Advies centraliseren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
Beste mede-Tweakers,

Ik ben sinds een aantal dagen weer actief in het segment: 'Desktop aankoopadvies'. Hier valt mij alleen iets op: Er worden vaak onnodige vragen gesteld in mijn ogen. Bijvoorbeeld: 'Game-Pc 600 euro'. Dit is volgens mij al meerdere keren in een week beantwoord. En is in mijn optiek dus onnodige moeite. Deze tijd kunnen wij, Tweakers, beter steken in nog niet beantwoordde vragen.

Hier komt mijn idee om dit probleem in te perken:

Het advies centraliseren, dit houd in:

PC's van €300-€1500 samenstellen, en ze op 1 pagina plaatsen. Ook komen hier nog PC's van €2000 en €3000 bij. Hoger lijkt mij njet nodig, anders moeten we nog een topic m.b.t hypotheken het leven in gaan roepen. :P

We stellen deze PC's dan samen op profielen:

Surfen/word.
Gaming
Gaming/overclocken
Ultra-Superdeluxe-Omg-Pc
Server/storage.

Ik begrijp dat het eerste kritiekpunt is dat dit veel overeenkomsten vertoond met de BBG, echter denk ik dat dit zich daar toch van onderscheid, doordat het echt alle prijsklassen aanspreekt, en minder algemeen is.

Ik hoor graag jullie ideeën, tips, opmerkingen. Als je het helemaal perfect vindt kan je dat ook even melden natuurlijk _/-\o_ .

Met vriendelijke groet,

MuscularPonyy

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:22
Ik vindt het een leuk idee.
Ik erger mij er echt aan dat er drie "1500 euro Gaming pc" topics op één moment actief.
Wat ook een idee is, is om gebruikers te motiveren om het zoekbalkje te gebruiken. Op deze manier krijg je (hopelijk) minder dubbele topics.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Inderdaad. Als er aangegeven kan worden door een aantal of hier animo voor is, dan maak ik een topic. Ik zal dan gewoon het lijstje doorlopen. Dan starten we met €300. En discussiëren maar. Als we het eens zijn over de €300 dan komt ie in de openingspost. Daarna gaan we door naar €400 etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Die zijn er al zo ongeveer in de best buy guides.
Om nu best buys van 300-400-500-600 etc te gaan samenstelling is onzinnig lijkt me.

Wel is het desktop advies een beetje ontspoort, daar ben ik het wel mee eens. Je ziet soms meerdere gamepc 600 max topics recht onder elkaar. en dat terwijl er al een best buy in die prijsklasse is.

Maar mensen kijken daar niet, plempen de vraag gewoon neer. En er zijn altijd wel weer andere gasten die daar dan antwoord op geven, hoe slecht de topicstart ook is. En als je goed kijkt, het zijn erg veel nieuwelingen daar die advies geven. Na een paar weken gaat het vervelen, al die zelfde vragen en dan haken die af. Maar er zijn altijd zat nieuwe nieuwelingen. En zo kabbelt het rustig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Reepje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:44:
Die zijn er al zo ongeveer in de best buy guides.
Om nu best buys van 300-400-500-600 etc te gaan samenstelling is onzinnig lijkt me.

Wel is het desktop advies een beetje ontspoort, daar ben ik het wel mee eens. Je ziet soms meerdere gamepc 600 max topics recht onder elkaar. en dat terwijl er al een best buy in die prijsklasse is.

Maar mensen kijken daar niet, plempen de vraag gewoon neer. En er zijn altijd wel weer andere gasten die daar dan antwoord op geven, hoe slecht de topicstart ook is. En als je goed kijkt, het zijn erg veel nieuwelingen daar die advies geven. Na een paar weken gaat het vervelen, al die zelfde vragen en dan haken die af. Maar er zijn altijd zat nieuwe nieuwelingen. En zo kabbelt het rustig door.
Vandaar dat ik daar dus een oplossing op probeer te zoeken. Je krijgt met mijn idee gewoon erg veel universele lijstjes. Dan zijn onzinnige topics ook in 1 post klaar: kijk maar in dit topic. Aangezien mijn idee is dat iedereen zich betrokken voelt bij de builds die er uit komen. Bij de best buy guide voelen mensen zich wat minder 'betrokken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
Natuurlijk, maar het komt dus op het persoonlijke aan. Persoonlijk wil je advies, en er zijn genoeg mensen die persoonlijk advies willen geven.
Het huidige systeem voldoet dus aan de vraag (mensen willen persoonlijk advies, mensen willen persoonlijk advies geven).

