Hallo mede-tweakers,
Ik ben opzoek naar een gebruiksvriendelijke oplossing om via nieuwsgroepen te downloaden (Betaald).
Dit deed ik voorheen altijd via Spotnet in Windows.
Deze Windows PC was via NFS gekoppeld aan onze Openmediavault server die we overal op het netwerk kunnen bereiken, zo ook met een MediaPlayer bij de tv.
Nu is het geval dat we over geen enkel Windows PC meer beschikken en ik een gebruiksvriendelijke en vergelijkbare oplossing zoek.
Vereisten zijn:
- Het liefst op een Linux systeem
- Gebruiksvriendelijk (Iedereen in het gezin moet gemakkelijk een film kunnen aanklikken en downloaden als in Spotnet)
- Koppeling via NFS of CIFS/SMB naar de Server.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Spotlite & SABnzbd onder Windows en Linux. Spotlite is helaas te omslachtig om weer aparte .nzb files in SABnzb te importeren. Dit geld voor veel van die Client software helaas.
- Spotnet in Wine & Crossover is geen succes.
Is er iemand die een passende oplossing weet?
Mvg,
Jan Willem Casteleijn
Ik ben opzoek naar een gebruiksvriendelijke oplossing om via nieuwsgroepen te downloaden (Betaald).
Dit deed ik voorheen altijd via Spotnet in Windows.
Deze Windows PC was via NFS gekoppeld aan onze Openmediavault server die we overal op het netwerk kunnen bereiken, zo ook met een MediaPlayer bij de tv.
Nu is het geval dat we over geen enkel Windows PC meer beschikken en ik een gebruiksvriendelijke en vergelijkbare oplossing zoek.
Vereisten zijn:
- Het liefst op een Linux systeem
- Gebruiksvriendelijk (Iedereen in het gezin moet gemakkelijk een film kunnen aanklikken en downloaden als in Spotnet)
- Koppeling via NFS of CIFS/SMB naar de Server.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Spotlite & SABnzbd onder Windows en Linux. Spotlite is helaas te omslachtig om weer aparte .nzb files in SABnzb te importeren. Dit geld voor veel van die Client software helaas.
- Spotnet in Wine & Crossover is geen succes.
Is er iemand die een passende oplossing weet?
Mvg,
Jan Willem Casteleijn
[ Voor 10% gewijzigd door janwillemCA op 15-07-2014 23:30 ]
Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity