Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan uiteraard niet het draadloze signaal van het magneetcontact van een alarmsysteem afvangen met de homewizard. Maar indien het alarmsysteem het flitslicht zou laten afgaan altijd wanneer het magneetcontact wordt onderbroken, is het signaal naar het flitslicht dan wel af te vangen? Daarmee kan ik dan wel een detectie doen van een open "poort" in het alarmsysteem (weet ik alleen niet welke open ging).

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@lolthof.

Ik heb zo geen antwoord op je vraag.
Maar kijk eens bij het HomeWizard; domotica middels je smartphone - Deel 2 topic, en stel je vraag daar eens.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kan je geen magneetcontact van Kaku die de HW wel herkent erbij plaatsen?
Een alternatief kan zijn om op de voeding van het zwaailicht een relais te plaatsen en dan een potentiaal-vrij contact op een Kaku beldrukker aansluiten.
Verder zie ik veel te weinig info over het aantal contacten en zwaailichten om een beter antwoord te geven.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren