• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het is me inmiddels wel duidelijk dat de GIJoe vamps echt als rekkertje gebruikt zijn om door deze vullers te komen.

Die vrouw wordt idd belangrijk (heel toevallig kiest papa vamp haar uit) maar een hele aflevering daar voor gebruiken valt toch wel onder de noemer filler als je het mij vraagt.

Toch ga ik maandag weer kijken. Ik wil die GIJoe vamp shit zien op een of andere manier.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Donstil schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:44:

Toch ga ik maandag weer kijken. Ik wil die GIJoe vamp shit zien op een of andere manier.
Wederom niet gelukt he :P
Het lijkt ook wel alsof de personages per extra vampier een hersencel kwijtraken.. Ik weet niet wat de schrijvers precies willen, maar het wordt wel een beetje kansloos zo imo.
Dat kind dat toch maar even sigaretten gaat halen
Eph die denkt dat z'n vrouw echt om hulp roept en maar even de groep in de steek laat om te gaan rondstruinen in het hol van de leeuw.
Die ouwe die, nadat hij net aan de dood is ontsnapt, wel even denkt dat hij het in z'n eentje kan..

En dan ben ik de rest vast alweer vergeten.. bij iedere aflevering die ik kijk verdwijnt er bij mij namelijk ook een hersencel. :P
Ik plaste wel bijna in mijn broek van angst het lachen toen ik The Master de Sesamstraat pop zag, al had ik die natuurlijk al wel gezien, maar was het alweer vergeten hoe lachwekkend die eruit zag.

Echt heel, heel jammer de kant die het opgaat. Zal seizoen 1 nog wel afkijken.. wachten op de major cliffhanger.. en dan zien we volgend jaar wel. Denk dat de serie op dezelfde stapel gaat als:
Arrow en Under the dome :/

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31
De aflevering heeft denk ik wel duidelijk gemaakt waarom the Master de vrouw van Eph kiest; Eph strijdt met Sertrakian, die hij ook probeert kapot te maken. Ik vond inderdaad de alzheimer/sigaretten verhaallijn ook heel snel irritant worden, ik vraag me wel af hoe deze serie qua verhaal gaat lopen als straks ook de mexicaan is aanbeland bij de groep.. Gaan er dan straks iedere week een paar op pad vanuit de pawn shop terwijl er steeds één zwakke van de groep verwijderd raakt en door een vampier gepakt wordt/dreigt te worden?

En idd ook erg jammer van het uiterlijk van the Master; del Toro heeft toch aardig wat films op zijn naam staan met stukken betere FX..

Anoniem: 16328

Ja die demente moeder en dat kind vind ik erg irritant. Ook vind ik Eph irritant die nog steeds overal intrapt en zijn neukertje ook omdat zij niemand wil doodschieten boehoe. Sertrakian en die rattenbestrijder zijn de enige normale in het stuk. Er was de laatste aflevering weinig screentime voor die Duitser dus we weten nog niet veel meer en ook die vreemde crew die de zombies doodt hebben we maar 1 aflevering gezien.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:10

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Even zonder alles te lezen (wil geen spoilers, moet nog beginnen met kijken): hoeveel horror is het? Is het gore, jump scares? Of valt het wel mee?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Valt wel mee :) jump scares kan ik me niet herinneren en de gore zit vooral in dingen zoals wormen die je ogen in kruipen.

Dat zit wel Schnorr.

• Donstil
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:25:
[...]

Wederom niet gelukt he :P
Het lijkt ook wel alsof de personages per extra vampier een hersencel kwijtraken.. Ik weet niet wat de schrijvers precies willen, maar het wordt wel een beetje kansloos zo imo.
Dat kind dat toch maar even sigaretten gaat halen
Eph die denkt dat z'n vrouw echt om hulp roept en maar even de groep in de steek laat om te gaan rondstruinen in het hol van de leeuw.
Die ouwe die, nadat hij net aan de dood is ontsnapt, wel even denkt dat hij het in z'n eentje kan..

En dan ben ik de rest vast alweer vergeten.. bij iedere aflevering die ik kijk verdwijnt er bij mij namelijk ook een hersencel. :P
Ik plaste wel bijna in mijn broek van angst het lachen toen ik The Master de Sesamstraat pop zag, al had ik die natuurlijk al wel gezien, maar was het alweer vergeten hoe lachwekkend die eruit zag.

Echt heel, heel jammer de kant die het opgaat. Zal seizoen 1 nog wel afkijken.. wachten op de major cliffhanger.. en dan zien we volgend jaar wel. Denk dat de serie op dezelfde stapel gaat als:
Arrow en Under the dome :/
Dat met die sigaretten lag zo onwijs voor de hand ook, ik dacht nog "oke dat zoontje gaat dus weg daar, zal wel iets met eten worden". Werd dus sigaretten 8)7

En ja die meester is idd een lachertje, wat een slechte pop gebruiken ze daarvoor zeg.
Die dude is eerder leuk dan angstaanjagend.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:35
spoiler: even onder spoilers ivm dat nog niet iedereen hem gezien heeft
The Joe's are BACK voor 10 seconden....

[Voor 9% gewijzigd door Wognummer op 29-09-2014 06:14]

• St@m

St@m

@ Your Service

Ja, gelukkig zijn ze weer even in beeld geweest. Deze aflevering was ietsjes beter. Gelukkig dat die moeder dood is, voegde weinig toe aan het verhaal. Had eigenlijk nog wel iets met de sigaretten verwacht, was namelijk niet hetzelfde merk als dat ze rookte, dus had eigenlijk wel verwacht dat de aap wel uit de mouw kwam over het avontuurtje van het kind vorige week. Maar goed.

[Voor 43% gewijzigd door St@m op 29-09-2014 20:13]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• CopyCatz
Serieus, team gi joe was er, de backstory verder ingevuld en dan pissed zijn dat het zoontje niet verlinkt is... Dat hij op pad gaat en die vrouw haar moeder onthoofdde is allemaal character building voor later. Dat maakt deze serie juist een stuk beter dan de meuk die er nu ook op is, ik noem een under the dome...

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:22
Yeah Joe's are back. Het werd even minder maar deze aflevering is al wat beter zoals St@m ook zegt.

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Donstil
  • Niet online
Wognummer schreef op maandag 29 september 2014 @ 06:09:
spoiler: even onder spoilers ivm dat nog niet iedereen hem gezien heeft
The Joe's are BACK voor 10 seconden....
Iedereen was de aandacht sinds de afgelopen verschijning wel weer even verloren. Daarom zijn ze er weer.

De Joes zijn gewoon bedoeld om de serie te rekken naar mijn gevoel.

• CopyCatz
Donstil schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:29:
[...]

Iedereen was de aandacht sinds de afgelopen verschijning wel weer even verloren. Daarom zijn ze er weer.

Het is een boekenserie he, die joes hebben ook een geschiedenis/functie. Ik denk niet dat karakters in een boek verzonnen zijn om een eerste seizoen van een serie te rekken 8)

• Donstil
  • Niet online
CopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:46:
[...]

Het is een boekenserie he, die joes hebben ook een geschiedenis/functie. Ik denk niet dat karakters in een boek verzonnen zijn om een eerste seizoen van een serie te rekken 8)
Del torro had dit jaren geleden al als serie bedacht. Toen de studio's niet wilde heeft hij er een boek (boeken?) van gemaakt.

Althans dat had ik begrepen.

• Stukfruit
  • Niet online
CopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:46:
Dat is dan een slecht rekmiddel. Volgende week is de laatste aflevering en ze zijn nog maar twee keer te zien geweest.

Dat zit wel Schnorr.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Ze gaan een grotere rol krijgen en dan worden ze ook beter toegelicht. Nu voelen ze inderdaad nog aan als een Deus Ex Machina.

Moet zeggen dat ze (in tegenstelling tot Under The Dome) de verhaallijn in de boekenreeks erg nauwkeurig volgen. Enige jammere is wel het kostuum van de Master, dat ziet er nogal knullig en goedkoop uit.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

• RocketKoen
  • Laatst online: 17:24
Donstil schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:29:
[...]

Nee, die 1e verschijning was hun introductie.
Nu komt die gangbanger er waarschijnlijk bij als "point of view" character en krijgen we meer van ze te zien.

Je merkt dat er in de serie een paar characters zijn die gevolgd worden. En alles wat er gebeurt waar zij niet bij zijn, zie je niet.
En zo'n joe als character is een beetje lastig. Dus lossen ze het op door eerst iemand te introduceren met een uitgebreide backstory, en hem daarna te implanteren.

