Ik heb recent een Pc gekocht, geheel volgens het BBG mainsteamsysteem van juli 2014
De pc draait naar behoren bij lage belasting, zoals surfen op het internet, films kijkken of oudere games zoals Css/Minecraft e.d
Maar wanneer ik iets zoals CS:GO of BF4 wil spelen, stopt de computer er meteen mee
Ik geraak niet in servers o.i.d
De computer herstart uit zichzelf voor ik de kans krijg
Ik heb reeds via de BIOS "automaticly restart on critical error*" uitgezet
Maar dat deed niets, aangezien die zoals gewoonlijk nog steeds uit zichzelf opstart
De Bios is ge-update naar f8
Ik denk niet dat het aan de hardware zelf ligt, aangezien er 1 map is op CS:Go die ik wel kan spelen, maar daarnaast niks anders
de OS is Windows 7 - 64 Bit, en helemaal up-to-date voor zover ik weet
Google bied ook niet veel antwoorden, dus mss is er hier wel iemand die me uit de nood kan helpen
Dank bij voorbaat
R.H
De pc draait naar behoren bij lage belasting, zoals surfen op het internet, films kijkken of oudere games zoals Css/Minecraft e.d
Maar wanneer ik iets zoals CS:GO of BF4 wil spelen, stopt de computer er meteen mee
Ik geraak niet in servers o.i.d
De computer herstart uit zichzelf voor ik de kans krijg
Ik heb reeds via de BIOS "automaticly restart on critical error*" uitgezet
Maar dat deed niets, aangezien die zoals gewoonlijk nog steeds uit zichzelf opstart
De Bios is ge-update naar f8
Ik denk niet dat het aan de hardware zelf ligt, aangezien er 1 map is op CS:Go die ik wel kan spelen, maar daarnaast niks anders
de OS is Windows 7 - 64 Bit, en helemaal up-to-date voor zover ik weet
Google bied ook niet veel antwoorden, dus mss is er hier wel iemand die me uit de nood kan helpen
Dank bij voorbaat
R.H
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 00:35 ]