Ik heb voornemens om de LG 47LB630V aan te schaffen. Echter zijn de reviews op internet hierover minimaal. Iemand ervaringen met de TV?
Heb zelf in het verleden ooit een LG gehad waar ik nooit tevreden over ben geweest. Ben blij dat deze ondertussen al weer een aantal jaartjes geleden vervangen is.
De site hdtvtest.co.uk heeft doorgaans vrij uitgebreide en goede reviews. Het door jou genoemde model staat er niet op maar als je in de review historie kijkt, valt mij op dat behalve één duur OLED model er niet één model is dat er uitspringt met een goede score. Ik zou persoonlijk dit merk links laten liggen.
De site hdtvtest.co.uk heeft doorgaans vrij uitgebreide en goede reviews. Het door jou genoemde model staat er niet op maar als je in de review historie kijkt, valt mij op dat behalve één duur OLED model er niet één model is dat er uitspringt met een goede score. Ik zou persoonlijk dit merk links laten liggen.
Hier al gekeken?
\[3D/LED/UHD TV] LG 2014 line-up
\[3D/LED/UHD TV] LG 2014 line-up
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Bij ons in de familie heeft inmiddels iedereen een LG tv van rond de 500-600 euro in de familie, omdat het erg gebruiksvriendelijke toestellen zijn en het beeld is ook gewoon mooi.
Dit zijn trouwens wel allemaal toestellen van de afgelopen 3 jaar dus misschien dat D vd V het over een ouder model heeft.
Maar kan je hem niet ergens in een winkel bekijken als je twijfelt?
Dit zijn trouwens wel allemaal toestellen van de afgelopen 3 jaar dus misschien dat D vd V het over een ouder model heeft.
Maar kan je hem niet ergens in een winkel bekijken als je twijfelt?