Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Tennisbal schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:23:
[...]

Ok helder. Domme vraag vind met google niet veel hierover, wat is PvE?
Player versus Environment, oftewel: Het spelen tegen het spel/AI (Adventures bv).

PvP = Player versus Player, oftewel: Het spelen tegen andere spelers (mensen dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 09-12-2015 15:31 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Het is nog steeds onmogelijk te zien of een kill jouw kill is? (dus popup), alleen via Tab kan je zien dat de kill van jou was toch? popup is hetzelfde bij teamkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:57:
Het is nog steeds onmogelijk te zien of een kill jouw kill is? (dus popup), alleen via Tab kan je zien dat de kill van jou was toch? popup is hetzelfde bij teamkill
Ik snap de meerwaarde niet van "ik heb die kill gemaakt" (snap ook niet echt waarom dit is toegevoegd door Blizzard), het is en blijft een teambased spel.

Via tab kan je zien hoeveel last-hits je hebt gehad, en bij hoeveel kills je betrokken bent geweest. De pop-up is niet gewijzigd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik vind ook dat die hele stat en info niet thuis hoort in HotS.
Van mij hadden ze kills en assists ook niet hoeven te splitsen.

HotS draait er juist om dat het team belangrijk is, en niet de individuele speler.
Het splitsen van dit soort gegevens en het weergeven wie een kill gemaakt heeft lokt KS-gedrag uit.

Nou is het 'stelen' van een kil verder geen groot probleem. Het is echter wel een probleem als bepaalde teammates hun nukes 'bewaren' om low HP targets neer te snipen enkel en alleen om een puntje op hun stats erbij te krijgen, en niet early on gebruiken om de teamfight te steunen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Darkfreak schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:04:
Ik vind ook dat die hele stat en info niet thuis hoort in HotS.
Van mij hadden ze kills en assists ook niet hoeven te splitsen.

HotS draait er juist om dat het team belangrijk is, en niet de individuele speler.
Het splitsen van dit soort gegevens en het weergeven wie een kill gemaakt heeft lokt KS-gedrag uit.

Nou is het 'stelen' van een kil verder geen groot probleem. Het is echter wel een probleem als bepaalde teammates hun nukes 'bewaren' om low HP targets neer te snipen enkel en alleen om een puntje op hun stats erbij te krijgen, en niet early on gebruiken om de teamfight te steunen.
Helemaal mee eens. Compleet nutteloze toevoeging, doet zelfs afbreuk aan het spel naar mijn mening.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:58
Probeer even uit te zoeken hoelang de Recruit a Friend event duurt maar kan zo 123 niks vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Psyonara schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:15:
Probeer even uit te zoeken hoelang de Recruit a Friend event duurt maar kan zo 123 niks vinden?
Ik meende te hebben gelezen dat het een blijvend iets is, en dat er dus geen tijdslimiet op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:49
Dat is maar goed ook, net twee potjes gespeeld met een nieuw account, twee keer Quick Match, twee keer gewonnen en pas level 5. Eerste was van 1 naar 4, tweede van 4 naar 5,5 oid. Duurt dus wat langer dan gehoopt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:30
Tennisbal schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:23:
[...]

Ok helder. Domme vraag vind met google niet veel hierover, wat is PvE?
player versus environment.
Dus de Lane creep of Knight camps killen.

Eigenlijk alles wat geen pvp is (player vs player)

TheS4ndm4n#1919

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Ho0f schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:03:
Dat is maar goed ook, net twee potjes gespeeld met een nieuw account, twee keer Quick Match, twee keer gewonnen en pas level 5. Eerste was van 1 naar 4, tweede van 4 naar 5,5 oid. Duurt dus wat langer dan gehoopt :s
ingame even channel Vulture joinen (/join vulture). Dan ram je met 5 man vs beginner AI er 15/20 games in een uur doorheen en ben je binnen 1½ / 2 uurtjes lvl 10.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Gisteren nog een paar potjes gespeeld met sylvana en dan nog 2 potjes met leoric. Sylvana was eenvoudig. Best goede champ (toch op mijn niveau). Leoric was ondanks de "hard" aanduiding ook helemaal niet moeilijk te spelen. Enige waar ik telkens weer mee zat was dat ik mijn E gebruikte als escape als ik low health was, maar je lichaam blijft dan staan en dan meppen ze dat alsnog neer. (al dat je dan wel iets veiliger staat om weer te regenereren). Dus het duurde even voor ik doorhad dat het eerder een engage is dan een escape :-)
Ondertussen ook de nieuwe map gespeeld. Mijn enthousiasme ervoor is wel iets geminderd. Blijf het ergens wel leuk vinden, maar het speelde toch niet zoals ik op voorhand had gehoopt. Zo zelf een core pushen blijft toch met momenten leuker ^^