Wat ik wel een goed idee zou vinden: dat de best buy systemen wat makkelijker te vinden zouden zijn. Het is dat ik weet dat ze er zijn, maar soms heb ik dan toch nog moeite ze te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Reepje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:56:
Natuurlijk, maar het komt dus op het persoonlijke aan. Persoonlijk wil je advies, en er zijn genoeg mensen die persoonlijk advies willen geven.
Het huidige systeem voldoet dus aan de vraag (mensen willen persoonlijk advies, mensen willen persoonlijk advies geven).

Wat ik wel een goed idee zou vinden: dat de best buy systemen wat makkelijker te vinden zouden zijn. Het is dat ik weet dat ze er zijn, maar soms heb ik dan toch nog moeite ze te vinden :?
Je laatste idee deel ik ook. Misschien even aan een Modje vragen?

Terugkomend op je eerste deel van je post, betekent dit dus: 'Als een systeem voldoet, is er geen ruimte voor het verbeteren van het systeem'? Zou ik erg jammer vinden.

Ik ga denk ik maar gewoon een topicstart maken, kijken of er een beetje animo voor is, en anders helaasj :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik kan je op een briefje geven dat dit soort initiatieven heel veel werk gaan kosten om actueel te houden. Als ik kijk naar mijn eigen "wenslijstjes". Dat zijn er nu een stuk of 10, maar die veranderen ongeveer wekelijks omdat dan die voeding weer goedkoper is, dan die GPU in de aanbieding is etc etc. Daarnaast is er ook al [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Dit geeft een heel mooi overzicht van wat er te krijgen is.

Dit soort lijstjes gaat mijns inziens veel te ver. In het beleid staat nota bene dat posters zélf met een voorstel moeten komen. En dit subforum bestaat bij de gratie dat er juist verschillende systemen kúnnen zijn.

Overigens denk ik dat zowel dit topic als het topic wat je wil aanmaken eigenlijk in het subforum Mooie Features zou moeten, althans, in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
tja, we kunnen dus ook naar br00ky's verlanglijst wijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Juist niet! Kom met je eigen lijstjes, met een onderbouwing zijn die misschien zelfs beter :). Ik heb natuurlijk ook bepaalde ideeën over wat er wel en niet in hoort, wat nu een adequate GPU is etc. Daarnaast pas ik ze on-the-fly aan naar aanleiding van het budget/wat er al is, dus het komt geregeld voor dat was je ziet niet eens compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Dit bestaat allang en wordt 'Best Buy Guide' genoemd... reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014

Het probleem vind ik persoonlijk dan ook niet zozeer het bestaan van dat soort topics, het probleem zit vooral in dat gebruikers weinig tot geen moeite doen en gelijk een topic openen terwijl er dus al 1000 vergelijkbare topics bestaan.Het is veel meer een kwestie van gebruikers die het zich er makkelijk vanaf wil brengen en advies wil zonder eigen inzet.

Vervolgens zijn er uiteraard genoeg mensen die gewoon graag willen helpen... maar die versterken het probleem daardoor eigenlijk alleen maar. Edit: met goede bedoelingen uiteraard (ik klonk wel erg negatief)

Ik heb zelf ook al eens een verzoek gedaan aan de redactie en devvers of het mogelijk is de BBG's prominenter aanwezig te laten zijn, dat is juist een heel waardevol stukje wat grotendeels door de community wordt geproduceerd waarvan ik vind dat het niet de aandacht krijgt die het verdiend. Maar de BBG's blijken toch veelvuldig door mensen te worden gelezen werd ik op gewezen, vorige editie 250.000x wat toch een vrij hoog aantal viewers is voor een artikel op Tweakers... het heeft dus wel de aandacht van mensen.

Het beste wat je dan kan doen is niet reageren en een topic report doen...