TheS4ndm4n#1919

• St@m

St@m

@ Your Service

CopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:39:
Serieus, team gi joe was er, de backstory verder ingevuld en dan pissed zijn dat het zoontje niet verlinkt is... Dat hij op pad gaat en die vrouw haar moeder onthoofdde is allemaal character building voor later. Dat maakt deze serie juist een stuk beter dan de meuk die er nu ook op is, ik noem een under the dome...
Ik ben niet pissed hoor, zeg alleen dat ik het verwachtte.. zeker ook omdat die dochter ook nog de sigaretten afpakte.. dus ik had het gewoon verwacht. We zullen zien of de sigaretten episode van vorige week uiteindelijk bijdraagt aan de karakterbouw. Ik verwacht het niet, maar ik laat me positief verassen.
En ja, de serie is beter dan Under the dome (dat is gewoon diarree op tv) maar wel weer een stuk minder dan (gisteren aan begonnen) Penny Dreadful.. Het is een leuke filler voor tussendoor, maar hoogstaand kun je deze serie echt niet noemen, daar is het verhaal (tot op heden imo) te zwak voor en wordt er te slecht geacteerd.

• CopyCatz
Hmm ja Penny Dreadful moet ik ook maar eens aan proberen, hoor ik goede dingen over. Toch blijf ik the Strain erg goed vinden qua opbouw, al vraag ik me wel af hoe ze straks de totale chaos in beeld blijven brengen. Het aantal vampieren stijgt explosief (waarom nu pas en niet al in 18xx eigenlijk), dit wordt eigenlijk niet in beeld gebracht maar als ze van de deur naar de auto lopen hoor je steeds gegil/geschreeuw om aan te geven dat er chaos heerst. Af en toe een overzichtsshot van een stuk van de stad zal wel te duur zijn.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
CopyCatz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:12:
Het aantal vampieren stijgt explosief (waarom nu pas en niet al in 18xx eigenlijk),
spoiler:
Daar zit je aanknopingspunt met de GI Joe Vamps..maar dat wordt wel duidelijk in de 2e en 3e seizoen ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:10
Poeh.. de scene met Nora's moeder... :(

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:35

SomerenV

It's something!

Ik weet niet echt wat ik van de serie moet vinden. Van de ene kant vind ik het heel vet, maar van de andere kant ook weer niet.

Zo vind ik het frapant dat heel New York City zonder communicatie zit maar dat de rest van de wereld er blijkbaar niks om geeft. Honderden mensen verdwijnen of worden vermoord, maar er gaat nergens een belletje rinkelen?

En ik wil meer van de GI Joe vampieren zien. Volgens mij zijn zij degene die die container weg wilde hebben en omdat onze vriendelijke Latino dat verpest heeft wordt hij meegenomen terwijl die andere gozer mag blijven. Maar als die gasten zo bad-ass zijn waarom gaan ze dan niet vol in de aanval? In de twee gevallen dat ze in beeld kwamen hadden ze er niet heel veel moeite mee andere vampieren uit te schakelen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• CopyCatz
"You planning on eating mexican tonight?"
Redelijk goeie slotaflevering. Omdat ie "the master" heet had ik wat meer backstory over 'm verwacht maar meer info over team GI Joe was ook wel nodig. Het hele gedoe over Eph's alcoholisme was iets te veel aangedikt, heeft niet echt een functie lijkt me. Tenzij vampieren niet tegen alcoholistek kunnen ofzo..

[Voor 79% gewijzigd door CopyCatz op 06-10-2014 18:30]

• Stukfruit
  • Niet online
Zag ik herr Eikhorst nou ook zo spookachtig naar achteren lopen toen The Master werd aangevallen?

Grappig. Dat zou betekenen dat die "speciale" vampiers helemaal niet zoveel zelf te vertellen hebben. Zal wel een afknapper zijn voor die ene oude kerel met z'n imperium :P

Dat zit wel Schnorr.

• CopyCatz
Ik dacht heel ff dat ie de tijd kon terugdraaien ofzo omdat het geluid ook achterstevoren ging.. Beetje vreemd effect, zie niet helemaal in waarom die vampieren achterstevoren moeten lopen. Sowieso wel een beetje tam hoe ze d'r bij stonden te kijken hoe the master in de zon lag en vervolgens er vandoor ging, kleine moeite om even door te pushen...

