Toon posts:

Wat is er mogelijk met audio binnen een website?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ontzettend leuk om me bij jullie aan te sluiten. Ik lees al jaren mee in deze enorme database van vraag- en antwoord. De reden dat ik zelf nu mee moet doen is het volgende.

Een relatie van mij is benaderd door een bedrijf genaam Ante-Zero.
Ze beweren een audio-bestand te laten afspelen binnen een website,
wat er voor zorgt dat de gebruiker zich 'lekkerder voelt'.
Ze blijven langer op de website, klikken meer door etc. Uitleg:
http://www.ante-zero.eu/uitleg-ned.html

Ik ben hier wat skeptisch over maar omdat ikzelf te weinig af weet van dit soort technieken,
hoopte ik dat jullie mij hier beter over kunnen adviseren.

* Is het überhaupt mogelijk?
* Werkt dit wel op ieder apparaat / computer?
* Kunnen computerboxjes eigenlijk wel die toonhoogte uitzenden?

Ben benieuwd wat jullie hiervan denken.

Verwijderd

Ik ben allergisch voor automatisch afspelende muziekjes op websites en zal direct het tabblad sluiten.

Die tekst op de website van ante-zero is slecht leesbaar en ze vragen minimaal €75 per maand?
Het geluidsbestand bevat trillingen die niet hoorbaar zijn maar wel voelbaar. Het "voelbaar" maakt dat de site pakt bij het grootste gedeelte van de mensen. Pakken resulteert in een hogere conversie.
Voelbare trillingen, ik zie het niet gebeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Fridgeman, bedankt voor je reactie. Het is niet een geluid wat je hoort. Het is een bepaalde toon.
Wikipedia: Bioresonantie Ze hebben het over trillingen en dat soort zaken.
Ze hebben op hun website zelf in de code een .ogg en een .mp3 bestand staan.
Is er misschien iemand die dat kan checken of het ook maar iets uitzend?

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-01 16:17

thorgal21

Forum Noob

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:55:
Ik ben allergisch voor automatisch afspelende muziekjes op websites en zal direct het tabblad sluiten.

Die tekst op de website van ante-zero is slecht leesbaar en ze vragen minimaal €75 per maand?

[...]

Voelbare trillingen, ik zie het niet gebeuren.
Ben het eens met Fridgeman.
Website ziet er amateuristisch uit en muziek op de website is inderdaad een no-go voor de meeste internetgebruikers.

Reactie van buitenaardig was nog niet geplaatst :)

[ Voor 5% gewijzigd door thorgal21 op 17-07-2014 11:58 ]

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

krietjur

Where am I?

Het werkt in elk geval niet voor hun site, ik voel me met het geluid aan niet beter dan met geluid uit ;)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:40

Bolletje

Moderator Harde Waren
Resonantie kan je niet afdwingen met een simpel mp3-bestandje. Ze hebben geen gegevens over de audio-opstelling van de gebruikers (wat in principe oneindig veel scenario's zijn - eigenfrequentie is niet bekend).

Twijfelachtig, om het netjes uit te drukken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 17-07-2014 12:04 ]

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:21
Dit is de waveform van die mp3 :>
Afbeeldingslocatie: http://file.fiberhosted.nl/uploads/416422b2ca13f00d9a11e49365f785e2806682.png

[ Voor 56% gewijzigd door CrashOverDrive op 17-07-2014 12:12 . Reden: Url was alweer "kapot ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik heb eens gekeken en zoals buitenaardig al aangaf zit in hun eigen site inderdaad een .ogg en .mp3. Als ik die afspeel merk ik helemaal niets. Mijn gevoel zegt dat men hier lucht aan het verkopen is aan ondernemers die enigszins digbeet zijn. Dan druk ik het misschien al wat minder net uit.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:17

D4NG3R

kiwi

:)

Fantastisch.. Geld vragen voor iets wat open en bloot op je website staat. :D

Beide geluidsbestanden zijn leeg, er word op geen enkele frequentie iets afgespeeld. Funfact: Op chrome speelt die website niks af, mooie manier om reclame te maken :') .

Samengevat: Lucht verkopen alsof het een luxeproduct is.

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 17-07-2014 12:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Zoek de naam "Tom Stoekenbroek" eens op. Iedereen mag natuurlijk geloven waar die zich prettig bij voelt, maar bij dit en dit en dit begint bij mij alles te kriebelen.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:03

Scrummie

Think different

Gebakken lucht blijft gebakken lucht.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dacht dat het een grapje was maar het is dus echt zo.

Dit is echt pure oplichting dus.

Last.fm | Code Talks

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Lijkt mij iid geen zuivere koffie. Ogg, zelfde verhaal. Niks, nada, noppes...

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/116rlv5.jpg

HTML:
1
2
3
4
<audio loop="loop" autoplay="autoplay" >  
   <source src="http://www.ante-zero.eu/files/ante-zero/ante-zero.ogg" />  
   <source src="http://www.ante-zero.eu/files/ante-zero/ante-zero.mp3" />  
</audio>

2 Audio bestandjes zonder enig geluid van rond de 30/70 kb en stukje HTML met autoplay/loop voor €75,00/€ 150,00 per maand? Yeah right!

[ Voor 56% gewijzigd door ironx op 17-07-2014 12:18 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het is de vraag hoeveel mensen hierin trappen, maar mocht dat gebeuren, ik vind dit niet minder erg dan spookfacturen bijvoorbeeld.

Last.fm | Code Talks

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

cracking cloud schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:15:
Zoek de naam "Tom Stoekenbroek" eens op. Iedereen mag natuurlijk geloven waar die zich prettig bij voelt, maar bij dit en dit en dit begint bij mij alles te kriebelen.
Iets met zilver, elfjes en maanlicht.. Dit trekt me id het bloed onder de nagels vandaan.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009

MrMonkE

★ EXTRA ★

Dude, realy.
En die prijzen!!
GOUDMIJN!

ANTE ZERO
Als in .. 0 bovenop de nul lijn?

Haha, wat een oplichters zijn er ook.
Dit is gewoon oplichting.

[ Voor 66% gewijzigd door MrMonkE op 17-07-2014 12:22 ]

★ What does that mean? ★

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik zeg HSS.

Signatures zijn voor boomers.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

★ What does that mean? ★

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

http://www.maasvallei.net...-te-houden-met-ante-zero/
Stap 1: Nulmeting. We starten met uw bezoekersgegevens van de afgelopen 3 Maanden. Gezamenlijk bepalen het uitgangspunt voor de meting met en zonder Ante-Zero software.
Zijn er geen meetgegevens aanwezig van de laatste drie maanden kan altijd gestart worden.
Lol whut.
Het bestand verloopt in sterkte en moet na een periode van een week of een maand ververst worden. De verversing is afhankelijk van het gewenste resultaat en het afgesloten abonnement.
Dus het werkt het best als iemand elke maand de website constant bezoekt ofzo? OF raakt het MP3'tje op, dat verklaart wel waarom er geen soundwaves in die huidige MP3 te vinden zijn.. :P

Last.fm | Code Talks

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tjah MP3tjes lopen leeg na verloop van tijd dat snap je toch :). Heeft te maken met de hyperflux in het geluid door de oerknal krijg je achtergrondruis waardoor de flux afneemt en het geluid minder word. Het schijnt dat ze hier op mars al een mooie oplossing voor hebben, gewoon een aluhoedje op je computer zetten!

[ Voor 66% gewijzigd door D4NG3R op 17-07-2014 12:34 ]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:34
Als dit ook maar een heel klein beetje effectief zou zijn, hadden alle grote sites/ondernemingen zoiets
vergelijkbaars al. Enkele procenten meer omzet levert erg veel geld op tegenover zulke minimale investeringen.

Dat die bekende sites tot op heden zoiets niet hebben, moet je al genoeg zeggen over de meerwaarde
van zulke 'initiatieven'...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kan er niet wat aan die uitlijning gedaan worden op deze pagina:

Die gasten hun twitter/LinkedIn iconen staan niet op 1 lijn. Erg niet fijn zeg maar

Xbox Live ID:Notna8310

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Notna schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:33:

Die gasten hun twitter/LinkedIn iconen staan niet op 1 lijn. Erg niet fijn zeg maar
Wat dacht je ervan dat ze niet klikbaar zijn? Stuk lastiger.

Last.fm | Code Talks

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Notna schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:33:

Veel leuker: die icons zijn niet klikbaar en de icons in de footer onderin gaan naar de homepage van de social media zelf, niet naar hun eigen pagina daarop. _O-

Nou zijn er best aantoonbare voordelen van bepaalde geluiden en muziek afspelen en inderdaad kan het menselijk lichaam trillingen die we niet kunnen horen ook gewoon opvangen, want het zijn gewoon trillingen. Of ultrafrequente "geluiden" koopgedrag kunnen beïnvloeden laat ik maar even in het midden, maar voor bijvoorbeeld geur zijn er redelijk wat onderzoeken geweest.

Dat gezegd hebbende: een lege waveform is een lege waveform en werkt dus per definitie niet. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

NMe schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:38:
Of ultrafrequente "geluiden" koopgedrag kunnen beïnvloeden laat ik maar even in het midden,
Ik vraag me sowieso af of dat door de gemiddelde geluidskaart/speakers kan worden weergegeven.
Misschien is die MP3 daarom wel leeg, het is helemaal weg geoptimaliseert ;)

★ What does that mean? ★

Verwijderd

Aardstralen :z
Nuff said. Oplichterij voor goedgelovige mensen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Ik geloof dat we redelijk op een lijn zitten.

Verwijderd

Ik ben de bedenker en dus ook maker van Ante zero.

Zoals gewoonlijk worden alle nieuwe zaken eerst afgemaakt om dan (als het werkt) geaccepteerd te worden.

Ik heb vermeld dat je het met een gewone frequentiemeter niet uit kunt leze want daar is de amplitude te klein voor. Bij Philips in eindhoven hebben we testen gedaan met heel geavanceerde apparatuur en daar kun je het wel zien.

Dus helaas, geen gebakken lucht maar wel een gehele nieuwe manier en combinatie van wetenschap en bioresonantie.
Beetje moeilijk mee om te gaan voor mensen die geen kennis hebben van bioresonantie. Dat blijkt wel uit het commentaar.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tuurlijk joh, vandaag aangemaakt account die magisch dit topic weet te vinden. :Y)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit klinkt als zo'n tellsell reclame :')

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Dit zou grappig zijn als het niet zo triest was :+

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:28:

Zoals gewoonlijk worden alle nieuwe zaken eerst afgemaakt om dan (als het werkt) geaccepteerd te worden.

Ik heb vermeld dat je het met een gewone frequentiemeter niet uit kunt leze want daar is de amplitude te klein voor. Bij Philips in eindhoven hebben we testen gedaan met heel geavanceerde apparatuur en daar kun je het wel zien.

Dus helaas, geen gebakken lucht maar wel een gehele nieuwe manier en combinatie van wetenschap en bioresonantie.
Beetje moeilijk mee om te gaan voor mensen die geen kennis hebben van bioresonantie. Dat blijkt wel uit het commentaar.
Een leeg mp3'tje, zo simpel is het, niet meer niet minder, of resonerende tonen helpt bij het aankoop gedrag heb ik het dan nog niet eens over.

Waarom je elke maand een ander mp3'tje zou moeten installeren is helemaal raar.
D4NG3R schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:29:
Tuurlijk joh, vandaag aangemaakt account die magisch dit topic weet te vinden. :Y)
Ik zeg niet dat hij het echt is, maar het is niet zo moeilijk om een mailtje van google te krijgen elke keer als een bepaald zoekwoord geindexeerd is.

[ Voor 15% gewijzigd door Afvalzak op 17-07-2014 14:34 ]

Last.fm | Code Talks

• DennusB
  • Niet online

Ach kom op zeg..... je klinkt een beetje als die gasten die ik altijd zie bij Undercover in Nederland en zo

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien moet iemand je even uitleggen hoe een MP3-bestand werkt. Als daar geen data in zit, dan zit er ook geen geluid in.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-01 17:58

Leejow(saait)

Blater

Dapper Tom, om wetenschap en bioresonantie in een zin te benoemen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de apparatuur die wij hier in Eindhoven hebben staan. Je bedoelt toch hopelijk wel de high-tech campus? Op het kantoor is weinig aan analyze apparatuur te vinden. Als je aangeeft in welk gebouw dan loop ik even met het mp3tje langs om te kijken hoe klein die amplitude wel niet is.

Verwijderd

Kijk eens:

Zo kan je geluid zien. Dus als vriend Tom nou eens een speaker neerzet, zijn MP3 afspeelt en dat met deze methode fotografeert, dan zien we of er wel of niet wat uit komt. Maar dat is aangenomen dat er überhaupt iets in die MP3 zit, en dat betwijfel ik heel sterk.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DennusB schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:34:

Ach kom op zeg..... je klinkt een beetje als die gasten die ik altijd zie bij Undercover in Nederland en zo
Nee, dit is echt waar!

Dit is de verbeterde vorm van Brown Noise, die was al supergevaarlijk! Je komt er wel achter als je opeens op de telsell website alles gaat kopen wat er is, puur door die bioresonantie!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Henk
  • Laatst online: 30-12-2025

Ow wacht even. Dus los van het feit dat het digitale bestand al 'leeg' is (leeggelopen natuurlijk :O ), heb je geavanceerde apparatuur nodig om het uberhaupt te meten. En afspelen, dat gaat wel door huis-tuin en keuken spul?
Wetenschap? Welke wetenschap? Welke doctoralen heb je gehaald om deze meuk te ontwikkelen? En uit welke onderzoeken blijkt dat mensen helemaal happy worden van superhoogfrequente geluidsgolven?

Laatste keer dat ik het namelijk checkte, werd hoogfrequent geluid juist gebruikt om mensen weg te pesten.
Try us :)

• DennusB
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:39:
[...]

Nee, dit is echt waar!

Dit is de verbeterde vorm van Brown Noise, die was al supergevaarlijk! Je komt er wel achter als je opeens op de telsell website alles gaat kopen wat er is, puur door die bioresonantie!
Lijkt het op White Noise? Want dan gaan we waarschijnlijk dood als we het luisteren!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:09
Wat een parel weer. :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Voor de mensen voor wie bioresonantie nieuw is, kun je je hier alvast inlezen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En welke supersonische speakerinstallatie moet jij thuis dan hebben om dat geluid daadwerkelijk te laten genereren? En hoe zit het met de drivers van je geluidskaart? (filters, equalizer etc). Input van supernatuurlijke shizle is leuk, maar output moet het maken, waar ik denk dat 99% van de PC speakertjes dat niet eens kan (doet me denken aan die super hoge tonen die mensen dachten te horen bij die hoor-testen, terwijl per saldo hun speakers dat bereik niet eens konden halen :P)..
DennusB schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:41:
Lijkt het op White Noise? Want dan gaan we waarschijnlijk dood als we het luisteren!
White Noise is nep, dat was een film, dat is nooit echt! Brown noise bestaat echt, zoek maar op het internet. Het resoneert met je darmen, wat ook bioresonantie is, zorgt ervoor dat je lichaam gewoon alles laat lopen. Dat is ook amper zichtbaar op alledaagse meetinstrumenten, daar moet je supergevoelig apparatuur voor hebben.

Omdat het een 'onbekend' gebied is in de wetenschap, en veel mensen durven hier niet te werken vanwege het 'gevaar' (zoals mind-messages in muziek en reclame), kan ik begrijpen dat niemand dat hier geloofd.

Ik mag aannemen dat iedereen wel mijn sarcastische ondertoon ziet...

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 14:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DennusB
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:44:
En welke supersonische speakerinstallatie moet jij thuis dan hebben om dat geluid daadwerkelijk te laten genereren? En hoe zit het met de drivers van je geluidskaart? (filters, equalizer etc). Input van supernatuurlijke shizle is leuk, maar output moet het maken..
Nee joh, een leeg MP3'tje kan ik prima afspelen op niks :')

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb het geluidje even toegevoegd aan mijn post, kunnen jullie het hier op t.net ook horen :)

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

D4NG3R schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:45:
Ik heb het geluidje even toegevoegd aan mijn post, kunnen jullie het hier op t.net ook horen :)
Vette plaat!

Last.fm | Code Talks

• DennusB
  • Niet online
HAAL HET WEG!!!! IEDEREEN HIER OP KANTOOR MOET SPONTAAN OVERGEVEN DOOR DE RESONATIE!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Hoewel het eigenlijk verspilde tijd en moeite is om hier serieus op in te gaan wil ik nog iets toevoegen.
Als er al zo iets zou bestaan als subliminale informatieoverdracht met geluid, dan moet je dat vooral niet comprimeren met mp3 of ogg etc. Deze codecs bevatten namelijk een psycho-acoustisch model dat geluid dat je niet hoort weglaat om de bitrate te verminderen.

• The-Eagle_2007
  • Registratie: Juni 2007
damn, burn out op mijn speakers!

[ Voor 3% gewijzigd door The-Eagle_2007 op 17-07-2014 14:47 ]

Bla Bla Bla

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Is dat de Brown Noise? Ik moet per-acuut naar de WC..

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:57
M'n vullingen tintelen!

[ Voor 71% gewijzigd door Tomino op 17-07-2014 14:48 ]

• DennusB
  • Niet online
Wees blij dat het daar bij blijft!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52

Nogne

>.<

Het werkt echt, heb gelijk een Tweakers abbo afgesloten 8)7

PS/XBL: Nogne

• DennusB
  • Niet online
WatGoedHeeee schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:49:
[...]

Het werkt echt, heb gelijk een Tweakers abbo afgesloten 8)7
Nog gekker, ik heb het MP3'tje in mijn post ge-include en kijk, hij laat zomaar het icoontje van een Tweakers ABO zien door ik denk geluidsgolven : Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/abo.png
Ongelofelijk. Geweldig meneer TellSell, danku voor dit fantastische product. Voor dat ik dit kreeg was ons gezin heel erg saai en chagereijning, maar na dit product is het geweldig. Zelfs de hond is blij.

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Ik heb overigens het donkerbruine vermoeden dat TS zelf iets met ante-zero te maken heeft, mede gezien het feit dat hij zo correct naar wikipedia verwijst. Bad publicity is still publicity amirite?

• AW_Bos
  • Laatst online: 23:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb die gasten maar eens gemailed met hun vraag waarom het audiospoor volkomen plat is.
Laat hen dat maar eens uitleggen :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Leejow(saait) schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:52:
Ik heb overigens het donkerbruine vermoeden dat TS zelf iets met ante-zero te maken heeft, mede gezien het feit dat hij zo correct naar wikipedia verwijst. Bad publicity is still publicity amirite?
Dit vermoeden had ik zelf dus ook, ook omdat beide accounts vandaag ook aangemaakt zijn. Een vorm van verkapte reclame, voor iets wat naar mijn idee totaal niet klopt. Geen wave, speciaal apparatuur nodig om het te meten, laat staan dat consumenten speakers het wel kunnen afspelen, wat ik sterk betwijvel.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:49

Standeman

Prutser 1e klasse

Leejow(saait) schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:52:
Dat soort insinuaties zijn gevaarlijk om te maken. Vooralsnog zie ik daar geen enkele aanleiding toe.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:26

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Bij Philips in eindhoven hebben we testen gedaan met heel geavanceerde apparatuur en daar kun je het wel zien.
En dan denk je dat mijn goedkope built-in PC speaker dit geluid hoorbaar moet maken 8)7
Je hoort hooguit wat standaard ruis die je ook hoort als er niets word afgespeeld. :+

Verwijderd

Ik ben zo benieuwd dat ik de geluidjes thuis ga afspelen via mijn Beyerdynamic DT 990 Pro i.c.m Focusrite Saffire 6 USB.

Laat de resonantie maar komen!

• AW_Bos

AW_Bos

Haha...
Zodra het contract bij ons binnen is krijgt u een klein stukje (HTML5) code dat geplaatst kan worden op uw website.
Haha, dat stukje code is zo standaard dat daar geen auteursrecht op kan zitten. Evenals op de muziek, want bestaat er wel auteursrecht voor stilte? :+

Met andere woorden: Free to use :P

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Serieus, probeer je nu mensen die wél verstand hebben van techniek en natuurkunde deze onzin te verkopen met je homeopathische mp3'tje?

Als het bestand continu een digitale amplitude van 0 heeft, als in "digitaal stil", dan kán er niks in zitten. Als je dat niet begrijpt of als je dat door een kromme manier van redeneren recht probeert te praten, dan kunnen wij als weldenkende mensen niet veel anders dan je gewoon links laten liggen en laten blaten.

Placebo is gelukkig iets van alle tijden, en als je een paar mensen die last menen te hebben van zendmasten zich beter kunt laten voelen door ze te laten betalen voor niks, dan is dat misschien zelfs nog wel win-win en dan help je ook echt iemand, ook al licht je ze op.

Maar hou op met proberen op een techforum recht te praten wat niet recht te praten valt. Bij voorbaat dank.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-01 14:20
AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:00:
Haha...

[...]

Haha, dat stukje code is zo standaard dat daar geen auteursrecht op kan zitten. Evenals op de muziek, want bestaat er wel auteursrecht voor stilte? :+

Met andere woorden: Free to use :P
Daarnaast; als je iets verkoopt als trillingen, terwijl de lijn gewoon vlak is heb je toch een probleem. Op z'n zachts gezegd voldoet je product dan niet echt aan de specificaties. Lijkt me een mooie klus voor het meldpunt internet oplichterij :)

Maar goed, mensen die hier in trappen zouden zelf ook beter moeten weten. Het is niveautje Derek Ogilvie wat dat betreft.

P.S. Ik geloof overigens ook dat dit verkapte reclame is en dat de TS waarschijnlijk een vrindje van tomsnoek is. Nice try!

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 17-07-2014 15:05 ]

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat is niet waar Sorcerer. De mp3 is gesampled. De DA converter maakt er geluid van en zelfs een serie samples van 0 geeft nog een (heel kleine qua amplitude) geluidsgolf.

• AW_Bos

AW_Bos

Ha, da's vlot... mail van Tom... :P
Klopt. Je ziet het echt niet.

Ik had bij philips een spoel tot mijn beschikking waarmee dit soort uitzonderlijk lage hoeveelheden energie, lees frequenties met hun amplitudes, zichtbaar te maken zijn.
Die spoel zijn er maar twee op de hele wereld en ook nog eens in het bezit van Philips. Ik heb een IT-project gedaan in het verleden bij Philips. Vandaar dat ik in de gelegeheid was om er gebruik van te maken.

In Duitsland wordt vergelijkbare apparatuur in het ziekenhuis gebruikt als medisch klasse 1 apparatuur. En dat terwijl je ook daarvan de frequenties niet kunt zien of kunt meten met gewone apparatuur.

De techniek is absoluut niet nieuw alleen de keuze van de frequenties wel. Dat is mijn ,onderzoek, werk en inzet van de afgelopen 12 jaar.
Mooi moment voor Kassa!, en ik ben benieuwd naar de reactie van Philips.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sendy schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:04:
Dat is niet waar Sorcerer. De mp3 is gesampled. De DA converter maakt er geluid van en zelfs een serie samples van 0 geeft nog een (heel kleine qua amplitude) geluidsgolf.
Nee, het enige wat je overhoud bij zeer hoge/lage frequenties is ruis van de compressie zelf, hierin zit _niks_ van het originele geluid.
AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:06:

[...]

Vraag het bij Philips na, kijken of die het ook eens zijn met magische MP3'tjes welke je na een week moet vervangen omdat ze dan op zijn :Y

Edit: Aaah ik snap het, het is een lege MP3 die langzaam alle onzin opzuigt. Na een week is die natuurlijk veel te groot waardoor je hem moet vervangen door een lege!

[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 17-07-2014 15:10 ]

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik verkoop HDMI-kabels waarbij deze hoogfrequente trilling gemixed wordt in de audiokanalen. Tevens vindt er een zeer lichte colorshift plaats in het rode spectrum met dezelfde frequentie, waardoor het beeld veel aangenamer wordt om naar te kijken.

Een vriend me zat laatst porno te kijken via deze kabel, en kwam klaar nog voordat het schaap in beeld verscheen, en dat was een unicum. Westerns kijken is ook niet zonder gevaar; voor je het weet waan je je Billy the Kid en loop je buiten met een pistool je eigen schaduw neer te schieten. U bent gewaarschuwd.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Morrar

[...]

Haha alle ingredienten voor een broodje aap zijn aanwezig!

If it looks like a duck, walks like a duck, and quacks like a duck... it probably is a duck :+

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
D4NG3R schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:06:
[...]

Nee, het enige wat je overhoud bij zeer hoge/lage frequenties is ruis van de compressie zelf, hierin zit _niks_ van het originele geluid.
Ik zeg dan ook niet dat het originele geluid erin zou zitten. Maar er zit zeker geluid in.

[ Voor 58% gewijzigd door Sendy op 17-07-2014 15:10 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:15
[...] reacties van de rest van dit forum
Volgens mij zit het met onze kennis over bioresonantie wel snor Tom.

Lijkt wel een toverstaf topic

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 17-07-2014 15:10 ]

• AW_Bos

AW_Bos

Sendy schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:09:
Ik zeg dan ook niet dat het originele geluid erin zou zitten. Maar er zit zeker geluid in.
Dat komt uit je speakers bedoel je? Die hebben altijd wel wat resonantie uit zichzelf.

• DennusB
  • Niet online

[...]

Leuk, maar dat gaan mijn laptop speakertjes niet afspelen hoor :P Wie belt Philips om dit te checken? haha

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:37
Wow wat een absurd bedrag ook om te vragen..

• Henk
  • Laatst online: 30-12-2025

[...]

Ik zou best pissig zijn als iemand die een IT-project moest doen, met zijn jatten aan mijn ultra-zeldzame spoelen ging zitten voor een of ander hobbyproject :P

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:15
Nou die spoelen zijn niet direct gebruikt hoor. Dat is op afstand gedaan door middel van bioresonantie

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:44

Barrycade

Through the...

Ach als je ziet hoeveel die lege audiobestanden al voor reuring geven. Is het bedrag dat ze er voor vragen nog een schijntje als je ook zo veel reacties op je website krijgt als je die "geluiden" er op plaatst.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:26

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Henk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:13:
[...]

Ik zou best pissig zijn als iemand die een IT-project moest doen, met zijn jatten aan mijn ultra-zeldzame spoelen ging zitten voor een of ander hobbyproject :P
Dat was vast ook z'n eerste en laatste project bij Philips :9

Overigens dit spannende apparaat heeft die ook een naam? Of heet hij ook echt DE spoel?
Anders word het een beetje raar bij de klantenservice: "Hallo meneer, ik heb wat vragen over de spoel"

• AW_Bos

AW_Bos

Ik ben al in contact met Philips, ik verwacht weinig hoop dat ze een volledig antwoord kunnen geven, tenzij die hele unieke l33te spoel natuurlijk wereldbekend zou zijn :P

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:24
Ik had bij philips een spoel tot mijn beschikking waarmee dit soort uitzonderlijk lage hoeveelheden energie, lees frequenties met hun amplitudes, zichtbaar te maken zijn.
Die spoel zijn er maar twee op de hele wereld en ook nog eens in het bezit van Philips.
:')

[ Voor 3% gewijzigd door Terrz op 17-07-2014 15:21 ]

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dit is ook de muziek die ze bij Biodanza voor gevorderden gebruiken :)

ICE ICE Baby

• DennusB
  • Niet online
AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:20:
Ik ben al in contact met Philips, ik verwacht weinig hoop dat ze een volledig antwoord kunnen geven, tenzij die hele unieke l33te spoel natuurlijk wereldbekend zou zijn :P
Hoe dan? Aan het bellen of zo? :P

• AW_Bos

AW_Bos

Aan het chatten. Ze zeggen dat het naar oplichterij ruikt.
Joh :P

• AW_Bos

AW_Bos

Tom kan er wat van:
Eigenlijk is het niet zo bijzonder. In Engeland is heel veel onderzoek gedaan naar dit soort frequenties. Zoek maar eens op de universitys naar de onderzoeken over hele lage frequenties.

Wat het bijzonder maakt is de keuze van frequenties. Meer niet.

Van Philips kan (mag) ik je niet meer vertellen. Een intern project geweest.
Ach ja, het standaard: "Ik mag je er niks over vertellen"-verhaaltje... ;( ;(

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 17-07-2014 15:24 ]

• DennusB
  • Niet online
AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:24:
Tom kan er wat van:

[...]

Ach ja, het standaard: "Ik mag je er niks over vertellen"-verhaaltje... ;( ;(
O, het is Tom. Lol...... hehe. En wat zegt Philips?

[ Voor 10% gewijzigd door DennusB op 17-07-2014 15:25 ]

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 09:02

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Het 'geluid' is niet te horen, maar ook niet te zien. Daarom kunnen we ook niks aan die bestandjes ontdekken. Het is 'bio', dus heeft moderne wetenschap er geen vat op. Zo werkt het nu eenmaal...