[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 31-07-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
redbullet schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:16:
tja, we kunnen dus ook naar br00ky's verlanglijst wijzen :P
Maar dat zijn er maar 8
MicGlou schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:19:

Het probleem vind ik persoonlijk dan ook niet zozeer het bestaan van dat soort topics, het probleem zit vooral in dat gebruikers weinig tot geen moeite doen en gelijk een topic openen terwijl er dus al 1000 vergelijkbare topics bestaan.Het is veel meer een kwestie van gebruikers die het zich er makkelijk vanaf wil brengen en advies wil zonder eigen inzet.
Maar dat is een schijn probleem. Het is juist dat mensen persoonlijk advies willen, en dus niet naar andermans lijstje willen kijken, of dat nu in de vorm van een best-buy-systeem is, of dat net iemand anders ook naar een "game pc max 600" vraagt: men maakt een eigen topic.

een groter probleem vind ik, dat er soms een erg slechte topicstart wordt gemaakt, 0,0 eigen inzet. Soms zeg ik dan iets van "lees het beleid, dan kunnen we je wel helpen". Heb ik dat nog niet gepost of een andere tweaker komt met een complete lijst op de proppen. Vervolgens reageren nog eens 100 mensen. Dat vind ik dan weer vervelend, en ik laat het tegenwoordig dan ook maar om de mensen op hun eigen inzet en DAA beleid te wijzen als de topicstart op niets slaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Dit bestaat allang en wordt 'Best Buy Guide' genoemd... reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014

Vervolgens zijn er uiteraard genoeg mensen die gewoon graag willen helpen... maar die versterken het probleem daardoor eigenlijk alleen maar.

Ik heb zelf ook al eens een verzoek gedaan aan de redactie en devvers of het mogelijk is de BBG's prominenter aanwezig te laten zijn, dat is juist een heel waardevol stukje wat grotendeels door de community wordt geproduceerd waarvan ik vind dat het niet de aandacht krijgt die het verdiend. Maar de BBG's blijken toch veelvuldig door mensen te worden gelezen werd ik op gewezen, vorige editie 250.000x wat toch een vrij hoog aantal viewers is voor een artikel op Tweakers... het heeft dus wel de aandacht van mensen.

Het beste wat je dan kan doen is niet reageren en een topic report doen.
Ik wil dan alvast aangeven dat ik graag zou willen helpen bij het 'bestrijden' van dit soort topics. Is er een mogelijkheid om dit nog prominenter in veel d te brengen? Dmv waarschuwingen. Iig mensen die dit lezen. Gewoon niet reageren op de topics met een zeer slechte start. Dat is (lijkt me) dan de enige manier om dit tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Topic report, topic report, topic report. En een post in Schop een Modje.

[ Voor 28% gewijzigd door br00ky op 31-07-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
br00ky schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:27:
Uiteraard. Maar voordat het topic gelocked is, heeft er vaak alweer iemand een lijstje voor diegene gemaakt. Dus is het effect weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
kan er niks in het forum gebouwd worden dat er een controle op verlanglijst is en dan pas gepost kan worden?
Of hoort dit bij mooie futures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, andere opties zijn er niet. Ik zie dat je sinds juni bent ingeschreven, wen er maar aan, dit komt en gaat. Ene periode is het wat meer dan de andere. Straks na de zomervakantie zal het wel weer afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
br00ky schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:29:
Tja, andere opties zijn er niet. Ik zie dat je sinds juni bent ingeschreven, wen er maar aan, dit komt en gaat. Ene periode is het wat meer dan de andere. Straks na de zomervakantie zal het wel weer afnemen.
Haha dan ga ik alvast lachen, als de kindjes het geld van vakantie werk bij elkaar hebben hebben ze iets te besteden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Kan jij dat in mooie features posten redbullet, of mag ik je idee met controle jatten?

Mij lijkt het een goed idee dat er geen topic aangemaakt kan worden, zonder een lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Van mij mag je het jatte :)

gewoon de string controleren op waardes die in de RML staan ofzo lijkt mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melwasul
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
Je hebt gelijk dat er veel gelijkaardige systemen voorbij komen. Maar ik denk niet dat het opstellen van enkele model systemen dit gaat oplossen. Zoals al aangegeven krijgen mensen graag persoonlijk advies, vooral als men onzeker is over / weinig kennis heeft van een bepaald iets (bijvoorbeeld pc's).

Het probleem is om te beginnen al het definiëren van al de verschillende categorieën. Dan moet je een model systeem hebben van € 300, € 400, € 500, enz. En binnen deze budgetten dan nog eens subcategorieën zoals "gaming", "office", "videobewerking", "fotobewerking", "gaming & videobewerking", "office & videobewerking", enz.
Doe je dit niet dan ga je de gemiddelde bezoeker niet bereiken (want hoe kan die nu weten dat een systeem voor videobewerking en één voor videobewerking + internet + office eigenlijk op hetzelfde neerkomt). En hoe denk je dat iemand zonder veel computer kennis zal reageren wanneer ie € 750 te besteden heeft en er enkel categorieën zijn voor bijvoorbeeld € 600 en € 800? Die gaat gewoon lekker zijn vraag blijven posten want vindt geen gepaste categorie in zijn/haar ogen.