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
alleen aanmaken van account voor referels als het niet om echte spelers gaat loop je de kans om gebanned te worden. zie bijv bij league of legends

• Hoof
Furinax schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:37:
[...]

ingame even channel Vulture joinen (/join vulture). Dan ram je met 5 man vs beginner AI er 15/20 games in een uur doorheen en ben je binnen 1½ / 2 uurtjes lvl 10.
Goeie, van het weekend eens kijken. En ik denk dat het wel los zal lopen met bans, ik denk dat er niemand is die op een normale manier die Vulture weet te regelen, dus dan moeten ze heel veel mensen gaan bannen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:49
en dat allemaal voor een mount lol, die moeite ga ik daar echt niet insteken!
Ik rij meestal gewoon op de basic kodo, die loopt net zo snel als een Rainbow Unicorn :+

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 10-12-2015 09:20 ]

nothing stops this train

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kol Nedra schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:18:
en dat allemaal voor een mount lol, die moeite ga ik daar echt niet insteken!
Ik rij meestal gewoon op de basic kodo, die loopt net zo snel als een Rainbow Unicorn :+
Ik vind het ook echt teveel werk voor een mount. Als het nou één extra account tot level 10 was, dan had ik het nog wel overwogen. Hier mogen gewoon 4-5 heroes tegenover staan vind ik...

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Gisteren ook voor het eerst met Sylvanas gespeeld. Echt een leuke en Powerfull Hero moet ik zeggen. Hoewel ik eerst voornamelijk als tank (met name Muradin) speelde, merk ik dat ik nu ook meer feeling krijg met squichy hero's (Jaina en Valle spelen ook erg leuk).

Ik kan sinds kort ook in de Hero League spelen (placement games). Ik had verwacht dat op basis van een bepaald level de matches leuker worden. Nu heb ik 4 games gespeeld. 2 dik gewonnen en 2 dik verloren. De 2 die ik verloren heb kwam puur door mijn eigen team. Zo zat een Raynor in ons team die al vanaf seconde 1 aan het zeuren was dat we geen healer in ons team hadden en dus maar wat ging trollen. In de andere pot 2 solisten aan het werk waaronder een Lili die zich continue de dood in rende.

Nu ben ik uiteraard pas 4 potjes onderweg in Hero League, maar mijn kameraden waar ik altijd mee speel (spelen al langer hero league) ervaren ook het hierboven omschreven beeld. Zonde.. We spelen daardoor meer quickmatches terwijl de hero league eigenlijk toch de hoofd spelmodus zou moeten zijn.

hoe ervaren jullie dat?

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
HL heeft de potentie om meer gebalanceerde games te maken, omdat je echt je team kan samenstellen. Moet je natuurlijk wel mensen in je team hebben die daar ook daadwerkelijk aan denken. Ligt natuurlijk ook aan je HL rank.

Ik vind QM ook meer fun, puur juist omdat je soms echt bizarre combinaties van heroes kunt hebben. Zet je aan om creatief te spelen. Dat mensen hierdoor af en toe gefrustreerd raken omdat ze kansloos verliezen (dat hoort er soms bij), soit. Niks is leuker om met een Abathur / Murky / Nova / TLV / Sgt Hammer te spelen tegen een normale compositie en dan winnen.

• Furinax
Ik moet die Vulture mount gewoon hebben... omdat het kan! :)

• Chrosser

Chrosser

Probleem is dat je in HL dan ook moet winnen om een hogere rank te bemachtigen. Als je pech hebt degradeer je vanwege een paar lutsers in je team tijdens verscheidene potjes.

