Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 13:47
Hoi,

als fervent NFL kijker kon ik de afgelopen jaren gratis (ja, blijf een Nederlander) gebruik maken van de NFL Gamepass. Nu zag ik dat het voor komend seizoen is omgezet naar een betaalmodel.

Nu vroeg ik me twee dingen af en misschien kan iemand me verder helpen:

- zijn er nog landen waar de gamepass gratis te gebruiken is?
- is het toegestaan / mogelijk om een gamepass abonnement te delen?

Ik heb geprobeerd om op deze vragen via Google een antwoord te vinden, maar ik ben er helaas niet in geslaagd. Vandaar dat ik het via deze weg probeer.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dat was wel te verwachten sinds Fox begonnen was met uitzenden van NFL wedstrijden. Zoveel landen waren er al niet waar het gratis was maar iirc waren dat, naast Nederland, Nieuw-Zeeland en Argentinie nog. Geen idee of het daar nog gratis is ...
Delen van je abo kan wel maar tegelijk kijken niet :>

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 27-07-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:00

Grannd

da Granndest

Vind het ook jammer, ook een enorm verschil van gratis naar 145 euro voor een seizoen. Heb ik er nou ook weer niet voor over, hoe jammer het ook is. Misschien dat ik voor de play-offs een abonnementje neem als dat 2 tientjes is ofzo.

Vind Fox Sports International ook geen goeie deal, 12 euro/maand en dan kan je de wedstrijden niet kiezen of terugkijken ofzo.

Dan maar samenvattingen kijken op nfl.com en gare streams googelen...

[ Voor 17% gewijzigd door Grannd op 27-07-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 13:47
@apis29 dank je voor je opmerkingen. Vooral het delen, maar niet tegelijk kijken is erg handig om te weten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:40
Ach, wees nog blij. Een gamepass in de VS kost 200 dollar. Omgerekend 148 euro. Als je een gamepass in Europa koopt ben je dus 145 euro kwijt. Geen slechte deal, het is zelfs 3 euro goedkoper.

NBA is precies andersom. Gamepass in de VS kost iets van 140 dollar. Omgerekend iets van 108 euro. Als je als Europeaan een gamepass wilt kopen ben je tegen de 200 euro kwijt. Echt omgekeerde wereld en schandalig. Heb afgelopen jaar via Canada een gamepass NBA gekocht.

Geen blackouts gehad (dat wordt gecontroleerd zodra je een wedstrijd start door te controleren uit welk land je komt want Canada heeft echt een shitload aan blackouts). Plus de Canadese dollar staat goedkoper dan de Amerikaanse dollar en die staat weer fors goedkoper dan de euro. Mogelijk dat dit nog een optie is maar zou ik wel even goed uitzoeken als ik jullie was.

Voor de rest kan ik goed begrijpen dat jullie balen dat het niet meer gratis is. Maar dat was echt een grote luxe.

Om in Canada te kopen heb je een random adres nodig en een VPN voor Canada. Maar 1 dag VPN kost drie dollar ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 27-07-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gamepass in de VS?? Dacht dat het niet verkrijgbaar was in de VS en Mexico? Zal het zelf nauwlijks missen overigens, hou me meestal zoet met college tot de playoffs beginnen ... dus jammer genoeg eigenlijk nauwlijks gebruik van gemaakt.

[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 27-07-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

apis29 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:21:
Gamepass in de VS?? Dacht dat het niet verkrijgbaar was in de VS en Mexico? Zal het zelf nauwlijks missen overigens, hou me meestal zoet met college tot de playoffs beginnen ... dus jammer genoeg eigenlijk nauwlijks gebruik van gemaakt.
Hoe volg jij College Football? Via de ESPN Player-app, of zijn daar nog andere opties voor?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:29

Gotiniens

Fairly odd Tim

Kan je met het delen niet dezelfde wedstrijd tegelijkertijd kijken of überhaupt niet tegelijkertijd? Wel jammer, want met MLB deel ik al jaren samen met mijn honkbal team. Ik was dit eigenlijk ook van plan met NFL te gaan doen.

En met ----^

[ Voor 3% gewijzigd door Gotiniens op 27-07-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gotiniens schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:26:
Kan je met het delen niet dezelfde wedstrijd tegelijkertijd kijken of überhaupt niet tegelijkertijd? Wel jammer, want met MLB deel ik al jaren samen met mijn honkbal team. Ik was dit eigenlijk ook van plan met NFL te gaan doen.

En met ----^
Zover ik gelezen heb kan je zelfs maar op 1 apparaat tegelijk ingelogd zijn ...
FL!PNEUS schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:26:
[...]

Hoe volg jij College Football? Via de ESPN Player-app, of zijn daar nog andere opties voor?
Om live (/alles(?)) te kijken zal je wel de ESPN player moeten nemen ja (nog niet getest), en soms is er wat Big Ten op Eurosport 2. Maar de dag/dagen erna is het ook binnen te hengelen (maar dat geldt voor NFL ook) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 13:36
Robkazoe schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:23:
Ach, wees nog blij. Een gamepass in de VS kost 200 dollar. Omgerekend 148 euro. Als je een gamepass in Europa koopt ben je dus 145 euro kwijt. Geen slechte deal, het is zelfs 3 euro goedkoper.

Heb afgelopen jaar via Canada een gamepass NBA gekocht.
Tip voor komend seizoen: gebruik een proxy uit India, ben je 90 euro krijt voor Premium League Pass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wow, dat is helemaal spotgoedkoop. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tip kwam hier vandaan: http://www.hoops.com.au/forum/32617-nba-league-pass-2013/
Volgend seizoen wel weer zoiets gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:20

beuker19

Killerbeuker is so OP

Robkazoe schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:23:

NBA is precies andersom. Gamepass in de VS kost iets van 140 dollar. Omgerekend iets van 108 euro. Als je als Europeaan een gamepass wilt kopen ben je tegen de 200 euro kwijt. Echt omgekeerde wereld en schandalig. Heb afgelopen jaar via Canada een gamepass NBA gekocht.

Geen blackouts gehad (dat wordt gecontroleerd zodra je een wedstrijd start door te controleren uit welk land je komt want Canada heeft echt een shitload aan blackouts). Plus de Canadese dollar staat goedkoper dan de Amerikaanse dollar en die staat weer fors goedkoper dan de euro. Mogelijk dat dit nog een optie is maar zou ik wel even goed uitzoeken als ik jullie was.

Voor de rest kan ik goed begrijpen dat jullie balen dat het niet meer gratis is. Maar dat was echt een grote luxe.

Om in Canada te kopen heb je een random adres nodig en een VPN voor Canada. Maar 1 dag VPN kost drie dollar ofzo.
Maar in de US zijn de tijden van de uitzending wel een stuk beter.
Helemaal om dat alle ''grote'' teams allemaal op 23.00 of zelfs nog later pas beginnen :(
Het is jammer dat nu voor betaald moet worden maar het was natuurlijk te verwachten maar ik vind 145€ voor alles best wel veel geld aangezien het dus veelal 's nachts word uitgezonden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:01
Hoewel het veel geld is, heb ik toch maar de beslissing genomen om het Season Plus abonnement aan te schaffen. Het viel me daarbij overigens op dat als je dit rechtstreeks via de IOS app probeert te doen, Season Plus € 170 kost. Daarom toch maar via de website geregistreerd. Scheelt toch weer € 25.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
beuker19 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:49:
[...]

Maar in de US zijn de tijden van de uitzending wel een stuk beter.
Helemaal om dat alle ''grote'' teams allemaal op 23.00 of zelfs nog later pas beginnen :(
Het is jammer dat nu voor betaald moet worden maar het was natuurlijk te verwachten maar ik vind 145€ voor alles best wel veel geld aangezien het dus veelal 's nachts word uitgezonden.
Denk je dat dit met de NBA anders is? Je hebt daar het volgende wedstrijdschema (gemiddelde wedstrijd duurt 2,5 a 3 uur):

Zondag is meestal de enige dag dat je fatsoenlijk kunt kijken. Dan begint er in de avond rond 19:00/19:30 de eerste wedstrijd.
Westcoast wedstrijden voor de rest van de week beginnen rond 3:00 uur en soms zelfs pas om 4:30 uur.
Eastcoast wedstrijden beginnen iets eerder. Boston, New York en Miami beginnen vaak om 23:00 uur of 0:00 uur.

Kun je twee dingen doen. Of je pakt de eerste wedstrijd en slaapt de dag erop uit (mits mogelijk). Of je zet de scores uit, negeert de nieuwssites en kijkt de volledige wedstrijd terug. Bij NBA scheelt dat ook nog eens allemaal timeouts, halftime enz waardoor je binnen 2 uur klaar bent met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Het is bij de NHL en de NBA inderdaad niet veel beter (en bij de MLB in de playoffs ook niet).

Het enige wat ik erg mis is een Apple TV applicatie. Natuurlijk werkt Airplay prima, maar ik vind het ook wel fijn om tegelijkertijd bijvoorbeeld de NFL of de fantasy app open te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Niet alleen Apple TV. PlayStation 4 heeft bv wel een NBA app maar die werkt dan weer niet. Ik hang nu ook telkens mij laptop met HDMI aan mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Nu online
Heb gisteravond de Hall of Fame wedstrijd gekeken via airplay / AppleTV combo, werkte soepel met goede beeldkwaliteit. De abo heb ik eergisteren aangeschaft. Het is wat prijzig naar Nederlandse begrippen, maar goed.

Ik zag dat ze werken aan de mogelijkheid om wedstrijden te downloaden achteraf en dan offline te kijken op bijvoorbeeld je iPad. Op die optie kan ik niet wachten, maar voor nu is het gewoon lekker thuis om op te zetten terwijl je wat aanrommelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529496

Ik meen dat het dit seizoen gewoon weer gratis is. Pre-season was altijd locked. Vanaf de eerste speeldag gewoon weer alles te kijken via de Game Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Toch niet. Het is ook bevestigd (in juni al) tegenover SportAmerika dat Game Pass niet meer gratis is in Nederland. Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Robkazoe schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:59:
Niet alleen Apple TV. PlayStation 4 heeft bv wel een NBA app maar die werkt dan weer niet. Ik hang nu ook telkens mij laptop met HDMI aan mijn TV.
Werkt bij mij wel hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Andere geniale oplossing die ik gisteren gevonden heb voor de AppleTV. Was het zelf namelijk ook zat om elke keer mijn iPad niet te kunnen gebruiken terwijl ik NFL aan het kijken ben:

• Installeer Plex Media Server op één van je computers, of je NAS; voor de rest hoef je niet de hele bibliotheek-spullen van ze te gebruiken
• Installeer de NFL Network Plex Channel, selecteer je favoriete team, en vul je GamePass gegevens in
• Installeer PlexConnect, om je AppleTV (zonder jailbreak!) gebruik te kunnen laten maken van Plex.

