Goedemorgen, mijn zusje gaat volgend schooljaar naar de middelbare school en wil graag een nieuw mobieltje kopen. Normaal kan ik haar daar goed mee helpen maar het probleem is dat het budget maar net boven de 100 euro ligt. Persoonlijk heb ik geen idee wat je voor die prijs kunt verwachten dus ik vroeg me af of er mensen zijn die een telefoon (wellicht vanuit ervaring) kunnen aanraden.
Wat is je budget?
Maximaal €140,- maar liefst iets minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, SMS, 4g is niet nodig, Foto's maken, Whatsapp, youtube, games/spelletjes als templerun en Subway Surf
Wat heb je zelf al gevonden?
Persoonlijk lijkt een telefoon met Android mij het beste voor haar maar omdat ik geen ervaring met Windows phone heb kan ik daar weinig over zeggen. Telefoons die ik ben tegengekomen als ik op dit prijsniveau filter in de pricewatch zijn de:
pricewatch: Nokia Lumia 630 Zwart
pricewatch: Huawei Ascend Y330 Zwart
pricewatch: Motorola Moto E Zwart
pricewatch: Huawei Ascend G510 Zwart
pricewatch: LG L70 Zwart
De 1e en laatste telefoon in het rijtje maken de beste indruk op mij. Maar omdat ik geen ervaring met deze telefoons heb durf ik er moeilijk een aan te raden. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt
Wat is je budget?
Maximaal €140,- maar liefst iets minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, SMS, 4g is niet nodig, Foto's maken, Whatsapp, youtube, games/spelletjes als templerun en Subway Surf
Wat heb je zelf al gevonden?
Persoonlijk lijkt een telefoon met Android mij het beste voor haar maar omdat ik geen ervaring met Windows phone heb kan ik daar weinig over zeggen. Telefoons die ik ben tegengekomen als ik op dit prijsniveau filter in de pricewatch zijn de:
pricewatch: Nokia Lumia 630 Zwart
pricewatch: Huawei Ascend Y330 Zwart
pricewatch: Motorola Moto E Zwart
pricewatch: Huawei Ascend G510 Zwart
pricewatch: LG L70 Zwart
De 1e en laatste telefoon in het rijtje maken de beste indruk op mij. Maar omdat ik geen ervaring met deze telefoons heb durf ik er moeilijk een aan te raden. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot