Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

NFL Gamepass

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:41

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Bzrk80 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:18:
Dank u! :)

[...]

Ah! Dus we kunnen sowieso op Sat 1 kijken. Dat is in ieder geval al iets.

En als FOX of Eurosport de rechten krijgt, dan hoop ik dat het wel het open kanaal van een van beide is. Ik ga niet voor FOX betalen (of Eurosport uiteraard) om alleen de NFL te kijken.
Voor FOX zal het worden uitgezonden op Fox Sports Internationaal (betaald), Eurosport gaat denk ik alleen 1 wedstrijd tegelijk uitzenden, zal dan via het vrije net zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• bbart43
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20-03 22:52
Eurosport zal als het de rechten krijgt waarschijnlijk veel gaan uitzenden via de eurosport player aangezien er op de reguliere eurosport zenders op zondag avond meestal voetbal te zien is.
Verder is het zo dat SAT 1 maar een paar wedstrijden uitzend (opening, wedstrijd in London, thanksgiving en paar playoff wedstrijden). De rest wordt uitgezonden door Pro7 maxx.

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:41

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
bbart43 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:09:
Eurosport zal als het de rechten krijgt waarschijnlijk veel gaan uitzenden via de eurosport player aangezien er op de reguliere eurosport zenders op zondag avond meestal voetbal te zien is.
Verder is het zo dat SAT 1 maar een paar wedstrijden uitzend (opening, wedstrijd in London, thanksgiving en paar playoff wedstrijden). De rest wordt uitgezonden door Pro7 maxx.
Ik heb ook redelijk wat wedstrijden gezien op Sport1 US, en dan kon je zelf kiezen of je het Amerikaanse of Duitse commentaar wou hebben. Als het goed is zenden zij dit jaar ook weer uit, maar dan kom ik met opties aan die alleen via de satelliet te verkrijgen zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19:30
http://fantasy.nfl.com/league/3461737

heb maar even een league gemaakt.
wachtwoord= tweakers

wanneer lijkt jullie een goeie tijd voor n draft?

• TheZoo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:28

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik meedoe met de fantasy league.

Iemand al een werkende promo code gezien?

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• rblommers
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:26
Hmm jammer dat ik nu deze fantasy league pas zie, heb met een paar vrienden er zelf 1 opgezet op yahoo en zit ook al in een andere. 3 leagues wordt me wat teveel :p Mocht iemand anders interesse hebben om ook bij yahoo mee te doen, stuur even een pb :) We hebben nog 2 of 4 plekken over (nu helaas maar 4 teams en dat is wel erg weinig)

Hier de gamepass toch weer binnengehaald trouwens :) Hard knocks blijft ook een aanrader als pre-season vulling

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13

8GUS

Papa & Gamer

CBS gaat twee regular season games, vier play-off games en de superbowl live en gratis op laptops, desktops en tablets streamen!

Ook worden de wedstrijden op Xbox One, Apple TV, Chromecast, Roku® players en Roku TV getoond.

Zo wordt een Follow Your Team abo wel erg aantrekkelijk :)

Papa Probeert Gaming

• littlepeli
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08-05 22:32
Is er nog plek in de fantasy league? Heb dit nog nooit gedaan maar lijkt me een leuke toevoeging.

Alles apple thuis.

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 20:44
Yahoo zendt nu regelmatig games uit hier: https://nflstream.yahoo.com/

Werkt deze ook in NL?

• Denniz0229
quote:
Megamind schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:27:
Yahoo zendt nu regelmatig games uit hier: https://nflstream.yahoo.com/

Werkt deze ook in NL?
Als het goed is werkt dat over de hele wereld.
Verder zenden ze alleen de 3 Londen games uit, waarvan volgende week de laatste is.

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:41

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Het football seizoen zit er weer aan te komen! NFL Gamepass kost voor een heel seizoen 179 euro. :F 7(8)7
Zijn er landen waar dit (een stuk) goedkoper is?

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Denniz0229
quote:
Niellie41 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:07:
Het football seizoen zit er weer aan te komen! NFL Gamepass kost voor een heel seizoen 179 euro. :F 7(8)7
Zijn er landen waar dit (een stuk) goedkoper is?
Mij is het niet gelukt in ieder geval.
Dus heb maar gewoon weer 180 euro afgetikt :')

Is het me opzich wel waard om de g.o.a.t. Iedereen te zien aanpakken 8)

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 13:05

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik kwam een draadje op Reddit tegen waarin ze claimen dat het in Colombia 129 dollar is...maar dan moet je dus wel met een goede VPN werken. Voor die paar euro korting per maand zou ik de moeite niet nemen.

Een goedkopere optie als je niet zo kieskeurig bent is gewoon Fox Sports nemen, dat kost 15 euro per maand en kun eventueel cancelen na de SB - dus dan betaal je effectief 75 euro. Grootste nadeel is dat je vast zit aan de wedstrijden die zij voor je kiezen, maar je krijgt er andersom wel meteen een berg andere sporten bij.

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

• rblommers
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:26
Ik vind de gamepass altijd wel de moeite omdat je zelf wedstrijden kunt kiezen, doordeweeks nog wat wedstrijden terug kunt kijken etc.
Voor degenen die het nog aan het overwegen zijn: Wat me opvalt t.o.v. vorige jaren is dat bij het terugkijken van wedstrijden (broadcast) variant je er alsnog keihard de reclameblokken (of nou ja, de "will return shortly" schermen...) tussendoor hebt, dat was eerder niet zo. Ik hoop dat dat alleen tijdens pre-season zo is, want dat maakt het terugkijken van wedstrijden een stuk onaantrekkelijker.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:46
Ik ga vanavond ook maar een keer de GamePass aanschaffen. Dit jaar toch eens wat meer zien dan wat nabeschouwingen en de SuperBowl.
Ook alvast mijn "voorspellingen" ingediend voor de weekly pick 'em. (http://weeklypickem.fantasy.nfl.com/)
Hier kunnen we misschien nog wel een Tweakers groep voor maken.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• voske
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16-06 19:47
Ik had besloten om dit jaar Gamepass niet meer aan te schaffen, omdat ik het te duur vond. Tijdens mijn vakantie in de VS in augustus begon het toch weer te trekken. Daarom nog in de VS Gamepass aangeschaft voor USD 99 en wat preseason wedstrijden gekeken.

Enige nadeel: de NFL app op de ATV4 doet het in Nederland niet langer en in de NFL Gamepass app op de ATV4 werkt mijn Amerikaanse Gamepass niet (die app is volgens de klantenservice alleen voor Europa bedoeld). Vooralsnog werkt de NFL app op mijn iPhone en en iPad, dus in combinatie met AirPlay heb ik op dit moment een goede oplossing.

Be yourself, no matter what they say ...

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:46
Erg duur indd maar toch maar in het mandje gedaan. De Xbox One app geinstalleerd en direct even getest door de Pro Bowl te kijken. Werkt prima tot nu toe, nog even zien hoe het gaat met een live wedstrijd.
De app op de telefoon is ook klaar voor gebruik op de slaapkamer (chromecast aan tv).

Oftewel ik ben er klaar voor!

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True