Toon posts:

Online game: Redmoon

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik echt verslaafd aan dit spel! Zijn er fok!kers die dit weleens gedaan hebben, of zelfs nog steeds weleens doen? Als je het nog nooit gedaan hebt moet je zeker eens een keer gaan spelen. Het principe:

Je kiest een van de 9 chars. Elke char heeft aparte eigenschappen. Met die char ga je rondlopen in de wereld van redmoon. Enorme mappen waar allemaal andere users en monsters rondlopen. Die monsters moet je vermoorden (duh :P) en daar krijg je punten voor. Met een bepaald aantal punten ga je een lvl omhoog en mag je bonuspunten verdelen. Daardoor wordt je sterker en kan je weer sterkere tegenstanders aan, die ook weer meer punten opleveren.. :)

Je wordt dus steeds sterker door steeds maar monsters te verslaan. Maar dan heb je het leukste nog niet gehad. Als je lvl 150 of hoger bent mag je in een army. Met die army vecht je tegen andere legers. Er is bv een leger met alleen Nederlandstalige mensen: Dutch Army. Dat is even een beknopte samenvatting van het spel :)

Het spel is gratis te downloaden/bestellen vanaf redmoononline. Zeker eens proberen :)

Screenies:

Asurmen (commander Dutch Army) in aktie:
Afbeeldingslocatie: http://www.deskweb.nl/~mrtim/asurmen1_t.jpg

Een paar Dutch Army leden na overwinning in war voor een kamer:
Afbeeldingslocatie: http://www.deskweb.nl/~mrtim/dutcharmy_t.gif

Dutch Army roeleert de Battle Arena:
Afbeeldingslocatie: http://www.deskweb.nl/~mrtim/oranjerulez_t.gif

Verwijderd

Dit is geen fok :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 15:10 schreef Aneurism het volgende:
Dit is geen fok :D
:D Ik denk dat het hier beter zal aanslaan. (Aneurism bedoel dat dit een crosspost is)

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 11:47

Metzie

Nyaano !

Is het diable achtig? Lijkt me wel leuk, zeker als het gratis is :)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ziet er leuk uit, hoe groot is dat level dan percies? hoe ver/lang lopen doe je erover om de andere kant te halen, en overlevings kans? kan je een gevecht perongeluk tegen komen van 2 legers?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 15:21 schreef Metzie het volgende:
Is het diable achtig? Lijkt me wel leuk, zeker als het gratis is :)
Het is gratis en diablo achtig :)

Trouwens:
Dutch Army forum
En meer screenies

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 15:24 schreef Mister_X het volgende:
ziet er leuk uit, hoe groot is dat level dan percies? hoe ver/lang lopen doe je erover om de andere kant te halen?
De levels zijn rdelijk uitgebreid. Maar hoe hoger je komt, hoe groter het spel wordt. Gelukkig krijg je op een gegeven moment de kans te teleporten of te recallen..
en overlevings kans? kan je een gevecht perongeluk tegen komen van 2 legers?
Als je low level bent kan je een aantal gebieden nog niet in. En wat die wars betreft: Die zijn alleen met elkaar bezig. Er staat een soort van straf om andere "innocent" users te killen (pken)

• Mister_X
nou ik ga het vanavond eens proberen dan.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

voor de liefhebbers: Vanavond heeft Dutch Army tot half 11 een war..

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
hm lijkt me kewl :) kan ieder1 die army joinen :P hehe ik check het wel effe uit

vind het nu (van tevoren) lijken op Parallel Universe, qua concept

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 14:35 schreef hansdezwans het volgende:
hm lijkt me kewl :) kan ieder1 die army joinen :P hehe ik check het wel effe uit
We hebben meer mensen nodig voor Dutch Army dussuh.. :)

• Mister_X
ok, ik was dus gister op die site (die onzettend traag is) en ik zag dat je iets van een beta ofzo kan downen, +/-200mb dat moet ik hebben? en moet ik daarna een account aanmaken? (op de site zelf!) anders wil ik hem vanavond wel effe downen, en als ik het spel leuk vind (dat weet ik nog niet) dan wil ik ook wel joinen :)

• AngelEyes
ja full version is idd 205 mb. heb ik net gedowned. maar dan wil ik em uitpakken en dan zegt ie Could not create destination file C:\Windows\Temp\Setup.ins Error number 13. heel raar. iemand ervaring hiermee?

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

leek me eerst niks, maar nu eik wel, ga het maar eens proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 15:10 schreef Mister_X het volgende:
ok, ik was dus gister op die site (die onzettend traag is) en ik zag dat je iets van een beta ofzo kan downen, +/-200mb dat moet ik hebben? en moet ik daarna een account aanmaken? (op de site zelf!) anders wil ik hem vanavond wel effe downen, en als ik het spel leuk vind (dat weet ik nog niet) dan wil ik ook wel joinen :)
Bij mijn adsl verbindinkje is de site helemaal niet traag. En ff voor de duidelijkheid: Het spel is gratis en de full version is gratis te downloaden.. Bijvoorbeeld van 4players
Op dinsdag 12 juni 2001 16:40 schreef hansdezwans het volgende:
ja full version is idd 205 mb. heb ik net gedowned. maar dan wil ik em uitpakken en dan zegt ie Could not create destination file C:\Windows\Temp\Setup.ins Error number 13. heel raar. iemand ervaring hiermee?
Nooit van gehoord :? Welke windows gebruik jij?

• AngelEyes
Op dinsdag 12 juni 2001 17:28 schreef MeneerTim het volgende:

Nooit van gehoord :? Welke windows gebruik jij?
Windows 98. Het kan misschien een corrupte file zijn, alhoewel ik hem wel van 4players heb.

Jouw advertentie hier??

• Mister_X
ik ben hem aan het downen nu :)

• AngelEyes
ok laat effe waar je hem vandaan hebt en of ie het doet ok?

Jouw advertentie hier??

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Speel sinds kort dus ook Redmoon amen met nog een paar klasgenoten en tot zover bevalt het me prima :)

Op dit moment ben ik een lvl 27 sadad en speel ik vooral in Street 3, druk bezig met robbers killen.

Maar blijft dit spel nu altijd gratis? Want zover ik weet is het gewoon een open beta.
Het zou zonde zijn als je een vet hoog lvl hebt en je moet ineens gaan betalen.

• AngelEyes
ok jongen hij doet het :) :) joepie
ik had effe wat tempzooi weggeooid

nu gauw uitchecken... :P

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Ik begrijp dat status onthouden word :?
Dus dat ik ook rustig een weekje niet kan spelen als ik het druk heb, en daarna weer rustig door kan gaan.

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 16:40 schreef hansdezwans het volgende:
niet in windows\temp uitpakken...

ik ga hem ook downloaden!!! lijkt me supercool...

• Mister_X
kutzooi, die download was mislukt, kan als ik thuis ben weer opnieuw beginne, zal wel in het weekend worden denk

• Mister_X
Op dinsdag 12 juni 2001 21:30 schreef SCaffa het volgende:
Speel sinds kort dus ook Redmoon amen met nog een paar klasgenoten en tot zover bevalt het me prima :)

Op dit moment ben ik een lvl 27 sadad en speel ik vooral in Street 3, druk bezig met robbers killen.

Maar blijft dit spel nu altijd gratis? Want zover ik weet is het gewoon een open beta.
Het zou zonde zijn als je een vet hoog lvl hebt en je moet ineens gaan betalen.
blijf je toch gewoon de beta spelen ipv de betaalende versie?

• Koffiezuiper
Das waar maar je meot natuurlijk wel een server hebben om op te spelen =)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 22:26 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik begrijp dat status onthouden word :?
Dus dat ik ook rustig een weekje niet kan spelen als ik het druk heb, en daarna weer rustig door kan gaan.
Klopt
Op dinsdag 12 juni 2001 21:30 schreef SCaffa het volgende:

Das netjes, Sadat is een leuke char. Ik ben Jarexx (lvl 199 nu).. Asurmen, de commander van Dutch Army is ook Sadat. Die heeft best leuke spells naarmate je hoger wordt. Hard doorlevelen dus!

Verwijderd

gisteren ook even gedownload. game ziet er leuk uit, begrijp alleen het principe er niet echt van.
wat is nu precies de bedoeling? dat je sterker wordt, of dat je een group gaat vormen?

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is dat je sterker wordt om op een gegeven moment een zo sterk mogelijk leger te vormen.. Maar je kan natuurlijk ook proberen zelf zo sterk mogelijk te worden en dan alles richten op een zo hoog mogelijk lvl.. het is maar wat je het leukste vindt..

• Koffiezuiper
Ben dus zelf nog bezig geweest vandaag en ben nu lvl 36.
Het leuke is denk ik om de quest te gaan doen die je op lvl 100 kan gaan beginnen, en die natuurlijk uit te voeren met anderen.

Helaas krijg je maar om de 50 lvls een nieuwe skill.

Maar 1 ding begrijp ik niet :) Er lopen thugs rond die mij in 1 keer neerslaan maar de spys die daar rondlopen doen geen dmg (oke een beetje) hoe komt dit? Het is namelijk vrij irritant.

Verwijderd

Oke ik heb het gisternacht even gespeeld. Heb ongeveer twee uur kereltjes dood lopen schieten en zit nu op lvl 4
Maar wat is nou het verdere doel van het spel? :?

Ben trouwens tig keer dood gegaan. Maakt dat nog wat uit? :?

En hoe kom ik aan geld, niemand laat geld vallen?

Het is wel grappig maar tot nu toe een beetje eentonig. Hoe kom ik sneller op een hoger lvl. En bij veel wapens die ik koop zegt ie dat ik te "clumsy" ben :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 13:39 schreef SCaffa het volgende:
Ben dus zelf nog bezig geweest vandaag en ben nu lvl 36.
Het leuke is denk ik om de quest te gaan doen die je op lvl 100 kan gaan beginnen, en die natuurlijk uit te voeren met anderen.
Quests stellen niet zoveel voor.. De meeste chars krijgen bij lvl 100 een nieuwe skill.. Je mag 3 bonuspunten verdelen en je mag Downtown in.. Dat is er speciaal aan lvl 100, niet de quest dus.
Op woensdag 13 juni 2001 13:39 schreef SCaffa het volgende:
Maar 1 ding begrijp ik niet :) Er lopen thugs rond die mij in 1 keer neerslaan maar de spys die daar rondlopen doen geen dmg (oke een beetje) hoe komt dit? Het is namelijk vrij irritant.
Waarschijnlijk loop je dan in 1st street (de hoofdstraat). Daar lopen spy`s 1 rond. Die zijn niet zo sterk en leveren 50 punten op. Een thug is veeeel sterker en levert daarom ook 500 punten op. Je moet dus eerst even spies (en misschien robbers) knallen tot je sterk genoeg bent om thugs te knallen.
Op woensdag 13 juni 2001 14:31 schreef --BoBo-- het volgende:
Ben trouwens tig keer dood gegaan. Maakt dat nog wat uit?
Als je dood gaat raak je de helft van je exp. punten kwijt en (een deel van) je spullen.
En hoe kom ik aan geld, niemand laat geld vallen?
Sommige mannetjes laten geld vallen. Daar moet je gewoon even op wachten.
Het is wel grappig maar tot nu toe een beetje eentonig. Hoe kom ik sneller op een hoger lvl. En bij veel wapens die ik koop zegt ie dat ik te "clumsy" ben :+
Je moet bepaalde sterkte hebben om bepaalde spullen te kunnen dragen. Dat is staat allemaal op http://www.redmoononline.com bij gameplay.

Vergeet niet je bonuspunten te verdelen en de goede spullen te kopen. Want dan kan je weer meer mannetjes aan die meer punten op leveren en dan gaat het sneller. Ik ben in 3 dagen naar lvl 100 gelvld dus dat moet kunnen :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 13 juni 2001 08:33 schreef Mister_X het volgende:

[..]

blijf je toch gewoon de beta spelen ipv de betaalende versie?
De beta servers zullen ze dan heus wel onderuit halen, net als met alle andere online games in beta... was met Everquest ook zo.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 16:11 schreef maartena het volgende:

[..]

De beta servers zullen ze dan heus wel onderuit halen, net als met alle andere online games in beta... was met Everquest ook zo.
Redmoon blijft voorlopig gratis, er zijn nog geen plannen dat het betaald moet worden :)

Verwijderd

Ik zal nog even flink doorspelen, en als ik het leuk vind en hoog kom wil ik best jullie army joinen. Als jullie nog mensen nodig en ik goed genoeg ben natuurlijk *D

(maar eerst nog tentamens leren :( )

Verwijderd

gave game.. ben nu al verslaafd..lvl-en gaat lekker snel, alleen jammer dat je nieuwe skills erg laat krijgt.

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Nou, ik ben het dus ook maar gaan spelen, en het is wel erg eentonig moet ik zeggen...

Maar ik ben wel verslaafd :)

Ik ben een level 15 Lunarena. Het nadeel van dit character vind ik nu eigenlijk dat het te balanced is, ze blinkt niet uit in een bepaalde ability zoals Strength of zo. Maar ik ga er wel mee door, heb geen zin om overnieuw te beginnen. Ik ga nu trouwens maar eens verder :)

Btw, nick is Evala (naar een AD&D character dat ik ooit had).

O ja, en hoe zit het nou met xp als je in een group zit? Wordt dan de xp van elke kill gelijk over alle groepsleden verdeeld?

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 16:20 schreef GaiusBertus het volgende:
O ja, en hoe zit het nou met xp als je in een group zit? Wordt dan de xp van elke kill gelijk over alle groepsleden verdeeld?
Ja, en het levert 20 % extra op

• AngelEyes
ja het is idd kewl! tnx meneer Tim.
ik heb me nu trouwens ook aangemeld bij de DRA. ben level 7 Darad, nick=Thurin.
ik vraag me alleen wat dingetjes af
- ik heb level 7, maar heb nog best moeite met hooligans. moet ik die niet allang hun kont kunnen schoppen?
- en met die Darad, zal ik dan vooral strenth gaan groeien, of ook wat spirit/dexterity.
- en wat zijn nou precies de voordelen van de 4 abilities, Strenth, Spirit, Dexterities en Power. :P wel veel vragen maarja ;)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 16:49 schreef hansdezwans het volgende:
- ik heb level 7, maar heb nog best moeite met hooligans. moet ik die niet allang hun kont kunnen schoppen?
Nee man, komt vanzelf wel.. Je hebt als het goed is pas twee lvls gedaan na de tutorial?..
- en met die Darad, zal ik dan vooral strenth gaan groeien, of ook wat spirit/dexterity.
Sadat bedoel je? :) Je moet zeg maar voor elke 3 strenght, 2 power en 1 dex hebben.. Spirit hoef je niet :)
- en wat zijn nou precies de voordelen van de 4 abilities, Strenth, Spirit, Dexterities en Power. :P wel veel vragen maarja ;)
Strengh: Sla zo hard mogelijk
Spirit: Voor magic chars zoals Philar en Azlar.. Is gewoon magic dus
Dex: Raak slaan of schieten.. en conditie
Power: Verdediging, zo min mogelijk HP kwijt raken per klap..