Voordeel van deze setup, is dat je op alle apparaten waar Plex op beschikbaar is, je ook GamePass kunt gebruiken. Helaas heft dit niet het probleem op dat je maar op één apparaat tegelijkertijd kunt kijken, maar ik ben allang blij dat ik niet de hele tijd hoef te AirPlayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Met Flex kan je op je gejailbreakte iPad NFL ongetwijfeld nog wel gratis kijken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Heb jij een Europese League Pass van NBA? Mijn inlog werkte niet op de PS4 app, vermoedelijk omdat ik hem in Canada gekocht heb? Kon iig geen wedstrijden kijken via PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik had m via een proxy in India gekocht, 90 euro voor premium variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Mmm, raar. Dan ga ik het zometeen ook maar eens aanschaffen en testen op de PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlli
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-05 18:34
Nouhouhou! Ik net dan maar met rode oortjes 180 eu afgetikt via ios app, zie ik op nfl.com 145 eu?!

Watsdatdan waarom zit daar zo'n verschil in?

Nou voel ik mij ietwat in het ootje genomen. Bederft ook wel een beetje de lol. Iemand enig idee waar 35(!) eu verschil vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Zou me niets verbazen als dat is om de "Apple-tax" à 30% gedeeltelijk te compenseren, Hoewel dit volgens de voorwaarden van Apple voor zover ik weet niet mag; de in-app purchase moet gelijkgeprijst zijn. Ik zou even kijken of je een dispuut in kunt dienen bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Of gewoon met de NFL contact op nemen? Kan zijn dat er verschillende pakketten zijn en dat de apple variant bv mobiele platformen ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-06 18:44

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat een prijs zeg.. Beseffend dat zo'n seizoen maar een paar maandjes duurt. Is zo'n account te gebruiken met meerderen? Misschien doe ik wel een favorite team only, de rest keek ik toch al niet, op de playoffs en superbowl na.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• mrlli
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-05 18:34
Apple refund gevraagd en "bij wijze van uitzondering" gekregen. Op basis van abuis-aanschaf.
nfl verwees naar apple omdat het een in-app aanschaf betrof.

Blijf het raar vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

mrlli schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:16:
Nouhouhou! Ik net dan maar met rode oortjes 180 eu afgetikt via ios app, zie ik op nfl.com 145 eu?!
Misschien eerst het topic doorlezen, wil het niet lulliger maken, maar:
matthijst schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:41:
Tip voor komend seizoen: gebruik een proxy uit India, ben je 90 euro krijt voor Premium League Pass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat was voor NBA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gronkspike87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-01 20:14
Inderdaad jammer dat Gamepass niet meer gratis is, was te verwachten dat we ook een keer moesten gaan betalen voor die kwaliteit, echt top!
Maar ja is toch wel veel geld dus ik ga eerst maar ff proberen via XBMC. Iemand ervaringen mee?

En is Gamepass nog wel gratis is in een ander land? Wellicht via een proxy dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NBA Leaguepass prijzen voor komend seizoen, via Nederland: 209 euro of 173 euro.
Via Indonesische proxy:

Premium leaguepass:
Indonesia Rp1,653,693 107 euro

Regular:
Rp1,181,175 76 euro

NFL is met Flex evt. op een gejailbreakt apparaat te kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 02-09-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
matthijst schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:50:
NBA Leaguepass prijzen voor komend seizoen, via Nederland: 209 euro of 173 euro.
Via Indonesische proxy:

Premium leaguepass:
Indonesia Rp1,653,693 107 euro

Regular:
Rp1,181,175 76 euro

NFL is met Flex evt. op een gejailbreakt apparaat te kijken.
Kijk, dat zijn prijzen. Heb je alle landen al vergeleken? India, Brazilië en Canada zijn niet goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
India en Brazilie zaten op 120 euro :)
Nigeria is ook 107, net als Vietnam.
Canada zit op 113.

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 02-09-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
matthijst schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:15:
India en Brazilie zaten op 120 euro :)
Nigeria is ook 107, net als Vietnam.
Canada zit op 113.
Bedankt voor het uitzoeken. Denk dat ik hem met de vijf euro prijsverschil wel lekker bij Canada hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

bvos schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:50:
als fervent NFL kijker kon ik de afgelopen jaren gratis (ja, blijf een Nederlander) gebruik maken van de NFL Gamepass. Nu zag ik dat het voor komend seizoen is omgezet naar een betaalmodel.
Ah booh, ik zat me juist te verheugen op een seizoen dat ik eindelijk eens live kon gaan zien. Zoveel geld heb ik er niet voor over, dan ga ik wel iets anders kijken.

Ze beginnen inmiddels overal met die fratsen, eerst de Formule 1 al en nu hier ook. Voor de F1 heb ik een gratis en legaal alternatief gevonden, eens zien of dat met de NFL ook lukt.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 03-09-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Robkazoe schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:13:
[...]

Bedankt voor het uitzoeken. Denk dat ik hem met de vijf euro prijsverschil wel lekker bij Canada hou.
Hola plugin in Firefox switcht in een paar seconden van land, dus snel verdiend :)
Tenzij NBA hem verlengt voor hetzelfde tarief als vorig jaar (die mail van ze is vrij vaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
matthijst schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:42:
[...]

Hola plugin in Firefox switcht in een paar seconden van land, dus snel verdiend :)
Tenzij NBA hem verlengt voor hetzelfde tarief als vorig jaar (die mail van ze is vrij vaag).
De mail is niet alleen vaag, ook de site zelf. Het enige wat je kunt doen is annuleren. Je ziet niet wat je gaat betalen of wat dan ook. Ik denk dat ik dus ook maar even ga annuleren en opnieuw ga afsluiten voor de zekerheid.

