Maximale lengte gebruikersreviews verder verhogen dan 131k

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik had laatst al Maximale lengte gebruikersreviews teruggeschroefd? gepost en dat is inmiddels verwerkt: de limiet is nu weer 131070 tekens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KaDcuSn4IhIeVRkiShoVKply/full.png

Maar ik zou graag zien dat dit nog verder verhoogt wordt. Ik wil namelijk graag een Nederlandse versie van m'n laatste review (AOC q2770Pqu @ TFT Central) op Tweakers zetten, maar ik moet nog best wel een stuk en zit nu al over die 131k tekens.

Alternatief is alleen de meetdata en conclusies in de review zetten en alle uitleg verplaatsen naar een forumtopic, maar ik ben bang dat de review dan voor heel veel mensen vrij slecht leesbaar wordt.

Aangezien Femme in dat andere topic aangaf dat het "Uitgebreide toelichting"-veld een 16,7 miljoen tekenlimiet heeft, zou dit volgens mij vrij gemakkelijk aangepast kunnen worden. Denk ook niet dat er ineens veel meer hele lange reviews bij komen, maar voor de mensen die van die monsterverslagen schrijven zoals ik zou het zeer fijn zijn. Die UBB-code vreet namelijk echt heel veel tekens en het gaat ook hard met de afbeelding URL's van het fotoalbum. M'n review is in Word 101.290 tekens (PDF-download in originele volgorde), maar ik denk dat het op Tweakers met al die code wel eens 180-200k zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Er ligt al een ticket bij de devs. Femme had 8 augustus een ticket aangemaakt en crisp heeft die 22 augustus nog een keer gekicked binnen het dev-team. Maar uiteindelijk is het aan het productteam om er een beslissing over te nemen.

Sowieso zou het tekenlimiet verhogen alleen maar een tijdelijke quick fix zijn, want ze vinden de huidige lengte eigenlijk al te lang voor single page reviews. Eigenlijk willen ze dan liever multi page gebruikersreviews, maar daar ligt geen prioriteit en daarom is er op het moment niet de mankracht voor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels verhoogd naar 256K :)

Intentionally left blank