Snap u alles nou een beetje? :)

• AngelEyes
Op donderdag 14 juni 2001 18:31 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Nee man, komt vanzelf wel.. Je hebt als het goed is pas twee lvls gedaan na de tutorial?..
[..]
ehm nou ik ben een beetje door de tutorial heengerend, en eigenlijk 6x geleveled in 'real life' zeg maar :P
Sadat bedoel je? :) Je moet zeg maar voor elke 3 strenght, 2 power en 1 dex hebben.. Spirit hoef je niet :)
[..]
Hehe, ja Sadat bedoelde ik ja ;) ah tnx. daar heb ik wat aan
[..]
Strengh: Sla zo hard mogelijk
Spirit: Voor magic chars zoals Philar en Azlar.. Is gewoon magic dus
Dex: Raak slaan of schieten.. en conditie
Power: Verdediging, zo min mogelijk HP kwijt raken per klap..

Snap u alles nou een beetje? :)
Ehm ja dat wilde ik weten idd. tnx.

nieuwe vraag: :P (if you dont mind)

- ik ben nu dus level 7 en ik loop eigenlijk rond met het simpelste zwaard dat er is (oak sword geloof ik) en met een t-shirtje, handschoentjes en laarsjes, maar verder ben ik nog niet echt 'armed' zeg maar. Alle betere equipment hebben OF level15 als vereiste OF pwr 500 ofso. moet ik dan ergens anders mn equipment halen (ik hoorde spreken van 'traders' e.d. ?? of gewoon gangsters en hooligans killen tot level 20+ ofso?
+ ik heb nu een 'trucje' ik vul mezelf steeds bij met french fries enzo wanneer ik in gevecht met een hooligan ben. dat werkt best, met ctrl+1,2,3,4 enz. hiermee plaats je items in je shortlist (F8)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Jij hebt het al helemaal door :P Je moet gewoon ff doorlevelen.

Bij de trader kan je je spullen verkopen.. verder niets bijzonders.. De trader is in 1st street

Verwijderd

Om betere dingen te kopen heb je dus die vier eigenschappen voor nodig hans. Als je in de winkel gaat kijken bij betre wapens enz staat bij elk welk level je moet hebben en hoe hoge dex, spr, enz.
Je moet dus die eigenschap ophogen waar je wat aan hebt. Ik had dus per ongeluk de verkeerde eigenschap gedaan :(
Mijn char. kan alleen met guns overweg, dus moet ik dex. ophogen.

Zeg ik zo nog alles goed als newbie meneerTim? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 21:38 schreef --BoBo-- het volgende:
Zeg ik zo nog alles goed als newbie meneerTim? :?
Het klopt helemaal :)

• AngelEyes
Op donderdag 14 juni 2001 21:38 schreef --BoBo-- het volgende:
Om betere dingen te kopen heb je dus die vier eigenschappen voor nodig hans. Als je in de winkel gaat kijken bij betre wapens enz staat bij elk welk level je moet hebben en hoe hoge dex, spr, enz.
Je moet dus die eigenschap ophogen waar je wat aan hebt. Ik had dus per ongeluk de verkeerde eigenschap gedaan :(
Mijn char. kan alleen met guns overweg, dus moet ik dex. ophogen.
ja idd, kwam ik ook achter nadat ik allemaal verkeerde dingen had gekocht :P maargoed met vallen en opstaan dan maar ... kan niet w88 totdat de examens voorbij zijn, dan lekker redmoon tot in de late uurtjes :P :P

welk level zijn jullie eignelijk, MeneerTim en --BoBo-- en anderen ?

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 22:20 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

ja idd, kwam ik ook achter nadat ik allemaal verkeerde dingen had gekocht :P maargoed met vallen en opstaan dan maar ... kan niet w88 totdat de examens voorbij zijn, dan lekker redmoon tot in de late uurtjes :P :P
Wachten?

Doe ik ook niet hoor :D

Ik ben lvl 200 Jarexx

Verwijderd

Ik ben pas lvl 8 Hans.
Moet ook nog tentamens maken, dus heb nu ook niet zo heel veel tijd :(
Speel nu na het leren snachts even. :)

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Het is best een tof spel, ik heb een paar vrienden opgetrommeld en we hebben gisteravond tot 1 uur zitten spelen ik ben nu een level 17 gun gozer met lang haar.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Maar wat ik me dan nog afvraag... je strength laat je maar schade doen, maar laat een hoge strength je dan ook meer schade doen met ranged weapons (die een hoge dex vereisen)?

• AngelEyes
Op Friday 15 June 2001 07:23 schreef pierkwam het volgende:
Het is best een tof spel, ik heb een paar vrienden opgetrommeld en we hebben gisteravond tot 1 uur zitten spelen ik ben nu een level 17 gun gozer met lang haar.
ja das idd relax. ging gister gewoon met een wildvreemde lvl10 kerel groupen, dat gaat echt lekker snel dan.

ben nu aan het 'sparen' voor een boog, want das toch wel beter dan hand-to-hand :P

Jouw advertentie hier??

• Koffiezuiper
Op ten duur wordt het spel nog leuker wanneer je vet goede gasten tegenkomt zoals cyborgs en jesters. En het leuke is ook om weer in andere straten te komen en gebieden.

Later in de game kom je wel pkers tegen maarja boeiuh =)

Btw ligt de server eruit ofzo? kom er niet meer in.

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Dat heb ik ook ik kan niet meer Connecten!
:( :(

• Koffiezuiper
Oke kan weer connecten! Phew =) Zat alweer andere plannen te maken voor het weekend :p

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb hem net gedownt en geinstalld
Maar bij het upgraden naar Versie 2.19E zegt ie : An error has occured while updating
plz try again later :( :'(

Zo te horen hebben er dus meer last van :(

[update] Hij doet ut weer en ga nu spelen :). Ik ben Azlar en m'n nick is Azlaxus :7 [/update]

• AngelEyes
Op Friday 15 June 2001 10:14 schreef GaiusBertus het volgende:
Maar wat ik me dan nog afvraag... je strength laat je maar schade doen, maar laat een hoge strength je dan ook meer schade doen met ranged weapons (die een hoge dex vereisen)?
dat zou ik idd ook willen weten ja. hint/tip :P

(ben btw ff overnieuw begonnen met Destino, lekker ranged!

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 juni 2001 10:14 schreef GaiusBertus het volgende:
Nee, voor ranged weapons helpt alleen dex.. Strenght is voor Hand to Hand

Ik heet in Redmoon "Schorpioen" en ik vecht meestal in Dt4 of de Battle Arena in 2nd :)

• AngelEyes
Op vrijdag 15 juni 2001 21:02 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Nee, voor ranged weapons helpt alleen dex..
hm heb ik voor niets strenth lopen pompen :( naja ..

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 01:07 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

hm heb ik voor niets strenth lopen pompen :( naja ..
Bij lvl 50 mag je je punten opnieuw verdelen :)

• Bluppy2
  • Laatst online: 23-01 09:48

Bluppy2

Hip!

lijkt me echt cool... Ik ben hem nu aan het downen. (140 kb/s :( chello is weer langzaam vandaag :'( :'( ). Ik probeer hem eerst ff een tijdje uit en misschien kan ik dan wel joinen.. Ik ben na een paar maanden Dominion toe aan een nieuwe uitdaging :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het memorabele lvl 201 bereikt.. Ik kan dus nu niet meer de Battle Arena van 2nd street in (die is tot lvl 200).. :(

Kijk ook allemaal eens op het Dutch Army forum en de ledenlijst

• AngelEyes
kben echt helemaal verslaafd :P misschien ook handig om te vertellen is dat je exp. krijgt naar je level, dus hoe eerder je een monster killed hoe meer exp je krijgt.

ik hoorde trouwens ook dat hoe meer Strenth je hebt, hoe meer je kan dragen, en dat je met Power meer health krijgt. vraag ik me toch af wat nou waar is maarja :?

ga zo maar weer ns verder, ben lvl17 nu btw met Bl4ckAdd3r, een stoere Destino

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Destino`s zijn sterk

En dat verhaal van strenght en power klopt

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ik kan niet updgraden. Kan iemand ff de allerlaatste update e-mailen / icq'en? Ik kan niet wachten om het uit te proberen :)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

oh ja, het downloaden op ftp://198.172.90.210/download/e29t291.exe lukt ook niet...

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ok, hij doet het weer...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hmmm toen ik paar maand terug de game had gedownload zag dat er nog wel briek uit.. graphics van oude games.. Hebben ze de resolutie zeker opgekrikt in die tijd

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Koffiezuiper
Tja de graphics zijn natuurlijk niet top maar in ieder geval mooier dan Ultima Online en de spreuken en dergelijke zien er goed eruit.

Gebouwen en dergelijke zien er opzich wel goed eruit (erg strak) Alleen wat wel vrij irritant is dat huizen enzo niet bepaald een realistische hoogte hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Graphics zijn wel mooier dan vroeger.. Ik weet eigenlijk niet of het echt mooi is, nooit over nagedacht. Het gaat denk ik vooral om de gameplay :)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Wat doen seeds nu precies? Ze maken een struikje met bloemetjes of zo, maar waarom wordt er zo grof geld voor geboden?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 00:14 schreef GaiusBertus het volgende:
Wat doen seeds nu precies? Ze maken een struikje met bloemetjes of zo, maar waarom wordt er zo grof geld voor geboden?
Omdat het geinig is.. Je kan er bv een heleboel sparen en daarmee de hele Sahara blokkeren met bomen :D

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Goh! Ik dacht dat ze misschien later nog eens essentieel waren of zo voor een quest... in dat geval kan ik mijn orange en green seeds ook nog wel gaan verkopen. Voor mijn eerste orange seed ving ik 100.000 toen ik hem bij de trader verkocht, toch lekker ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 13:16 schreef GaiusBertus het volgende:
Goh! Ik dacht dat ze misschien later nog eens essentieel waren of zo voor een quest... in dat geval kan ik mijn orange en green seeds ook nog wel gaan verkopen. Voor mijn eerste orange seed ving ik 100.000 toen ik hem bij de trader verkocht, toch lekker ;)
Je kan ze voor meer verkopen hoor :) Ik vind seeds persoonlijk erg leuk. Een aantal Dutch Army leden mailen hun seeds ook altijd naar mij.

Maar ik verkoop ze ook vaak hoor ;)

Verwijderd

Hmm...Ziet er erg gaaf uit, maar op een of andere manier looptie bij mij niet goed :( ; ik krijg constant connection probs. en dan sluittie automatisch af naar windows. Ik heb kabel via @huis (essent :) ) en een Duron 800 met 256 Mb RAM. Bij andere online games heb ik er geen last van.... Waar kan dit aan liggen? en zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 15:37 schreef Marlboro het volgende:
Hmm...Ziet er erg gaaf uit, maar op een of andere manier looptie bij mij niet goed :( ; ik krijg constant connection probs. en dan sluittie automatisch af naar windows. Ik heb kabel via @huis (essent :) ) en een Duron 800 met 256 Mb RAM. Bij andere online games heb ik er geen last van.... Waar kan dit aan liggen? en zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben
Dat heb ik soms ook weleens. Dan moet je of rebooten of wachten tot de server wat minder belast is.

• AngelEyes
Op zaterdag 16 juni 2001 18:40 schreef SCaffa het volgende:

Alleen wat wel vrij irritant is dat huizen enzo niet bepaald een realistische hoogte hebben :)
hehe wat wil je dan? wolkenkrabbers? dan zie je al helemaaaal niet meer wie er achter zit verscholen...
:P

ben nu lvltje 34 met mn Destino. schiet wel goed op. wel kut als je dood gaat, dan verlies je bijv. je wapen + al je geld. dan kan je NIX meer. alleen geld vragen aan lvl20- gassies :( hoe doen jullie dat? gewoon een extra Beretta aanschaffen?

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 17:36 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

hehe wat wil je dan? wolkenkrabbers? dan zie je al helemaaaal niet meer wie er achter zit verscholen...
:P

ben nu lvltje 34 met mn Destino. schiet wel goed op. wel kut als je dood gaat, dan verlies je bijv. je wapen + al je geld. dan kan je NIX meer. alleen geld vragen aan lvl20- gassies :( hoe doen jullie dat? gewoon een extra Beretta aanschaffen?
Ik heb bijna alles wel een paar keer op mijn bank staan. En aardig wat geld ( 2,5 miljoen). Geld moet je zoiezo zo veel mogelijk op de bank zetten. En als je hele bank vol staat mail je toch gewoon de spullen naar jezelf? :)

• AngelEyes
ja slim inderdaad :) scheelt toch weer een hoop smeek-werk om geld :P

wanneer wordt het es tijd voor nieuwe enemies voor mij? lvl35 en thugs ana het killen in street3 .. heeft iemand nog goeie spots voor wat vijanden?

Jouw advertentie hier??

• Koffiezuiper
street 1 links boven moet je dan is gaan kijken.

Daar vind je hartstikke veel thugs en ook een paar cyborgs die niet al te moeilijk zijn.

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Wanneer kan je meer dan 100 honor krijgen? Mijn level 56 Lunarena krijgt er nu geen honor meer bij als ik een rood monster dood. Moet je weer een bepaald level zijn? Niet dat ik nu al wat aan die honor heb, maar ik vind het gewoon leuk extreem good te zijn en een knalblauwe naam te krijgen :)

• SimonBenson
  • Laatst online: 25-01 14:18
Hooked... :)
Gaaf spelletje, leuk voor tussendoor tot Diablo2; LoD uitkomt.
Zijn er nog leuke links naast degene vermeld op de site van Redmoon? Dutch Army heb ik bekeken, voorlopig enkel forum.. :?
Wordt de wereld nog uitgebreid in de toekomst? En als er betaald moet worden; blijven er dan veel mensen over?
Wat zijn de beste spawning gebieden voor een low level player die snel omhoog wil?
Thenx Meneer Tim, komt eigenlijk slecht uit nu, maar ja... ontspanning moet er ook wezen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 00:45 schreef GaiusBertus het volgende:
Wanneer kan je meer dan 100 honor krijgen? Mijn level 56 Lunarena krijgt er nu geen honor meer bij als ik een rood monster dood. Moet je weer een bepaald level zijn? Niet dat ik nu al wat aan die honor heb, maar ik vind het gewoon leuk extreem good te zijn en een knalblauwe naam te krijgen :)
Bij elke honderd lvls

Even een belangrijk berichtje:
Vanavond heeft de Dutch Elite Army (225+ afdeling van Dutch Army) een war voor een kamer. Die kamer is in 2nd street. Velen van jullie lopen daar nog of kunnen daar makkelijk even naar toe lopen. Kom dan vanaf half 9 eens kijken in de Army Hall (daar zal de war zich grotendeels afspelen, omdat daar de kamer is), en als het kan helpen. Hoe helpen? Door je haar en kleren oranje te verven en dan tussen de DEA members door gaan lopen. De tegenstanders hebben in de war pk de hele tijd aan. Als ze dan p.o. een van jullie aanzien voor DEA members dan schieten ze onschuldige mensen dood en zijn ze dus PK. Superhandig :) Dus jullie weten het ;)

En het is bovendien superleuk om naar te kijken. Het zal hard vechten worden!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 11:56 schreef SimonBenson het volgende:
Wat zijn de beste spawning gebieden voor een low level player die snel omhoog wil?
Hangt ervan af welk lvl je bent... In 2nd street zitten rechtsonder vlak achter de rivier veel spies. Voor de echte low lvls vallen daar veel punten te halen.
Thenx Meneer Tim, komt eigenlijk slecht uit nu, maar ja... ontspanning moet er ook wezen.. :)
Ja psies, alleen heb ik momenteel examens dus redmoon deze week errug weinig. Ik ga vanavond wel heel even bij de war kijken :)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Ja, maar dat haarkleuren dat lukt mij maar niet. Als ik naar de Old Woman in street 3 ga lukt het me daar niet om verf te kopen. Er staat wel van wil je het kopen maar als ik dan 'yes' klik gebeurt er niets :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 15:53 schreef GaiusBertus het volgende:
Ja, maar dat haarkleuren dat lukt mij maar niet. Als ik naar de Old Woman in street 3 ga lukt het me daar niet om verf te kopen. Er staat wel van wil je het kopen maar als ik dan 'yes' klik gebeurt er niets :?
amount = 0?

Whisper Asurmen, Afterlife of FreakGIB even. Die hebben wel verf

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

yo dit spel roeleert echt. Maru ik eb overnieuw begonnen mat een azler want ik had eerst zon gast met lang haar en die alleen guns kon maar dit is veel toffer, uuu hoe krijg ik dan verf van die gasten? En hoe werkt dat? En waarom zijn ze altijd uitverkocht?
(best veel vragen he?) .:)

Verwijderd

Topicstarter
Op enter drukken, whisper aanzetten richting een van die namen en vragen of je verf mag..Lijkt me niet moeilijk ;)

Nog een uurtje.. :)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Ik kom nu wel even kijken :)

Verwijderd

Ik heb em geladen en 1 keer geprobeerd en daarna weer eraf gehaald . smaken verschillen :)

• AngelEyes
Op maandag 18 juni 2001 20:24 schreef Stellarc het volgende:
Ik heb em geladen en 1 keer geprobeerd en daarna weer eraf gehaald . smaken verschillen :)
ah jammer joh, effe doorspelen. het is zooo gaaf :P echt een toppertje MeneerTim alias Schorpioen :P

nog wat vraagjes (om dit topic lekker active te houden)

* wat is het sterkste monster dat je ooit gekilled hebt? - van mij is alleen thug btw
* hoe is de DRA-war afgelopen?
* zijn er veel mannelijke spelers die met een vrouwelijke char spelen :P (beetje onzinnige vraag maarja je moet iets. en absoluut niet in de anti-emancipatische sfeer bedoeld hoor ;)

Jouw advertentie hier??

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Nou maar weer gestopt om naar bed te gaan :)
Op maandag 18 juni 2001 22:56 schreef hansdezwans het volgende:
* wat is het sterkste monster dat je ooit gekilled hebt? - van mij is alleen thug btw
* zijn er veel mannelijke spelers die met een vrouwelijke char spelen :P (beetje onzinnige vraag maarja je moet iets. en absoluut niet in de anti-emancipatische sfeer bedoeld hoor ;)
* een Dragon Infanterie in de Junkyard. Die kunnen me nauwelijks nog raken, maar door Mutants wordt ik dan weer afgeslacht. Ik heb mazzel als ik niet in 1 slag dood ben en weg kan rennen... als 4 keer gekilled! :(
* geen idee, niet gekeken, xp behalen leek me leuker :)
* ik speel Lunarena, dat leek we wel een leuk character en had een cool plaatje (heb een zwak voor meisjes met grote zwaarden ;) ) Ik concentreerde me eerst op het vechten met het zwaard, totdat een level 400 Lunarena me adviseerde om de boog te gebruiken. Ik heb bij de doctor mijn skills gereset (kan een keer na level 50) en dex naar 1200 gegooid en dat gaat wel veeeeeel beter, ik heb nu thugs in 1 keer dood en cyborgs meestal en af en toe een jester, en geen van allen kan me raken >:)

Goh, wat is het toch een tof spel... daar gaan me tentamens... ai

• Koffiezuiper
Ben nu lvl 52, heb een tijdje niet gespeeld.
Maar ik kan nog steeds mijn skills resetten. Ik heb als volgende:

850-80-260-218
en ik ben sadad.

Moet ik hier iets aan veranderen of niet?

• SimonBenson
Ik heb trouwens problemen om maps te bekijken, kan alleen street1 bekijken. Iemand een oplossing daarvoor? Heb voor de zekerheid van de site van Redmoon de maps geprint..
Is grouping nu echt zo belangrijk? Ben meer een solo-player (zelfs in D2), maar als low-lvl wil je toch zo snel mogelijk meedoen met de Big Guys.. :) Zeker in zo'n army meedoen!!
Ben trouwens een Destino met gun, lvl 26 (ja ik weet het, ik kom net pas kijken). CrazedSimon is de naam...

• AngelEyes
Op dinsdag 19 juni 2001 09:30 schreef SCaffa het volgende:
Ben nu lvl 52, heb een tijdje niet gespeeld.
Maar ik kan nog steeds mijn skills resetten. Ik heb als volgende:

850-80-260-218
en ik ben sadad.

Moet ik hier iets aan veranderen of niet?
tja ik kom ook net pas kijken, maar het lijkt mij dat je wat aan je power mag doen. daar heb je nog maar 218 van, en sinds je een hand-to-hand gassie bent, krijg je wel vaker klappen lijkt mij. probeer str/pwr een beetje gelijk te houden
Ik heb trouwens problemen om maps te bekijken, kan alleen street1 bekijken. Iemand een oplossing daarvoor? Heb voor de zekerheid van de site van Redmoon de maps geprint..
Is grouping nu echt zo belangrijk? Ben meer een solo-player (zelfs in D2), maar als low-lvl wil je toch zo snel mogelijk meedoen met de Big Guys.. Zeker in zo'n army meedoen!!
Ben trouwens een Destino met gun, lvl 26 (ja ik weet het, ik kom net pas kijken). CrazedSimon is de naam...
over de maps? hm nee die doen het bij mij ook niet. wel één keer gelukt volgens mij. maarja die maps zijn toch neit zo heel erg belangrijk, na een paar keer spelen weet je wel waar de belangrijkste gebouwen e.d. zitten.

ben je lvl 26 en zit je al in downtown 2? wow dan ben je wel goed volgens mij :P
en met groupen moet je een beetje uitkijken dat je niet met iemand speelt die een veel te hoog level heeft, omdat die dan alle exp krijgt. probeer er ruwweg niet meer dan 10 lvls tussen te laten zitten in het begin.

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 22:56 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

ah jammer joh, effe doorspelen. het is zooo gaaf :P echt een toppertje MeneerTim alias Schorpioen :P
Zie je wel :P
nog wat vraagjes (om dit topic lekker active te houden)
oe!
Een esper, of giant bat. Het is een beetje onduidelijk wat sterker is. Een esper richt meer schade aan maar een Giant Bat geeft lekker veel XP. Ik heb trouwens ook weleens een suppercommie (commando) geschoten. Maar die was al bijna dood door een philar die er naast stond :)
Het duurt nog tot vanavond. Stand nu 924 - 1425 achter :( Maar ze zijn ook errug sterk. Ze hebben niet voor niets een kamer.
Heeeeel veel. Lavita is een erg stoere char. Dan kan je bij lvl 200+ mensen in slaap zetten. Bij 300+ kan je zelfs invisible worden! JeanGrey en BladezNL zijn voorbeelden van mannelijke Lavita`s uit DEA.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 11:02 schreef hansdezwans het volgende:
ben je lvl 26 en zit je al in downtown 2? wow dan ben je wel goed volgens mij :P
en met groupen moet je een beetje uitkijken dat je niet met iemand speelt die een veel te hoog level heeft, omdat die dan alle exp krijgt. probeer er ruwweg niet meer dan 10 lvls tussen te laten zitten in het begin.
:D .. Bij lvl 100+ mag je downtown in en bij 200+ de Sahara. Nog ff doorlevelen dus :P

Wat betreft groups. Je krijgt 20% extra XP en de XP wordt idd naar lvl verdeelt..

• SimonBenson
LOL.. Hans, sorry voor het misverstand
D2 = Diablo2
Trouwens die vervloekte spionnen zetten me steeds in 'slaap' :? Wat kan ik er tegen doen?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 11:37 schreef SimonBenson het volgende:
Trouwens die vervloekte spionnen zetten me steeds in 'slaap' :? Wat kan ik er tegen doen?
passes gebruiken.. Kan je kopen bij de runaway girl..

• AngelEyes
Op dinsdag 19 juni 2001 11:37 schreef SimonBenson het volgende:
LOL.. Hans, sorry voor het misverstand
D2 = Diablo2
hahah * AngelEyes is een echte addict :P denkt alleen maar in Redmoon-termen :)

het lelijke van die 'slaap-toestand' is wanneer er ook Thugs bijv in de buurt zijn. werd gister hard gekilled door een combi van 3 thugs en 1 spy :'( ach ja, had ik die PAS maar in mn snelmenuutje (f8) moeten zetten... (hint/tip)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

ik heb lineage veel gespeeld..., ik zal dit ook eens bekijken

• SimonBenson
passes gebruiken.. Kan je kopen bij de runaway girl..
En in welke map vind ik die lieftallige dame? Ik zie trouwens ook op de site dat ik een silver necklace mag dragen, ik meen dat je die bij Vrouw Bolle kon halen, klopt dat?

Hoe zit het eigenlijk met de etiquette bij Redmoon? Ik bedoel, mag je op alles schieten wat los rond loopt (behalve de players zelf dan)? Als iemand in combat is met bv. een thug die bijna het loodje legt, mag je die afknallen om de xp zelf op te strijken? Ik heb het niet gedaan al zie ik sommigen dit wel doen. Vind het eigenlijk niet 'aardig' .. :?
Pagina: 1 2 Laatste