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 13:53

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik heb vorig jaar ook genoten van de gratis versie. Jammer inderdaad dat het niet meer gratis is, uiteindelijk toch maar de season plus aangeschaft. Ik probeer het maar een beetje voor mezelf goed te praten: ruim 20 speelweekenden zorgt ervoor dat je minder dan 10 euro per weekend neerlegt, waarin je ongelimiteerd wedstrijden terug kan kijken. Dan maar wat minder biertjes per weekend :p

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 551906

Nog een tip voor Game Pass: bij promo code REP15 invoeren -> 15% korting. Ik heb net €123.24 betaald voor Season Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Anoniem: 551906 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 00:41:
Nog een tip voor Game Pass: bij promo code REP15 invoeren -> 15% korting. Ik heb net €123.24 betaald voor Season Plus.
Inderdaad, die had ik ook nog ingeleverd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 14:45
Anoniem: 551906 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 00:41:
In China (Hong Kong VPN) is het 79 euro. Net gechecked via cyberghost.
Wellicht heeft dat te maken met het feit dat we in week 7 zitten?
Zit te twijfelen. hmmm wil ook nog een OPO als ik ergens een invite kan regelen.

Kost allemaal geld...

Cyberghost is met code PCW-86CVK-W6UGJ-SRG6J-NXEC9-ENRMX gratis voor 6 maanden.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, de prijzen zijn wel iets gezakt nu. Maar dan scheelt het nog zo'n €45 als je het via HK doet. Moeite waard lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
Dit jaar heb ik het laten schieten vanwege de prijs maar ik merk wel dat ik het mis. Volgend jaar dan toch maar wat geld overschrijven om mijn NFL shot te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Als je niet specifiek wedstrijden wil zien, maar bijv. wel NFL Network en NFL Redzone wil kijken, kun je ook een abonnement op NFL Now nemen. Da's 4 euro per maand, en via de iOS en Apple TV app kun je NFL Network en NFL Redzone vervolgens streamen (weet niet of dit via de Android-app ook werkt). Daarnaast krijg je ook toegang tot allerlei producties van NFL Films (Hard Knocks, etc.). Best een goede deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:33
Niet echt een Gamepass vraag, maar aangezien dit het meest recente topic over dit onderwerp is...

Ik zie dat mijn favo team (Panthers) toch regelmatig uitgezonden wordt via FOX Sports Int, maar heeft iemand een idee of dat met Nederlands commentaar is? Zo ja, dan sla ik die ook over denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-06 20:38
The Realone schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:53:
Niet echt een Gamepass vraag, maar aangezien dit het meest recente topic over dit onderwerp is...

Ik zie dat mijn favo team (Panthers) toch regelmatig uitgezonden wordt via FOX Sports Int, maar heeft iemand een idee of dat met Nederlands commentaar is? Zo ja, dan sla ik die ook over denk ik.
Ik heb gisteren ook een FOX Sports Int GO account genomen, en de streams waren met US commentaar. Verschilt per wedstrijd van welke zender, ik heb FOX, en CBS langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

FL!PNEUS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:07:
Als je niet specifiek wedstrijden wil zien, maar bijv. wel NFL Network en NFL Redzone wil kijken, kun je ook een abonnement op NFL Now nemen. Da's 4 euro per maand, en via de iOS en Apple TV app kun je NFL Network en NFL Redzone vervolgens streamen (weet niet of dit via de Android-app ook werkt). Daarnaast krijg je ook toegang tot allerlei producties van NFL Films (Hard Knocks, etc.). Best een goede deal...
Ik vind 50 euro per jaar nog wel een hoop geld, maar aangezien ik toch al zo kijk - wie wat wint zal me verder een worst zijn - is dat nog wel het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11-2023
10 september begint 't seizoen weer volgens mij.
ik heb nu een aantal wedstrijden in 't echt mee mogen maken vorig seizoen. nu weer in NL wil ik af en toe wat potten meepikken als de tijden okay zijn.

wat kan ik nu 't beste doen?

Fox sport abbo nemen? (kan dan volgens mij alleen live kijken)
NFL Now?
Gamepass?

kosten vind ik niet helemaal interessant (als ik voor 150 alles kan zien zonder geklooi is dat prima), maar wil wel een prettig platform hebben om wat wedstrijden te kunnen zien (en natuurlijk de playoffs en superbowl)

Ik volg geen uuuuuren lange debatten over welke speler een tiende punt beter is dan een andere omdat hij z;n groene veters linksom vast maakt ipv rechtsom, gewoon de wedstrijden en that's it.

graag jullie advies daar jullie hier veel meer ervaring mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem zelf dit seizoen weer Game Pass, die zend ook alles live uit. Werkt bij mij altijd prima, goede kwaliteit stream (HD). Gebruik de Game Pass app op mijn telefoon in combinatie met Chromecast zodat ik het op mijn TV kan zien. Maar kan natuurlijk ook via PC/Laptop naar TV.

Voordeel is dat je de wedstrijd kan zien die jij wilt, niet die Fox het meest interessant lijkt. En je hebt dan ook nog de keuze voor RedZone (schakelkanaal). Handig als je live alle wedstrijden/hoogtepunten wilt volgen. Mocht je een wedstrijd missen, dan kun je hem via Game Pass on-demand terug kijken. Vooral nuttig voor de wedstrijden die op donderdag- en maandagavond(nacht) gespeeld worden.

NFL Now niet echt veel ervaring mee, enkel wat samenvattingen en andere hoogtepunten die ik daar heb gezien. Die zenden volgens mij geen wedstrijden uit (kan het mis hebben).

Als je af en toe een wedstrijd wilt zien en geen favoriet team hebt, kun je het misschien ook wel met FoxSports (International) doen. Dan heb je ook gelijk andere sporten die je eventueel kunt gaan zien. Is dus maar net hoe intensief je het wilt gaan volgen.

