Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Onderzoek over V&A en abonnementen

Pagina: 1
Acties:

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij de vraag "5. Zo ja, hoeveel per jaar?" ontbreekt de optie "Minder dan € 10"

• casparz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Ik mis eigenlijk ook een motivatie voor het niet willen betalen voor het onder de aandacht brengen van advertenties.

Ik gebruik ook wel eens marktplaats, en wat mij het meeste ergert is dat daar bedrijven staan die hun troep aanbieden, en daarmee de "echte" advertenties omlaag drukken. Ik zou het heel erg zonde vinden als de pricewatch dit fenomeen ook zou gaan vertonen.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik probeer het ook in te vullen, maar ik heb een abbo, en dan is de vraagstelling bij 4/5/6 niet erg duidelijk.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

casparz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:40:
Ik mis eigenlijk ook een motivatie voor het niet willen betalen voor het onder de aandacht brengen van advertenties.

Ik gebruik ook wel eens marktplaats, en wat mij het meeste ergert is dat daar bedrijven staan die hun troep aanbieden, en daarmee de "echte" advertenties omlaag drukken. Ik zou het heel erg zonde vinden als de pricewatch dit fenomeen ook zou gaan vertonen.
Marktplaats is wel meer dan beetje 'bovenaan' adverteren, dat is 1 groot reclame-zut geworden. 0 - 1 euro advertenties, vanaf prijzen, groep-advertentie, er moet nog veel fout gaan bij V&A voordat je tot zo'n laag niveau komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
@casparz
Je bedoelt V&A, toch niet de Pricewatch?

Ik zelf zou best 5-10 euro per jaar voor de site Tweakers willen betalen. Echter weet ik niet precies wat dat dan inhoud. Als je niet betaalt, mis je dan functies. Dus kan iemand die niet betaald de Pricewatch niet gebruiken?

Ik denk zelf dat iedereen zeker wel €5 euro per jaar kan opbrengen voor Tweakers. Wat wel belangrijk is bij zoiets, is dat de betalingsdrempel laag is. Dus je moet het binnen enkele clicks kunnen regelen. En er moeten meerdere betaalvormen (iDEAL, PayPal, Credit Card, Acceptgiro) mogelijk zijn.
Als het alleen zoals het Tweakers Clear abonnement is (geen reclame) dan gaat het niet werken, want je hebt gewoon AdBlock.

Het betalen om je advertentie omhoog te krijgen in V&A vind ik een slecht idee. Mede door wat casparz zegt. Ik vind het juist mooi als elke advertentie gelijke kansen krijgt en de keuze geheel van de koper ligt.

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 06-08-2014 15:58 ]

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Heb hem ook ingevuld, vond de enquete eerlijk gezegd redelijk duidelijk hoor. ;)

Geheel off-topic: :P

Gezien de inhoud van de enquete en de laatste ontwikkelingen op het wordt het me wel duidelijk dat Tweakers momenteel wel heel naarstig op zoek is naar inkomstenbronnen. Klop dit? Waarschijnlijk is Tweakers min of meer gedwongen door het management van de overkoepelende organisatie die Tweakers opgeslokt heeft?*

*Ik heb deze discussie uiteraard al eerder meegemaakt, dus hierop krijg ik ongetwijfeld reacties van het Tweakers crewmanagement dat ze zelf helemaal achter de koers staan, wat mij natuurlijk niet onlogisch lijkt als je in een managementsrol bent aangenomen met die koers in gedachte. ;) De strekking van de reactie zal verder vermoedelijk zijn hoe ik me dan voorstel dat je zo'n site draaiende houdt, met vervolgens een referentie naar de enorme user base en de hoeveelheid toeters en bellen die in de lucht gehouden moet worden. Dan denk ik op mijn beurt weer dat dat grotendeels dingen zijn waar ik persoonlijk niet om gevraagd heb. Maar goed, dit zal altijd wel blijven schuren. Ik loop gewoon al te lang mee denk ik :P

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:38
casparz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:40:

Ik miste dit ook, ik ga niet betalen voor V&A als Tweakers hier juist al op vooruit gaat m.i. Als ik een advertentie maak in V&A en deze is 200+ keer bekeken, heeft Tweakers dus 200x hun advertenties kunnen tonen aan de viewers. Dat is toch lief van mij dat ik het juist hier doe i.p.v. MP? :+

Inventaris - Koop mijn meuk!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:59
Cap schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:55:
*Ik heb deze discussie uiteraard al eerder meegemaakt, dus hierop krijg ik ongetwijfeld reacties van het Tweakers crewmanagement dat ze zelf helemaal achter de koers staan, wat mij natuurlijk niet onlogisch lijkt als je in een managementsrol bent aangenomen met die koers in gedachte. ;) De strekking van de reactie zal verder vermoedelijk zijn hoe ik me dan voorstel dat je zo'n site draaiende houdt, met vervolgens een referentie naar de enorme user base en de hoeveelheid toeters en bellen die in de lucht gehouden moet worden. Dan denk ik op mijn beurt weer dat dat grotendeels dingen zijn waar ik persoonlijk niet om gevraagd heb. Maar goed, dit zal altijd wel blijven schuren. Ik loop gewoon al te lang mee denk ik :P
Volstrekt herkenbaar.