• Jorgen
Ik vond het toch wel erg spannend. Ben wel heel benieuwd naar seizoen 2.

• Donstil
  • Niet online
Mm de magie van de "G I Joe vamps" was er wel een beetje af toen ze een dialoog begonnen.

Verder een vreemd einde, zoals hier boven al vermeld had ik die opper vamp niet laten lopen.
Blijven hakken, zeker toen hij zo op het dak lag.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:24

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik zat vanmorgen een film nog eens te bekijken, toevallig geregisseerd door Del Toro, en ik kwam tot de conclusie dat The Strain gedeeltelijk al eens is gemaakt, in 2002 (7 jaar voordat het boek uitkwam). De film in kwestie: Blade II.

De parallellen op een rij:
  • Vampiers (Reapers in Blade II) zijn kaal, reageren vooral instinctief en hebben een lang soort tong met tentakels waarmee ze anderen infecteren.
  • Het vampirisme wordt veroorzaakt door een virus wat zorgt voor fysieke veranderingen inclusief nieuwe organen (in Blade II hebben ze het expliciet over "the Reaper strain", en de nieuwe organen worden ook expliciet genoemd).
  • Er is een "master" vampier (Jared Nomek in Blade II).
  • Een oude man is een van de belangrijkste helden (Whistler vs Mr Filch ;))
  • Een team van vampiercommando's vecht tegen andere vampiers (de Blood Pack in Blade II).
  • Beide zijn vrij teleurstellend ;)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 20:10

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Vorige week dan eindelijk afgekeken.
Samen met een vriendin aan deze serie begonnen nadat ik via Trakt.tv een recommendation kreeg.

Wat een geweldige serie :D!
Eph heeft een geweldige acteur, en het is ook een redelijk leuk personage.
Was grappig om Walder Frey ineens te zien, maar tering, wat een bad-ass grandpa is dat :D!
Ook zijn Zack vind ik wel oké (normaal een hekel aan kinderen in series, zoals coralCarl uit TWD).

Wat betreft het plot: Niks te klagen.
Vriendin en ik zaten de hele serie 'Waar gaat dit nou heen' en we konden ook niet wachten om de volgende dag verder te kijken. Helemaal tegen het einde, toen die 'GI Joe' vamps ineens kwamen opdagen.

Ik denk trouwens dat The Strain een beetje inspiratie heeft genomen aan 'Vampire: The Masquerade'.
Daar is het zo dat vampieren gewoon al eeuwen bestaan, maar verborgen zijn en hidden societies hebben.
Ze onderhouden 'The Masquerade' om niet op te vallen tussen de mensen.

Mijn vermoeden is dat The Master slechts één van meerdere 'ancients' (Elders) is. Misschien zelfs een eigen 'clan' cq 'ras' binnen The Strain (The Master ziet er toch iets anders uit dan the elders). En dat hun dus ook een soort 'Masquerade' onderhouden (niet onnodig infecten/turnen etc). En The Master deze nu dus verbroken heeft door massaal los te gaan.

spoiler:
EDIT:
Ik was dus zo dom om mijzelf nou net te spoilen. Blijkbaar is The Strain based op een boek. The Master is idd één van de (in dit geval) zeven 'ancient ones'.

[Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 05-11-2014 10:28]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• CopyCatz
En we zijn weer begonnen! Hoop uitleg in de 1e aflevering, het gaat opeens fast forward. Het acteren is wat geloofwaardiger vind ik, evenals de nieuwe pruik van Eph. Wel vreemd dat je nog vastgoed moet gan kopen terwijl de wereld al aan het vergaan is, maar goed :)

De maillot pakjes van de hoofd-vampieren zien er wel een beetje cheap uit zeg..

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
CopyCatz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:48:
De maillot pakjes van de hoofd-vampieren zien er wel een beetje cheap uit zeg..
Dat vond ik heel goed te zien in de grot (intro) waar The Master nog in zijn mindere vorm was. Maar verder een hele sterke, spannende aflevering.