Maar goed, neemt niet weg dat ik veel plezier beleef aan HOTS op het moment. Had me alleen iets meer voorgesteld van de HL. het draften is in ieder geval een leuk onderdeel. Ik kan in ieder geval ook veel plezier uit halen als we ondanks een goede pot net verliezen. Maar sommige gaan al trollen voordat uberhaupt een minuut gespeeld is.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
Chrosser schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:42:
Nu ben ik uiteraard pas 4 potjes onderweg in Hero League, maar mijn kameraden waar ik altijd mee speel (spelen al langer hero league) ervaren ook het hierboven omschreven beeld. Zonde.. We spelen daardoor meer quickmatches terwijl de hero league eigenlijk toch de hoofd spelmodus zou moeten zijn.

hoe ervaren jullie dat?
QM en HL hebben een aparte ELO. Dus hoe meer je wint in HL, des te beter zullen de tegenstanders/teammates zijn.
Overigens wordt je ELO niet weergegeven binnen het spel zelf. Om een redelijk beeld te krijgen waar je ongeveer zit je moet je op hotslogs.com kijken.

Steam

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:39

The Chosen One

Zie signature!

Dat geeft juist een slecht beeld gezien de beperkte schaal.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
The Chosen One schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:55:
Dat geeft juist een slecht beeld gezien de beperkte schaal.
Het zegt een stuk meer als hero rank :P .

Steam

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
pica schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:49:
[...]

QM en HL hebben een aparte ELO. Dus hoe meer je wint in HL, des te beter zullen de tegenstanders/teammates zijn.
Overigens wordt je ELO niet weergegeven binnen het spel zelf. Om een redelijk beeld te krijgen waar je ongeveer zit je moet je op hotslogs.com kijken.
Just saying....

ELO = LoL talk
MMR = Hots talk

:D

Overigens is Hotslogs enigszins accuraat als je zelf al je replays upload. Doe je dit niet dan heb je er ook maar heel weinig aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Remmetje op 10-12-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Hoe kan dit gebeuren? Zowel comp als rankings zijn bijzonder te noemen.. (Cho HL rank 20, Gall en Abathur beide unranked).

Afbeeldingslocatie: http://niekderksen.nl/dump/hotscompthumb.png

Het duurde ook nog eens een pijnlijke 22 minuten.

[ Voor 9% gewijzigd door niek1986 op 11-12-2015 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

Het feit dat je geen rank ziet op het profiel fotootje betekent niet dat ze unranked zijn. Ik show mijn rank ook niet :)

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
niek1986 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:57:
Hoe kan dit gebeuren? Zowel comp als rankings zijn bijzonder te noemen.. (Cho HL rank 20, Gall en Abathur beide unranked).

[afbeelding]

Het duurde ook nog eens een pijnlijke 22 minuten.
wel gewonnen neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Willius schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:24:
Het feit dat je geen rank ziet op het profiel fotootje betekent niet dat ze unranked zijn. Ik show mijn rank ook niet :)
Daarom heb ik ook in hun profiel gekeken en het er specifiek bij vermeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Voor iedereen die de Vulture mount wil, maar geen 20 uur wil grinden met smurf accounts is er een oplossing.

1. Maak 4 smurfaccounts aan en link ze aan je main account
2. Log alle 4 de accounts in dmv multi-boxing of meerdere pc's.
3. Join 2 smurf accounts met elkaar incl friendrequests etc voor de bonus. dus 2x 2 teams.
4. Start een trainings game en ga koffie halen / tv kijken / sporten / fappen
5. doe dit +/- 10 keer en je hebt je mount. (games duren lang omdat het 3 vs 5 is, maar wel veel xp en de trainings AI is zo slecht, dat jouw AI teammaten 3v5 gewoon winnen.

In trainingsmode krijg je namelijk geen afk penalty, maar het levelt wel je character :D

Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:32
Furinax schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:40:

In trainingsmode krijg je namelijk geen afk penalty, maar het levelt wel je character :D

Graag gedaan!
Ik weet hoe ik aantal heroes naar level 9 krijg terwijl ik "AFK" ben..
bedankt voor de gouden tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Furinax schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:40:
Voor iedereen die de Vulture mount wil, maar geen 20 uur wil grinden met smurf accounts is er een oplossing.