Als je voor Game Pass zou kiezen, neem dan wel Season Plus. Anders heb je geen playoffs en super bowl. Hoewel je die laatste ook op het gratis kanaal van Fox kon zien afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Joepr schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:59:
10 september begint 't seizoen weer volgens mij.
ik heb nu een aantal wedstrijden in 't echt mee mogen maken vorig seizoen. nu weer in NL wil ik af en toe wat potten meepikken als de tijden okay zijn.

wat kan ik nu 't beste doen?

Fox sport abbo nemen? (kan dan volgens mij alleen live kijken)
NFL Now?
Gamepass?

kosten vind ik niet helemaal interessant (als ik voor 150 alles kan zien zonder geklooi is dat prima), maar wil wel een prettig platform hebben om wat wedstrijden te kunnen zien (en natuurlijk de playoffs en superbowl)

Ik volg geen uuuuuren lange debatten over welke speler een tiende punt beter is dan een andere omdat hij z;n groene veters linksom vast maakt ipv rechtsom, gewoon de wedstrijden en that's it.

graag jullie advies daar jullie hier veel meer ervaring mee hebben.
Ik heb twee jaar lang gebruik gemaakt van de destijds gratis gamepass, heb zo ook de sport eigenlijk leren kennen. Was nieuwsgierig omdat ik een keer incidenteel een wedstrijd van the Bears had meegepikt op espn. Dit is mij heel erg goed bevallen. Toen het afgelopen seizoen niet meer gratis te verkrijgen was heb ik het geprobeerd te volgen met streams, torrents als mede via de satelliet op Fox sports (Int.) en Sport 1 USA (Sky DE). Dat ik de laatste 3 speelweken een gamepass abbo heb genomen is denk ik toch veelzeggend. Het platform is ontzettend goed, kwaliteit zit net iets onder dat van HDTV. Je kan bovendien kijken wanneer, waar en waarop je wilt. Als geld geen rol speelt, dan zou ik het zeker nemen. Koop het trouwens niet via de appstore, maar via hun eigen website. Om één of andere reden kost het via de appstore een euro of 30 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11-2023
Sjuusten en fynrd1, dank voor de bevestiging van de Gamepass, ga dan inderdaad de Gamepass Season Plus halen,

Heb de Gamepass al eens gekeken (7 day trail), en de kwaliteit is prima inderdaad, en via ipad of apple tv allemaal prima te doen.

tegen de tijd van de SuperBowl maar eens kijken of we er een feestje van kunnen maken :p
Tailgaten kan ik al :-)

Heb alleen (nog) geen favo team, maar da's voor latere 'zorg'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
  • Laatst online: 03-06 22:18
Vandaag heb ik de jaarlijkse mail ontvangen die mij waarschuwt dat mijn Gamepass gaat verlopen en automatisch vernieuwd zal worden. Daarbij viel het mij op dat die nu 180 euro kost ipv 145 de vorige jaren.
Ik heb de vorige jaren bijna elke zondag naar wedstrijden gekeken (vooral redzone channel), maar twijfel nu toch om het te verlengen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:36
Die verhoging heeft waarschijnlijk te maken met de gewijzigde btw heffing regels. Moet nu in het land van afname ipv verkoop worden geheven. Was met mlb.tv hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbart43
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:58
Het is nog maar de vraag of Fox ook dit jaar weer de NFL uitzendt....eerste 2 jaar zitten erop en nu weer onderhandelen over een nieuwe deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Die verhoging zou ook te maken kunnen hebben met de verzwakking van de euro. Euro staat best laag nu met 1.10 euro per dollar. Das fors lager dan vorig jaar 1,35 euro per dollar. Mogelijk dat NHL dat deels wilt compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
  • Laatst online: 03-06 22:18
Heeft inderdaad te maken met de waarde van de dollar. Vandaag deze e-mail ontvangen:

Dear Game Pass Subscriber,

Thank you for being an NFL fan and for your ongoing support of NFL Game Pass. For the upcoming season, we want to ensure you are aware of how we price NFL Game Pass. Since we first offered NFL Game Pass, the global prices have been based on US Dollars. We have not changed the US Dollar amount we charge for access to NFL Game Pass for the past 2 seasons and are not changing prices this season. In that time, the currency exchange rates have fluctuated, and for our valued subscribers that have paid in foreign currencies, this has resulted in a lower price some years in certain countries, and a higher price in other countries. If you have paid in a non-US Dollar currency, we recognize that you may or may not see a change in your price for the upcoming season. We value you as our fans and want to be clear that our US Dollar price has not changed since 2013.

Thanks,
Your NFL.com Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
Ik las ergens dat NFL Game Pass nu ook via de Xbox One te kijken was. Vanavond maar even kijken maar waarschijnlijk dat ik dan wel die 180 euro er voor neer ga leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Laatst online: 05-06 16:32

magneet

Magnetic enhanced

bbart43 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:55:
Het is nog maar de vraag of Fox ook dit jaar weer de NFL uitzendt....eerste 2 jaar zitten erop en nu weer onderhandelen over een nieuwe deal.
ik heb vandaag bevestiging gehad dat ze het dus niet uitzenden

https://twitter.com/Magneet_nl/status/623059594949054464

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Nou, Ik zat nog te twijfelen om een abonnement te nemen omdat dat nogal wat goedkoper is dan NFL Gamepass en MLB.tv. Maar als ze dat niet willen... ;)

Ik mis ESPN America.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 30-05 23:06
:9
Gotiniens schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:49:
Nou, Ik zat nog te twijfelen om een abonnement te nemen omdat dat nogal wat goedkoper is dan NFL Gamepass en MLB.tv. Maar als ze dat niet willen... ;)

Ik mis ESPN America.
ik mis espn alleen voor de pregame show :9

Verder heb ik al jaren gamepass, dan kan ik gewoon lekker zelf bepalen waar ik naar kijk en wanneer.
Vooral de nachtwedstrijden de volgende dag terugkijken in 30 minuten is echt ideaal.

