Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn computer wil ik gaan gebruiken voor gaming (voornamelijk World Of Warcraft, maar misschien ook CoD of BF). Verder wil ik wat software voor editing gebruiken, zoals Adobe Creative programma's etc..
En ik wil graag streamen naar bijv. Twitch.
Verder de standaard chrome, word etc.. niets "zwaars"
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik bij TVDLcomputers een systeem heb gezien wat rond de 600€ ligt (helaas zonder windows, maar dat valt "te regelen"). Wil ik kijken of het goedkoper mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk niet, aangezien mijn huidige pc naar mijn vriendin gaat, zodat ze ook fatsoenlijk WoW kan spelen ipv op haar 9 jaar oude computer lol..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik dus geen verstand van haha..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang hij lekker smooth gamed, (be)werkt en streamt
Ben ik blij ^^
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst eentje die zo makkelijk mogelijk compleet schoon te maken is van stof. We wonen in nog al een stoffige omgeving xD dus dit zou wel fijn zijn, aangezien waterkoeling er niet in zit met mijn prijs
Ga je overklokken?
Als de standaard settings aan de eisen voldoen, hoeft dit natuurlijk niet xD
Die van TVDLcomputers was met de volgende specs:
- Intel i5 Quad core (4x3.30GHZ)
- Coolermaster Elite 342 behuizing
- MSI H81M - E33
- Nvidia GTX750 Ti 2GB OC
- 750WATT voeding
- 16GB DDR PC12800 1600MHZ
- 1 TB Sata-3 6Gb/s
Dus is 639 euro een goede deal voor deze pc, of kan ik beter een pc bouwen voor minder of het zelfde die beter is?
Alvast heel erg bedankt
Mijn computer wil ik gaan gebruiken voor gaming (voornamelijk World Of Warcraft, maar misschien ook CoD of BF). Verder wil ik wat software voor editing gebruiken, zoals Adobe Creative programma's etc..
En ik wil graag streamen naar bijv. Twitch.
Verder de standaard chrome, word etc.. niets "zwaars"
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik bij TVDLcomputers een systeem heb gezien wat rond de 600€ ligt (helaas zonder windows, maar dat valt "te regelen"). Wil ik kijken of het goedkoper mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk niet, aangezien mijn huidige pc naar mijn vriendin gaat, zodat ze ook fatsoenlijk WoW kan spelen ipv op haar 9 jaar oude computer lol..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik dus geen verstand van haha..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang hij lekker smooth gamed, (be)werkt en streamt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst eentje die zo makkelijk mogelijk compleet schoon te maken is van stof. We wonen in nog al een stoffige omgeving xD dus dit zou wel fijn zijn, aangezien waterkoeling er niet in zit met mijn prijs
Ga je overklokken?
Als de standaard settings aan de eisen voldoen, hoeft dit natuurlijk niet xD
Die van TVDLcomputers was met de volgende specs:
- Intel i5 Quad core (4x3.30GHZ)
- Coolermaster Elite 342 behuizing
- MSI H81M - E33
- Nvidia GTX750 Ti 2GB OC
- 750WATT voeding
- 16GB DDR PC12800 1600MHZ
- 1 TB Sata-3 6Gb/s
Dus is 639 euro een goede deal voor deze pc, of kan ik beter een pc bouwen voor minder of het zelfde die beter is?
Alvast heel erg bedankt