1. Maak 4 smurfaccounts aan en link ze aan je main account
2. Log alle 4 de accounts in dmv multi-boxing of meerdere pc's.
3. Join 2 smurf accounts met elkaar incl friendrequests etc voor de bonus. dus 2x 2 teams.
4. Start een trainings game en ga koffie halen / tv kijken / sporten / fappen
5. doe dit +/- 10 keer en je hebt je mount. (games duren lang omdat het 3 vs 5 is, maar wel veel xp en de trainings AI is zo slecht, dat jouw AI teammaten 3v5 gewoon winnen.

Graag gedaan!
Haha briljant Furinax! Maar ik vind het nog steeds te veel werk ;). Blizzard mag lekker stikken in hun domme actie.
BrianV schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:06:
[...]

Ik weet hoe ik aantal heroes naar level 9 krijg terwijl ik "AFK" ben..
bedankt voor de gouden tip.
Jij bent binnenkort dus 45x750 gold rijker? ;). Dit is best een praktisch idee, voor de mensen die niet extreem veel tijd hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door adamvansanten op 11-12-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 14:02
adamvansanten schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:45:
[...]

Haha briljant Furinax! Maar ik vind het nog steeds te veel werk ;). Blizzard mag lekker stikken in hun domme actie.

[...]

Jij bent binnenkort dus 45x750 gold rijker? ;). Dit is best een praktisch idee, voor de mensen die niet extreem veel tijd hebben.
praktisch, maar zou ook als misbruik opgevat kunnen worden, dus misschien niet zonder risico. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Laatst online: 19:48

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

En er is weer een nieuwe WTF moments:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
adamvansanten schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:45:
[...]

Een aantal heroes heb ik al op 9+ maar genoeg die nog mijlen ver vanaf de 750 gold beloning zit,
kan dit mooi combineren met een potje Football Manager of boekhouden.

Ik speel genoeg aantal uurtjes HOTS maar sommige heroes boeien mij niet echt, dan kan ik toch het gold gebruiken voor aankopen ;).
Ben vast niet de eerste die dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

BrianV schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:56:
[...]

Een aantal heroes heb ik al op 9+ maar genoeg die nog mijlen ver vanaf de 750 gold beloning zit,
kan dit mooi combineren met een potje Football Manager of boekhouden.

Ik speel genoeg aantal uurtjes HOTS maar sommige heroes boeien mij niet echt, dan kan ik toch het gold gebruiken voor aankopen ;).
Ben vast niet de eerste die dit doet.
Ik wist niet dat je in training XP kreeg. Weet eigenlijk niet eens waar die optie zit...

Ik speel ook best veel, maar ook best veel verschillende heroes. Heb er dan ook pas 2 op level 9 en nog geen enkele op level 10... Toch voelt dit wel een beetje als cheaten.

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 11-12-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
dalies werken overigens niet in traningsmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Laatst online: 19:48

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Vandaag Sgt Hammer gekocht en net 2 potjes gespeeld. Erg leuke hero, wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Superslecht voor quickmatch, matig voor HL als je teammates gewoon hun dailies doen en niks om het team geven.
Heeft 4 goede picks nodig om zelf een goede hero te worden in een team. (Heroes als Raynor, Johanna, Sonya, Kerri, Malf, Nazeeb zijn gewoon op zich zelf al goed)

Maar erg leuke hero, :)
Kan veel toevoegen als je goede tanks hebt en control/early damage.

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 13-12-2015 19:56 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Tennisbal schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:48:
Vandaag Sgt Hammer gekocht en net 2 potjes gespeeld. Erg leuke hero, wat is jullie ervaring hiermee?
Ik speel de laatste tijd vaak met Hammer, het is een sterke hero, mits je voorzichtig speelt en een tanky teammate bij je hebt. Vooral level 16+ krijg je een enorme range en kan je gigantisch veel damage doen, soms zelfs van buiten het scherm. Beetje bosjes kampen bij objectives en iedereen stealthed op zijn flikker geven, I like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Sgt. Hammer vind ik inderdaad ook een leuke Hero. Bij een beetje handig spelen kan je veel damage doen aan structures. Early game inderdaad niet erg sterk dus zoals hierboven ook gezegd, voorzichtigheid is geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Gisteren weer eens een paar QM gespeeld met Falstad, voor het eerst na de grote patch. Wat is die squishy geworden zeg. Ik moest echt actief moeite doen om een beetje op hoge health te blijven (ook al in de laning phase). In teamfights, waar ik voorheen nog vrij aggressief (lees: in de frontlinie) kon spelen, moet ik nu echt ver op de achtergrond blijven om het te overleven. De damage die Falstad doet is nog steeds goed, maar het si wel lastiger geworden om met hem te spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Je wordt in ieder geval niet gebanned als je zelf meerdere accounts maakt om de Vulture te krijgen, zo lang je maar niet cheat of afk bent:
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/20043025769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Free rotation week of December 15th 2015

