Wat vinden jullie van Heroes & Generals?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds het weekend een nieuwe free to play WW2 shooter ondekt via een youtuber frankieonpc1080.
Erg vermakelijke FPS, tot nu toe ben ik impressed. Je moet wel flink wat grinden, wil je wapens etc gratis unlocken, maar persoonlijk vind ik dit niet zo erg, omdat ik het dusver wel verslavind vond om punten te scoren. Grafisch ziet het er goed uit, je kunt volgens mij een hoop voertuigen unlocken/ besturen. Overall positief verrast.

Enigste puntje van kritiek van mijn kant is dat het soms 5/10 minuten duurt alsovre ik een mission join, mischien komt dit omdat ik in Azie woon. En als WW2 reenactor zie ik wat foutjes in uniforms etc :D maargoet dat is mischien nitpicking.

Je kunt Heroes & Generals vinden op steam btw.
http://www.heroesandgenerals.com/16/en/index.html

PS je kunt als duitser zijnde fietsen pakken als voertuigen, het ziet er erg grappig uit om +10 duiters op fietsen na basisen rijden :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 13:31
Hier bestaat al een topic over:

[PC] Heroes & Generals

Ikzelf speel dit spel al 1,5 jaar en kan je vertellen het wordt er met iedere build niet beter op. Sinds kort hebben ze geadverteerd via Steam met een fikse toestroom van newbies tot gevolg.

Als ex MOH, VC, COD1,2,4,5 en clanbase addict betekent dit dus steeds eindigen met absurd hoge k/d ratio's + easy radio caps. En dan gebruik ik geeneens voertuigen maar een bolt action rifle.

Puur meat grinding. Leuk spel als zelf ook een FPS newb bent.. Voor een beetje skilled speler weinig aan.

Besides: De servers laggen aan alle kanten, AT's op de RTS server bewegen amper, FPS battles crashen geregeld etc etc. Tel daar een retarded developer bij op die totaal niet luistert naar de community...

Het is door een gebrek aan een betere WW2 shooter dat ik nog steeds speel.. Zodra Traction Wars live gaat zullen echter veel 'vets' overstappen.

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Het is een groot grind feest en er zijn nogal wat balans issues. De servers liggen tegenwoordig vaak plat.

Door verschillende ergenissen proberen ze ook de spelers te laten betalen, low rank wapens zijn erg slecht en de goede wapens zijn heel duur. Dat is inherent aan het f2p model maar HnG doet het net wat erger dan de rest.

[ Voor 53% gewijzigd door EnigmaNL op 22-07-2014 11:58 ]