ik heb een probleem met mijn videokaart hij geeft geen signaal naar mijn monitor nou heb ik gelezen dat ik 750 watt nodig heb voor die videokaart en ik heb 600 maar ik probeerde de onboars videokaart met een hdmi kabel gaf die ook geen signaal want normaal hebben tog alle moederboarden een onboard videokaart als je een processor in stopt dankje voor jullie hulp
Lees het beleid (VB beleid). Hier staat hoe je een goede startpost maakt. Let ook even op je Nederlands aangezien het nu 1 lange zin is en mensen dan al afdruipen.
Beetje eigen inzet en dan nog een keer proberen.
Beetje eigen inzet en dan nog een keer proberen.
Ik zou het niet weten, ik mis heel veel informatie; welk moederbord, welke cpu, welke videokaart, welke voeding. Maar dat lees je allemaal in het beleid!
chaoscontrol schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:01:
Ik zou het niet weten, ik mis heel veel informatie; welk moederbord, welke cpu, welke videokaart, welke voeding. Maar dat lees je allemaal in het beleid!
offtopic:
Daar heb je toch een glazen bol voor! Mijne doet het op het moment niet vanwege het warme weer, maar iedereen weet dat je als Tweaker toch op z'n minst een glazen bol moet hebben
Daar heb je toch een glazen bol voor! Mijne doet het op het moment niet vanwege het warme weer, maar iedereen weet dat je als Tweaker toch op z'n minst een glazen bol moet hebben
Heeft je signaal wel gewerkt. Heb je misschien de stroom stekkers wel aangesloten. Kortom zoals hierboven al wordt gezegd. We missen veel informatie.
Pagina: 1