Raynor
Muradin
Diablo
Azmodan
Butcher
Stitches
Morales (at 5)
Sgt Hammer (at 7)
Zeratul (at 12)
Brightwing (at 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Furinax schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:47:
Free rotation week of December 15th 2015

Raynor
Muradin
Diablo
Azmodan
Butcher
Stitches

Morales (at 5)
Sgt Hammer (at 7)
Zeratul (at 12)
Brightwing (at 15)
Dat belooft een hoop interessante Quick Match potjes..
Voor mij is dit de beste free week rotation tot nu aan toe, koop ik butcher of diablo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

BrianV schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:02:
[...]

Dat belooft een hoop interessante Quick Match potjes..
Voor mij is dit de beste free week rotation tot nu aan toe, koop ik butcher of diablo..
Butcher is fantastisch, mijn favoriete hero met hoogste winrate. Kan hem alleen maar aanraden, met een beetje samenspel in je team ben je echt unstoppable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
adamvansanten schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:06:
[...]

Butcher is fantastisch, mijn favoriete hero met hoogste winrate. Kan hem alleen maar aanraden, met een beetje samenspel in je team ben je echt unstoppable.
Dan zal ik mijn Butcher ervaring in QM hier maar niet neerzetten :). Het is echt een geweldige hero, daar heb je gelijk in, maar ik kan echt niet met hem spelen. Het ontbreken van een werkelijke escape is voor mij echt een nachtmerrie. Ik krijg het met de Butcher maar niet voor elkaar om correct te timen (niet zijn skills maar het moment dat je dus all-in gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Remmetje schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:48:
[...]

Dan zal ik mijn Butcher ervaring in QM hier maar niet neerzetten :). Het is echt een geweldige hero, daar heb je gelijk in, maar ik kan echt niet met hem spelen. Het ontbreken van een werkelijke escape is voor mij echt een nachtmerrie. Ik krijg het met de Butcher maar niet voor elkaar om correct te timen (niet zijn skills maar het moment dat je dus all-in gaat).
Het all-in gaan vergt inderdaad wat oefening, daar heb ik in het begin ook moeite mee gehad. Ik engage nu meestal met Furnace Blast > 1,5 sec wachten > charge, de blast gaat dan op moment van impact af. Daarna meteen beginnen met kiten en het moment afwachten dat een hero met kleine healthpool zich aan de rand bevindt. Met een beetje mazzel is je charge dan al van cooldown af en kan je charge > Q > W en auto-attack doen. Alles smelt en jouw health blijft 4-5 hits lang omhoog schieten, daarna weer kiten.

Misschien een beetje cryptisch verhaal zo, maar echt all-in gaan moet je eigenlijk dus sowieso niet doen. Butcher is een assassin, geen tank. Als je hem als een tank gaat spelen (wat toegegeven heel uitnodigend is) ben je inderdaad in een mum van tijd dood. Als je voorzichtig bent, kan je met je auto-attack en W heel goed in leven blijven.

Je kan de charge (E) met een beetje creativiteit ook als escape gebruiken. Bijvoorbeeld richting een enemy tower of een merc chargen om zo heel snel uit een teamfight weg te komen, nog een keer op E drukken cancelt de charge. Hoop dat je hier wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:58
Komt Abathur en TLV wel eens in de rotatie die zijn de enige die ik nog niet gespeeld heb!?
De rest is of gekocht en of wekelijkse rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Psyonara schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:38:
Komt Abathur en TLV wel eens in de rotatie die zijn de enige die ik nog niet gespeeld heb!?
De rest is of gekocht en of wekelijkse rotatie.
Abathur heb ik één keer free to play gezien, Vikings nog nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Daar is ze dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duros
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-08 22:36
#hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Wanneer available?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik gok deze week. Dan nog ff tot 2016 wachten voor de 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Confirmed boys, a community manager from EU just told me she's coming tomorrow!!!! HYPE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 14:25
Furinax schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:15:
[...]

Confirmed boys, a community manager from EU just told me she's coming tomorrow!!!! HYPE!!!
Waar lees je dit voor zover ik weet komt hij dit jaar nog uit maar verder is er nog niks vermeld over een datum.
Persoonlijk denk ik pas volgende week aangezien dan ook de Winter veil begint en er dan een patch word uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Een spaanse GM genaamd Phoenix heeft het op twitter gegost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
The Chosen One schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:59:
Ik gok deze week. Dan nog ff tot 2016 wachten voor de 10k.
same here, ook al heb ik 33k gold ik wacht toch mooi voor de 10k!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Hoe zit dat met die 10k dan in elkaar? gewoon na de jaarwisseling krijg je die? Kan dat nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Chrosser schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:30:
Hoe zit dat met die 10k dan in elkaar? gewoon na de jaarwisseling krijg je die? Kan dat nergens vinden?
bij release kost een nieuwe champion 15k, na een aantal weken daalt dit naar 10k. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ahzo.. Thnx! Eigenlijk nooit opgevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
JoeBravo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:38:
[...]

bij release kost een nieuwe champion 15k, na een aantal weken daalt dit naar 10k. ;)
Na 2 weken om precies te zijn.
Dus het is zeer verstandig om 2 weken te wachten, niemand kan 5k gold in 2 weken bij elkaar farmen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmoebius
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-08 19:06
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:07:
[...]

Na 2 weken om precies te zijn.
Dus het is zeer verstandig om 2 weken te wachten, niemand kan 5k gold in 2 weken bij elkaar farmen ;)
Hoezo niet? 167 potjes winnen of 250 potjes verliezen, niet echt een hele onmogelijke taak.

Kost je 125 uur als je en alles verliest en gemiddeld een half uur per pot speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door drmoebius op 15-12-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
drmoebius schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:09:
[...]

Hoezo niet? 167 potjes winnen of 250 potjes verliezen, niet echt een hele onmogelijke taak.

Kost je 125 uur als je en alles verliest en gemiddeld een half uur per pot speelt.
En dat is nog zonder dailies. 3 potjes per dag en gemiddeld 300g per daily (gokje) levert 3*14*20g (alles verliezen) + 14*300 = 840 + 4200 = 5040g op. Moet je alleen niet de "win 3 games" daily krijgen :P
Da's 21 uur in het scenario van 0.5h per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
HEROES OF THE STORM PATCH NOTES -- DECEMBER 15, 2015 - http://us.battle.net/heroes/en/blog/19981657

TLDR: Winter Veil begint, Lunara toegevoegd, Artanis en Cho gebuffed, Azmodan en Leoric gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zagara is kennelijk nu ook nog maar 4k? Maar goed, dat ik niet goud er doorheen gejaagd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
niek1986 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:03:
HEROES OF THE STORM PATCH NOTES -- DECEMBER 15, 2015 - http://us.battle.net/heroes/en/blog/19981657

TLDR: Winter Veil begint, Lunara toegevoegd, Artanis en Cho gebuffed, Azmodan en Leoric gefixed
Muradin en Falstad zijn ook gefixed
This fix will also resolve incorrect damage amounts for similar Talent interactions, such as Muradin’s Storm Bolt with the Sledgehammer and Perfect Storm Talents, as well as Falstad’s Gathering Storm and Overdrive Talents.
En nieuwe MM systeem draait sinds enkele weken.
zie: http://eu.battle.net/hero...ents-phase-one-12-15-2015

Edit:
Ook nog een nieuwe hero bekend gemaakt!