Ga je de categorieën generieker maken dan heb je trouwens eigenlijk weer net datgene wat de BBG doet.

Stel nu dat je er toch in slaagt om een hele hoop model systemen te definiëren, dan nog wordt het onbeheersbaar om al die systemen up-to-date te houden. Immers prijzen veranderen, technologie verandert, ... . Wie gaat dat volhouden om elk systeem regelmatig up-to-date te houden gedurende langere tijd? Hoe ga je trouwens bepalen wat nu het ideale model-systeem is voor een bepaalde categorie? Ga je dan voor elk model-systeem een topic opstarten (zoals de BBG) om te discussiëren wat wel/niet in het systeem kan? Of gaat één iemand beslissen wat in zijn/haar ogen de model-systemen zijn?

Ik denk dat het een beter oplossing is met z'n allen duidelijk te refereren naar de BBG systemen en de topics "DAA beleid" en "geschikte onderdelen kiezen".
Daarnaast kan je ook refereren naar gelijkaardige (recente) topics. En voldoet een start post niet aan de vereisten (bijvoorbeeld geen lijstje) dan geen advies geven (maar wel verwijzen naar bovengenoemde bronnen).

Ik begrijp de goede bedoelingen van jouw initiatief, maar dit is gedoemd om te mislukken omdat dit ofwel ontspoort (veel te veel verschillende systemen waardoor het geheel niet meet beheersbaar wordt), ofwel te algemeen wordt (waardoor je hetzelfde doet als de BBG.

Als laatste: vele gebruiker zullen hun systemen blijven posten, zelfs al bestaat er een systeem voor hun budget en hun doel, gewoon omwille van het persoonlijk advies (en het willen verkrijgen van, al dan niet valse, zekerheid dat hun systeem goed is.

Experience the mountains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:14
Inderdaad, dit hebben we al in de vorm van bbg's. Het punt is dat iedereen net wat andere eisen heeft en daardoor net andere keuzes maakt. Sowieso, als jullie je er aan ergeren, waarom helpen jullie dan :+ . Vroegâh hebben we het (toen ik modje CSL was) gedaan zonder dit soort topics. Een PC bouwen deed je zelf maar ahv de BBG. Maar dan ben je als community ook niet lekker bezig. Persoonlijk ben ik blij dat ze weer terug zijn.

There is no one size fits all in deze. Erger je eraan, blijf dan weg en help niet. Verder kun je altijd nog commentaar geven op topics in de trend van "ik zou x kiezen ipv z vanwege y". Je hoeft echt niet altijd een compleet lijstje in te vullen.

Maarja, we zijn allemaal junkies die helpen. Gelukkig zijn er genoeg die dat doen zoals oa ook op stack exchsnge waar ik soms erg veel aanheb zonder bij te dragen.

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 31-07-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Ik heb even gepost in 'mooie features' met het idee een filter te zetten op een openingspost. Dit zal de TS verplichten een lijstje te maken. Ik denk dat dit al heel veel problemen kan voorkomen. Mijn idee zal inderdaad vriendelijk naar de prullenmand verwezen moeten worden. Dit gaat veel te tijdrovend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Laatst heb ik over een vergelijkbaar ding met de moderator GeDMt over een controle voor een rml naar een wenslijst in een topicstarter. Als Dit niet het geval zou zijn.Dat een pop-up verwijst naar geschikte onderdelen kiezen, de wenslijst handleiding en de BBG. Dit vindt hij op zich een goed idee alleen is het idee van de DAA dat het juist zo laag drempelig is dat het mensen aanmoedigt om het hier te plaatsten. En ik maak me zelf ook schuldig aan helpen van karige topicstarters.

En soms verwijs ik hen naar daa beleid e.d.

Een idee zou gewoon links naar de laatste bbg prominent boven aan de pagina met een budget erbij zodat als.Ze op nieuw topic klikken ook de pcs zien die reeds uit discussies zijn voortgekomen.

Een andere mogelijkheid zou zijn dat de topic titel gecontroleerd wordt en eerst een voorstel doet naar redelijk de zelfde topics. Mocht de ts dan.nog niet tevreden.Zijn dat hij nog een keer op maak topic moet klikken.

