Toon posts:

negatieve V&A feedback.

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg van een tweaker een negatieve feedback op mijn V&A omdat mijn vraagprijs voor een videokaart hem niet aanstond.

Had even bij zijn advertenties gekeken en ja hoor.
Hij wil 't videokaart waar ik naar vraag verkopen maar voor een prijs hoger dan 't norm.

Mag hij zonder enig business met mij te doen zomaar zoiets flikken?
(Heb er natuurlijk op gereageerd op zijn pagina wegens dit kinderachtige acties van dit meneer)

Zou een moe aub deze V&A verwijderen en eventueel de V&A die ik op zijn pagina heb gezet?

En graag een waarschuwing geven.
Het gaat hier om de user : SlickRicko

Mvg ,

Tufaann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumdeel :) .

Lees verder How to - V&A feedback laten aanpassen, dit bevat instructies voor wat je moet doen als je het niet eens bent met een V&A-feedback.

Vragen om een waarschuwing terwijl je zelf een wraakreview schrijft, lijkt me trouwens vragen om problemen. Je doet nu zelf wat je SlickRicko verwijt. Maar goed, dat is wat mijn collega's mogen oplossen.

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 28-07-2014 09:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarom vraag ik het even netjes aan een mod om dit akkefietje op te lossen sinds slickricko me blijft berichten sturen wat nogal op mn zenuwen beginnen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals aangegeven: doe wat in de instructries staat. Dit topic zoals je het nu hebt geschreven is niet voldoende.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment buitenhuis,
Ik zal het straks thuis even doornemen

Moet ik dan een nieuwe topic schrijven met de correcte guidelines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.