Space lord Leoric:

Space lord starbreaker

En Thrall's windfury is bugged. Geeft geen resilence meer.
In the last ranked match I played with Thrall I didn't receive any stacks of Frostwolf Resilience when I used the Windfury ability.
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/20042886133

[ Voor 35% gewijzigd door Furinax op 16-12-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ook nog een nieuwe hero bekend gemaakt!
Ik heel blij het filmpje starten.......pfffff niet leuk!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik hoor nergens dingen over cheaten. Kan dit bij dit spel niet? Niet dat ik het wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:05:
Ik hoor nergens dingen over cheaten. Kan dit bij dit spel niet? Niet dat ik het wil :)
Je zou een tool voor perfecte skillshots kunnen gebruiken, maar die zou per held/heldin moeten instellen.

Daarnaast zou je op een of andere manier meer kunnen uitzoomen, maar dan moet je ook preciezer klikken.

Dus volgens mij kan het wel een beetje, maar heeft het niet zo veel nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Tennisbal schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:05:
Waarom blijf je open vragen stellen?
En ja je kan bij elke game een cheat gebruiken en dat had je makkelijk zelf kunnen bedenken.
Je hele post is off topic en nergens op gebaseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
BrianV schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:54:
[...]

Waarom blijf je open vragen stellen?
En ja je kan bij elke game een cheat gebruiken en dat had je makkelijk zelf kunnen bedenken.
Je hele post is off topic en nergens op gebaseerd
waarom zo agressief. Vertel mij maar eens welke cheat je kan gebruiken bij HOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Tennisbal schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:10:
[...]

waarom zo agressief. Vertel mij maar eens welke cheat je kan gebruiken bij HOTS?
Anders google het zelf even. De mensen willen Heroes op een eerlijke manier (blijven) spelen. Ik snap je obsessie naar een cheat ook niet. Wil het niet lukken of waarom ben je zo wanhopig opzoek naar een cheat?

Je weet overigens ook wat het beleid van Blizzard is t.o.v. cheaters? Ze zijn niet bang om je hele account te bannen waarbij je alle games die je aan je account gelinked hebt kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Remmetje schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:17:
[...]

Anders google het zelf even. De mensen willen Heroes op een eerlijke manier (blijven) spelen. Ik snap je obsessie naar een cheat ook niet. Wil het niet lukken of waarom ben je zo wanhopig opzoek naar een cheat?

Je weet overigens ook wat het beleid van Blizzard is t.o.v. cheaters? Ze zijn niet bang om je hele account te bannen waarbij je alle games die je aan je account gelinked hebt kwijt bent.
Ik wil helemaal niet cheaten. Vroeg me alleen af waarom het niet gebeurd. Tijdje terug was er ook gedoe met Starcraft 2.Heb het idee dat elk online spel te cheaten valt helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Tennisbal op 16-12-2015 21:26 ]

Verwijderd

Er wordt volgens mij wel farmbot achtige meuk gebruikt. Ik kwam laatst nog een heel vreemd ogend vijandig team tegen. Had 1 speler op rank 1 en 3 startende accounts. Ik had het gevoel dat het met die nieuwe mount te maken had.

• Furinax
Er zijn bots, maphacks, shimmerhacks (zien van Nova en Zeratul). Zeker de bots kom ik nog wel eens tegen.

• badboyqxy
  • Laatst online: 02-08 09:26
Shimmer zie je toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21

Thompson

Beeromaniac

Ik heb 1x gehad dat ik een bot in mijn team had.
Was in dat geval een Tychus die alleen maar bleef turret farmen. Kon aan de manier van bewegen etc. (als ie dood was liep ie op exact dezelfde manier weer naar voor, aanvallen ging continu op precies dezelfde manier etc.) zien dat het een bot was.

Verder heb ik niet het idee dat ik hackers ben tegengekomen. Er zijn volgens mij wel wat trucjes met instellingen van je videokaart en bepaalde opties of 3rd party software waardoor je inderdaad verder kunt uitzoomen (meer overzicht), de minimap groot op een 2e scherm of de shimmering van stealthed heroes makkelijker ziet. Maar niet zo dramatisch als een aimbot in een FPS bijvoorbeeld.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 14:25
Thompson schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:49:
Ik heb 1x gehad dat ik een bot in mijn team had.
Was in dat geval een Tychus die alleen maar bleef turret farmen. Kon aan de manier van bewegen etc. (als ie dood was liep ie op exact dezelfde manier weer naar voor, aanvallen ging continu op precies dezelfde manier etc.) zien dat het een bot was.

