Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen o.a. WOW , Diablo 3, Path of Exile etc..
Moet op een monitor van 1920*1080 kunnen draaien zonder problemen en ook bovenstaande game's op Max instellingen kunnen draaien !
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro is mijn maximale bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis etc. is al voorzien.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, vandaar dit topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb altijd Nvidia gebruikt en zelden problemen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil bestaande games en nieuwe zonder problemen op de hoogste stand kunnen draaien. (ben geen fan van crysis en ook niet vies van medium instelling, maar bij games zoals Diablo 3 of WOW zou ik dit wel graag kunnen doen. Verder moet het geen problemen geven met mijn monitor die een resolutie heeft van 1920*1080.
Ga je overklokken?
Is dit aangeraden?
Gamen o.a. WOW , Diablo 3, Path of Exile etc..
Moet op een monitor van 1920*1080 kunnen draaien zonder problemen en ook bovenstaande game's op Max instellingen kunnen draaien !
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro is mijn maximale bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis etc. is al voorzien.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, vandaar dit topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb altijd Nvidia gebruikt en zelden problemen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil bestaande games en nieuwe zonder problemen op de hoogste stand kunnen draaien. (ben geen fan van crysis en ook niet vies van medium instelling, maar bij games zoals Diablo 3 of WOW zou ik dit wel graag kunnen doen. Verder moet het geen problemen geven met mijn monitor die een resolutie heeft van 1920*1080.
Ga je overklokken?
Is dit aangeraden?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2014 13:38 ]