Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, dagelijks gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1200-1300 euro inclusief assemblage, windows en een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige build is wat ik denk nodig te hebben, en over deze build ben ik op zoek naar feedback.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor zonder twijfel Intel, en zoals te zien is aan de GPU en het moederbord Asus. Vanwege de betrouwbaarheid van deze merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn build spreekt in grote lijnen mijn wensen uit, echter zou ik nog op de voeding willen besparen indien mogelijk. Bij het geheugen; is het beter om 2x een losse 4gb bestellen of is dit (2x4GB) gewoon hetzelfde?
Ga je overklokken?
Niet overclocken.
Mijn build tot dusver:
Ik wil dit bij Azerty bestellen en laten assembleren. Daar is de totaalprijs op het moment 964,49. Zoek dus nog een kast en een monitor ook.
Hoe is dit moederbord? Ik zie in sommige posts namelijk ook de H97 voorbij komen.
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Mathoisen
Gamen, dagelijks gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1200-1300 euro inclusief assemblage, windows en een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige build is wat ik denk nodig te hebben, en over deze build ben ik op zoek naar feedback.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor zonder twijfel Intel, en zoals te zien is aan de GPU en het moederbord Asus. Vanwege de betrouwbaarheid van deze merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn build spreekt in grote lijnen mijn wensen uit, echter zou ik nog op de voeding willen besparen indien mogelijk. Bij het geheugen; is het beter om 2x een losse 4gb bestellen of is dit (2x4GB) gewoon hetzelfde?
Ga je overklokken?
Niet overclocken.
Mijn build tot dusver:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | Asus H87-PRO | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 205,95 | € 205,95 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 65,50 | € 65,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 EN OEM 64-bit | € 82,85 | € 82,85 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 61,73 | € 61,73 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 878,34 | |
Ik wil dit bij Azerty bestellen en laten assembleren. Daar is de totaalprijs op het moment 964,49. Zoek dus nog een kast en een monitor ook.
Hoe is dit moederbord? Ik zie in sommige posts namelijk ook de H97 voorbij komen.
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Mathoisen