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er is een derde seizoen aangekondigd, maar ik haak af. De serie is één grote chaos. Er moeten inmiddels toch al een aantal weken verstreken zijn, maar de meeste inwoners van het getroffen gebied lijken totaal onbekend met de uitbraak. Een handjevol mensen gaat vervolgens zelfstandig de strijd aan, terwijl de rest van de bevolking zich als een naïeve kudde schapen gedraagt. Nog even los van de vergezochte geschiedenis van de uitbraak. De logica is totaal verdwenen.

• CopyCatz
In ieder geval is het wel fijn voor de plaatselijke horeca dat men nog steeds uit eten gaat tijdens de Apocalyps..

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Komt redelijk overeen met de realiteit. In het echt raken mensen ook niet zomaar onder de indruk of in paniek. Daar moet heel veel voor komen kijken. Eerst moet via media veel propaganda worden verspreid. Over Moslim-terroristen bijvoorbeeld. Als daarna een ballon knapt is het carnaval.

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kom op. Er lopen bloeddorstige vampiers rond, constant worden er mensen aangevallen, er is zelfs met veel publiciteit verkondigd dat Staten Island weer bevrijd is. Dat komt overeen met de realiteit? Het is geen SARS of Mexicaans griep of iets abstracts als terrorisme. Het is een directe concrete dreiging, overal om hen heen.

• CopyCatz
SoundByte schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:19:
Komt redelijk overeen met de realiteit. In het echt raken mensen ook niet zomaar onder de indruk of in paniek.
"Schat, hoe laat zullen we uit eten gaan?". "Nou doe maar voor zonsondergang anders word ik de hele tijd in mijn nek gebeten.."

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 15:23

Bergie

Lekker belangrijk...

Ach, ondanks dat vind ik het nog wel een vermakelijke serie. Er is nou eenmaal weinig horror op tv dus ben snel tevreden :+

Yamaha MT-09

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 22:44

Player1S

Formerly known as L1nt

Nu iets van 5 afleveringen gekeken. Ik vind hem goed. In ieder geval niet van die sparkling metrosexuele vampieren die high school meisjes betasten maar een leuke nieuwe twist op vampieren.

Wat ik nu zo zie is de gemiddelde "infected" meer een soort kruising tussen een vampier en een zombie.

Player1s Twitch

Anoniem: 224360

Ik vind de serie dus wel genieten hoor, zolang je verwachtingen kloppen. Was die nieuwe vamp GI Joe nu een daywalker?

• burgt
  • Laatst online: 28-05 09:57

burgt

Starbass

Yup, hij is een geboren halfbloedje, de Master is zijn vader. Een goede vader zoon relatie lijken ze niet te hebben...

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• CopyCatz
Met Quinlan erbij wordt het wel een stuk leuker, hij is tenminste badass.. Leuk duo samen met Fet. Het budget deze aflevering viel helaas tegen, ik heb nog nooit zo'n slappe "explosie" gezien, alleen ff het beeld schudden en dan wat puin neerleggen :)
Hoewel ik de eerste vorm van de master soms een beetje knullig vond aandoen was het grote formaat wel stoer, nu is het meer de gemiddelde bezoeker van een of ander deathmetal fest ofzo, lang niet zo imposant meer.

Anoniem: 224360

CopyCatz schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:36:
Met Quinlan erbij wordt het wel een stuk leuker, hij is tenminste badass.. Leuk duo samen met Fet. Het budget deze aflevering viel helaas tegen, ik heb nog nooit zo'n slappe "explosie" gezien, alleen ff het beeld schudden en dan wat puin neerleggen :)
Hoewel ik de eerste vorm van de master soms een beetje knullig vond aandoen was het grote formaat wel stoer, nu is het meer de gemiddelde bezoeker van een of ander deathmetal fest ofzo, lang niet zo imposant meer.
Ik weet wat voor serie ik kijk, maar dit was inderdaad erg knullig....Of dachten ze dat de master net onder die 10m2 zou resideren en dood zou blijven. Nee nu net tussen de 2 partijen in toevallig.....Echter kan het me niet storen, de serie in zijn geheel blijf ik amusant vinden. Ook met Quinlan blijft de traditionele vampire lore redelijk aan bod komen, wat het weer leuk maakt.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Net seizoen 1 afgekeken. Begreep ik nou goed dat die kist belangrijk was voor de master? Waarom hebben ze hem dan niet helemaal kapot gemaakt? Ze hadden dynamiet. Desnoods de fik er in.

Player1s Twitch

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heerlijke season finale :D

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 22:56

Elvhenk

/me hartje GO

Ja fijne serie. De zombie/vamp serie reken ik niet echt af op realiteitsgehalte, dus genieten.
Jammer van Nora, het zuivere zieltje.

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

Ik vond het een beetje tegenvallen :/

spoiler:
Tot aan het ontsporen van de trein vond ik het heel vet, daarna ging het bergafwaarts. Nora en Zach vertrekken alvast zonder Eph? Het lijkt me niet dat die trein zó lang is dat je onmogelijk elkaar even op kunt zoeken. Daarna het gevecht tussen Nora en zombiemoeder, waarbij Nora meerdere kansen had het gevecht te eindigen maar het niet deed. En daarna Zach die opeens vergeten is wat die moeder allemaal gedaan heeft. En als klap op de vuurpijl Nora die zichzelf elektrocuteert terwijl Eph vlakbij d'r is.

Het gesprek op het einde vond ik overigens wel tof :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Met de dood van Nora wijken ze volgens mij behoorlijk af van de boeken of niet?

Player1s Twitch

• Donstil
  • Niet online
SomerenV schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 01:05:
[...]

Ik vond het een beetje tegenvallen :/

Tot aan het ontsporen van de trein vond ik het heel vet, daarna ging het bergafwaarts. Nora en Zach vertrekken alvast zonder Eph? Het lijkt me niet dat die trein zó lang is dat je onmogelijk elkaar even op kunt zoeken. Daarna het gevecht tussen Nora en zombiemoeder, waarbij Nora meerdere kansen had het gevecht te eindigen maar het niet deed. En daarna Zach die opeens vergeten is wat die moeder allemaal gedaan heeft. En als klap op de vuurpijl Nora die zichzelf elektrocuteert terwijl Eph vlakbij d'r is.

Het gesprek op het einde vond ik overigens wel tof :)
Dat hele verhaaltje rond dat kind vind ik persoonlijk maar zoetsappig, dan is dat ventje weer voor zijn moeder, dan er weer tegen en nu loopt hij er zelfs mee weg.

Je voelde al vanaf het begin dat mamma haar stem terug kreeg dat het hier op zou eindigen. Had van mij niet gehoeven, ben bang dat dit een grote rol krijgt in het derde seizoen.

Vond verder het tweede seizoen lekkerder dan het eerste trouwens. Ga volgend jaar in ieder geval weer kijken.

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik begin een hekel te krijgen aan die kinderen in series. Eerst dat rotkind Carl uit TWD waarvan je iedere keer hoopt dat hij een gruwelijke dood sterft; nu dit kind weer :P

Yamaha MT-09

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:14
Ze zien er ook allemaal hetzelfde uit :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Donstil
  • Niet online
Bergie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:44:
Ik begin een hekel te krijgen aan die kinderen in series. Eerst dat rotkind Carl uit TWD waarvan je iedere keer hoopt dat hij een gruwelijke dood sterft; nu dit kind weer :P
Haha ja dat ook idd, irritante manier van de hoofdrol speler "sympathiek" maken.
Want kind, dus sympathiek denken ze in Amerika.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
Heerlijke serie dit. _O_

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Dat hele verhaaltje rond dat kind vind ik persoonlijk maar zoetsappig, dan is dat ventje weer voor zijn moeder, dan er weer tegen en nu loopt hij er zelfs mee weg.

Je voelde al vanaf het begin dat mamma haar stem terug kreeg dat het hier op zou eindigen. Had van mij niet gehoeven, ben bang dat dit een grote rol krijgt in het derde seizoen.

Vond verder het tweede seizoen lekkerder dan het eerste trouwens. Ga volgend jaar in ieder geval weer kijken.
Spoiler-tags staan er voor een reden en dan haal jij ze ineens weg in de quote? O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

Spoiler-tags staan er voor een reden en dan haal jij ze ineens weg in de quote? O-)
Eigenlijk staan ze er zonder reden, dit omdat het besproken wordt na uitzending van de episode.
Anders krijg je ook maar een Topic vol zwarte vlakken terwijl dit helemaal niet nodig is.

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 10:23

Aganim

I have a cunning plan..

L1nt schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:33:
Met de dood van Nora wijken ze volgens mij behoorlijk af van de boeken of niet?
De hele introductie van Dutch in seizoen 1 is al een volledige afwijking van de boeken, gaat ook op voor de rol van Eichhorst. Dus in zoverre is het niet zo vreemd dat ze nog een stapje verder gaan.

Persoonlijk vind ik het niet zo'n ramp, dat houdt het nog een beetje verrassend. (jammer van de missende spoiler tags btw :P )

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Hoezo ontbreken? Standaard regel geld hier. Uitgezonden VS, geen spoilertags nodig.

Player1s Twitch

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

http://www.tvmaze.com/sho...the-walking-dead/episodes

Heeft iemand enig idee hoe het met de Specials zit? (er zou er al eentje zijn uitgezonden, maar ik heb 'm nog niet gevonden).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Bobmeister
KillerBee schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:05:
http://www.tvmaze.com/sho...the-walking-dead/episodes

Heeft iemand enig idee hoe het met de Specials zit? (er zou er al eentje zijn uitgezonden, maar ik heb 'm nog niet gevonden).
Je zit in het verkeerde topic, maareh, hierzo: YouTube: Fear the Walking Dead - Flight 462: Part 1

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Oh help, ik lees beide topics, ik dacht dat ik in het andere topic zat, wat stom! :$ .
Bedankt Awsom ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 10:23

Aganim

I have a cunning plan..

L1nt schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:03:
Hoezo ontbreken? Standaard regel geld hier. Uitgezonden VS, geen spoilertags nodig.
Ah excuses, dan bljjf ik hier even weg tot ik bij ben met seizoen 2. Loop 10 afleveringen achter, dus heb nog even te gaan. :)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:36

Christiano007

Ich bin der champion

Niemand die het meer volgt oid.? We zitten alweer aan de 6de aflevering en nu lijkt het toch afgelopen te zijn...... (uiteraard zal er wel weer iets meezitten straks)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Zeker :) mijn vriendin en ik kijken het nog altijd braaf elke week.

Yamaha MT-09

• Bobmeister
Christiano007 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:10:
Niemand die het meer volgt oid.? We zitten alweer aan de 6de aflevering en nu lijkt het toch afgelopen te zijn...... (uiteraard zal er wel weer iets meezitten straks)
Ik kijk nog. :)

4e (en tevens laatste) seizoen is laatst bevestigd. Hierna dus nog één seizoen.

[Voor 3% gewijzigd door Bobmeister op 05-10-2016 22:19]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:36

Christiano007

Ich bin der champion

Awsom schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:18:
[...]

Ik kijk nog. :)

4e (en tevens laatste) seizoen is laatst bevestigd. Hierna dus nog één seizoen.
Doelde meer op wat er gebeurde in de aflevering, zonder al te veel te zeggen ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
ik kijk het ook nog. Vind dit seizoen tot nu toe lekker goed. Geen idee hoe dit nu gaat aflopen...

• avec_style
Het seizoen zit er weer op.
Ik vond het afgelopen seizoen het beste seizoen tot nu toe. Ben benieuwd hoe het afloopt.

btw, vinden jullie dat kind ook niet enorm irritant? Elke keer wanneer je denkt dat hij niet lastiger kan worden weet hij zichzelf weer te overtreffen.

• Jorgen
Ik loop ook nog een stukje achter met kijken, maar ik kijk ook nog steeds. Ik vind TWD als apocalyptische serie beter, maar echt vergelijkbaar zijn ze ook niet. The Strain blijft me in elk geval boeien. Dit in tegenstelling tot bijv. Helix waarbij ik na de 2e aflevering van het 2e seizoen ben afgehaakt.

• avec_style
Het is zeker geen hoogstaande serie qua verhaal, maar het kijkt wel lekker weg.

• CopyCatz
Echt wow. Op het ene moment zit je op het puntje van je stoel (Eichhorst vs shotgun) en verbaas je je over de verwoven storylines die ver in het verleden liggen, het volgende moment is de geloofwaardigheid volkomen door de plee gespoeld door dat irritante joch met z'n nuke. Zo veel FX besteden aan de meest ongeloofwaardige scene in tv historie, ik weet het effe niet meer. The strain gaat van enorme hoogtes naar trieste dieptes, maar ik blijf wel kijken :)
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee