Inleiding
Via mijn werkgever mogen we een pc samenstellen bij Paradiget. Een van de voorwaardes is dat de bestelling online moet worden geplaatst, producten die niet meer in hun internet magazijn liggen (en dus moeten worden opgehaald bij een winkel, tellen niet mee).
Nu heb ik de Best Buy Guide van Juli bekeken en daarin staat een perfecte PC voor ongeveer 750 euro. Het probleem is alleen dat ze deze onderdelen niet (meer) hebben bij de Paradiget.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 750 voor het systeem zelf, daarnaast heb ik nog ongeveer 300 over voor randapparatuur: monitor, headset, toetsenbord en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een windows 8.1 licentie liggen, en tevens ook een dvd drive (ook al weet ik niet of ik deze ga gebruiken), verder word het een volledig nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zou ik een SSD erin willen hebben, die ruim voldoende opslag heeft voor mijn windows installatie ik zat zelf aan aan een 254 gb ssd te denken (128 is eventueel ook voldoende / wat denken jullie?)
verder had ik als videokaart de Radeon R9 280X in gedachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
echte voorkeuren heb ik niet, Intel of AMD, Nvidea of ATI (AMD)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien mijn werkgever een deal heeft gesloten met Paradiget, moeten alle onderdelen bij die winkel gekocht worden.
Form factor ect. is niet zo belangrijk
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te gaan overklokken
Zouden jullie mij willen helpen om een zo goed mogelijk systeem samen te stellen met onderdelen die beschikbaar zijn bij de Paradiget
ps. je kan bij paradiget zien of een product in de internet magazijn aanwezig is door het in je winkelmandje te leggen, als er géén uitroepteken achter de productnaam komt te staan, is het in orde.
Bij voorbaat dank
pps. Ik spreek in dit topic in de IK vorm, in werkelijkheid doe ik dit voor een goede vriend en betreft het dus ook niet mijn pc, werkgever of geld
Mijn build die ik heb afgeleid van het BasisGamePC van de BBG Juli 2014:
Paradigit budget game pc:
Randapparatuur:
Via mijn werkgever mogen we een pc samenstellen bij Paradiget. Een van de voorwaardes is dat de bestelling online moet worden geplaatst, producten die niet meer in hun internet magazijn liggen (en dus moeten worden opgehaald bij een winkel, tellen niet mee).
Nu heb ik de Best Buy Guide van Juli bekeken en daarin staat een perfecte PC voor ongeveer 750 euro. Het probleem is alleen dat ze deze onderdelen niet (meer) hebben bij de Paradiget.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 750 voor het systeem zelf, daarnaast heb ik nog ongeveer 300 over voor randapparatuur: monitor, headset, toetsenbord en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een windows 8.1 licentie liggen, en tevens ook een dvd drive (ook al weet ik niet of ik deze ga gebruiken), verder word het een volledig nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag zou ik een SSD erin willen hebben, die ruim voldoende opslag heeft voor mijn windows installatie ik zat zelf aan aan een 254 gb ssd te denken (128 is eventueel ook voldoende / wat denken jullie?)
verder had ik als videokaart de Radeon R9 280X in gedachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
echte voorkeuren heb ik niet, Intel of AMD, Nvidea of ATI (AMD)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien mijn werkgever een deal heeft gesloten met Paradiget, moeten alle onderdelen bij die winkel gekocht worden.
Form factor ect. is niet zo belangrijk
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te gaan overklokken
Zouden jullie mij willen helpen om een zo goed mogelijk systeem samen te stellen met onderdelen die beschikbaar zijn bij de Paradiget
ps. je kan bij paradiget zien of een product in de internet magazijn aanwezig is door het in je winkelmandje te leggen, als er géén uitroepteken achter de productnaam komt te staan, is het in orde.
Bij voorbaat dank
pps. Ik spreek in dit topic in de IK vorm, in werkelijkheid doe ik dit voor een goede vriend en betreft het dus ook niet mijn pc, werkgever of geld
Mijn build die ik heb afgeleid van het BasisGamePC van de BBG Juli 2014:
Paradigit budget game pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 156,40 | € 156,40 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 60,- | € 60,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 234,95 | € 234,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 452 | € 52,34 | € 52,34 |
| 1 | TP-Link TL-WN751ND | € 5,95 | € 5,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 58,95 | € 58,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,04 | |
Randapparatuur:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung S24D390HL Blauw, Zwart | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Microsoft Comfort Curve Keyboard 3000 | € 12,62 | € 12,62 |
| 1 | MadCatz R.A.T. 3 Matte Black | € 40,72 | € 40,72 |
| 1 | Logitech G230 Stereo Gaming Headset | € 47,98 | € 47,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 266,22 | |
[ Voor 78% gewijzigd door Diabl0570 op 07-08-2014 00:22 . Reden: Build geupdate ]