Ben alleen niet thuis in welk systeem GoT draait en of dat hierin mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:14
Forumsoftware is React waarvan t.net de source heeft. Alles is dus mogelijk, maar ik denk niet dat de devvers er op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
goed idee, Zie meerdere dezelfde topics voorbij komen. Ik denk dat de draagkracht voor dit soort topics groot zijn. Niet iedereen hoef te reageren toch ;-)

Het probleem nu is dat het er meerdere dezelfde "game pc" terug komt met dezelfde antwoord op de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
-> Lieve Adjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef

Vervolgens zijn er uiteraard genoeg mensen die gewoon graag willen helpen... maar die versterken het probleem daardoor eigenlijk alleen maar.

Het beste wat je dan kan doen is niet reageren en een topic report doen...
:Y
br00ky schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:27:
:Y
MuscularPonyy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:26:
Ik wil dan alvast aangeven dat ik graag zou willen helpen bij het 'bestrijden' van dit soort topics. Is er een mogelijkheid om dit nog prominenter in veel d te brengen? Dmv waarschuwingen. Iig mensen die dit lezen.
Door users: :N Door moderators: :Y
Gewoon niet reageren op de topics met een zeer slechte start. Dat is (lijkt me) dan de enige manier om dit tegen te gaan.
:Y d:)b

Het probleem is dat niet alle wensen en configuraties in een paar topics zijn te vervatten. Daarom kiezen we voor maximale vrijheid in de AA fora. Óók omdat we daarmee de reguliere fora ontlasten van deze vragen. Daar werden we zo mogelijk nog gillender gek van.

We doen aan onze kant ons best om zo goed mogelijk te sturen. Nu met de template voor een nieuw topic, met ingrijpen van de modforce etc. etc. Wat we met z'n allen ook niet moeten vergeten is dat je niet alle zaken kan vangen in regels en eisen. Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen en toch posten. Die beginneling, dat zijn we allemaal ooit zelf geweest. Met een beetje hulp van de community kwamen we vanzelf op het juiste pad.

Het enige dat we daarbij van jullie vragen is: ga niet zelf voor moderator spelen. Reageer niet maar plaats een TR. Laat ons maar de boeman spelen en negeer de slechte topics. De enige manier om de mensen die het niet (willen) begrijpen op te voeden is ze niet geven wat ze willen, en dat is aandacht. :)

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 31-07-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:30

Fiber

Beaches are for storming.

Ergens in je forum opties zit een forum filter...

Dat bespaart je zo veel ergernissen en geeft je zo veel rust!

:)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
Nu dit in het lieve adjes verplaatst is, herhaal ik graag mijn tip:

Maak het mogelijk dat de best buy's ook gezien worden. Ik weet dat ze er zijn, maar soms moet ik flink zoeken om ze te vinden! Want op de frontpage staan ze niet , op het forum ook niet.

Of kijk ik erlangs? Hoe moet je als aspirant tweaker eracher komen dat er een best buy guide is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:30

Fiber

Beaches are for storming.

Die zitten inderdaad redelijk verstopt, maar zijn onder anderen te vinden via de pricewatch:

http://tweakers.net/pricewatch/

En dan doorklikken op 'Meer Best Buy Guides'...:

http://tweakers.net/reviews/zoeken/?itemTypes%5B%5D=265

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Je kunt natuurlijk ook nog altijd linkjes naar de BBG's opnemen bij het maken van een nieuw topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Of gewoon de bbg topics aliassen in het betreffende aankoopforum.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik had ook gemerkt dat er veel keer hetzelfde gevraagd werd en daarom heb ik ook die guide gemaakt die sticky staat bij desktopaankoopadvies ;)

[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Maar helaas is ook dat teveel werk om even door te nemen voor zeer veel nieuwkomers, al ben ik heel tevreden met de 32500~ views so far :) (ook handig voor mezelf, alle links in 1 topic <3 )

ps: als je zelf dingen ziet die beter kunnen in m'n guide, reply op de thread en vertel het me ^^

[ Voor 68% gewijzigd door SmokingCrop op 14-08-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik heb je topic in de template opgenomen. :)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Heb m'n topic maar eens een refresh gegeven qua looks zodat het toch wel duidelijker is. (en mooier :p)
Zodat nieuwkomers het al niet direct opgeven als ze de thread zien :/

[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 21-08-2014 16:54 ]

Pagina: 1