Toon posts:

Online game: Redmoon

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 12:32 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

En in welke map vind ik die lieftallige dame? Ik zie trouwens ook op de site dat ik een silver necklace mag dragen, ik meen dat je die bij Vrouw Bolle kon halen, klopt dat?
Zowel de Jewelry lady als de Runaway girl staan in 1st street. Helemaal in het midden. Boven de General Shop
Hoe zit het eigenlijk met de etiquette bij Redmoon? Ik bedoel, mag je op alles schieten wat los rond loopt (behalve de players zelf dan)? Als iemand in combat is met bv. een thug die bijna het loodje legt, mag je die afknallen om de xp zelf op te strijken? Ik heb het niet gedaan al zie ik sommigen dit wel doen. Vind het eigenlijk niet 'aardig' .. :?
Op andere users schieten noem je pk-en. En wat jij zegt, mannetjes jatten, noemen we ks-en. Ik ben zwaar tegen beiden. Het wordt ook minder naarmate je in hogere maps gaat spelen. In het begin lopen er veel dwazen en die haken toch wel af..

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
zit er ook een secret cow level in? *lol*

Human Bobby

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 14:18
[completely off-topic]
Op dinsdag 19 juni 2001 13:10 schreef Sander17 het volgende:
zit er ook een secret cow level in? *lol*
Die koeien hebben me jammer genoeg niet erg veel opgeleverd.. :(
[/completely off topic]

MeneerTim; bedankt voor de info, zit nu midden in een verhuizing, daarna kunnen jullie mij daar vaker zien.. :)

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Wat mij supercool lijkt is om een 'cop' te worden in Junkyard of Backyard, moet ik alleen nog even een iets hoger leveltje worden. Maar goed, lijkt me wel tof om daar de orde te handhaven, KS's en PK's te jagen en zo :) Ik zie af en toe wel eens van die vet hoge level mannetjes (en vrouwtjes) dat doen...

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Op dinsdag 19 juni 2001 12:32 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

En in welke map vind ik die lieftallige dame?
bijvoorbeeld in street 3, daar zitten de runaway girl en de fat lady in 1 speeltuintje :P linksbovenin
Ik zie trouwens ook op de site dat ik een silver necklace mag dragen, ik meen dat je die bij Vrouw Bolle kon halen, klopt dat?
juist vanaf lvl25. ik kreeg hem als cadeautje van een vriend van mij toen ik lvl25 bereikte. :P cool he
Hoe zit het eigenlijk met de etiquette bij Redmoon? Ik bedoel, mag je op alles schieten wat los rond loopt (behalve de players zelf dan)? Als iemand in combat is met bv. een thug die bijna het loodje legt, mag je die afknallen om de xp zelf op te strijken? Ik heb het niet gedaan al zie ik sommigen dit wel doen. Vind het eigenlijk niet 'aardig' .. :?
Zeer belangrijke 'ongeschreven' regel. Kills 'stelen' (het zogenaamde ks-en Kill Stealen) word absluut niet op prijs gesteld. Je ziet vooral newbies het doen. Moet je maar es opletten wanneer iemand het doet, zie je vaak in de tekstballonnetjes 'pker :(' ofso staan. niet doen duz

Jouw advertentie hier??

• AngelEyes
Spy: "I expected you, Bl4ckAdd3r, its time to die"
Bl4ckAdd3r: "Well, maybe some other time"

Hehe echt waar gebeurd! ik schrok me kapot man de eerste keer. Coolo optie om de mobs (vijanden) te laten praten zeg! toppertje

zag laatst ook een mooi voorbeeld van het voordeel van 'honor'. Ik heb ongeveer 65 blue honor, en er kwamen een Blue-thug op me af en een gewone. De gewone viel me aan, maar de Blue-thug negeerde me! prachtig :P

Jouw advertentie hier??

• SimonBenson
Nog een vraagje (ik weet het, ben lastig).. ??
Als ik spullen ga dragen met een verbetering van bv. def zie ik het nergens verschijnen in F2. Kan ik ergens zien wat mijn totale def (of hp, etc.) is?
Dan een laatste, kun je een CD draaien tijdens het spel? Sounds en muziek is nu niet echt iets om over naar huis te schrijven. Doet trouwens niets af aan het spelplezier trouwens.. :)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Wat ik doe:
ik zet WinAmp aan en doe vervolgens de muziek van Redmoon uit met het commando:

`music off

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 13:44 schreef SimonBenson het volgende:
Nog een vraagje (ik weet het, ben lastig).. ??
Als ik spullen ga dragen met een verbetering van bv. def zie ik het nergens verschijnen in F2. Kan ik ergens zien wat mijn totale def (of hp, etc.) is?
heb ik ook al naar gezocht, maar niet gevonden, lijkt me dat zoiets er wel in moet zitten (k heb een hekel aan optellen :) )

• AngelEyes
idd

weet iemand trouwens waar ik een Luger Standard kan VERkopen? die vond ik ergens, ben ik nu rijk? :? :P :P

Jouw advertentie hier??

• SimonBenson
Op dinsdag 19 juni 2001 14:52 schreef hansdezwans het volgende:
idd

weet iemand trouwens waar ik een Luger Standard kan VERkopen? die vond ik ergens, ben ik nu rijk? :? :P :P
Rijk = 300.000
Als je hem in de shop koopt.. Ik zou 'm ruilen voor seeds, ik heb 1 groen zaadje.. Ruilen..? :)
Kan hem toch pas gebruiken bij level 300.. ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 14:52 schreef hansdezwans het volgende:
Verkoop hem bij de trader zou ik zeggen. Moet je even naar 1st lopen en Trader xy plz shouten. Dan shout er vast wel iemand de goede coordinaten terug
Op dinsdag 19 juni 2001 13:29 schreef GaiusBertus het volgende:
Wat mij supercool lijkt is om een 'cop' te worden in Junkyard of Backyard, moet ik alleen nog even een iets hoger leveltje worden. Maar goed, lijkt me wel tof om daar de orde te handhaven, KS's en PK's te jagen en zo :) Ik zie af en toe wel eens van die vet hoge level mannetjes (en vrouwtjes) dat doen...
Is zeker leuk! :) Met een lavita helemaal. Dan kan je mensen sleepen. Vroeger kon je pk-en in junkyard dus iedereen die ksde of i.d. werd onmiddelijk in slaap gezet :D

Ik "leen" weleens de Lavita (BladezNL) van een vriend van mij (Bladez, dus :P) en daarmee ga ik dan naar Junkyard. Maar met mijn eigen char kan het ook. Ik heet trouwens Schorpioen :)

• AngelEyes
Op dinsdag 19 juni 2001 15:02 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Rijk = 300.000
Als je hem in de shop koopt.. Ik zou 'm ruilen voor seeds, ik heb 1 groen zaadje.. Ruilen..? :)
Kan hem toch pas gebruiken bij level 300.. ;(
hm groen zaadje, relax doek meteen :P nee, ik heb nog een paars zaadje voor je. (of geef me 5 redenen waarom ik jouw groene zaad zou moeten poten :P )

Ja Tim (mag ik je zo noemen?) goed plan. doe ik meteen. ik d8 dat je daarvoor naar de shop in bijv. downtown moest ofso

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 15:28 schreef hansdezwans het volgende:
Ja Tim (mag ik je zo noemen?)
tuurlijk :)

Ik heb ook een hele zooi seeds. Has`ke leuk. Vandaag liep ik met een egg (Guardian Deity) 2nd street in. Zeker in combinatie met de speer die ik heb maakt dat indruk. Toen ben ik tussen een paar low-lvl chars in gaan staan en plante een boom.. Iedereen kijken :D

*voelt zich stoer*

• SimonBenson
hm groen zaadje, relax doek meteen :P nee, ik heb nog een paars zaadje voor je. (of geef me 5 redenen waarom ik jouw groene zaad zou moeten poten :P )
Was maar een geintje...
Heb geen 5 redenen.. ;)
Duurt toch nog een eeuwigheid eer ik level 300 ben, en jij zult het geld ook wel kunnen gebruiken, veel plezier ermee.
Ik probeer trouwens die player guide te downloaden op mijn werk.. Lukt niet echt, kan iemand die file mailen, kan ik 'm hier printen ('tis goedkoper snap je ;) ).

Verwijderd

Het gaat al beter bij mij, heb gister een hele tijd met een andere gozer samengespeeld die het al langer deed. Hij was zo vriendelijk om een heleboel aan mij uit te leggen. Ben nu lvl 20 Canon.
Aan het einde van deze week heb ik meer tijd.

Maar je krijgt toch alleen exp van mensen die binnen 5 lvl's lager of hoger zijn.

• AngelEyes
Op dinsdag 19 juni 2001 18:14 schreef --BoBo-- het volgende:

Maar je krijgt toch alleen exp van mensen die binnen 5 lvl's lager of hoger zijn.
goeie vraag

[misschien domme vraag-mode]wat kan je eignelijk in de battle arena doen? alleen vechten tegen andere chars? kan dit alleen als je in war bent? of kan je ook mobs killen daar?

