Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adblocker gedetecteerd!

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:14
Dat kan kloppen. Ik heb Ghostery in gebruik omdat ik weinig trek er in heb om gevolgt te worden door de hele wereld.

Als ik bijvoorbeeld op autoweek de lijst zie schrik je je stijf. Daar bedank ik voor.

Aan de andere kan snap ik ook wel dat 'gratis' internet niet bestaat; hoe hier nu goed mee om te gaan? Als ik een abo afsluit; word ik dan niet meer gevolgt? En hoe gaan anderen met dit onderwerp om?

Ben benieuwd :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Als je een abo afsluit, dan worden alle resources voor ads niet meer ingeladen. Enkel GA en Webtrekk, beide paketten voor Analytics, worden dan nog gebruikt.

Maargoed, abotje kost ook eigenlijk geen ene drol :p

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 18:55
Ik gebruik ook een adblocker. Ik vind, ook op Tweakers de advertenties te nadrukkelijk aanwezig. Dat kan ook subtieler vind ik

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:14
Tja, ik kan niet oordelen of een advertentie een bepaalde grootte nodig heeft om de kosten te dekken. Wat kost zo'n abo eigenlijk? Nog nooit op gezocht eerlijk gezegt..

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:44

rob_erwt

What does this button do?

Er loopt al een topic hierover in Lieve Adjes: Adblockers & Tweakers

Omdat het handiger is om de discussie centraal te houden, doe ik deze dan ook dicht.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.