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:53

Multensor

wtf

Iemadn heeft onder dit topic ook zo'n mp3 gehangen inderdaad. Ik blijf wel langer plakken dan op menig ander topic :').

erhmm.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DennusB schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:25:
[...]

O, het is Tom. Lol...... hehe. En wat zegt Philips?
Zo'n project van de overheid zeker: nieuws: 'Belastingdienst spendeerde 203 miljoen euro aan geflopt ict-project'

Verwijderd

Ik wordt rechtstreeks gemailed door David van der Horst en op Tweakers komt het direct te staan onder: AW_bos?

Hoe werkt dit?

• DennusB
  • Niet online
Multensor schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:26:
Iemadn heeft onder dit topic ook zo'n mp3 gehangen inderdaad. Ik blijf wel langer plakken dan op menig ander topic :').
Waar zie je dat? Lol

• AW_Bos

AW_Bos

Multensor schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:26:
Zelf behoorlijk ontzichtbaar, want ik zie hem niet eens in mijn broncode. Da's pas vet...
Ben benieuwd welke techniek ze daarvoor gebruiken :o

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:26:
Ik wordt rechtstreeks gemailed door David van der Horst en op Tweakers komt het direct te staan onder: AW_bos?

Hoe werkt dit?
Bio dinges he. Kan je geen vat op krijgen.

• AW_Bos

AW_Bos

Hoe werkt dit?
Maakt dat uit? Je vind het toch niet erg dat ik (of David) het één en ander wou weten?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:53

Multensor

wtf

AW_Bos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:26:
[...]

Zelf behoorlijk ontzichtbaar, want ik zie hem niet eens in mijn broncode. Da's pas vet...
Ben benieuwd welke techniek ze daarvoor gebruiken :o
Nieuwe technologie, ik kan je het html bestand (0 bytes) sturen voor 80 euro. I shit you not!

erhmm.

• Morrar

Hoe werkt dit?
We noemen dat forwarden en dan copy-paste! Maar misschien moet je jezelf dan even inlezen over wetenschap en computertechnologie. Niet iedereen staat er voor open, het is nog erg nieuw.

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 17-07-2014 15:30 ]

• DennusB
  • Niet online
Multensor schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:27:
[...]

Nieuwe technologie, ik kan je het html bestand (0 bytes) sturen voor 80 euro. I shit you not!
Apache 3.0 kan ook uitsluitend 0byte files hosten. Want groter is onzin!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar is bioresonantie niet bizar gevaarlijk icm natuurlijke resonantie? Welke knakker was dat vroeger die beweerde z'n hele flat kon laten schudden met zo'n 'resonantie-generator'? Als je de lang luistert, valt je lichaam gewoon uit elkaar!

Maar ik heb nog steeds geen antwoord hoe een speaker met een meetbaar (gelimiteerd) bereik, dit soort onmeetbaar geluid kan produceren en zeker in 'kracht' voldoende om door kleren etc heen te gaan (immers moet het tot 'in' je lichaam komen om tot je 'zen' moment te komen).

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 15:40 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:39:
Maar is bioresonantie niet bizar gevaarlijk icm natuurlijke resonantie? Welke knakker was dat vroeger die beweerde z'n hele flat kon laten schudden met zo'n 'resonantie-generator'? Als je de lang luistert, valt je lichaam gewoon uit elkaar!
Schokkend!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14

kevin33

Welkom in Utopia.

Is Tom ook de man achter Biostabiel?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Morrar
Nou inderdaad! Goed dat je het even aankaart!

In deze tabel kun je opzoeken hoe lang je ongeveer moet luisteren voordat je lichaam uit elkaar valt:
http://www.google.nl/url?...bv.71198958,d.ZWU&cad=rja

:+

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48

Sorcerer8472

Mens sana?

SinergyX: inhoudelijk antwoord op specifieke vragen wordt meestal vermeden door dit soort figuren. Of je krijgt een antwoord op een heel andere vraag. Verspil je adem niet dus (typen kost ook adem).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 08:57

ResuCigam

BOFH

Daarvoor kun je bij mij pillen bestellen die je bioresonantie 'shielden' tegen zulke invloeden. Al vanaf 49,95 per 100 stuks!

We do what we must because we can.

Pagina: 1 2 Laatste