Ik zoek een?
Soundbar, soundplate
In eerste instantie zonder sub, of deze moet netjes in mijn tv kast passen, of naast de bank (sub kan eventueel 40x20x40 LxBxH zijn )
Wat is je budget?
250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geluid voor tv, radio, muziek en film. Belangrijk is dat de soundbar muziek en radio kan afspelen zonder dat de tv aan moet staan (HDMI zal hier moeite mee hebben). Ik ben geen audiofiel, maar gewoon goed geluid zou fijn zijn. Delay instellingen tov. beeld zijn eigenlijk wel een eis (mijn tv is traaaaag, Sony 37EX500)
Connecties
Er moeten de volgende apparaten op aangesloten worden:
-Humax iHDR 5200c (optisch of HDMI)
-HTPC (optisch of HDMI, Coaxaal kan met extra investering Mobo Asus F1A75-M PRO)
Wens
-MP3 speler kunnen aansluiten, analoog RCA of Jack
Optioneel
-Bluetooth
Maximale afmetingen
Hij mag niet breder zijn dan de TV (92 cm)
Hoogte maakt niet veel uit (TV voet kan verhoogd worden) maar lager is vaak mooier.
Diepte is ook niet echt een issue.
Wat heb je zelf al gevonden?
De Yamaha YAS-101 / 93 / YHT-S401
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe overtuig je je vriendin dat mijn receiver (Yamaha RX-V667 met losse speakers heel mooi is in de woonkamer
Bovenstaand lijstje is aardig compleet maar ik heb wat tunnelvisie gekregen richting Yamaha. Ik zie graag alternatieven maar ik ben zelf nog niets tegen gekomen wat binnen de eisen/wensen valt.
Soundplate van LG (LAP340 oid) vind ik bevoorbeeld de mooiste oplossing die ik gezien heb maar die is qua connecties te beperkt
Yamaha SRT-1000 zou perfect zijn
maar wel duur waarschijnlijk.
Soundbar, soundplate
In eerste instantie zonder sub, of deze moet netjes in mijn tv kast passen, of naast de bank (sub kan eventueel 40x20x40 LxBxH zijn )
Wat is je budget?
250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geluid voor tv, radio, muziek en film. Belangrijk is dat de soundbar muziek en radio kan afspelen zonder dat de tv aan moet staan (HDMI zal hier moeite mee hebben). Ik ben geen audiofiel, maar gewoon goed geluid zou fijn zijn. Delay instellingen tov. beeld zijn eigenlijk wel een eis (mijn tv is traaaaag, Sony 37EX500)
Connecties
Er moeten de volgende apparaten op aangesloten worden:
-Humax iHDR 5200c (optisch of HDMI)
-HTPC (optisch of HDMI, Coaxaal kan met extra investering Mobo Asus F1A75-M PRO)
Wens
-MP3 speler kunnen aansluiten, analoog RCA of Jack
Optioneel
-Bluetooth
Maximale afmetingen
Hij mag niet breder zijn dan de TV (92 cm)
Hoogte maakt niet veel uit (TV voet kan verhoogd worden) maar lager is vaak mooier.
Diepte is ook niet echt een issue.
Wat heb je zelf al gevonden?
De Yamaha YAS-101 / 93 / YHT-S401
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe overtuig je je vriendin dat mijn receiver (Yamaha RX-V667 met losse speakers heel mooi is in de woonkamer
Bovenstaand lijstje is aardig compleet maar ik heb wat tunnelvisie gekregen richting Yamaha. Ik zie graag alternatieven maar ik ben zelf nog niets tegen gekomen wat binnen de eisen/wensen valt.
Soundplate van LG (LAP340 oid) vind ik bevoorbeeld de mooiste oplossing die ik gezien heb maar die is qua connecties te beperkt
Yamaha SRT-1000 zou perfect zijn
[ Voor 32% gewijzigd door artificial_sun op 22-07-2014 08:57 ]
Stadia was beter....