Hearthstone Fireside Gathering in Nederland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118905

Topicstarter
Zo, iedereen is wakker :) Lijkt iemand dit een goed idee? Ik kan tot nu toe echt nul events vinden in Nederland, wat echt ronduit belachelijk is gezien hoeveel dit toch gespeeld wordt! Wie zou hier interesse in hebben en geef ook even aan waar je vandaan komt, zodat we kunnen proberen een redelijk centrale locatie te kiezen. Iemand enige ervaring wat het kost om ergens een ruimte te huren, of kun je makkelijk een deal sluiten met bijvoorbeeld een game cafe of internet cafe? Iemand zelf misschien een bar zelfs? :)

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties want het lijkt me erg gezellig om met een (grote?) groep Hearthstone te spelen op dezelfde locatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dus gewoon een hearthstone lan party? dan op toernooi basis of gewoon lekker chillen ? :P want zie het nu niet echt in denk ik; no offence :$

Misschien moet je dit gewoon in het hearthstone topic proberen \[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118905

Topicstarter
Chillen lijkt me ook wel belangrijk, maar bij voldoende animo lijkt het me ook wel erg leuk om een toernooi te doen, hebben ze hier al eerder gedaan zag ik, dus zou voldoende volk voor moeten zijn. Vergeet niet dat je er ook een aparte card cover mee verdient door met zijn allen spelen! En je kan natuurlijk een hoop van elkaar leren!