Waaaaaaaaaaaaaaaaat!!
De s4 laad de batterij op, scherm gaat aan, ik zie alleen de batterij afbeelding met een loading?
De s4 laad de batterij op, scherm gaat aan, ik zie alleen de batterij afbeelding met een loading?
[ Voor 20% gewijzigd door pcwolf op 02-08-2014 13:03 ]
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 13:20 ]
Dat is waarschijnlijk wat het reparatie bedrijf gebruikt.Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:52:
of een sieraad reiniger :-)
Verwijderd
Dan ga je toch naar een winkel die een normaal assortiment heeft?pcwolf schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:53:
Pfff, ik kon die alcohol niet vinden omdat het een "kleine assortiment winkel" is.
Gewoon bij de Kruidvat, Etos andere apotheker langs gaan? Ik raad trouwens aan om 99% alcohol te halen, de overige % bestaat namelijk uit waterpcwolf schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:53:
Pfff, ik kon die alcohol niet vinden omdat het een "kleine assortiment winkel" is.
Dan nog gezocht bij zeeman, wibra en de krak, ik heb geen gelijkwaardige alcohol gevonden.
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 02-08-2014 15:37 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Aceton tast een hoop plastics aan; zou ik dus niet gebruiken op een mobiele telefoon.
[ Voor 59% gewijzigd door Compizfox op 02-08-2014 16:52 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Gedenatureerd mag natuurlijk ook (zolang dat met methanol is), dat is een stuk goedkoper.Compizfox schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:41:
[...]
99% ethanol is erg duur aangezien er dan accijns op zit.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik heb een s3 met waterschade en geen beeld , gaf wel vibraties; aan de pc gehangen en in Samsung KIES gebeurde eerst niets.pcwolf schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:21:
Ik heb de s4 uit de rijst gehaald, terug in elkaar gezet en geen succes
De s4 wordt warm, de viberaties werken, zoals normaal maar de scherm blijft zwart, er komt gewoon geen beeld op.
Is mijn s4 werkelijk nu echt naar de kloten?
gewaarwordingshorizon
Je motherboard is gewoon naar de filistijnen.pcwolf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:00:
Het blijft nog steeds vast hangen aan de samsung logo, het blijft ook vast hangen aan de recovery booting.
nu lees ik dat het een probleem is met de software, maar de verbinding met samsung kies herkend die niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Odin werkt met de pre loader. Daarom herkent die hem wel. Je kan een rom proberen te flashen, maar als het hoofdbord stuk is, gaat dat ook niet werken.pcwolf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:02:
Via de download mode, volume beneden inplaatst van boven werkt het wel en kan ik odin installeren.
De verbinding met de pc werd ineens wel goed, hoorde geluid enzo. Maar via kies werd het niet herkend wel een of ander odin software.
Dus nu eigenlijk gewoon odin software installeren?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Je hoeft perse geen 2de account aan te maken om je eigen gevoelens te tonen.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 05-08-2014 18:32 ]
Snap niet wat er mis is met mijn laatste post?Momus schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:20:
Kijk. Een mooie opbouwende post. Top man!
Geef het op topicstarter. Dat ding is kapot en je gaat hem niet meer aan de gang krijgen.
Niet zopcwolf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:28:
[...]
Snap niet wat er mis is met mijn laatste post?
Het wordt niet herkend door odin, wanneer je de s4 aansluit hoor je wel een geluid bij de pc, dit was ervoor niet.
Sorry maar er zijn nog altijd mensen die van alles willen probreren om "zijn" smartphone aan te praat te krijgen en ja misschien is het wel gedaan nu, gezien er nergens meer een reactie is te bekennen via de computer.
[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 05-08-2014 18:33 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq