After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Omdat je wil voorkomen dat mensen verder reageren terwijl jij even kan nadenken over een slotjeRaven schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:08:
[...]
Waarom dan niet wachten met het slotje tot je een sluitmessage plaatst?
En zie hierboven.
En ik moest best lang wachten met het sluiten van dat andere topic omdat die stomme crew de hele tijd erdoorheen kwam

[ Voor 17% gewijzigd door Kees op 02-08-2014 19:11 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ey!! Macarena \o/
Laat dat knopje dan een automatisch bericht a la 'Topic sluit ik, uitleg volgt later' aanmakenKees schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:10:
[...]
Omdat je wil voorkomen dat mensen verder reageren terwijl jij even kan nadenken over een slotje
edit:
En ik moest best lang wachten met het sluiten van dat andere topic omdat die stomme crew de hele tijd erdoorheen kwam
Ik zou haast een feature request indienen
[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 02-08-2014 19:43 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 40% gewijzigd door zeef op 02-08-2014 23:39 ]
Boefjezeef schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:33:
Ik kan ook iemand bannen zonder reden. Let maar op!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Dit topic is gesloten.