Xbox one headset

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een goede xbox one headset, wordt waarschijnlijk een turtle beach, maar ik sta overal open voor.

Graag hoor ik welke headsets jullie hebben en jullie ervaringen daarmee.

Ik wil wel een headset waarvan ik bij shooters de voetstappen etc beter kan horen, en waarbij ik ook precies weet waar mijn tegenstander is(surround dus).

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En wat heb je zelf al gevonden aan headsets? Waar twijfel je over en waarom? Wat is je budget? Een beetje eigen inbreng wordt wel gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Aghanim schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:19:
En wat heb je zelf al gevonden aan headsets? Waar twijfel je over en waarom? Wat is je budget? Een beetje eigen inbreng wordt wel gewaardeerd :)
Zoals ik al aangaf wil ik waarschijnlijk een turtlebeach, verder weet ik het nog niet helemaal precies, max 250 euro.

Maar ik wil gewoon van mensen weten welke headset ze gebruiken en wat de ervaringen daarmee zijn, dan kijk ik zelf wel na wat ik met die bepaalde headsets ga doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je opent de pricewatch, selecteert de headsets die aan jouw specs voldoen (budget, surround, draadloos/draad etc.) en van de headsets die over blijven maak je een short list met een aantal headsets die je wel zou willen. Vervolgens kijk je per headset of er reviews op GoT beschikbaar zijn en zo nee dan typ je op Google: naam headset review en krijg je precies de informatie die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
The effort is strong in this one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Iets meer eigen inzet is wel gewenst...

Kijk in de Pricewatch, gebruik google, of zoek in het (vorige) Xbox One topic ([XBO] Xbox One - Deel 2). Daarmee zou je zonder problemen een hele lijst met informatie moeten kunnen verzamelen. Het is niet de bedoeling dat wij voor jou alle informatie gaan opzoeken en aanleveren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.