Binnenkort maar even opzoek naar een kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Laatst online: 05-06 16:32

magneet

Magnetic enhanced

mjah ik vind €180 ook weer een hoop geld eigenlijk, wordt toch downloaden ben ik bang

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Dit! Vond de College wedstrijden soms nog leuker zelfs. Jammer dat er geen goede goedkopere optie is dan Gamepass. Die vind ik stiekem wel erg veel geld. En de Follow Your Team optie hebben ze wel exorbitant duur gemaakt zeg |:(

De wedstrijden die Fox liet zien (heb zelf geen fox trouwens) waren nou niet altijd de meest interessante. Als er mensen zin met betere opties en suggesties dan lees ik ze graag :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Inderdaad, Ik keek ESPN voor meer dan alleen de NFL. Ik kijk momenteel MLB en NFL, maar met ESPN College Football, af en toe Basketball en die andere rare evenementen als ik langs zapte, bijvoorbeeld 4th of july hotdog eating contest. En dat voor € 10,- per maand + een hele bups andere zenders (KPN).

Nu is het een stuk duurder, en moet daarom keuzes maken. Al krijg je daar wel weer andere dingen voor terug omdat het nu on-demand of live is.

Aan de andere kant werd ik helemaal gek van die "Land of dreams" reclame :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gotiniens op 21-07-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
magneet schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:10:
mjah ik vind €180 ook weer een hoop geld eigenlijk, wordt toch downloaden ben ik bang
Of op een iPad met Flex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gotiniens schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:49:

Ik mis ESPN America.
Ik vind MLB.tv wel een voorbeeld voor andere sporten, voor $129.99 per jaar, alle 162 wedstrijden per team te zien. Met home en away TV & Radio feed. Overlay van de radio feed op de TV feed. Bizar veel devices waarop het werkt. Al jaren in HD, meerdere wedstrijden tegelijk kijken. Pitch tracking. Qua streaming/on line aanwezigheid kunnen andere sporten nog wel wat leren van MLB.tv, en dan met name Europese sporten. (vergelijk dit aanbod maar eens met wat de Eredivisie te bieden heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

PolarBear schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Ik vind MLB.tv wel een voorbeeld voor andere sporten, voor $129.99 per jaar, alle 162 wedstrijden per team te zien. Met home en away TV & Radio feed. Overlay van de radio feed op de TV feed. Bizar veel devices waarop het werkt. Al jaren in HD, meerdere wedstrijden tegelijk kijken. Pitch tracking. Qua streaming/on line aanwezigheid kunnen andere sporten nog wel wat leren van MLB.tv, en dan met name Europese sporten. (vergelijk dit aanbod maar eens met wat de Eredivisie te bieden heeft).
Nice! Als je ziet hoeveel feeds en mogelijkheden je krijgt begrijp ik de prijzen wel. Toch blijf ik het duur vinden, want als een wedstrijd al is geweest en ik ken de stand dan heb ik er toch veel moeite mee om deze achteraf nog eens te kijken.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan mij voorstellen dat je het duur vind. Overigens bieden de MLB Apps prima mogelijkheden om de wedstrijden terug te kijken zonder dat je de scores ziet, en bieden MLB.tv een archief dat jaren teruggaat + condensed games. Vooral de mogelijkheid om meteen in een gespeelde wedstrijd naar een bepaalde inning of slagbeurt door te klikken is fantastisch. Daarbij staan er heel veel gratis clips en een korte (1:30/2:00 minuten) samenvatting een aantal uur na de wedstrijd online. De meeste highlights staan tussen de 5-15 minuten nadat het gebeurde al online.

MLB Advanced media (de technologie divisie van MLB) schijnt een van de grootste IT bedrijven in New York te zijn (zie ook Wikipedia: Major League Baseball Advanced Media).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbart43
Dat is dan mooi klote dat Fox geen NFL meer uitzend grrrrr...:(
Ben benieuwd wie dan wel de NFL gaat uitzenden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
Had pak en beet een jaar (of langer) terug TV Extra met ESPN. Vond dat super. Dat was ook bijna het enige wat ik keek, als ik kabel tv keek. Nu al circa een jaar zonder kabel tv en mis dat totaal niet.
Nu ga ik eerders verhuizen en is glasvezel geen optie (wordt niet aangeboden en ADSL etc is super sloom), dus moet ik weer naar kabel internet. Nou is dat prima, maar heb ik gelijk de verplichte kabel TV. En dan loopt het maandelijks best op, terwijl ik nauwelijks kabel tv ga kijken.

Ik vind het vervelend dat alles naar aparte, betaalde zenders gaat. Ik ga geen 15 euro per maand betalen om 2 F1 wedstrijden te zien (die download ik dus). Wil best wat betalen voor een American Sports zender, maar 180 euro per jaar voor een specifieke sport vind ik ook wat veel van het goede. Dan heb ik nog enkel NFL (wat ik wel het meeste zou kijken, daar niet van).
60 euro tv/internet, 15 euro GamePass+ en dan nog mogelijk Netflix / Spotify / nieuwsgroepen. Loopt flink op...

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Beetje offtopic, maar ik merk wel dat er redelijk wat mensen NFL kijken. Is er ook animo om een GoT Fantasy League aan te maken op op nfl.com?

Als er voldoende animo lijkt te zijn dan maak ik graag een apart topic en league aan.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bzrk80 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:23:
Beetje offtopic, maar ik merk wel dat er redelijk wat mensen NFL kijken. Is er ook animo om een GoT Fantasy League aan te maken op op nfl.com?

Als er voldoende animo lijkt te zijn dan maak ik graag een apart topic en league aan.
ik ben er voor in.
Speel sowieso altijd al een aantal league's.
Dus eentje kan er nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gibson02
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik heb dit topic ook met interesse gevolgd. Zover als ik het begrijp zijn er geen abonnementen waarbij je amerikaans sportgenot zoals de NFL, MLB, NHL, NBA voor een prijs kan kijken begrijp ik?

zover als ik het zie bied fox sport international alleen MLB en NHL aan. Sport1 biedt weer de NBA aan. NFL wordt door geen enkele aanbieder aangeboden.

Heeft iemand nog tips om toch alles te kunnen kijken zonder schandalig veel geld kwijt te zijn? Of moet ik gewoon keuzes maken en een NFL game pass kopen (aangezien MLB over 2 maanden afgelopen is).

EDIT: overigens zie ik net dat een seasons plus game pass 179.99 dollar kost, (164 euro) en geen 180 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Gibson02 op 30-07-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06 17:43
Bzrk80 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:23:

Ik ben altijd wel te porren voor een pooltje, al zal ik me wel even in de regels moeten verdiepen want ik heb géén idee hoe zoiets bij NFL in zijn werk gaat :P

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik zit nog te twijfelen of ik Follow Your Team abbo neem, met indien nodig een aanvulling voor de Post Season (die is er toch?) of net als afgelopen jaar weer Season Plus. Maar ik vind hem wel aan de prijs.

Ik heb ook nog geen werkende promo code kunnen vinden, voor een beetje korting. Wellicht komen die nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Het is aan de prijs, maar ik neem toch de season plus package, Ik kijk eigenlijk alleen live wedstrijden. Dat vind ik op de een of andere manier veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
TheZoo schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:38:
Ik zit nog te twijfelen of ik Follow Your Team abbo neem, met indien nodig een aanvulling voor de Post Season (die is er toch?) of net als afgelopen jaar weer Season Plus. Maar ik vind hem wel aan de prijs.

Ik heb ook nog geen werkende promo code kunnen vinden, voor een beetje korting. Wellicht komen die nog.
ik vind de team prijs niet in verhouding tot alle teams staan. voor 40 meer heb je alle wedstrijden.

gisteren even druk gezocht naar een coupon, maar die zijn er nu NOG niet.
ook is nederland het goedkoopste land, via VPN aantal landen geprobeerd, maar de meeste zijn duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Denniz0229 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:21:
[...]

ik vind de team prijs niet in verhouding tot alle teams staan. voor 40 meer heb je alle wedstrijden.
Dat ben ik met je eens, maar ik kijk doorgaans het liefst de niet condensed games. En ik heb niet echt de tijd om regelmatig wat meer te kijken.
Fulltime baan, vriendin en dochter van 3, thuis klussen en schoonmaken kost de nodige tijd. Daarnaast wordt het echt tijd om mijn certificaties te upgraden en kijk ik ook nog wel eens wat anders. En zelf wat meer lichaamsbeweging (i.p.v. naar lichaamsbeweging kijken :D) is ook geen overbodige luxe.

Maar wie weet hoe hard het kriebelt om te kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
TheZoo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:05:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar ik kijk doorgaans het liefst de niet condensed games. En ik heb niet echt de tijd om regelmatig wat meer te kijken.
Fulltime baan, vriendin en dochter van 3, thuis klussen en schoonmaken kost de nodige tijd. Daarnaast wordt het echt tijd om mijn certificaties te upgraden en kijk ik ook nog wel eens wat anders. En zelf wat meer lichaamsbeweging (i.p.v. naar lichaamsbeweging kijken :D) is ook geen overbodige luxe.

Maar wie weet hoe hard het kriebelt om te kijken >:)
het mooie van de condensed games is juist dat deze prima passen in een druk leven ;)

gelukkig weet iedereen bij mij in de omgeving dat van september tot februari elke zondag vanaf een uur of 4 ik niet meer beschikbaar ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Denniz0229 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:23:
[...]

het mooie van de condensed games is juist dat deze prima passen in een druk leven ;)

gelukkig weet iedereen bij mij in de omgeving dat van september tot februari elke zondag vanaf een uur of 4 ik niet meer beschikbaar ben :9
Dat kan wel zo zijn, maar voor condensed games hoef je niet een heel pakket aan te schaffen. Dat vind ik het echt niet waard.

Ik ben er persoonlijk nog niet uit. Ook omdat ik weet dat m'n zondagen nog wel eens vol kunnen lopen. Aan de andere kant, als ik geen enkel pakket heb dan kan ik de NFL ook niet als zondag-avond-excuus gebruiken.

Keuzes...keuzes :+

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06 17:43
Ik krijg gemixte berichten van NFL m.b.t. het automatisch vernieuwen van mijn abonnement. Van de ene kant krijg ik mails dat het verlengd wordt met de nieuwe prijs óf de vorige prijs (laagste telt). En van de andere kant krijg ik mails dat er $199 zal worden afgeschreven.

Nu weet ik eerlijk gezegd niet meer of ik vorig jaar ook $199 heb betaald en dat het nu alleen duurder lijkt omdat de dollar hoger staat of dat er echt iets mis is...

Weet iemand hier toevallig nog de prijs van een Season Plus package?

Ik neem em sowieso wel weer, lekker met kleingeld gokken op wedstrijden en dan de dag (of dagen) erna de condensed games terugkijken.

Zat er van de ene kant wel aan te denken om een abo te delen, maar je kan niet tegelijk kijken dus dat wordt dan weer lastig als beiden doordeweeks willen kijken. Het ideale zou zijn om te delen met iemand die alleen live kijkt omdat ik dat echt nooit doe (behalve de superbowl dan :P)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

[...]
Vanaf een uur of 4? Je kijkt ook de pre-game shows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Gotiniens schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:15:
[...]

Natuurlijk! GameDay First, GameDay Morning en GameDay Final. Ik zat toen ik nog in Nederland woonde al om 1 uur 's middags voor de televisie, en was maandagochtend nooit veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Gotiniens schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:15:
[...]

als het even mee zit wel ja.
maar kijk doordeweeks ook alle dagelijkse nfl programma's e.d.
die kan je ook allemaal on demand kijken met gamepass.
vroeger kon je dit nog op espn zien... :-(
Bzrk80 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:33:
[...]

Dat kan wel zo zijn, maar voor condensed games hoef je niet een heel pakket aan te schaffen. Dat vind ik het echt niet waard.

Ik ben er persoonlijk nog niet uit. Ook omdat ik weet dat m'n zondagen nog wel eens vol kunnen lopen. Aan de andere kant, als ik geen enkel pakket heb dan kan ik de NFL ook niet als zondag-avond-excuus gebruiken.

Keuzes...keuzes :+
als je inderdaad alleen condensed kijkt dan kan je ze beter downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik zit ook te twijfelen tussen follow your team en season plus. Denk dat ik toch voor follow your team ga, aangezien ik alleen de Bears volg, en ze toch geen play-offs gaan spelen. Mochten ze wel in de play-offs terechtkomen, dan kan ik voor het restant bedrag wat rond de 100 euro ligt nog altijd season plus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Kan je ook de CFL volgen nu met gamepass? Aangezien ze CFL nu ook uitzenden op ESPN3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Megamind schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 00:56:
Kan je ook de CFL volgen nu met gamepass? Aangezien ze CFL nu ook uitzenden op ESPN3.
Niet dat ik weet, denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Megamind schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 00:56:
Nope. NFL Gamepass is precies wat het zegt :+

Er is wel een groot gedeelte via TSN te volgen maar ook daar zal je wel ergens een accountje voor moeten aanmaken.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

[...]

Dat snap ik, maar dat gaat me te snel om de tactiek van de plays te begrijpen :X . En dat vind ik net zo leuk aan het spelletje.
Dat gaat mij thuis niet lukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbart43
BSTNjitRam schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:00:
Ik krijg gemixte berichten van NFL m.b.t. het automatisch vernieuwen van mijn abonnement. Van de ene kant krijg ik mails dat het verlengd wordt met de nieuwe prijs óf de vorige prijs (laagste telt). En van de andere kant krijg ik mails dat er $199 zal worden afgeschreven.

Nu weet ik eerlijk gezegd niet meer of ik vorig jaar ook $199 heb betaald en dat het nu alleen duurder lijkt omdat de dollar hoger staat of dat er echt iets mis is...

Weet iemand hier toevallig nog de prijs van een Season Plus package?

Ik neem em sowieso wel weer, lekker met kleingeld gokken op wedstrijden en dan de dag (of dagen) erna de condensed games terugkijken.

Zat er van de ene kant wel aan te denken om een abo te delen, maar je kan niet tegelijk kijken dus dat wordt dan weer lastig als beiden doordeweeks willen kijken. Het ideale zou zijn om te delen met iemand die alleen live kijkt omdat ik dat echt nooit doe (behalve de superbowl dan :P)
Ik wil evt best een abo delen want ik kijk juist vrijwel alleen maar live...NFL redzone...alleen de nacht wedstrijden kijk ik dan overdag de dag erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 17:42

WhiteDog

met zwarte hond

Ik zit toch ook wel hard op een coupon te wachten.
Als iemand er eentje tegenkomt post hem dan hier ook even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Eurosport is in de race om NFL rechten te kopen. Dat zou betekenen dat we het vrij kunnen zien op Channel 4, Sat.1, en Eurosport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

fynrd1 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:05:
Eurosport is in de race om NFL rechten te kopen. Dat zou betekenen dat we het vrij kunnen zien op Channel 4, Sat.1, en Eurosport.
Dat is interessant. Gaan we in de gaten houden :)

Alleen komen er vaak willekeurige wedstrijden op dus ook die gamepass is voor mij altijd een optie.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bzrk80 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:46:
[...]

Dat is interessant. Gaan we in de gaten houden :)

Alleen komen er vaak willekeurige wedstrijden op dus ook die gamepass is voor mij altijd een optie.
Ja dat is zeker interessant, dan kan ik gerust een follow your team aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

fynrd1 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:20:
[...]

Ja dat is zeker interessant, dan kan ik gerust een follow your team aanschaffen. :)
Waar kan ik de info dat Eurosport in de race is voor die rechten btw vinden?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Dank u! :)
In Nederland is de NFL in ieder geval het komende seizoen via de Duitse zender Sat.1 te bekijken. Sat.1 is in Nederland via de satelliet en bij enkele tv-aanbieders - waaronder Ziggo en KPN - te bekijken.
Ah! Dus we kunnen sowieso op Sat 1 kijken. Dat is in ieder geval al iets.

En als FOX of Eurosport de rechten krijgt, dan hoop ik dat het wel het open kanaal van een van beide is. Ik ga niet voor FOX betalen (of Eurosport uiteraard) om alleen de NFL te kijken.

Bricks In Motion

Pagina: 1 2 Laatste