Omdat het allemaal iets anders is gelopen heb ik een uitgebreide review gemaakt i.p.v. elke dag een kleine. Vallen mij andere dingen op zal ik ze ook plaatsen, zijn er dingen anders dan pas ik mijn review aan.
Inleiding:
Ik ben Mike, student Human technologie, ex student Communication & Multimedia design. Ook ben ik actief binnen studievereniging ICT & Media.
Ik zal zelf veel mede studenten en familie leden vragen wat hun bevindingen zijn als ze een betaling ontvangen of als ze een betaling moeten doen.
Knab algemene ervaring
Voor ik werd gekozen had ik me al een aantal keer georiënteerd bij knab. Dit komt omdat ik altijd verder kijk en op zoek ben naar betere oplossingen. Momenteel ben ik klant bij ING en dat bevalt me goed, maar er is vast iets beters.
Knab sprak mij aan omdat ze zeggen dat ze klant gericht zijn en dit komt ook wel naar voren in de ervaring die ik nu heb. Het ontwerp van hun digitaal bankieren ziet er goed uit en werkt ook goed naar mijn idee.
De reden dat ik nog over gestapt ben naar de knab is omdat de knab 5€ per maand kost, en een studenten rekening is gratis bij de ING. Ook heb ik een bloed hekel aan het idee dat je altijd een random reader bij je moet hebben. Het tan-code systeem werkt echt ideaal daar in tegen.
Ervaring knab app
De knab bankieren app heeft de zelfde stijl als de internet bankieren omgeving. Dit zou er mooi uit moeten zien en goed moeten werken. Helaas vind ik dat er nog een aantal dingen mis zijn met de app. Het werkt gewoon niet zo vloeiend als dat het wel zou moeten doen. En tevens ziet het er gewoon niet mooi uit, het is gewoon niet scherp en er is heel veel witruimte. Mocht dit komen door mijn toestel dan zou dat wel een hoop verklaren. Volgens mij is dat nu niet het geval en komt het gewoon door hoe de app in elkaar is gezet.