang maar het ziet er goed uit! Ik vraag je binnenkort wel hoe die bevalt :P