Gevoel bij betaling zou dan ook zijn ... waar zou dat aan besteed worden ?

En gevoelsmatige antwoord:
Vooral in verdere groei van bezoekers (ongeacht of het wel tweakers zijn, zie bijvb 1-dags tweakers die de shopreviews tegenwoordig vullen .. en in andere zaken die mij niet interesseren (video verslagen bijvb.)

Dus opzich een ja .. maar eigenlijk ook weer een nee .. omdat het in mijn gevoel toch langzaam afdrijft van de community site met een bepaald slag volk die het was.

[ Voor 21% gewijzigd door gekkie op 06-08-2014 16:01 ]

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:20

WoutF

Hoofdredacteur
Cap schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:55:
Heb hem ook ingevuld, vond de enquete eerlijk gezegd redelijk duidelijk hoor. ;)

Geheel off-topic: :P

Gezien de inhoud van de enquete en de laatste ontwikkelingen op het wordt het me wel duidelijk dat Tweakers momenteel wel heel naarstig op zoek is naar inkomstenbronnen. Klop dit? Waarschijnlijk is Tweakers min of meer gedwongen door het management van de overkoepelende organisatie die Tweakers opgeslokt heeft?*

Dat heeft verdraaid weinig met de Persgroep te maken: als Tweakers compleet zelfstandig was, zouden we precies hetzelfde doen. Sterker nog, als zelfstandige titel zouden we nog veel harder hiermee aan de slag moeten, omdat er dan geen concern achter ons zou staan dat bij kan springen als het minder gaat.

Dit alles gaat echt niet om heel veel geld willen verdienen en winstmaximalisatie, dit gaat om onze broek op kunnen houden. Ook Tweakers heeft last van de recessie. Als het slecht gaat met de economie adverteren bedrijven minder en kopen consumenten minder, waardoor de inkomsten uit advertenties en de Pricewatch onder druk komen te staan.

En natuurlijk draait het niet alleen om inkomsten en moet je ook naar uitgaven kijken. Geloof me, dat doen we ook: op dit moment lopen er een stuk minder mensen in het pand rond dan een jaar geleden. Maar op een gegeven moment kan je niet makkelijk meer snijden zonder de site schade aan te doen.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kreeg vanmiddag deze melding over het onderzoek toen ik op het werk was, maar toen was ik niet ingelogd. Nu ben ik dat wel, maar zie die melding niet meer.

Wordt deze melding aan willekeurige bezoekers getoond?

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

WoutF schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:56:

Ook Tweakers heeft last van de recessie. Als het slecht gaat met de economie adverteren bedrijven minder en kopen consumenten minder, waardoor de inkomsten uit advertenties en de Pricewatch onder druk komen te staan.
Kun je dat toelichten? De verkoop van internetadvertenties aan bedrijven neemt al jaren alleen maar toe.
Daarentegen zagen de gamesindustrie (28,9 procent) en de internetsector (8,4 procent) hun inkomsten uit advertenties juist stijgen.
http://www.emerce.nl/nieu...advertentiemarkt-ten-dele
Het totale volume aan online advertentiebestedingen in Nederland is in 2013 gegroeid naar 1.3 miljard euro. Dat is een stijging van 8.4% in vergelijking met het jaar daarvoor.
http://www.digitaleconomi...en-naar-1-3-miljard-euro/

Wat gaat er dan bij jullie mis dat jullie niet goed kunnen meeliften op deze tendens?

Ik denk eerder dat jullie niet vernieuwend genoeg bezig zijn. Ik bedoel de website is niet wezenlijk veranderd de afgelopen 10 jaar. TheVerge is bijvoorbeeld een nieuwe weg ingeslagen (door oud Engadget medewerkers). Het forum is ook nooit echt veranderd, net als het moderatiesysteem.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 00:43 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:21:
[...]

Kun je dat toelichten? De verkoop van internetadvertenties aan bedrijven neemt al jaren alleen maar toe.

[...]

[...]

Wat gaat er dan bij jullie mis dat jullie niet goed kunnen meeliften op deze tendens?

Ik denk eerder dat jullie niet vernieuwend genoeg bezig zijn. Ik bedoel de website is niet wezenlijk veranderd de afgelopen 10 jaar. TheVerge is bijvoorbeeld een nieuwe weg ingeslagen (door oud Engadget medewerkers). Het forum is ook nooit echt veranderd. De manier van content presenteren (afgezien van wat oubollige video's) ook niet. Waar zijn de interviews? de filmpjes van bedrijfsbezoeken bij HTC? Waar zijn de Podcasts? Waar zijn de columns? Waar zijn nieuwe snijvlakken aangesneden (cultuur en techniek; gezondheid en techniek) ? Waar zijn leuke retro-content? Waar is een "What's hot" tikker? Waar zijn filmpjes (i.s.m. hogescholen/universiteiten) met een kijkje in de keuken van diverse IT-studies bij diverse onderwijsinstellingen...Misschien zou het eens verstandig zijn om een gast-hoofdredacteur in te huren met verfrissende ideeën die out-of-the-box denkt en niet al 10 jaar voor T.net werkt.
De website is niet wenselijk veranderd? 8)7 de laatste grote verandering was Tweakers 7 en dat is nu een jaar geleden.

Interviews: http://tweakers.net/video...tVRKkhMTw3OrEpVsjI0MKgFAA.

Columns? Dit is geen krant.

Whats hot tikker -> Uit de community op de fp + Populair in de footer

Er zijn verschillende video's van TU Twente en andere universiteiten over hun zonnekracht auto's

Daarnaast zijn er nog verschillende videoseries
Zoals de maakbare wereld van 3D printers, gathering of the tweakers, van de polder naar de valley, etc

Misschien is het verstanding on tweakers wat beter te volgen voordat je allemaal claims maakt.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:56

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Als ook abonnee zijnde vond ik enkele vragen wat vreemd maar wel net binnen mijn grenzen om ze toch te beantwoorden.

Voorbeeldje: Iemand die al vanaf januari 2003 abonnee is vragen of deze een abonnement wil nemen. ;)
Ook wat je er voor over hebt. Tja, wat KRIJG je er dan steeds voor. Hier voor de huidig abo prijs gekozen.
Hopelijk hou ik dan wat ik nu heb.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Larrs schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:05:
Ik kreeg vanmiddag deze melding over het onderzoek toen ik op het werk was, maar toen was ik niet ingelogd. Nu ben ik dat wel, maar zie die melding niet meer.

Wordt deze melding aan willekeurige bezoekers getoond?
De melding werd aan iedereen getoond, maar heeft maar een half uur online gestaan. In die tijd hebben we al zoveel reacties binnen gekregen dat ik medelijden heb met de medewerker die het mag verwerken. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Zou het dan mogelijk zijn om de vragenlijst in dit (of een ander passend subforum) te posten? Dan kan er over de vragen gediscussierd worden.

Persoonlijk ben ik in ieder geval erg nieuwsgierig naar welke vragen en voorstellen voor V&A en Abonnementen klaar liggen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_David_ schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:45:
Whats hot tikker -> Uit de community op de fp + Populair in de footer
Aap neemt Selfie
Tweakblog

Viofo SJ4000 Review
Gebruikersreview door Downstar2

deathgrunt : hlekisa (grote WTF)
Tweakblog

Het Apple Screenshot Topic - deel 9
Forumtopic

Dit noem jij 'hot'?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:21:
[...]

[...]

[...]

Ik denk eerder dat jullie niet vernieuwend genoeg bezig zijn. Ik bedoel de website is niet wezenlijk veranderd de afgelopen 10 jaar. TheVerge is bijvoorbeeld een nieuwe weg ingeslagen (door oud Engadget medewerkers). Het forum is ook nooit echt veranderd, net als het moderatiesysteem.
Vergeleken met tien jaar geleden is de omzet fors gegroeid. Tegelijkertijd zijn ook de uitgaven enorm gestegen. We hebben een veel grotere redactie, een groter devteam, een productteam en een team van productcontentmedewerkers. Tien jaar geleden werden er nauwelijks reviews geschreven, werden er geen video's geproduceerd en productspecificaties hadden we nog niet.

Ik wil ook wel sneller kunnen innoveren, maar dan zijn er meer devvers en productmensen nodig en moeten de inkomsten omhoog om dat te kunnen bekostigen.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rob_erwt schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

De melding werd aan iedereen getoond, maar heeft maar een half uur online gestaan. In die tijd hebben we al zoveel reacties binnen gekregen dat ik medelijden heb met de medewerker die het mag verwerken. ;)
Ach, zo'n opdracht houdt je van de straat. ;) :+

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:59
Larrs schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:29:
[...]

Ach, zo'n opdracht houdt je van de straat. ;) :+
Als het stiekum een advertentie was geweest .. waren ze nog rijk geworden met zoveel clicks :+

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
mijn antwoord dat ik bereid was om te betalen mag je veranderen in NEE. als we al advertentie's gaan verwijderen omdat je als mogelijke verkoper eerst wil kijken of er animo voor is ben ik totaal niet meer bereid ervoor te betalen.

had duidelijk in de advertentie staan dat er gewoon tot koop over gegaan kon worden als er serieuse interesse is.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Pagina: 1