Ik heb nu een laptop waar je wel op kan gamen, maar niets op max helaas. Ook hangt die altijd aan de lader, das zonde. Daarom een pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het standaard Office/internet/muziek luisteren. Ik zal ook photshop gaan draaien, maar geen crazy high end stuff.
Zoals hierboven gezegd het standaard werk plus games zoals WoW,Starcraft 2, Hearthstone Civalization V, en alle Asassins Creed. Shooters speel ik niet echt, meer iets voor tussendoor voor de gein.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 650 euro. Als je voor 50 euro meer een veel betere pc heb, dan wil ik het wel overwegen, maar voor 2% meer hoeft niet.
Heb al een muis, toetsenbord en scherm, dus dat hoeft allemaal niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de kast met alle componenten heb ik nodig, de rest heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf erg goede ervaringen met gigabyte en Corsair, degelijk, goed en snel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Groote maakt niet uit, hij staat toch onder mijn bureau. Stile is ook geen issue, de standaard kast is al vrij stil en met muziek aan hoor je hem toch niet.
Ga je overklokken?
Ga inderdaad overclocken, dus goede koeling is van belang. Meer bang voor buck is altijd meegenomen
.
Dit systeem heb ik net samengesteld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het standaard Office/internet/muziek luisteren. Ik zal ook photshop gaan draaien, maar geen crazy high end stuff.
Zoals hierboven gezegd het standaard werk plus games zoals WoW,Starcraft 2, Hearthstone Civalization V, en alle Asassins Creed. Shooters speel ik niet echt, meer iets voor tussendoor voor de gein.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 650 euro. Als je voor 50 euro meer een veel betere pc heb, dan wil ik het wel overwegen, maar voor 2% meer hoeft niet.
Heb al een muis, toetsenbord en scherm, dus dat hoeft allemaal niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de kast met alle componenten heb ik nodig, de rest heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf erg goede ervaringen met gigabyte en Corsair, degelijk, goed en snel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Groote maakt niet uit, hij staat toch onder mijn bureau. Stile is ook geen issue, de standaard kast is al vrij stil en met muziek aan hoor je hem toch niet.
Ga je overklokken?
Ga inderdaad overclocken, dus goede koeling is van belang. Meer bang voor buck is altijd meegenomen
Dit systeem heb ik net samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 207,- | € 207,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,80 | € 30,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 45,56 | € 45,56 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 625,66 | |
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell