Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08-2022
Waaaaaaaaaaaaaaaaat!!

De s4 laad de batterij op, scherm gaat aan, ik zie alleen de batterij afbeelding met een loading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Oke, nu zie ik de samsung welkom tekst... maar blijft alleen hangen aan die tekst, geen scherm fouten, de logo werd perfect weergegeven.

Dus kan nu degelijk wel aan de elektronica liggen, hoe moet ik de alcohol met de elektronica afwassen?

Edit, het is nog zaterdag dus kan nog iets vinden in de winkel, wat zal het beste zijn, puur alcohol lijkt me het beste?

[ Voor 20% gewijzigd door pcwolf op 02-08-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Niet, denk ik. Fabrieksreset proberen?

PS: Editknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Na het lezen van berichten hier boven mij is het toch misschien handig om alles goed te reinigen en nu het nog zaterdag is kan ik snel iets gaan kopen op wat jullie mij aanraden.

Gezien ik schoonmaak producten heb gebruikt voor die vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huismerk Kruidvat Alcohol Ketonatus 96%

Afbeeldingslocatie: http://www.blushmuch.nl/wp-content/uploads/2013/12/Oogschaduw-stuk-repareren-pressen-how-to-kruidvat-pure-alchohol-1.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Goed prima, opzich is bijna elke alcohol goed en de gene die jij me aanraadt is perfect?

Hoe moet ik het dan met alcohol fixen?
Oor stokjes gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
ik heb eens een tijdje voor een gsm reparatiebedrijf gewerkt, en daar leggen ze moederbordjes (DUS NIET HET SCHERM/SPEAKERTJE/MICROFOONTJE) in een alcoholoplossing. Vervolgens gaat het bad vibreren. Daarna laten drogen, en voila..veelal werken waterschades weer. Ohja en poetsen met een niet al te nieuwe tandenborstel, met alcohol natuurlijk.

Dat vibreren kan je denk ik wel een beetje nabootsen door gewoon te schudden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of een sieraad reiniger :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Dat is waarschijnlijk wat het reparatie bedrijf gebruikt.
Alleen dan wel met alcohol ipv demiwater. Alcohol heeft namelijk de handige eigenschap dat het heel snel verdampt @ kamertemperatuur.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Pfff, ik kon die alcohol niet vinden omdat het een "kleine assortiment winkel" is.
Dan nog gezocht bij zeeman, wibra en de krak, ik heb geen gelijkwaardige alcohol gevonden.

De enigste alcohol dat ik thuis heb is ontsmettingsalcohol van de apotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcwolf schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:53:
Pfff, ik kon die alcohol niet vinden omdat het een "kleine assortiment winkel" is.
Dan ga je toch naar een winkel die een normaal assortiment heeft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

pcwolf schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:53:
Dan nog gezocht bij zeeman, wibra en de krak, ik heb geen gelijkwaardige alcohol gevonden.
Gewoon bij de Kruidvat, Etos andere apotheker langs gaan? Ik raad trouwens aan om 99% alcohol te halen, de overige % bestaat namelijk uit water ;) niet alsof dit heel veel uitmaakt omdat het alcohol dit wel onttrekt maar toch. Gewoon het hoogste percentage alcohol wat je kan vinden, enkel 70-85% zou ik echt niet gebruiken, daarboven mag het geen probleem geven.

Het wil ook wel eens onder deze noemer worden verkocht (is exact het zelfde): Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-s-yyDD1yJhI/Tp9oFdZ8pKI/AAAAAAAAFbg/Yc-LBTDI7s8/s1600/S6006935%2B%2528Small%2529.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 02-08-2014 15:37 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt overigens wel veel van die zut nodig, al kan je het beter hergebruiken dan bij demiwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Freee!! schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:25:
[...]

Aceton werkt nog beter dan alcohol.
Aceton tast een hoop plastics aan; zou ik dus niet gebruiken op een mobiele telefoon.

Over de ethanol: ik denk dat alles boven de 95% wel voldoende is, al is puurder natuurlijk beter. Zo lang je maar geen spiritus (85%) of zo gebruikt.

99% ethanol is erg duur aangezien er dan accijns op zit. Met isopropanol heb je dit probleem niet, dat kun je zonder problemen in 99% kopen (dat is dan meestal ook de meest gangbare uitvoering). Het probleem met isopropanol is alleen weer dat het erg slecht te verkrijgen is. Ik heb het bij de drogist of apotheek nog niet gevonden. Ik heb na heel veel zoeken een keer een fles van 1 L voor een normale prijs gevonden bij een webshop. (gevonden!) Erg handig om in huis te hebben.

[ Voor 59% gewijzigd door Compizfox op 02-08-2014 16:52 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Compizfox schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:41:
[...]
99% ethanol is erg duur aangezien er dan accijns op zit.
Gedenatureerd mag natuurlijk ook (zolang dat met methanol is), dat is een stuk goedkoper.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij is het probleem meer dat je met 99% ethanol nog maar 1% over hebt om te denatureren ;) Lower-grade ethanol zoals bijvoorbeeld spiritus (85%) is ook gedenatureerd met methanol en pyridine, die overige 15% is dus niet puur water.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Pfff, net bij drogisterij geweest maar zijn op vakantie. Daarna nog bij delhaize maar ook niet te vinden.

