Monitoren kiezen ... en eerst kijken voor te kopen!

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

• RHodeidra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05-2023
Hey,

Net zoals het meeste van jullie ben ik constant hardware aan het opzoeken.
Meestal kan je bij hardware met reviews een perfect goede indruk krijgen van wat je krijgt als je product <X> koopt, maar monitoren.. dat blijft toch erg subjectief.

Dus in plaats van jullie te vragen welke ik zou moeten nemen als ik er eentje wilde,
of beter nog de tientallen posts die hier al zijn begin te lezen zou ik willen weten jullie me kunnen aanraden waar ik best zelf eens kan kijken?
De meeste run-of-the-mill winkels die monitoren verkopen hebben ofwel geen high end monitoren,
of tonen ze gewoon niet !

Ik zou graag eens ergens willen binnenwandelen en gewoon een scherm zien voor ik het koop.
Neem nu de nieuwe PB287Q. Klinkt erg interessant, maar ik zou het graag eens willen zetten naast (of binnen wandelafstand van) een degelijk IPS/PLS schern / 1080p/1440p scherm en kijken of het wel juist voor me is.

Iemand een idee waar dit ergens mogelijk is?

Thanks

Verwijderd

Mediamarkt? BCC?

• RHodeidra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05-2023
MediaMarkt dicht bij mij heeft erg beperkte en vaak sub-midrange keuze, vaak ook enkel in een niet-aan-te-raken doos te bezichtigen.
BCC is er niet dichtbij.

Verwijderd

Wellicht handig dan om te vermelden waar je woont.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 23:08
Mycom in de buurt? Overigens zijn winkels als de mediamarkt e.d. toch waardeloos om een scherm uit te zoeken, deze staan zo fel mogelijk en de kleuren zo verzadigd mogelijk om het in de winkel mooi te laten lijken, maar niet natuur getrouw (vergeet ook niet dat de TL-buizen in een gemiddelde winkel een heel ander effect op het beeld hebben dan bij jou in de woonkamer, tenzij je TL-buizen in de woonkamer hebt...)

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:01
De meeste tweakers zullen waarschijnlijk ook wel in bezit zijn van high end monitoren. Wie weet woont er wel iemand in de buurt die het scherm heeft wat je graag wilt hebben. Kan je lang om te kijken =P

• xDecisions
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-10-2025
Daarnaast kan je ook gewoon goed reviews lezen en meningen van andere mensen. Vervolgens gewoon eentje bestellen. Zorg ervoor dat je dit bij een winkel met een lange bedenktijd doet en probeer het scherm even uit. Mocht hij niet bevallen kan je hem altijd terug sturen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dus in plaats van jullie te vragen welke ik zou moeten nemen als ik er eentje wilde,
of beter nog de tientallen posts die hier al zijn begin te lezen zou ik willen weten jullie me kunnen aanraden waar ik best zelf eens kan kijken?
Wat dacht je van hier:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

En hier:
CAA beleid

En hier:
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Move VB -> CAA en dicht wegens expliciet geen zin om inzet te doen (bestaande topics te lezen enzo).

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.