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 18:35 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

goeie vraag

[misschien domme vraag-mode]wat kan je eignelijk in de battle arena doen? alleen vechten tegen andere chars? kan dit alleen als je in war bent? of kan je ook mobs killen daar?
Daar kan je andere users killen zonder pk te worden.. that`s it.. Maar wel leuk.. Toen ik lvl 200 was kon ik iedereen aan. Leuk als iedereen buiten de ring blijft staan omdat ze niet naar binnen durven :)

Verwijderd

En hoe zit het met de exp. in een groep??

• AngelEyes
mijn lvl 54 destino heeft de volgende specs: str-spi-dex-pwr 140-10-920-350

er werd geroepen dat ik veeel meer dex zou moeten hebben en slechts 90 str en pwr. graag commentaar hierop

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 21:58 schreef hansdezwans het volgende:
mijn lvl 54 destino heeft de volgende specs: str-spi-dex-pwr 140-10-920-350

er werd geroepen dat ik veeel meer dex zou moeten hebben en slechts 90 str en pwr. graag commentaar hierop
Power heb je op het begin niet zo snel nodig. En strenght is puur om items te tillen (voor jou dan).. tsja, vraag het voor de zekerheid even aan Distroyer of vizitor.. (in game wisperen)

Verwijderd

Ben hem nu aan het binnenhalen, klinkt wel kewl allemaal. Ben gestopt met D2 omdat het een beetje saai werd en vanwege die vernieuwde voorwaarden. Kan ik dit spel de hele dag door gaan spelen B-)

[edit]Oh, enne wat zijn alle chars zo'n beetje die je kan kiezen, met voor en nadelen?

Verwijderd

Ik heb nu dat schietventje (weet zijn naam niet) op lvl 9, was net op zoek naar de shop toen die vastliep (2e keer :( )!

Ik zie jullie daar wel, naam char is GunDante !

• SimonBenson
Goeiemorgen... Hans bedankt voor de playguide. Er is voornamelijk info die ook op de site staat met wat extra info voor bepaalde char. Behalve natuurlijk voor Destino's.. ;( Weet iemand een leuke guide of howtoo voor Destino??
Als ik trouwens goed gelezen heb is dit spel sinds eind 2000 online, echter in reviews van gamesites staat dat ie later zou uitkomen; hoe zit dat??
Gister maar een half uurtje kunnen spelen trouwens, naast het verhuizen is mijn PC ook nog eens onstabiel als de pest de laatste tijd..:( Het zit ook allemaal niet mee.. snik

Ik kom echt quality-time met mijn PC tekort.. :(

<edit> tiepvauten </edit>

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 08:37 schreef SimonBenson het volgende:
Als ik trouwens goed gelezen heb is dit spel sinds eind 2000 online, echter in reviews van gamesites staat dat ie later zou uitkomen; hoe zit dat??
Tis nog een beta

• SimonBenson
Als ie dan uit beta komt, moeten er dan $$$ richting de koreanen vloeien??
Is opzich geen probleem, mits ondersteuning en frequente up-dates blijven gebeuren.
Worden de werelden/maps nog uitgebreid?
Kun je trouwens de resolutie omhoog schroeven?
.. Tjee.. wat ben ik weer lastig.. :)

Verwijderd

hmmm, ik zou hier echt niet voor betalen
vind het eerlijk gezegd geen flikker aan
alleen maar rondlopen en meppen.
Een gemiddelde mud heeft meer diepte en gameplay.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 14:03 schreef SimonBenson het volgende:
Als ie dan uit beta komt, moeten er dan $$$ richting de koreanen vloeien??
Is opzich geen probleem, mits ondersteuning en frequente up-dates blijven gebeuren.
Worden de werelden/maps nog uitgebreid?
Kun je trouwens de resolutie omhoog schroeven?
.. Tjee.. wat ben ik weer lastig.. :)
Ja maar Azul (GM van Redmoon, zo`n kerstman die je af en toe ziet lopen tijdens bv een bruiloft) zegt dat redmoon nog lang niet zover is. Er worden op het moment nog allemaal dingen aangepast om het spel beter te maken. En er komen idd steeds meer dingen bij. Laatst is die planeet, Signus, erbij gekomen. Een map dus.

