binnenkort krijg ik mijn jaarafrekening ik heb keurig mijn meterstanden doorgegeven maar nu krijg ik bericht dat ze niet kloppen.
Het dak lig vol met zonnepanelen en ik heb nog een 'ouderwetse' ferraris die gretig terug draait.
Omdat ik nu meer opwek dan dat ik gebruik is de stand negatief. Blijkbaar is dit zeer lastig/niet te verwerken bij de netbeheerder, en levert dit een hoop gebel en frustratie op.
Heb me overigens nooit aangemeld bij energieleveren.nl maar zit er nu sterk aan te denken om een slimme meter te nemen vanwege het gezeik met die negatieve stand.
Hoe doen andere dat met een ferraris die ook teveel opwekken?
- andere meterstand opgeven dan de werkelijke
- wordt het overschot wel zonder problemen gesaldeerd?
- panelen van het dak halen of meer verbruiken....
- of toch aanmelden bij energieleveren.nl en/of een slimme meter nemen.
Het dak lig vol met zonnepanelen en ik heb nog een 'ouderwetse' ferraris die gretig terug draait.
Omdat ik nu meer opwek dan dat ik gebruik is de stand negatief. Blijkbaar is dit zeer lastig/niet te verwerken bij de netbeheerder, en levert dit een hoop gebel en frustratie op.
Heb me overigens nooit aangemeld bij energieleveren.nl maar zit er nu sterk aan te denken om een slimme meter te nemen vanwege het gezeik met die negatieve stand.
Hoe doen andere dat met een ferraris die ook teveel opwekken?
- andere meterstand opgeven dan de werkelijke
- wordt het overschot wel zonder problemen gesaldeerd?
- panelen van het dak halen of meer verbruiken....
- of toch aanmelden bij energieleveren.nl en/of een slimme meter nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door rmr1 op 31-07-2014 10:38 ]
I’m not superstitious, but I am a little stitious.