Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:49
Wilde het net posten ;) Rehgar en Li-Ming nerfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Zoiezo Rehgar en Li-Ming changes. Dat kan niet anders. Mogelijk ook een nova buff (hoop t niet)

en het is feest!

Misschien krijgen we nog wel een kadootje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 16:57
Zal me niet verbazen als ze ess of johann verwijderen of richting een hogere tier gooien (denk 4 of 5) voor Li-Ming.
Rehgar wellicht wat downtonen en wat betreft die 25th anniversary, ik verwacht er niet te veel van. Laatste keer was met dat 10 jaar WoW gebeuren en dat beeldje wat totaal geen goede PR voor ze heeft opgeleverd.

Ik zie het wel en verwacht complete niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 16:24

The Chosen One

Zie signature!

Ik verwacht eerder totaal geen li ming en reghar changes. Zou leuk zijn maar Blizz wacht altijd heel lang met changes voor nieuwe/veranderde heroes. Eerst data verzamelen en zo en meer dan 1 week nodig blah blah.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-09 14:12
Mja soms is het ook wel zo dat mensen even nodig hebben voor ze de champion wat snappen en hoe ze er tegen kunnen spelen. Het is niet ongewoon dat zo'n nieuwe champion als overpowered wordt gezien en dat die uiteindelijk toch zakt naar de 50% winrate na verloop van tijd. Dus op zich kan het wel kloppen dat ze even willen wachten en bovendien genoeg gegevens verzamelen om hem meteen goed te kunnen patchen.
Maar anderzijds is het ook goed voor de portemonee als je die nieuwe champ net iets te sterk maakt zodat iedereen er mee wil spelen, en je dan achteraf ziet dat hij misschien toch iets te sterk was en dan nerfen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:31
Iemand die veel zeratul speelt de cleave build al geprobeerd?
Ik moet zeggen dat hij me redelijk verrast als je de extra range neemt heb je met de level 16 talent een hele stacked minion wave dood.
Ook in teamfights doe je genoeg damage die nog eens meer word als je de rewind ability neemt.
Zelfs in een potje tegen een andere Zeratul had ik meer siege, hero damage en top exp.

Mijn build (Verschilt per match)
Greater cleave, Master warp blade, Void slash, Void prison, Assasins blade, Rending cleave, Rewind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren The Lost Vikings voor het eerst gespeeld en meteen naar level 5 gehaald. Het is een interessante speelstijl, maar denk toch niet aan mij besteed. Kan niet wachten op Li-Ming voor 10k volgende week!

Misschien wat voorbarig/ongeduldig, maar is er al meer bekend over de komende heroes na Li-Ming en Xul? Ik weet dat van de zomer in ieder geval nog Tracer komt (zit bij Overwatch: Origins Edition), maar verder nog weinig gezien.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 07:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Voor mij ook vanochtend even tegen de AI TLV gedaan en daarna in QM, en dat is toch wel een hele interressante speelstijl.
Je kunt enorm goed lanes pushen en tevens merc camps neerhalen, deze komt denk ik wel op mijn lijstje om een aan te gaan schaffen met ingame gold.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoof
Nieuwe balance patch met nerfs voor Rehgar, Diablo, Thrall en KT en buffs voor Nova, Jaina en Falstad:
http://us.battle.net/hero...ebruary-10-2016-2-10-2016

Goed dat ze nu sneller actie lijken te ondernemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoof op 10-02-2016 20:24 ]

• Ninjaman
Ho0f schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:22:
Nieuwe balance patch met nerfs voor Rehgar, Diablo, Thrall en KT en buffs voor Nova, Jaina en Falstad:
http://us.battle.net/hero...ebruary-10-2016-2-10-2016

Goed dat ze nu sneller actie lijken te ondernemen.
Moet ook wel om enigszins met je kop bovenwater te blijven tussen de andere 2 moba's.
Check de viewers van de hots streams die zijn bijzonder laag maar enkele streamers met redelijke views. Met uitzonderingen van main tournament events die worden dan wel weer goed bekeken.

• Furinax
Ghost Wolf (Trait) (D)
Basic Attack damage bonus reduced from 100% to 75%
Ik snap dat ze lightning shield nerfen, maar basic attack damage bonus nerfen was echt niet nodig.

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 15:48
dragon3016 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:17:
[...]

Moet ook wel om enigszins met je kop bovenwater te blijven tussen de andere 2 moba's.
Check de viewers van de hots streams die zijn bijzonder laag maar enkele streamers met redelijke views. Met uitzonderingen van main tournament events die worden dan wel weer goed bekeken.
Dat was mij ook al opgevallen ja.
Ik probeer nog wel eens een HotS stream te kijken, maar heb nog geen streamer gevonden die ik vermakelijk en/of informatief genoeg vind om lang te blijven kijken. Ik val daardoor eigenlijk altijd terug op LoL streams.
De casters van de grotere toernooien vind ik overigens ook niet het niveau hebben van van bv LCS.
(staat me een duitser bij met een vreselijk accent, kan ik echt niet naar luisteren)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
Ik game liever zelf dan dat ik naar een Streamer ga kijken ^^
toernooien kijk ik wel naar.

nothing stops this train

• Akaendra
JoeBravo schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Ik probeer nog wel eens een HotS stream te kijken, maar heb nog geen streamer gevonden die ik vermakelijk en/of informatief genoeg vind om lang te blijven kijken. Ik val daardoor eigenlijk altijd terug op LoL streams.
De casters van de grotere toernooien vind ik overigens ook niet het niveau hebben van van bv LCS.
(staat me een duitser bij met een vreselijk accent, kan ik echt niet naar luisteren)
Khaldor wellicht, want dat is zowat de enige die echt vaak toernooien cast.
Naja, game is ook nog net een jaartje officieel uit, dat moet ook nog groeien, plus je hebt dota2 en LoL die beide al veel verder zijn dan Hots.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
[...]

FollowGrubby vind ik zelf op dit moment de meest vermakelijke HOTS streamer. En dat hij af en toe ook nog een Warcraft 3 speelt is een leuke bonus :)

Khaldor vind ik overigens best leuke toernooi streams casten. Hij heeft het spelletje wel door en weet ook vaak wel de voorkeuren characters van de teams (en dit merk je in de draft).

Maar het viel mij ook al op dat de kijkers tegen vallen. Dit komt wel echt door Blizzard zelf. We zitten al maanden in een bepaalde meta waarbij er een variatie van 12 characters gespeeld worden. Blizzard moet echt harder werken om een bredere meta te krijgen zodat er ook meer variatie komt. Nu lopen er eerder spelers weg dan dat er nieuwe bijkomen en het zorgt ook niet voor positieve reclame.

• Kol Nedra
Akaendra schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:36:
[...]

Khaldor wellicht, want dat is zowat de enige die echt vaak toernooien cast.
Naja, game is ook nog net een jaartje officieel uit, dat moet ook nog groeien, plus je hebt dota2 en LoL die beide al veel verder zijn dan Hots.
toch is HotS anders dan dota2 en LoL.

Ik had voorheen altijd LoL gespeeld (meer dan 2000+uren) maar ik ben helemaal gestopt ermee. dota2 nooit mijn ding geweest. Smite heb ik wel even gespeeld, maar nu is het HotS :)
HotS is nog vrij nieuw, over 2 jaar zal HotS echt HOT zijn ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Het helpt ook niet dat blizzard de tournooi streams niet promoot. Je moet twitter/reddit/fansites in de gaten houden om te zien wanneer er een tournooi wordt gespeeld. Officiele blizzard EU tournooien worden alleen op de EU.battle.net geplaatst waar geen hond op komt en hetzelfde geld voor de US tournooien. Cross region promotie doen ze niet aan.

De eSports sectie op battle.net is ook extreem zwak.

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

Als Tastetosis nu vaker HotS zouden casten :D

Tot nu toe hebben ze vorig jaar een NA toernooi gedaan voorafgaand aan Blizzcon.

Verder vind ik Kaelaris ook goed.

hwbot; wiLLius

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 15:48
Remmetje schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:36:
[...]

FollowGrubby vind ik zelf op dit moment de meest vermakelijke HOTS streamer. En dat hij af en toe ook nog een Warcraft 3 speelt is een leuke bonus :)

Khaldor vind ik overigens best leuke toernooi streams casten. Hij heeft het spelletje wel door en weet ook vaak wel de voorkeuren characters van de teams (en dit merk je in de draft).

Maar het viel mij ook al op dat de kijkers tegen vallen. Dit komt wel echt door Blizzard zelf. We zitten al maanden in een bepaalde meta waarbij er een variatie van 12 characters gespeeld worden. Blizzard moet echt harder werken om een bredere meta te krijgen zodat er ook meer variatie komt. Nu lopen er eerder spelers weg dan dat er nieuwe bijkomen en het zorgt ook niet voor positieve reclame.
Grubby ben ik inderdaad al een aantal keer bij terechtgekomen, maar hij heeft me nog niet weten te pakken.

De naam Khaldor 'does ring a bell', dus is goed mogelijk. Ik kan niet genoeg door z'n temgeluid heen 'kijken (luisteren) om de kennis te horen vrees ik. Daarvoor erger ik me te snel en zet het dan af.

Champion pool was afgelopen seizoen ook nog wel aardig krap in vergelijking tot de andere grote namen. Dat helpt ook niet bij 'het creëren van een brede meta. Mss dat daar dit jaar wat verbetering in komt.

• Akaendra
Heroes of the Dorm is dan wel de enige die werd uitgezonden op ESPN, dat dan weer wel :P
Maar goed, hopelijk dit jaar een hoop nieuwe heroes die ook viable zijn zodat je gewoon lekkere teams kunt krijgen, maar je zult altijd wel een sort van meta hebben met heroes die vaker gepicked/banned worden dan anderen.

• wiLLius

wiLLius

Extreme OC

Hopelijk gaan we wat merken van de overname van MLG

hwbot; wiLLius

• Furinax
[...]

Die Duitser is ToD. Warcraft III professional gamer en Starcraft II caste r van oorsprong. Ik vind zijn HOTS casting ook niet sterk.
Grubby is wel erg goed. Heel veel kennis en heeft sterke analyses + dat zijn engels veel beter te volgen is als dat van ToD. Het zou de streams zeker goed doen als hij meer in officiele casting time krijgt.

• wiLLius

wiLLius

Extreme OC

Furinax schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:55:
[...]

Die Duitser is ToD. Warcraft III professional gamer en Starcraft II caste r van oorsprong. Ik vind zijn HOTS casting ook niet sterk.
Grubby is wel erg goed. Heel veel kennis en heeft sterke analyses + dat zijn engels veel beter te volgen is als dat van ToD. Het zou de streams zeker goed doen als hij meer in officiele casting time krijgt.
ToD is een Fransman Link

Hij woont in Keulen net als de rest van de ESL casters (Apollo, Kaelaris etc.)

[ Voor 12% gewijzigd door wiLLius op 11-02-2016 11:15 . Reden: Toevoeging ]

hwbot; wiLLius

• Furinax
Willius schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:11:
[...]

ToD is een Fransman Link

Hij woont in Keulen net als de rest van de ESL casters (Apollo, Kaelaris etc.)
Dat verklaard waarom hij zo onverstaanbaar praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Random dude Twitter:
Li-ming bundle will leave the shop when Li-ming drops to 10k gold on Tuesday.
Blizzard reactie :
This is correct. New hero bundles are typically available for two weeks after that hero is added to the game. The Star Princess bundle will be available until Tuesday, February 16 around the time that we normally refresh the Weekly Sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
als Li-Ming aankomende dinsdag 10k gaat worden, dan hebben we de week erna de nercromancer? :D
tot dinsdag Li-Ming :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 12-02-2016 10:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik hoop dat Xul snel komt iig :P
Kan niet wachten om met hem te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 20:41
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:21:
als Li-Ming aankomende dinsdag 10k gaat worden, dan hebben we de week erna de nercromancer? :D
tot dinsdag Li-Ming :)
Meen dat er altijd 3 weken tussen nieuwe helden zit. Dus nog iets langer wachten dan...

Li-Ming was trouwens de eerste held die ik voor 15k gekocht heb, maar geen enkel moment spijt van gehad; wat speelt die heerlijk zeg! Nog even van genieten voordat ze de grond in generfed gaat worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:13

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nieuwe WTF Moments:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een leuke game. Na lange tijd weer opgepakt maar merk nu toch dat de lag het spel de nek omdraait. Hier had ik eerder nooit last van. Erg spijtig dus. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 07:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

lag? daar heb ik echt nooit last van met HOTS.
heb je in andere games daar ook last van? torrents aan het downloaden of iets tegelijkertijd?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 11:05

glashio

C64 > AMIGA > PC

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:43:
... maar merk nu toch dat de lag het spel de nek omdraait...
Je kan dit proberen? https://us.battle.net/support/en/article/7263
Nope (KPN VDSL2 hier)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:43:
Ik vind het wel een leuke game. Na lange tijd weer opgepakt maar merk nu toch dat de lag het spel de nek omdraait. Hier had ik eerder nooit last van. Erg spijtig dus. Meer mensen hier last van?
Nooit last van. Gebeurd het tijdens gevechten? Heb je fps al eens aangezet om te kijken of je fps niet ineens hard daalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
lag?? ik heb nog nooit lag gehad.
het lijkt mij idd een framedrop issue

druk op ctrl+alt+F voor je framerate (linksbovenin komt je fps te staan)

edit: of het was ctrl+shift+F

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2016 10:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx. Heb nu even kunnen bekijken waar het probleem nou werkelijk ligt.
De graphic settings heb ik op medium. Verder heb ik een i7 laptop (4 kernen) met 16gb ram geheugen en een Radeon (volgens mij 8750M) grafische kaart.

En idd de framedrop is dramatisch.

Op een slecht moment:
FPS= 5
GPU= 0 (zal wel geen temperatuursensor op zitten)
PING = 229 MS
MEM= 1638 MB
SITE= Europa

Heb tijdens het spelen even in taakbeheer gekeken maar kan daar niets vreemds vinden.
Iemand enig idee? Kan het liggen aan Windows 10? Toen ik het tijden geleden speelde had ik nog Windows 8.1 en toen liep het wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Hier iemand met eenzelfde issue, hij had problemen met zijn router. Misschien staat daar iets in wat je kunt proberen?

http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/13681188356

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Er komt weer een nieuwe Balance Patch aan. Ze zijn lekker bezig bij Blizzard.

Tevens zijn ze death recap aan het testen. Kan je zien welke heroes je om zeep hebben geholpen met welke talents/spells.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0RD3Uhp.png

Afbeeldingslocatie: http://media.heroesnexus.com/attachments/2/608/death-recap-screen.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Furinax op 17-02-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Zal o.a. wel een Li-Ming nerf zijn ;) Die death recap zijn ze al een tijdje mee bezig toch? Kan me herinneren er al eerder iets over gelezen te hebben. Wel cool iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Li-Ming is 10k nu, yay :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Li-Ming vanochtend gekocht en even twee potjes AI mee gedraaid, wat een bizarre damage zeg! Vanavond maar eens Quick Match onveilig maken, dit gaat denk ik wel een van mijn favoriete heroes worden (totdat ze kapot generft wordt natuurlijk).

Verder heb ik de laatste 1-2 weken ook af en toe last van lag, dat het spel als het ware een paar seconden dropt naar 1-2 FPS (maar het ligt zeker niet aan mijn FPS, die staan altijd op 60 capped). Heel vervelend, maar gelukkig nog niet zoveel/zovaak dat het onspeelbaar wordt. Bij de potjes waar het gebeurt is het een stuk of 5-10x per potje een aantal seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Ik mag hopen dat Li-Ming generfed word... ze is echt veel te overpowered en kan solo een heel team neerhalen.

Die death recap hebben ze toch op BlizzCon laten zien? Zou wel fijn zijn om snel in game te hebben, vraag me af en toe af waar ik precies aan dood ben gegaan ;)
JoeBravo schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:49:
[...]

Grubby ben ik inderdaad al een aantal keer bij terechtgekomen, maar hij heeft me nog niet weten te pakken.

De naam Khaldor 'does ring a bell', dus is goed mogelijk. Ik kan niet genoeg door z'n temgeluid heen 'kijken (luisteren) om de kennis te horen vrees ik. Daarvoor erger ik me te snel en zet het dan af.

Champion pool was afgelopen seizoen ook nog wel aardig krap in vergelijking tot de andere grote namen. Dat helpt ook niet bij 'het creëren van een brede meta. Mss dat daar dit jaar wat verbetering in komt.
Khaldor kan ik eigenlijk ook niet kijken, weet niet precies waarom. Grubby is zeker een vermakelijke en informatieve stream. Heb het geluk gehad met hem en een aantal andere casters/hosts bij Road To Blizzcon in Praag te hangen. :)
Daarnaast is KendricSwissh ook wel een toffe stream om naar te kijken, hij speelt veel viewer games en legt ook uit wat er goed gaat en wat er beter kan.
Ik vind het ook leuk om naar Kaelaris te kijken, maar hij streamt de laatste tijd niet zoveel meer :'(
En ja, dan moet ik natuurlijk ook Nysira noemen. Niet bijzonder informatief, maar wel altijd gezellig (tenzij het slecht gaat haha).
Disclaimer: Ik ben mod in de streams van de 3 bovenstaande streamers, dus ben misschien een beetje bevooroordeeld :+

[ Voor 72% gewijzigd door Dragor op 17-02-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius

wiLLius

Extreme OC

Kom maar door met die Li-Ming nerfs!

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Dragor schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:53:
Ik mag hopen dat Li-Ming generfed word... ze is echt veel te overpowered en kan solo een heel team neerhalen.
Dat is met Greymane ook goed te doen hoor. ;)

Enige wat ik in de korte speeltijd vanochtend heb gemerkt is dat de trait VEEL te overpowered is. De skills zelf vallen me nog wel mee, gezien de auto-attack eigenlijk nutteloos is. Denk ook dat de nerfs in de trait gezocht moeten gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer handige post op Reddit, m.b..t map tactics

Towers of Doom

1-1-3 (1-4 possible but distance between mid and bot is rather large)

Sieging is irrelevant, so xp soak is the name of the game (for lvl, and possibly talent tier, advantage). But if you destroy all 3 of the opponents' forts, their core will take 1 damage every few seconds.

Team fights will be unavoidable over objectives, that is why xp is so relevant.

Because death timers are so long late into the game, late game is what matters most. Do not worry about losing shots on their core early in the game, worry about being 1/2/3 levels above them later in the game due to better xp gains. Late game level advantage will pay off a lot more than early shots on the core.

Top lane is the safest, bottom lane the most dangerous.

Bottom lane is also the most valuable. You have 2 mercs down there that can deal up to 3 core damage each if the opponents' bottom fort is destroyed. For this reason it is best to cap those mercs when they can shoot straight for the core.

Infernal Shrines

1-1-3 or 1-4 (distance between 2 bot lanes is small)

Mercs do nothing except shaman camps. As for most merc camps, it's best to cap them right before objectives.

Objective bosses suck ass. Let John Cena come to the gate, then bait him over the wall and kick his ass. Don't let John Cena catch you outside the gates.

Midgets at objectives take forever to kill, so sustain comps will have an easier time contesting objectives.

If you kill one opponent, get back to completing the objective instead of chasing or the dead guy will be back with full health and your team will have taken lots of poke damage in the process.

Don't die contesting the objective, it's not worth it.

Once John Cena spawns, make sure all lanes are being soaked. No more than 3 people should attack with/defend against John Cena.

If you have a big advantage at the objective, stop at 39 midgets (do not cap instantly) and go back to soaking. Let the ennemy team waste some time killing midgets, then send 1 person to kill 1 last midget.

Battlefield of Eternity

1-4

If you have early game kill potential, force some shit - if you don't, then do not force some shit.

Be at the objective when it spawns, not after it has spawned - it's more important than soak or mercs.

Attack their immortal, do not defend yours. If they come defend, nope the hell out of there. When they leave, go back to their immortal. The reason for this is that because of proximity, they'll be doing less damage to your immortal than you will to theirs. Losing the race is still better than defending (immortal's shield will be weaker).

4 players push/defend with/against the immortal, 1 must soak.

Cap shaman camps before the immortals spawn. If opponents send one guy to clear the shaman pushing, force a 5v4.

Tomb of the Spider Queen

4-1 (rotate between top and mid)

Mercs don't matter at all.

Boss allows you to turn in somewhat peacefully if they defend against it.

Bottom lane is the safest, solo goes there.

This map is all about turning in gems.

Chokehold corridor between mid and bot lanes is very long and something you should abuse more.

Push 3-1-1 with webweavers because boss is top.

Zagara is a beast on this map as solo laner. She has vision on the bot turn in with creeps, can delay turn in with her poke, and can bully most heroes sent to face her 1v1.

Sky Temple

1-3-1 or 4-1 (so solo laner bot)

Controlling sight is crucial.

Mid shrine is slightly more valuable since it will focus the fort's turret before the fort (top shrine focuses the fort first) = slightly more xp. Also, mid shrine's big dude provides lots of xp if you last hit him.

The team to get on the shrine first almost always wins.

Do not contest mid shrine without controlling sight.

Once you see top/mid's last shots going down, wait for 2 minions waves then go take mercs. They'll be perfectly timed to be pushing as bot shrine activates.

If you can't win the fight at bot shrine, go do anything else (soak, push top, etc...). Don't force a fight you cannot win and waste xp in the process.

Bot lane is the most import one to push (Boss + bot shrine activates the most often)

If you can destroy the opponents' bot lane's well somewhat safely before the bot temple activates, do it. It's a pretty big advantage when fighting over bot temple.

You can get a the first few shots off shrines without having to fight their spawns.

Blackheart's Bay

4-1 (strong solo laner bot) then at 1:55 one of the 4 players separates to jungle.

As the game starts, clear the top lane wave first then rotate to mid as chest spawns at 0:50.

If opponents react to mercs you turn in, if they don't you get value out of mercs.

Turn in with a talent tier advantage if possible.

Push top if given the choice to push a lane (Boss)

Cursed Hollow

1-1-1 with 2 men roam squad or 1-1-3 (unclear which lane the 3 should be in)

Get the giants camp at 1:50 (it will start split pushing as the first objective spawns)

Get mercs after you have finished fighting over tributes, they will start split pushing as the following tribute spawns.

Rotating before your opponents is the key to this map.

Understand that ennemies can be grouped in a bush to gank you.

Once you get the curse, NEVER go get mercs or start fighting a boss right away. Instead, you start by pushing bot and leaving the fort half dead. Then you rotate to mid and destroy the fort. Finally, if you have enough time remaining you go destroy the top fort. If you don't, you go take your boss. Either the opponents will have to prevent you from getting your boss, or they'll miss out on a ton of xp since you'll have an army of minions bot who will have finished off the fort and who will be on their way to suicide to bot keep's turrets. If you have taken the boss, you push top fort with it (or go take their boss if your team really sucks at team fights).

Dragon Shire
•Skipped, but extensive guide on TempoStorm.com

Garden of Terror

1-1-1 with 2 men roam squad or 1-1-3 (unclear which lane the 3 should be in)

Top is easier to gank if you're the blue team, bot is if you're the red team.

If you have the more aggressive early game, position yourself to take the objectives closer to your opponents first.

Always go for objectives the second that they spawn.

The small minions that spawn during the objective are what wins games if taken correctly, not the 2 big dudes.

If your opponents capture mercs on one side of the map, make sure you capture the mercs on the other side.

Once all seeds are collected, taking mercs in the downtime is very important to split push with the terror.

First 2 terrors: Terror should push top or bot while the rest of the team pushes the opposite lane, forcing the opponents to respond to one or the other. Following ones, group up and fight!

Force your opponents to chose between the lesser of 2 evils.

Late in the game, the terror is insanely strong.

Never let your tank or support take the terror. Squishiest/most useless hero in team fights should take it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tja 90% gewoon logica. :p
Mercs nemen voor spawns, exp krijgen = goed, En roamen om unpredictable te zijn en zwakke lanes te helpen etc.
Maar ja genoeg mensen die dat niet snappen vreemd genoeg.
Of niet snappen wat een minimap is en dat je er vijanden op kunt zien. [/trauma]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:27:
Thx. Heb nu even kunnen bekijken waar het probleem nou werkelijk ligt.
De graphic settings heb ik op medium. Verder heb ik een i7 laptop (4 kernen) met 16gb ram geheugen en een Radeon (volgens mij 8750M) grafische kaart.

En idd de framedrop is dramatisch.

Op een slecht moment:
FPS= 5
GPU= 0 (zal wel geen temperatuursensor op zitten)
PING = 229 MS
MEM= 1638 MB
SITE= Europa

Heb tijdens het spelen even in taakbeheer gekeken maar kan daar niets vreemds vinden.
Iemand enig idee? Kan het liggen aan Windows 10? Toen ik het tijden geleden speelde had ik nog Windows 8.1 en toen liep het wel lekker.
Ping is wel erg hoog. HotS draait op de SC2 engine, en hoewel deze erg accuraat is, is deze ook zeer gevoelig voor netwerkproblemen.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Meeste van die map tactics is inderdaad vrij logisch. Zaten er echter wel een paar tussen die ik niet wist.
Jammer alleen dat communicatie in een random team vaak echt te wensen overlaat.

Gister bijvoorbeeld op totsq; zagara en greymane premade, bleven 100% samen in bot hangen, hielpen niet mee met teamfights etc. Ondanks ook meerdere verzoeken dat greymane zagara solo in bot zou laten gebeurde dat niet, jammer als je door zulke tactische missers al weet dat je kansloos bent.

[ Voor 43% gewijzigd door Thompson op 18-02-2016 06:36 ]

Beeromaniac

• Furinax

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 13:22
Ik moet ook zeggen dat ik de laatste tijd veel minder crappy games heb gespeeld in QM. Ja, je blijft nog af en toe kansloze setups hebben (ik heb laatste eens ChoGall, Murky en Abathur in één team gehad), maar zo te zien gaan ze dat ook aanpakken.

Ik wacht eigenlijk alleen nog op bans in HL en een unranked HL modus...

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Over het algemeen is de balans in matchmaking inderdaad een stuk beter geworden. Ik heb veel minder faceroll potjes (zowel win als verlies) en veel meer potjes die van begin tot eind spannend zijn. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Gisteren de hele avond met Li-Ming gespeeld, wat een sterke hero zeg. Denk dat zelfs met de nerfs in de balance patch van gisteren dat ze nog steeds heel sterk blijft. De trait is echt te awesome, met de juiste tactieken en timing kan je gewoon blijven spammen. :D

• Akaendra
Was wel te verwachten dat Ess of Johann weggehaald zou worden, echt veel te simple om magic missiles te kunnen raken ook.
Ze is nog steeds heel sterk alleen moet je nu ook daadwerkelijk goed mikken ipv op de orb je missiles te gooien :P

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Akaendra schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:28:
Was wel te verwachten dat Ess of Johann weggehaald zou worden, echt veel te simple om magic missiles te kunnen raken ook.
Ze is nog steeds heel sterk alleen moet je nu ook daadwerkelijk goed mikken ipv op de orb je missiles te gooien :P
Dat goed moeten mikken is juist part of the fun voor mij. Dit is echt een high skill, high reward hero. Naar mijn idee zijn er veel te weinig van dit soort heroes in de game. Ik kan er in ieder geval zo snel niet een bedenken? In ieder geval niet op dit niveau. Nog tips voor dergelijke heroes om te proberen?

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
adamvansanten schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:17:
[...]

Dat goed moeten mikken is juist part of the fun voor mij. Dit is echt een high skill, high reward hero. Naar mijn idee zijn er veel te weinig van dit soort heroes in de game. Ik kan er in ieder geval zo snel niet een bedenken? In ieder geval niet op dit niveau. Nog tips voor dergelijke heroes om te proberen?
Het is jammer dat een Li Ming ook low skill/high reward is momenteel (ook met de nerf).

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-09 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

kan iemand mij uitleggen wat die cijfers bij map tactics betekenen?

4-1 is:

4 top
1 bottom?

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

PatrickH89 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:31:
[...]

Het is jammer dat een Li Ming ook low skill/high reward is momenteel (ook met de nerf).
Mwah, valt best wel mee vind ik. Zeker als je het vergelijkt met auto-attack heroes enzo, dat is gewoon A+click en wachten tot jij of de tegenstander dood is. :P Hierbij moet je nog zelf richten en vooral ook goed timen met betrekking tot je trait.
Chrosser schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:32:
kan iemand mij uitleggen wat die cijfers bij map tactics betekenen?

4-1 is:

4 top
1 bottom?
Zo interpreteer ik het wel ja.

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 18-02-2016 16:49 ]

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
adamvansanten schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:48:

Mwah, valt best wel mee vind ik. Zeker als je het vergelijkt met auto-attack heroes enzo, dat is gewoon A+click en wachten tot jij of de tegenstander dood is. :P Hierbij moet je nog zelf richten en vooral ook goed timen met betrekking tot je trait.
De orb is moeilijk te dodgen vanwege de enorme radius (ondanks dat ie best wel langzaam beweegt), de range van Li Ming is groter dan die van Sgt. Hammer in siege mode en als er toch een melee dichtbij je komt teleport je gewoon weg (die een hele lage cooldown heeft). Mana is pas een probleem als je 2/3 kills hebt gemaakt (omdat je abilities meteen weer te gebruiken zijn. Als je een paar keer mist wordt dat ook nog ruim goedgemaakt door de hits. Niet echt moeilijk lijkt me.

Veel komt ook gewoon omdat (ook na de nerfs) Li Ming natuurlijk gewoon grof overpowered is (geen enkele mage is een optie als je Li Ming ook kunt kiezen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb tot nu toe ook elke game waar een Li-ming in zit gezien dat deze top hero damage is. Het lijkt me toch sterk dat ik al 20 games lang alleen maar bij pro Li-ming players kom... Veel damage doen is dus echt te makkelijk met Li-ming idd.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Sinds de balance patch is het niveau van de gemiddelde Li-ming player anders behoorlijk gedaald. Amper oneshot burst nuclear bomb power overwhelming momenten meer.

Ah, mooie reddit post om van mijn mening een feit te maken :-)
https://www.reddit.com/r/...rf_patch_day_1_win_rates/
Hero: Li-Ming
Games played: 7883
Games won: 51.2%
Win percentage compared to pre-patch: -7.8%

[ Voor 46% gewijzigd door Furinax op 19-02-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 20:41
Thompson schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:02:
Ik heb tot nu toe ook elke game waar een Li-ming in zit gezien dat deze top hero damage is. Het lijkt me toch sterk dat ik al 20 games lang alleen maar bij pro Li-ming players kom... Veel damage doen is dus echt te makkelijk met Li-ming idd.
Met veel damage alleen kom je er niet in dit spel. Ja; je kan veel schade doen met Li-Ming maar nee; dit hoeft niet effectief te zijn.
Wat mensen vaker niet opvalt is dat je (behalve met haar disintegrate) met Li-Ming haar skills alleen de front line goed/veel/vaak schade kan doen (als je niet a la stealth van de zijkant/achterkant gaat), en deze schade dus voor 70 a 80% "verliest" aan minions of de enemy tank die zijn werk doet.
100K schade doen is inderdaad niet vreselijk moeilijk. Het gaat hem er juist om om effectief schade te doen. Heel veel schade doen aan een tank die er niet aan dood gaat heeft weinig effect...

Heb gisteren een paar potjes gespeeld post-nerf met Li-Ming en moet zeggen dat ik nu meer neig naar een nog grotere damage build, maar dan nog meer op afstand (de Orb talents) en glass cannon.
Ik raak nu eindelijk wel door mijn mana heen, wat pre-nerf eigenlijk bijna niet haalbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Shmoozer schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:16:
[...]

Met veel damage alleen kom je er niet in dit spel. Ja; je kan veel schade doen met Li-Ming maar nee; dit hoeft niet effectief te zijn.
Wat mensen vaker niet opvalt is dat je (behalve met haar disintegrate) met Li-Ming haar skills alleen de front line goed/veel/vaak schade kan doen (als je niet a la stealth van de zijkant/achterkant gaat), en deze schade dus voor 70 a 80% "verliest" aan minions of de enemy tank die zijn werk doet.
100K schade doen is inderdaad niet vreselijk moeilijk. Het gaat hem er juist om om effectief schade te doen. Heel veel schade doen aan een tank die er niet aan dood gaat heeft weinig effect...

Heb gisteren een paar potjes gespeeld post-nerf met Li-Ming en moet zeggen dat ik nu meer neig naar een nog grotere damage build, maar dan nog meer op afstand (de Orb talents) en glass cannon.
Ik raak nu eindelijk wel door mijn mana heen, wat pre-nerf eigenlijk bijna niet haalbaar was...
Zo speel ik Li-Ming inderdaad ook. Vaak probeer ik inderdaad vanaf een angle te engagen en niet van voren (dan belandt je orb inderdaad in een tank of minion). Dit zal wel wat minder efficiënt worden nu Ess of Johan weg is, maar ik verwacht daar nog steeds mooie killstreaks mee te kunnen halen. Vooral de combinatie Orb > Magic Missile > Disintegrate in een teamfight zal nog steeds vaak genoeg een takedown opleveren, wat ervoor zorgt dat je het meteen nog een keer kan herhalen en nog een keer etc... Voorzie nog steeds geen problemen in solo team wipes, mits de rest van je team zijn werk goed doet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:13

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nieuwe WTF moments:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Enter the Storm EU stats:
Afbeeldingslocatie: http://www.stormkings.de/wp-content/uploads/2016/02/infografik_ets-europe-04.png
http://www.stormkings.de/enter-the-storm-eu-4-statistiken/

Bijna alle heroes gespeeld. Sitches was gebanned ivm een lagspike die hij creeert zodra hook wordt gebruikt in custom games 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:01
Dat Li-Ming het niet zo goed doet in de competive scene verbaast mij niks, Li-Ming passive wordt niet zo vaak geactiveerd omdat spelers veel minder onnodig dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Leuk overzicht! Ben inderdaad ook van mening dat Li-Ming vooral een QM hero is (waar ze overigens, zelfs post-nerf, nog steeds enorm sterk en leuk is). Vanavond ga ik er weer een paar rondjes mee spelen, heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
Li-Ming is een stuk beter gebalanceerd na de nerf. Haar damage output of burst output mag wel iets naar beneden wat mij betreft, maar dit is al een hele verademing.

Vanavond weer wat Team League matches heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 13:22
Li-Ming is nu wel ok tegen te spelen; ze doet alleen nog superhoge siege damage (van een afstandje spells harassen op een toren vanaf minuut 1 is wel lame). Misschien een inherente passive inbouwen dat haar spells minder damage geeft op gebouwen? Dan is ze wel aardig in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Viccers schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:49:
Li-Ming is nu wel ok tegen te spelen; ze doet alleen nog superhoge siege damage (van een afstandje spells harassen op een toren vanaf minuut 1 is wel lame). Misschien een inherente passive inbouwen dat haar spells minder damage geeft op gebouwen? Dan is ze wel aardig in balans.
Het is wel nodig, ze kan nu op bepaalde maps vrij gemakkelijk de healing fountain uitschakelen voor de objective, ik denk dat ze dan missles damage tegen buildings gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
separhim schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:00:
[...]

Het is wel nodig, ze kan nu op bepaalde maps vrij gemakkelijk de healing fountain uitschakelen voor de objective, ik denk dat ze dan missles damage tegen buildings gaan aanpassen.
Ze zijn er in ieder geval naar aan het kijken:

https://twitter.com/DustinBrowder/status/700767685622116353

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ik had het al gezien maar ik denk niet dat ze alle damage op building gaan verminderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Free Hero Rotation : 23 - 29 February

Malfurion
Valla
Nazeebo
Diablo
Sylvanas
Kerrigan
Tassadar (Slot unlocked at Player Level 5)
Lunara (Slot unlocked at Player Level 7)
Stitches (Slot unlocked at Player Level 12)
Leoric (Slot unlocked at Player Level 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Van mij mag Xul zo ongeveer wel komen.
Van het weekend Abathur ook naar level 10 getilt, dus nu mijn Zerg portrait eindelijk unlocked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Furinax schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:06:
Free Hero Rotation : 23 - 29 February

Malfurion
Valla
Nazeebo
Diablo
Sylvanas
Kerrigan
Tassadar (Slot unlocked at Player Level 5)
Lunara (Slot unlocked at Player Level 7)
Stitches (Slot unlocked at Player Level 12)
Leoric (Slot unlocked at Player Level 15)
Top, kan ik Lunara (nog nooit gespeeld) en Stitches (level 4) eindelijk naar level 5 halen. Dat wordt morgenavond even flink knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
alweer Nazeebo :D
Die komt echt vaak langs, heb hem bijna op lvl 10 al terwijl ik de hero niet eens heb ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragor
Bleh, Team League ging echt slecht gisteren. We zijn zelfs zo ver dat er mensen zijn die niet meer verder willen :(

In beter nieuws, de trait, skills en talents van Xul zijn bekend:
http://www.heroesnexus.co...-talents-details-revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Dragor schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:57:
Bleh, Team League ging echt slecht gisteren. We zijn zelfs zo ver dat er mensen zijn die niet meer verder willen :(

In beter nieuws, de trait, skills en talents van Xul zijn bekend:
http://www.heroesnexus.co...-talents-details-revealed
Ziet er heel goed uit! Ben heel benieuwd hoe een skeleton build speelt, ik hoop dat we een goede lane-pusher erbij hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zijn wel genoeg viable builds zo op het eerste gezicht.
Dan zal Xul hopelijk volgende week komen maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ziet er inderdaad leuk uit. Een tanky specialist als ik het zo zou moeten beoordelen? I like!

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Thompson schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:33:
Ziet er inderdaad leuk uit. Een tanky specialist als ik het zo zou moeten beoordelen? I like!
Je kan kiezen;
- offtank / hero damage
- siege damage
- debuff / anti-heal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Daar zit zeker ook wel een damage build in hoor :) Zul je wel middenin de actie moeten zitten, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Akaendra schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:48:
Daar zit zeker ook wel een damage build in hoor :) Zul je wel middenin de actie moeten zitten, dat dan weer wel.
Speciaal voor jou het lijstje aangepast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Furinax schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:41:
[...]

Je kan kiezen;
- offtank / hero damage
- siege damage
- debuff / anti-heal
Lijkt me een heel diverse hero, na de fantastische maar toch wat eentonige (qua builds dan) Li-Ming. Heb er zin in, over 4 weken maar eens aanschaffen voor 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Xul komt volgende week dus, twitter bevestigt via blizzheroes :)
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
4 weken voor mij dus ;)
iig ik ga weer veel als Abathur spelen wanneer Xul live gaat ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Xul & Abathur? Laat me even weten wanneer je speelt dan ga ik niet spelen. :P

8,730g met 7/8 op 8 games played. Moet weer ff wat gaan opsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb bijna 30k gold maar wacht eigenlijk tot een aantal heroes die ik wil hebben goedkoper worden. Butcher mag van mij bijv wel eens in prijs dalen.

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Ooehhhh... 2 nieuwe portraits incoming (en ik kan dat wel waarderen als portrait junkie)

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/7b/7BH4X7NVWFNT1454707756938.png Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/01/01EQMJ71HDHL1455911801702.jpg

Meer info: http://us.battle.net/hero...o-new-portraits-2-24-2016

En wat nog belangrijker is voor sommige, er is weer een matchmaking change :*)
We just implemented a rule for team compositions in Quick Match that we previously detailed in last week’s blog on the current state of matchmaking in Heroes of the Storm. As mentioned in the blog, we’d like to limit cases in which Quick Match teams will receive several heroes who fill unique roles, or have limited lane presence.

From now on, it will be very unlikely that you will encounter more than one of the following heroes on the same Quick Match team:
  • Abathur
  • Cho’gall
  • Lt. Morales
  • Murky
  • Nova
  • The Lost Vikings
As with all of the team composition restrictions we’ve implemented so far, parties can still bend this rule. This means that you may still see heroes like Abathur and Cho’gall on the same team if those players entered the queue as a party.

There are two other exceptions that are worth noting, as well:
  • If you are matched against a team that has two of the above heroes in their composition, such as Abathur and Murky, your team may also receive two of the listed heroes.
  • Auto-Select does not yet abide by the new restriction. This means that if you have one of the above heroes and an Auto-Select on your team, the Auto-Select may also become one of the listed heroes. Auto-Select support for today’s new Quick Match restriction will arrive with a future patch.
Bron: http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/20742584158

[ Voor 65% gewijzigd door Furinax op 25-02-2016 08:34 ]

• Dragor
Furinax schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:27:
Ooehhhh... 2 nieuwe portraits incoming (en ik kan dat wel waarderen als portrait junkie)

[afbeelding] [afbeelding]

Meer info: http://us.battle.net/hero...o-new-portraits-2-24-2016
Cool, was toch al van plan om de NA en EU regionals te kijken, dus dat is al 1 portrait. Was vergeten dat de global championship begin April was, even in mijn agenda zetten :D

• Kol Nedra
The Chosen One schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:50:
Xul & Abathur? Laat me even weten wanneer je speelt dan ga ik niet spelen. :P

8,730g met 7/8 op 8 games played. Moet weer ff wat gaan opsparen.
Ik ga dan niet om het winnen van die potjes, gewoon lekker Xul clonen zodat ik Xul voor een kleine tijd kan spelen :P

heb nog 14k gold over, misschien dat ik nog een 4k hero unlock (Sonja)
of ik bewaar het voor de volgende hero na Xul :P
wie zal de volgende zijn denken jullie? Ik verwacht een Warcraft Hero.

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 25-02-2016 13:21 ]

nothing stops this train

• wiLLius

wiLLius

Extreme OC

Alvast 15k gebanked voor Xul. :D heb ook echt zin in IEM Katowice, SC2 en Heroes. Mijn weekend kan niet meer stuk!

hwbot; wiLLius

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kol Nedra schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:18:
[...]

Ik ga dan niet om het winnen van die potjes, gewoon lekker Xul clonen zodat ik Xul voor een kleine tijd kan spelen :P

heb nog 14k gold over, misschien dat ik nog een 4k hero unlock (Sonja)
of ik bewaar het voor de volgende hero na Xul :P
wie zal de volgende zijn denken jullie? Ik verwacht een Warcraft Hero.
Waarom niet gewoon Xul kopen (wanneer hij 10k is eventueel)? Gold kan je zo makkelijk krijgen in Heroes, 3-5k per week is goed mogelijk zonder debiele hoeveelheid uren spelen. Heb afgelopen week nog 6k verdiend met 2 hele avonden spelen en elke dag dailies, plus 1 hero naar lvl5 (500g).

Over een paar maanden komt Tracer, verder is er volgens mij nog niets bekend over nieuwe heroes? Als er geruchten zijn hoor ik ze ook graag, ben wel benieuwd. Ben ook wel benieuwd hoe lang ze zullen doorgaan met elke 5 weken een nieuwe hero uitbrengen.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Meeste dailies zijn toch 300g, Eerder 3k met minimaal en botgames, richting 3.5k met normaal. Alles daarboven is veel spelen.

• Amplus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04-2021
Zelf verzamel ik ook rond de 5k gold per week zonder stimpack.
Elke week krijg namelijk wel 1x play 8 games en 2 of 3x win 3 games. Die waardig wat gold opleveren.

Verder over nieuwe heroes denk ik dat Mekkatorque of Voljin er wel aanzitten te komen omdat Gnomes en Trolls nog niet represent zijn.

En andere heroes waar al delen van gedata mined is, zijn: Varian Wrynn, Maiev, Vashj, Zul'jin en Dehaka

[ Voor 15% gewijzigd door Amplus op 25-02-2016 17:12 ]

Discord: HotS Pals

• Kol Nedra
adamvansanten schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:43:
[...]

Waarom niet gewoon Xul kopen (wanneer hij 10k is eventueel)? Gold kan je zo makkelijk krijgen in Heroes, 3-5k per week is goed mogelijk zonder debiele hoeveelheid uren spelen. Heb afgelopen week nog 6k verdiend met 2 hele avonden spelen en elke dag dailies, plus 1 hero naar lvl5 (500g).

Over een paar maanden komt Tracer, verder is er volgens mij nog niets bekend over nieuwe heroes? Als er geruchten zijn hoor ik ze ook graag, ben wel benieuwd. Ben ook wel benieuwd hoe lang ze zullen doorgaan met elke 5 weken een nieuwe hero uitbrengen.
ik speel gemiddeld maar 2-3 games per avond, dus ik haal nooit zoveel gold bij elkaar. dus per dag verdien ik tussen de 250-500 gold per dag. (nu +100 vanwege de monkey event)
ik heb ook alle heroes op lvl 5+ dus de gold income is voortaan maar laag.

elke 5 weken een nieuwe hero uitbrengen kunnen ze nog wel 20+ jaren doen, alleen Warcraft franchise alleen al heeft zo enorm groot aanbod aan heroes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 25-02-2016 17:12 ]

nothing stops this train

• Akaendra
Nova en Rehgar changes ook volgende patch

http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/20742644168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Die begrijp ik ook niet helemaal. De andere nerfs kan ik inkomen, maar nu haal je de shield build omlaag (terwijl ze zelf aangeven dat ze daar juist tevreden over zijn). Hopelijk draaien ze die nerf snel weer terug.

Nova buffs zijn wel welkom. Speel haar graag, maar op dit moment voelt ze wat underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nova buffs missen totaal het punt alleen. Ze hadden de 1e variant moeten houden alleen dan als je mist dat je niet al je stacks verliest. Dat beloond goed mikken maar boort je niet de grond in als je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Waarschijnlijk willen ze Reghar meer richten op healing ipv damage en healing zoals nu is.
Pagina: 1 ... 38 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.