Geen sluitmessage na slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 856 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Er is weer eens een topic waar wel een slot op zit maar geen reden tot sluiten is vermeld, al is de reden overigens wel duidelijk (voor mij), maar als er een slotje geplaatst wordt moet er toch wel een sluitmessage komen ;)

32 bits of 64 bits?

Waarom verplicht het slot-knopje niet het plaatsen van een reden? :? Geen reden invullen -> knopje disabled.

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 02-08-2014 18:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat zal mogelijk een global zijn geweest die een slotje aanbrengt, en dat het nog wacht op een actie van de lokale crew. Al is hier eerder actie nodig die niet op het forum zichtbaar is :)

Echter, dat heeft meer met beleid te maken, schopje naar LA.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 02-08-2014 18:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dat is toch geen reden om géén bericht te plaatsen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die staat er nu. Je hebt het over een topic dat om 17:05 is geopend, het is nu 19:00. Hebben we je iets te veel verwend qua snelheid? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gambieter schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:08:
Dat zal mogelijk een global zijn geweest die een slotje aanbrengt, en dat het nog wacht op een actie van de lokale crew.
Een global die bewust een topic sluit zonder sluitbericht verdient zijn rechtenset niet. ;) Ik vind het een beetje jammer dat je doet alsof Raven gek is terwijl de crew hier duidelijk een foutje heeft gemaakt. Een topic mag nóóit op slot zonder berichtje.

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 02-08-2014 19:03 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:00:
Die staat er nu. Je hebt het over een topic dat om 17:05 is geopend, het is nu 19:00. Hebben we je iets te veel verwend qua snelheid? :)
Er zat (geloof ik) ongeveer een half uur tussen slot en plaatsen van sluitmessage, lijkt mij niet de bedoeling ;) Eigenlijk zou het plaatsen van een slot zonder bericht onmogelijk gemaakt moeten worden, maar dat is mijn mening.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ondertussen ben ik 36 uur op en ben ik niet meer zo fit. Punt waarom die sluitmessage later kwam was omdat ik nog een reactie wilde typen op de quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ksst, bedtijd. Het forum redt zich de komende uren wel ;)

Tip voor de volgende keer: zet een post als 'Topic sluit ik, uitleg volgt later'. Kost geen tijd, geeft wel duidelijkheid :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Bolletje schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:05:
Ondertussen ben ik 36 uur op en ben ik niet meer zo fit. Punt waarom die sluitmessage later kwam was omdat ik nog een reactie wilde typen op de quote.
Waarom dan niet wachten met het slotje tot je een sluitmessage plaatst?

En zie hierboven.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Antwoord is gegeven, laten we dit topic dan ook maar sluiten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 22:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
F_J_K schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:10:
Antwoord is gegeven, laten we dit topic dan ook maar sluiten :)
Anders verspest je mijn 'slotje-zonder-sluitmessage' even :+

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Flauw is dat ja, mensen die door een slotje heen posten :N

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Zo kinderachtig... :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.