Tot maandag dan wachten en kijken bij apotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
pcwolf schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:21:
Ik heb de s4 uit de rijst gehaald, terug in elkaar gezet en geen succes :'(
De s4 wordt warm, de viberaties werken, zoals normaal maar de scherm blijft zwart, er komt gewoon geen beeld op.
Is mijn s4 werkelijk nu echt naar de kloten?
Ik heb een s3 met waterschade en geen beeld , gaf wel vibraties; aan de pc gehangen en in Samsung KIES gebeurde eerst niets.
Tot ik het scherm blind unlockte, dankzij het voorbeeld op een andere S3 die ik er naast had liggen.
Dit lukte niet in een keer maar een half uur proberen gaf opeens Kies aan, verbinding te hebben waarna makkelijk de files/ adressen etc benaderbaar was. :)
dus unlocken is onafhankelijk van zichtbaar scherm.

gewaarwordingshorizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Goed eindelijk eentje gevonden.

Heb met een gebruikte tandenborstel over de moederbord geweest, en nog beneden waar de aansluiting is.
Nu buiten laten drogen, best frisse lucht.

Ik heb op veel youtube videos gezien dat ze direct na alcohol erop gedaan te hebben, ze de s4 aan zetten, een goed idee? Of nog wat laten drogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
IPA vervliegt snel, dus het zou moeten kunnen, maar ik zou desondanks gewoon een kwartiertje wachten, better safe than sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Het blijft nog steeds vast hangen aan de samsung logo, het blijft ook vast hangen aan de recovery booting.

nu lees ik dat het een probleem is met de software, maar de verbinding met samsung kies herkend die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
pcwolf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:00:
Het blijft nog steeds vast hangen aan de samsung logo, het blijft ook vast hangen aan de recovery booting.

nu lees ik dat het een probleem is met de software, maar de verbinding met samsung kies herkend die niet.
Je motherboard is gewoon naar de filistijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon verzekering inschakelen, dit is hopeloos vrees ik, ding heeft echt hardware transplantatie nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Via de download mode, volume beneden inplaatst van boven werkt het wel en kan ik odin installeren.
De verbinding met de pc werd ineens wel goed, hoorde geluid enzo. Maar via kies werd het niet herkend wel een of ander odin software.

Dus nu eigenlijk gewoon odin software installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pcwolf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:02:
Via de download mode, volume beneden inplaatst van boven werkt het wel en kan ik odin installeren.
De verbinding met de pc werd ineens wel goed, hoorde geluid enzo. Maar via kies werd het niet herkend wel een of ander odin software.

Dus nu eigenlijk gewoon odin software installeren?
Odin werkt met de pre loader. Daarom herkent die hem wel. Je kan een rom proberen te flashen, maar als het hoofdbord stuk is, gaat dat ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Ik probeer alleen die firmware van sammobile te downloaden. Een officele firmware van samsung.

Nu bij http://www.sammobile.com/firmwares/1/ zie ik geen belgie staan, heb GT-I9505, maar er staat geen belgie op, mij LTE staat er bij luxemburg bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Is niet erg boeiend. Nederland of Luxemburg voldoet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ik weet waar je woont, maar ik kan je zo een paar liter demi ( eigenlijk reverse osomis / demi filter ) water geven.

Hoewel ik geen "container" heb om het in op te slaan (zodat het schoon blijft). In mijn regenton is en blijft het mooi schoon ( geen alg aanslag enzo).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Ik heb hier wel genoeg alcohol, 96%, ethanol zon 100ml. Bedankt ervoor kevin, maar hoe weet je waar ik woon :p

Ik heb trouwens niet veel alcohol gebruikt, of bijna niks. 1 keer met de tandenborstel over geweest, misschien moest ik heel veel gebruiken, zodat het effectief echt nat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Het wordt ook niet herkend door odin, wat ik wel raar vind is dat ik wel aansluiting geluid hoor bijd de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Doe maar niet

[ Voor 87% gewijzigd door zeef op 05-08-2014 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Kijk. Een mooie opbouwende post. Top man!

Geef het op topicstarter. Dat ding is kapot en je gaat hem niet meer aan de gang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:N

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 05-08-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Je hoeft perse geen 2de account aan te maken om je eigen gevoelens te tonen.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 05-08-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcwolf
Momus schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:20:
Kijk. Een mooie opbouwende post. Top man!

Geef het op topicstarter. Dat ding is kapot en je gaat hem niet meer aan de gang krijgen.
Snap niet wat er mis is met mijn laatste post?
Het wordt niet herkend door odin, wanneer je de s4 aansluit hoor je wel een geluid bij de pc, dit was ervoor niet.

Sorry maar er zijn nog altijd mensen die van alles willen probreren om "zijn" smartphone aan te praat te krijgen en ja misschien is het wel gedaan nu, gezien er nergens meer een reactie is te bekennen via de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pcwolf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:28:
[...]

Snap niet wat er mis is met mijn laatste post?
Het wordt niet herkend door odin, wanneer je de s4 aansluit hoor je wel een geluid bij de pc, dit was ervoor niet.

Sorry maar er zijn nog altijd mensen die van alles willen probreren om "zijn" smartphone aan te praat te krijgen en ja misschien is het wel gedaan nu, gezien er nergens meer een reactie is te bekennen via de computer.
Niet zo
Maar je mag alles proberen, maar het is duidelijk dat hij het niet heeft overleefd. Verzekering bellen en opnieuw beginnen.

[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 05-08-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Gokken op een nieuw moederbordje? Die dingen zijn voor 30-60 dollar te krijgen op eBay.
Pagina: 1 2 Laatste