Toon posts:

Wat is er mogelijk met audio binnen een website?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 07:42

EoG

BOFH

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:26:
Ik wordt rechtstreeks gemailed door David van der Horst en op Tweakers komt het direct te staan onder: AW_bos?

Hoe werkt dit?
Dat komt door de MP3 die Tweakers.net hier op de achtergrond afspeelt, die luistert naar je bioresonantie en post alles wat je mailt.

Het is wat lastig uit te leggen, maar bij Philips hebben ze dit met speciale apparatuur getest. Geen grappen vrind.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Mijn dochter kan ook mijn trommelvlies op een vervelende manier laten resoneren.

Is dit net zoiets?

Te koop....

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
albino71 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:52:
Mijn dochter kan ook mijn trommelvlies op een vervelende manier laten resoneren.

Is dit net zoiets?
Nee dit moet juist positief zijn! Je weet toch..

Nothing to see here!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

kevin33 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:45:
Is Tom ook de man achter Biostabiel?
Bruno Santanera :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Je hebt ying en yang hè! :)

Balans!

Te koop....

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-01 21:21
Bedankt voor de lachertjes heren. Dit is ronduit belachelijk. Bioresonantie sta ik potentieel met heel veel bewijs nog voor open, maar als je met lege MP3tje aankomt zetten kan ik niks anders dan oplichting schreeuwen.

[ Voor 30% gewijzigd door Cilph op 17-07-2014 15:57 ]

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Is dit net zoiets?
Daarover gesproken: http://www.3fm.nl/a/151802

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Komt niet eens in de buurt :)

Te koop....

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dit net zoiets?
Dat heet demi-resonatie, haar natuurlijke bioresonantie is door invloed van mobiele telefoon compleet van slag, daar werkt zelfs zulk geluid niet tegen. Ik heb een apparaat in ontwikkeling, op basis van de patenten van Tesla, die deze 'onbalans' tegen kan gaan.

Luister niet naar doktoren of dergelijke, die kijken alleen maar wat hun is aangeleerd, wat wij weten gaat veel verder, maar dat wordt tegengehouden door de overheid omdat wij goedkoop mensen van hun 'problemen' kunnen afhelpen, ze smeren je liever dure medicijnen en methodes aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:56:
[...]

Dat heet demi-resonatie, haar natuurlijke bioresonantie is door invloed van mobiele telefoon compleet van slag, daar werkt zelfs zulk geluid niet tegen. Ik heb een apparaat in ontwikkeling, op basis van de patenten van Tesla, die deze 'onbalans' tegen kan gaan.

Luister niet naar doktoren of dergelijke, die kijken alleen maar wat hun is aangeleerd, wat wij weten gaat veel verder, maar dat wordt tegengehouden door de overheid omdat wij goedkoop mensen van hun 'problemen' kunnen afhelpen, ze smeren je liever dure medicijnen en methodes aan.
+1, ik ken nog een bedrijf die dit best zou kunnen verkopen ante zero of zoiets, misschien moet je even mailen naar ze, kijk wel uit, die mails worden 1:1 biomagisch hier geplaatst.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:28:
Ik heb vermeld dat je het met een gewone frequentiemeter niet uit kunt leze want daar is de amplitude te klein voor. Bij Philips in eindhoven hebben we testen gedaan met heel geavanceerde apparatuur en daar kun je het wel zien.
Je zit op het verkeerde forum als je verwacht dat ook maar iemand dit gelooft. Zelfs die minimale amplitude van je zou je terug moeten zien in de grafieken.
Dus helaas, geen gebakken lucht maar wel een gehele nieuwe manier en combinatie van wetenschap en bioresonantie.
Beetje moeilijk mee om te gaan voor mensen die geen kennis hebben van bioresonantie. Dat blijkt wel uit het commentaar.
:)
Bij bioresonantie gaat het juist om een specifieke frequentie die je op de goede plekken in het lichaam wil tkrijgen. Daarbij zul je enige energie (dus geluid) in het lichaam moeten krijgen welke duidelijk zichtbaar in een frequentiegrafiek zou moeten zijn.

- Ten eerste krijg je bioresonantie niet voor elkaar zonder de richting goed te kunnen bepalen (wat je niet zal lukken).

- Ten tweede zul je er toch echt wat energie er in moeten stoppen zou het überhaupt iets kunnen doen

- Ten derde is hier al redelijk wat onderzoek naar gedaan en nog nooit iets aantoonbaars uit gekomen.