• AngelEyes
ik zou er misschien wel voor betalen, ben zoo weg ervan :z :z

vanmiddag rond uurtje of 3 toch maar overnieuw begonnen met een Lavita, ben nu lvl38 met 1400 dex ipv de 800 van mn vorige...werkt toch lekkerder :P ga nu weer effe verder ...

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Mijn lvl 21 canon is vanmiddag twee keer afgemaakt door een thug :'(
We waren met zijn drieen naar 3rd street gegaan, en het ging elke keer goed met robbers. Daar krijg je iig wat meer exp voor dan die spies. Maar als er een thug aankwam begaven we het weer. :'(

• AngelEyes
Op woensdag 20 juni 2001 19:31 schreef --BoBo-- het volgende:
Mijn lvl 21 canon is vanmiddag twee keer afgemaakt door een thug :'(
We waren met zijn drieen naar 3rd street gegaan, en het ging elke keer goed met robbers. Daar krijg je iig wat meer exp voor dan die spies. Maar als er een thug aankwam begaven we het weer. :'(
ja das inderdaad lastig ja als Thugs je killen. ze lopen je er namelijk uit.

wat zijn je spec eigenlijk BoBo? dus str-spi-dex-pwr ? en welke char ben je?

Jouw advertentie hier??

• AngelEyes
heeft er iemand een beetje een strat voor een Lavita? of antwoord op praktische vragen als: moet ik ook wat points in spirit steken? is zo'n Wand relax? enz.

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 21:29 schreef hansdezwans het volgende:
heeft er iemand een beetje een strat voor een Lavita? of antwoord op praktische vragen als: moet ik ook wat points in spirit steken? is zo'n Wand relax? enz.
Lavita is echt een superstoer char. Je moet gewoon ff met bow spelen, dan gaat het het snelst. Een wand gebruik je later als je goede spells kan. Hoe hoger je komt hoe belangrijker spells worden.. Maar ga iig ff met een bow werken tot lvl 200+

• AngelEyes
Op woensdag 20 juni 2001 22:17 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Lavita is echt een superstoer char.
ja he :P vink ook. echt een stoer topwijf :)
Je moet gewoon ff met bow spelen, dan gaat het het snelst. Een wand gebruik je later als je goede spells kan. Hoe hoger je komt hoe belangrijker spells worden.. Maar ga iig ff met een bow werken tot lvl 200+
ok, gaat inderdaad wel lekker snel ja. wil ook wel als ja 20 dex per punt krijgt :P

was trouwens relax joh, was vanavond aan eht spelen, het was best wel druk. kreeg weinig kans veel mobs te killen. Toen disconnectete ik, bleek het de reset/reboot te zijn ,daarna het ik het rijk voor me alleen :P ging zooo snel ...

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 22:51 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

ja he :P vink ook. echt een stoer topwijf :)
[..]

ok, gaat inderdaad wel lekker snel ja. wil ook wel als ja 20 dex per punt krijgt :P

was trouwens relax joh, was vanavond aan eht spelen, het was best wel druk. kreeg weinig kans veel mobs te killen. Toen disconnectete ik, bleek het de reset/reboot te zijn ,daarna het ik het rijk voor me alleen :P ging zooo snel ...
Na zo`n reboot zijn er ook altijd weer dye`s te koop. Goed opletten als er zo`n reboot is, want dasn moet je zo snel mogelijk bij de dye lady gaan snel en oranje dye inslaan..

Verwijderd

Ik ben een lvl 22 Canon.
Mijn waardes weet ik niet echt uit mijn hofd, behalve de dex. Die is 358 nu, en moet 400 hebben voor de volgende gun.
Hopelijk kan ik dan wel wat doen tegen thugs.

Als ik 25 ben ga ik het nog maar eens in 3rd str. proberen denk ik.

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

De level honderd gepasseerd! Yes! :) Maar wanneer moet ik dan Downtown ingaan en met wat voor stats?

Mijn stats zijn ongeveer:
250 90 1650 450

En dan natuurlijk de beste equipment die daarbij hoort, maar kan ik het nu al tegen snipers opnemen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 15:47 schreef GaiusBertus het volgende:
De level honderd gepasseerd! Yes! :) Maar wanneer moet ik dan Downtown ingaan en met wat voor stats?

Mijn stats zijn ongeveer:
250 90 1650 450

En dan natuurlijk de beste equipment die daarbij hoort, maar kan ik het nu al tegen snipers opnemen?
Ik weet het niet precies. Maar wat ik nu zou doen is even in dt2 gaan kijken want er is nu echt een keiharde war bezig. We hakken ze echt helemaal in de pan. Heel het hospital staat vol met dutcharmy. Op de screenshot staan onder andere BladezNL (Ik speelde daar op dat moment mee), Dopeyxl, Countdown, Doomxl, Tylor, Catastrophy en nog wat enemies. Ongeveer 80% van Dutch Army was op dat moment online. Dat zijn er dus ongeveer 50 :D

Maar enniewee. Je moet ongeveer 800 power hebben om een sniper aan te kunnen. Vergeet niet dat je kettingen, ringen, armor enz ook power geven. Morgen help ik je wel ff lvlen. Hoe heet je ook alweer in Redmoon?

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

In Redmoon ben ik Evala, een Lunarena met boog.

Ben nu level 102, maar het gaat zo belachelijk langzaam nu in Junkyard en Backyard. In de Junkyard zijn de monsters eigenlijk te slap en in Backyard zijn er te weinig monsters...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 17:37 schreef GaiusBertus het volgende:
In Redmoon ben ik Evala, een Lunarena met boog.

Ben nu level 102, maar het gaat zo belachelijk langzaam nu in Junkyard en Backyard. In de Junkyard zijn de monsters eigenlijk te slap en in Backyard zijn er te weinig monsters...
Goed idee: Toen ik net dt1 in kon en snipers nog net niet aan kon, liep ik gelijk naar links bij de entrance. De hele linkerkant zit namelijk vol met spies en mutants. Snipers zitten vooral rechts.

Je kan ook dt1 doorschreeuwen dat je iemand zoekt waarmee je kan groupen. Als je nou met een jarexx of sadat lvlt kunnen die de klappen opvangen en jij ze schieten. Werkt perfect.

En wordt het niet eens tijd voor een reset en zwaard?

• AngelEyes
ben nu inmiddels lvl 78 (gister begonnen jaja :) ) met de volgende stats:
28-20-2510-250 .. baal er ook van dat in Junk- en BackYard de enemies zo zwak zijn...duurt langer..
wat zal ik nu doen? mag ik trouwens pas downtown in als lvl 100? ik zie die spies/mutants daar wel zitten nl :P

Jouw advertentie hier??

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Denk je dat het nu met zwaard weer beter zal gaan? Tot level 60 heb ik met zwaard gespeeld en boog ging toen veel beter. Met boog is het mogelijk alles behalve een spy3 in 1 schot dood te hebben, en verder heb ik genoeg hp's om alles tot en met een mutant te tanken.

Verwijderd

Cool spel... nu een paar uurtjes gespeeld en nog lvl 6 :(
Keb nu de topic gelezen, denk dat het slim is om te gaan groupen :)

maaruh vraagje.... iemand een idee waarom mijn maps van 1st,2nd en 3rd een groot zwart vlak zij en zelden een map? Na 10 keer aanklikken laatie wat zien :?

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie het willen weten: We zijn de war aan het winnen. Onze commander heeft een zooi huurlingen erbij gehaald en die hebben heel dt2 net uitgekamd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 18:09 schreef GaiusBertus het volgende:
Denk je dat het nu met zwaard weer beter zal gaan? Tot level 60 heb ik met zwaard gespeeld en boog ging toen veel beter. Met boog is het mogelijk alles behalve een spy3 in 1 schot dood te hebben, en verder heb ik genoeg hp's om alles tot en met een mutant te tanken.
Ga rond lvl 100 over op een zwaard. Dat is beter. En dan bij 200 weer boog..

We hebben nu trouwens ook een eigen domein: http://www.dutch-army.com

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Groupen is zeker heel belangrijk heb ik gemerkt. Gisteravond nog even met een level 100 Canon gegrouped en met z'n tweeën konden we toch mooi snipers afknallen. Hij had het sterke gun, ik had de meeste hit points en was dus een soort decoy :)

Btw, krijg je eigenlijk elke 50 levels een reset? Of pas bij level 200 weer?

Verwijderd

hmmm. vannacht maar weer eens ff spelen, kijken of ik een paar leveltjes kan stijgen.

Nu lvl 6 schiet niet op

• AngelEyes
een minpunt (en het ENIGSTE minpunt) vind ik dat ik mij nu (lvl 88) bijna verveel terwijl ik rondloop in de Back- en JunkYard, omdat daar 1. te weinig monsters zijn en 2. die monsters vaak voor je neus worden weggekaapt door de TEvele spelers... zo vind ik er nix aan en wil ik alleen zo snel mogelijk lvl 100 bereiken...vind ik jammer, want het is echt een topspel. ze zouden bijvoorbeeld meer van dit soort mappen kunnen maken en/of spelers eerder toelaten tot bijvoorbeeld Snipers.
alle commentaar welkom hoor ;)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 18:46 schreef hansdezwans het volgende:
een minpunt (en het ENIGSTE minpunt) vind ik dat ik mij nu (lvl 88) bijna verveel terwijl ik rondloop in de Back- en JunkYard, omdat daar 1. te weinig monsters zijn en 2. die monsters vaak voor je neus worden weggekaapt door de TEvele spelers... zo vind ik er nix aan en wil ik alleen zo snel mogelijk lvl 100 bereiken...vind ik jammer, want het is echt een topspel. ze zouden bijvoorbeeld meer van dit soort mappen kunnen maken en/of spelers eerder toelaten tot bijvoorbeeld Snipers.
alle commentaar welkom hoor ;)
Ja, dat heb ik ook gehad. Gewoon kwestie van doorzetten. Bouw zoveel mogelijk defense want dan kan je gelijk snipers gaan knallen..

• AngelEyes
Op vrijdag 22 juni 2001 19:32 schreef MeneerTim het volgende:

Bouw zoveel mogelijk defense want dan kan je gelijk snipers gaan knallen..
naja maakt eigenlijk ook niet uit, omdat je toch je punten kan herverdelen, maar tnx voor de tip..

wat ik trouwens ook kan doen is (lvl94) 'effe' switchen naar magic. ik heb nog een reset over, koop ik een mooie wand.
lijkt me wel effe wat leuker, want ik verveel me echt kapot :Z

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 22:08 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

naja maakt eigenlijk ook niet uit, omdat je toch je punten kan herverdelen, maar tnx voor de tip..

wat ik trouwens ook kan doen is (lvl94) 'effe' switchen naar magic. ik heb nog een reset over, koop ik een mooie wand.
lijkt me wel effe wat leuker, want ik verveel me echt kapot :Z
Die zes lvls heb je toch zo gedaan? Onder de honderd gaat het allemaal redelijk snel. De lvls 100-150 zijn het moeilijkst.. Daarna gaat het weer wat sneller..

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Ik moet zeggen dat ik het vechten met zwaard wel erg vind zuigen. Misschien heb ik wel een beetje een inschattingsfoutje gemaakt bij de reset, maar met een dex van 100 lijk helemaal niet meer te raken. Met een spy3 heb ik nu moeite en een sniper krijg ik al helemaal niet klein :(

De enige manier voor me om nog een beetje xp te krijgen is om met een canon of zo te groupen, die killed dan alles voor me terwijl ik de snipers afleid... maar goed, we slaan ons er wel doorheen. Hopelijk is er bij level 150 weer een reset, ga ik weer lekker met boog :)

• Bluppy2
  • Laatst online: 23-01 09:48

Bluppy2

Hip!

ik ben net de lvl 50 gepasseerd met een Azlar en sinds dien gaat het makkelijk. 1 shot Cyborg kill, 2 schots Jester kill, dus levelen gaat best makkelijk. Ik kan niet w8en op level 150 :) ...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag van 11 uur s`ochtends tot 7 uur s`avonds gevochten en jawel: We hebben gewonnen. DarkArmy met al z`n ingehuurde 500+ chars verslagen. :)

Nu kan ik me weer bezig houden met lvlen en mensen helpen met lvlen :)

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Op zaterdag 23 juni 2001 13:57 schreef bluppy2 het volgende:
ik ben net de lvl 50 gepasseerd met een Azlar en sinds dien gaat het makkelijk. 1 shot Cyborg kill, 2 schots Jester kill, dus levelen gaat best makkelijk. Ik kan niet w8en op level 150 :) ...
Yo ben jij de bluppy in redmoon met zelfde kleur haar en jas als mij? In het spel heet ik NeoNFK en heb geel haar en rode jas!

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Ja, die bluppy ben ik :). Kan je me ff op je ICQ adden? dan kunnen we makkelijker samen gaan lvlen..

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

k doe ik

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

O wat is je ICQ#? LOL

• AngelEyes
IK BEN LEVEL 100 ! joepie ! hehe eindelijk zeg. vanmiddag effe doorgezet, nu eindleijk downtown in...heerlijk daar die hoeveelheden tegenstanders . en die snipers vallen ook best mee zeg, 2 schoten en ze zijn dood, wel vervelend dat ze telkens 'healen'.

dat wou ik effe kwijt :9

Jouw advertentie hier??

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

lol

Verwijderd

ff een newbie vraagje hoor; kan iemand ff uitleggen waar precies de stats voor staan?
Zo is mij bijvoorbeeld het verschil tussen strength en power niet helemaal duidelijk....

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

lees het hele topic dan

Verwijderd

Met welk lvl kan ik ongeveer 1st street in ? :?

En waarom telt dex. van laarzen en kettingen er niet bij. Ik heb 740 dex. + 65 van laarzen en ketting maar kan geen gun van 800 gebruiken :?

• AngelEyes
Op maandag 25 juni 2001 21:14 schreef --BoBo-- het volgende:
Met welk lvl kan ik ongeveer 1st street in ? :?
ligt eraan of je ALLEEN gaat. Je moet street1 (ALLEEN) pas ingaan als je Thugs aankan, bij mij was dat ongeveer bij lvl 25 ergens. Je kan wel bijvoorbeeld groupen met een Sadad, die je klappen opvangt :P werkt goed.

TIP: ga naar Street3 (ingang linksboven in street2) en dan meteen links bij de ingang, daar zitten veel robbers, die zijn makkelijker. Pas eerst nog even op voor thiefs maar die moeten ook niet meer zon groot probleem zijn na verloop van tijd.
En waarom telt dex. van laarzen en kettingen er niet bij. Ik heb 740 dex. + 65 van laarzen en ketting maar kan geen gun van 800 gebruiken :?
goeie vraag :) ik denk dat het komt, doordat Laarzen je sneller laten lopen ipv beter laten schieten (ook logisch :P nu ik erover nadenk) en dat de 800 dex requirement 'rauw' wordt bedoeld.

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Je moet zoveel bonuspunten hebben. De requirements zijn altijd exclusief points van de armor en wapens. Ik heb bv ruim 1700 power. Maar met al met armor en mijn enorme speer erbij is dat in de praktijk veel hoger..

Wat is een thief eigenlijk? Al die namen zijn verandert... Ooit heette bv een mutant nog gewoon een Cyborg3, en een Jester een Cyborg2 en een Thug was een Boss

Verwijderd

Ik ben nu een lvl 38 canon, en kan thugs wel aan. Dus ik moet makkelijk 1st street in kunnen. Ik dacht dat die veel moeilijker was.

Wat voor figuren lopen er allemaal rond in 1st street dan???

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 01:13 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik ben nu een lvl 38 canon, en kan thugs wel aan. Dus ik moet makkelijk 1st street in kunnen. Ik dacht dat die veel moeilijker was.

Wat voor figuren lopen er allemaal rond in 1st street dan???
Thugs, Spies, Robbers en Cyborgs..

Als je rechts blijft kan er niets gebeuren. Links zitten cyborgs en de killen je waarschijnlijk wel..

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Cyborgs.... pffffff.... Eitje.... 1 schot. >:) Ik loop lekker naar de junkyard tegenwoordig, alleen aan mutants wil ik nog wel eens sterven. (En ik weet dat ermeer dan genoeg zijn die mutants ook in 1 knal killen..). Oh jah, icq had je ook van het bloemetje af kunnen halen naast the quote knop maar hier komt'ie: 18639683

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Wanneer kan je nou precies het Dutch Army joinen? En krijg je dan een extra reset of zo, zoiets hoorde ik van iemand :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 13:12 schreef GaiusBertus het volgende:
Wanneer kan je nou precies het Dutch Army joinen? En krijg je dan een extra reset of zo, zoiets hoorde ik van iemand :?
Vanaf 150.. En bij 150 krijg je wel een reset, maar niet een extra ofzo.. Gewoon de standaard..

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Het schijnt dat redmoon binnenkort niet meer gratis is, maar 10 dollar per maand gaat kosten. Weet iemand hier wat van??

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

hoop het niet want ik ben net lekker bezig

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Volgens dit Q & A op www.redmoononline.com is vanaf 17 juli het spel geen beta meer.

Commercial Q & A

En wordt de officiele release "gelanceerd"

Deze moet je op die dag downloaden en installeren en dan heb je een 10 dagen proef periode en daarna de volgende prijzen :

1-month plan $9.49 via credit card or $13.49 via PayByCash
3-month plan $24.99 via credit card or $34.99 via PayByCash
6-month plan $42.99 via credit card or $57.99 via PayByCash

:(

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10-2025
Geen redmoon meer voor mij dus.
Gelukkig ben ik al even gestopt want het begon saai te worden. Redmoon is leuk maar hmm om ervoor te betalen? Dan zoek ik toch liever een ander top spelletje uit online :)

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Is me dat geld echt niet waard!!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga uiteraard wel betalen. Er komen een hoop nieuwe features bij en doordat veel users afhaken zal de lag minder worden. En doordat er betaald moet worden zullen er ook minder mensen puur en alleen redmoonen om mensen te irriteren.. Ik ben er dus zelfs blij mee.. :)

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Pierkwam vind het heel matig dat ze er geld voor vragen ;(

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 17:00
Speelt iemand dit spel nog wel, ik heb het pas gedownload en ik moet zeggen het bevalt me wel. Kan ik met iemand samenspelen die mij nog wat dingetjes kan leren? Ik ben nu lvl 7, ja, dat is behoorlijk laag maarja, misschien zijn er andere mensen die ook net begonnen zijn...

Verwijderd

[search]

ik ben benieuwd wie het nog speelt en wie er gaat betalen?
want vanaf de 27/07/2001 kun je niet meer spelen zonder te betalen!

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Ik ben hem nu aan het downloaden en ondertussen de manual aan het lezen op de site. Een ding is me echter niet helemaal duidelijk: Spells kosten MP toch? Hoe krijg ik er MP bij? Hoe hoger je spirit des t emeer MP je regenerate?

Verder ziet het er leuk uit, vanavond toch eens proberen. :)

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

[KICK-heb-geen-zin-om-nieuw-topic-te-openen-modus]
Ja ehm. Ik speel dit spel nu ook al voor de 2e keer (2e account, andere expired)

Maar ik blijf doodgaan door lag. Dus ik wil ff vragen. Zou iemand hier met mij willen levelen. Ik zitnu nog in street1 hosp. en wil graag snel veel power hebben om me te kenne verdedigen.

Heb met me domme hoofd strength geupgrade ipv power |:(

IIg iemand hier die met mij wilt tanken ?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

is deze game wel beetje vet?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 14 mei 2002 20:36 schreef SaSReCoiL het volgende:
is deze game wel beetje vet?
je moet het ff doorhebben.

Verwijderd

post ff wa screens :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Afbeeldingslocatie: http://www.redmoon-online.com/images/screenshots/101101-001t.jpg

[edit]
WHAAAARGH kut url tags

http://www.redmoon-online.com/screenshots.asp

hiero. screenies.

Verwijderd

werkt niet helemaal? :?

zoiets jah :?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 14 mei 2002 20:42 schreef SaSReCoiL het volgende:
werkt niet helemaal? :?

zoiets jah :?
Zie edit

Verwijderd

is deze game helemaal gratis of wut?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 14 mei 2002 20:47 schreef SaSReCoiL het volgende:
is deze game helemaal gratis of wut?
Nee, 10 dagen kan je gratis spelen. Maar dan maak je weer een nieuwe account aan.

Verwijderd

bah je speelt dan voor niets :(
ben je binnen 10 dagen alles goed, goede stats enzo, en dan moet je opnieuw beginnen :(

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 14 mei 2002 20:48 schreef SaSReCoiL het volgende:
bah je speelt dan voor niets :(
ben je binnen 10 dagen alles goed, goede stats enzo, en dan moet je opnieuw beginnen :(
het is daarentegen een uitdaging om steeds hoger te komen dan je de vorige keer was.

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 14 mei 2002 20:35 schreef SeRRveR het volgende:
[KICK-heb-geen-zin-om-nieuw-topic-te-openen-modus]
Ja ehm. Ik speel dit spel nu ook al voor de 2e keer (2e account, andere expired)

Maar ik blijf doodgaan door lag. Dus ik wil ff vragen. Zou iemand hier met mij willen levelen. Ik zitnu nog in street1 hosp. en wil graag snel veel power hebben om me te kenne verdedigen.

Heb met me domme hoofd strength geupgrade ipv power |:(

IIg iemand hier die met mij wilt tanken ?
Schopje

Iemand ?

schop == voor dat het topic zo snel daalt.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

nog een tank nodig na twee maanden?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Quenda
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Quenda

(overleden)
Op vrijdag 22 juni 2001 11:49 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ga rond lvl 100 over op een zwaard. Dat is beter. En dan bij 200 weer boog..

We hebben nu trouwens ook een eigen domein: [url="http://www.dutch-army.com"]http://www.dutch-army.com[/url]
Psst --> [url="http://dutcharmy.worldfora.com/f/dutcharmy"]http://dutcharmy.worldfora.com/f/dutcharmy[/url]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Omg Quenda ook al hiero O+

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1 2 Laatste