V&A: Producten aanbieden die nog binnen moeten komen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Het valt mij op dat er op moment van schrijven tig advertenties over een product in de V&A staan die nog 'niet binnen zijn', maar wel alvast worden aangeboden, talking about OnePlus One, een telefoon blablabla... :)

Ik vraag me af wat hier hieromtrent het beleid is? Mensen hebben het product niet, dus hoe kun je het aanbieden... "Komt binnen", "Komt binnen twee weken binnen", "moet hem nog bestellen, maar dan is die
voor jou" Viel me net op door de vele advertenties, maar er zijn er slechts enkelen die het product echt hebben.

V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Sandstone Black
V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart
V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart
V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Sandstone Black

EDIT: Zelf ook weleens wat aangeboden trouwens 'wat nog binnenkwam', gewoon algemene vraag dus.

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 15-07-2014 00:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het lijkt me dat dit in strijd is met de algemene voorwaarden, immers het is aannemelijk dat bij producten die op deze manier worden aangeboden er sprake is van doorverkoop (handelaar, reseller):
6 Vraag & Aanbod
6.1 Het Lid mag geen gebruik maken van Vraag & Aanbod indien hij:
[...]producten aanbiedt in zijn hoedanigheid van handelaar, reseller[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Deze mag naar V&A Feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand van de V&A-crew nog een reactie, advertenties van nog niet ontvangen OPO's blijven toestromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie persoonlijk het probleem niet. Ze bieden ieder 1 telefoon aan die alleen nog niet binnen is. So what? :?

Hoe ben je precies een handelaar als je van 1 product 1 stuks aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58

InFamous

excommunicado

Ik zie er niet echt een probleem in, handel kan je het niet noemen.

Wij zullen hier dan ook niet verder op ingrijpen, dit gebeurt al jaren met alle releases, Playstation 4 anyone?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:22

hellbringer

Weeeeeeee!

Wellicht gerelateerd?
Opgelicht of roep ik te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals Ragdoll al aangeeft, echte handel is het niet, het gaat in de meeste gevallen slechts om 1 stuk. Daarnaast is het doorverkopen van de Oneplus One invites gewoon toegestaan heb ik op de site gelezen. Aangezien het hier dus incidentele en kleineschalige verkoop betreft die ook nog eens officieel toegestaan is zullen wij hier niet op ingrijpen.
Mocht echter blijken dat de verkoper minder fraaie intenties heeft/had, dan grijpen we daar natuurlijk direct op in. Daarom ook altijd het advies: opgen open, weet wat je koopt. Zie ook reactie hieronder.

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 20-07-2014 00:17 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n advertentie lijkt mij toch niet erg succesvol, want ik denk niet dat veel mensen twee tot drie weken willen wachten op een toestel dat ze van een particulier kopen?
Pagina: 1