Op het kruisje klikken doet dat natuurlijk wel en sowieso draait hij maar een korte periode dus je bent hem binnen een uur sowieso weer kwijt.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Niet echt iets om een topic in "stoute bugs" voor te kapen, dus nevermind
[ Voor 22% gewijzigd door u_nix_we_all op 06-08-2014 15:16 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb geen vraag gehad om mijn username in te vullen. Is het een unieke link of hoe ga ik er kans op maken?
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik had precies dezelfde vraag eigenlijk. Hoe weten jullie dat ik erop heb gekliktComgenie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:15:
"maak kans op een exclusief Tweakers-pakket."
Ik heb geen vraag gehad om mijn username in te vullen. Is het een unieke link of hoe ga ik er kans op maken?
Netjes ingevuld ondertussen overigens
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verder zou ik verwachten de melding zou verdwijnen als ik hem ingevuld heb.
(weet niet of ik het hier op de juiste plek heb geposted)
PS/XBL: Nogne
Zit een redirect tussen dus ze weten vast je username welKecin schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:21:
[...]
Ik had precies dezelfde vraag eigenlijk. Hoe weten jullie dat ik erop heb geklikt
Netjes ingevuld ondertussen overigens
[ Voor 67% gewijzigd door MisterEagle op 06-08-2014 15:32 ]
Hier ben ik het mee eens. Ik miste dit ook (tijd span en melding). Voor de rest prima vragenlijst, kort en krachtig.josvane schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:26:
De vraag over een bijdrage is niet duidelijk, ik mis de tijdspanne. Betalen per maand, jaar, mijn hele leven? Wellicht zinvol om die vraag duidelijker te maken.
Verder zou ik verwachten de melding zou verdwijnen als ik hem ingevuld heb.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Vraag 5 is een vervolg op vraag 4, waar ze het duidelijk over een jaarlijkse bijdrage hebben.WatGoedHeeee schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:26:
Ik heb de enquete zojuist ingevuld, vind alleen multiple choice bij sommige vragen niet echt handig. Bijvoorbeeld hoeveel ik zou willen betalen voor tweakers, is dat per dag/week/maand ? Ik heb ingevuld wat ik wilde betalen, maar gelijk ook wat ingevuld bij Nee dat het duidelijk per jaar is
(weet niet of ik het hier op de juiste plek heb geposted)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 97% gewijzigd door Cap op 06-08-2014 15:55 ]
Never underestimate the power of stupid people in large groups