Oftewel leuke troll hier en succes met het laten betalen voor het toevoegen van geen achtergrond geluid :)
AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:26:
[...]
Zelf behoorlijk ontzichtbaar, want ik zie hem niet eens in mijn broncode. Da's pas vet...
Ben benieuwd welke techniek ze daarvoor gebruiken :o
Hey, dat is mijn code ! Voor een tientje per maand mag je het gebruiken :+

[ Voor 10% gewijzigd door redwing op 17-07-2014 16:09 ]

[removed]

• DanielG
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09-2025

DanielG

i = 0x5f3759df - (i>>1); ☠₧ℳ🀪❣

Naam is niet eens origineel, variant op zijn andere oplichtingspraktijk: http://www.naturalcare.nl/i-Doh/Modellen.html

http://xyproblem.info/

Verwijderd

DanielG schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:06:
Naam is niet eens origineel, variant op zijn andere oplichtingspraktijk: http://www.naturalcare.nl/i-Doh/Modellen.html
Haha, WTF 8)7 De scripts van Uwe Boll zijn beter dan de onzin die daar geschreven staat.

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:53

Bob Popcorn

Plop!

YouTube: Jiskefet - Multilul - Hidden Sound System

Ik geloof dat de heren van Ante Zero iets teveel Jiskefet hebben gekeken. :')

Het hele idee achter MP3 is toch ooit geweest dat het clippen van frequenties die men toch niet kan horen voor compressie zorgt?

Beetje dom om dit op Tweakers te plaatsen, hét forum waar zoiets keihard onderuit gehaald wordt. :D

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-01 12:22
Voor die 150 euro per maand wil ik dan wel zijn dochter erbij!
Kan ik haar een keer mijn biodanza tactieken laten zien.

< Zie Facebook

[ Voor 13% gewijzigd door Thaimaster op 17-07-2014 16:13 ]

Pizza!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Thaimaster schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:12:
Voor die 150 euro per maand wil ik dan wel zijn dochter erbij!
Kan ik haar een keer mijn biodanza tactieken laten zien.

...
Dat hoeft niet hoor, laten we het wel netjes houden...

Last.fm | Code Talks

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door albino71 op 17-07-2014 16:15 ]

Te koop....

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
cracking cloud schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:15:
Zoek de naam "Tom Stoekenbroek" eens op. Iedereen mag natuurlijk geloven waar die zich prettig bij voelt, maar bij dit en dit en dit begint bij mij alles te kriebelen.
Op de breedbeeld-tv is een sticker geplakt, op de boekenkast staat een klein kegeltje. Het apparaatje staat precies onder de telefoon van de bovenburen en compenseert de straling. In de meterkast is een groot conisch object aangesloten op de waterleiding om de negatieve aardstralen te blokkeren. Totale kosten: zo’n 2000 euro.

Je moet dit niet doen om rijk te worden”, zegt Stoekenbroek. „Ik reken 50 euro per uur, de kosten zitten in de benodigde apparatuur.” Dat wetenschappers zijn methodes onzin vinden, doet hem niks. „Ik hoef niet in discussie te gaan; ik merk dat het werkt. Ik help mensen met praktische oplossingen en verder niets.” Van der Borght knikt.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:00:
Haha...

[...]

Haha, dat stukje code is zo standaard dat daar geen auteursrecht op kan zitten. Evenals op de muziek, want bestaat er wel auteursrecht voor stilte? :+

Met andere woorden: Free to use :P
Ja er zit auteursrecht op stilte: Wikipedia: 4′33″

[ Voor 6% gewijzigd door Whatson op 17-07-2014 16:34 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:04

D4NG3R

kiwi

:)

offtopic:
Op een bepaalde manier lijkt het me wel gaaf om in een theaterzaal met 100en mensen te zitten gewoon luisteren naar al het omgevingsgeluid, het geritsel etc.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 17-07-2014 16:43 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:25

FreakNL

Well do ya punk?

Hoop wel dat Tom hier blijft reageren, want dit is een interessant idee.

Ik heb zelf ook een site maar die gebruik ik alleen voor mezelf in principe, heb geen klanten ofzo, dus de standaard toepassing werkt niet voor mij.

Maar kan dit bijvoorbeeld ook op andere manieren gebruikt worden? Dat ik het thuis bijvoorbeeld stiekem via de speakers afspeel en dat mijn vriendin dan zin krijgt in sex? Of zin om te stofzuigen?

Alvast bedank voor uw reactie.

FreakNL

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

..... Speechless...

Wise enough to play the fool

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:28:
Bij Philips in eindhoven hebben we testen gedaan met heel geavanceerde apparatuur en daar kun je het wel zien.
Blijkbaar weet Philips niks van dit onderzoek af. :P

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 08-08-2014 16:55 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 2 Laatste