Verder heb ik niet het idee dat ik hackers ben tegengekomen. Er zijn volgens mij wel wat trucjes met instellingen van je videokaart en bepaalde opties of 3rd party software waardoor je inderdaad verder kunt uitzoomen (meer overzicht), de minimap groot op een 2e scherm of de shimmering van stealthed heroes makkelijker ziet. Maar niet zo dramatisch als een aimbot in een FPS bijvoorbeeld.
Maak me er ook totaal niet druk over vaak kids die normaal niet goed zijn :+ . Een report en als het echt groundbreaking is een mailtje sturen met replay en dan worden ze geband + een compensatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik ben laatst ook een hack(er) tegengekomen in de game. Een sgt. Hammer bij de tegenpartij kon onberperkt zijn heroic gebruiken, de Blunt force Gun. Dus zodra de ''kogel'' de map uit was gevlogen kwam de volgende. Alles vanuit haar eigen kamp rechtstreeks op de core. Dus binnen een paar minuten waren we het haasje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Is dat niet gewoon het lvl 20 talent waarbij de kogel telkens weer de map overgaat (en het pad van de laatst gevuurde missile volgt), of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:42
Lointje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:00:
Is dat niet gewoon het lvl 20 talent waarbij de kogel telkens weer de map overgaat (en het pad van de laatst gevuurde missile volgt), of mis ik iets?
Klinkt wel als de lvl 20 talent die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:30
Dat is inderdaad het lvl 20 talent van Sgt Hammer....
Je ziet het alleen niet zoveel omdat de meeste mensen gaan voor napalm strike en dan nexus fury @ lvl 20

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:01
RocketKoen schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:04:
Dat is inderdaad het lvl 20 talent van Sgt Hammer....
Je ziet het alleen niet zoveel omdat de meeste mensen gaan voor napalm strike en dan nexus fury @ lvl 20
Komt omdat echt zeer slecht is tot die lvl 20 talent, en die talent is niet goed genoeg om die napalm strike niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Pro gamer zijn is niet altijd rozengeur en manenschijn..
My full experience at WCA - Liquid Cris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Redelijk duh ofcourse. ;p En WCA is nogal erg wonky tournooi all around blijkbaar.

Afgelopen dagen het Dota 2 gedeelte gevolgd. Uur+ vertraging, dan nog wat extra hier en daar tussen door. In de geplande tijd van 4 series werden er net 2 gedaan of zo. Nog wat gedoe over een team wat geen flighttickets had gekregen net voor het event of zoiets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Duros
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3KcnTlF.jpg

Iets te veel gespeeld de laatste dagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lol serieus?? ik speel sinds de Alpha en ik heb nog 0 lvl 10 heroes!!
wel stuk of 5 lvl 9

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Nice Duros :-)
Heb Lunara nog niet. Wat is de beste manier om haar te spelen?

Nieuwe observer en replay interface: http://us.battle.net/hero...rver-interface-12-18-2015

[ Voor 45% gewijzigd door Furinax op 20-12-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duros
Furinax schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:06:
Nice Duros :-)
Heb Lunara nog niet. Wat is de beste manier om haar te spelen?
Cruel Spores
Timelost Wisp
Wild Vigor
Thornwood Vine
Unfair Advantage
Invigorating Spores
Abolish Magic

Dit is de build die ik meestal speel. Maar sommige talents zijn optioneel, Bijvoorbeeld Unfair Advantage kan je ook vervangen voor Greater Spell Shield voor meer sustain. Ook kan je een andere Wisp talent nemen, tegen stealth wil meestal de Skybound Wisp hebben. Verder heb je met die build ook een hele goede wave clear, wat goed is op maps als Tomb of the Spider Queen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Heeft er iemand een cho'gall die hij een keertje wilt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51

porn*

...take on the world!

Kirishima schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:31:
Heeft er iemand een cho'gall die hij een keertje wilt delen?
Als je hem nog niet hebt whisper mij maar ff pindle#2913 :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
porn* schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:39:
[...]

Als je hem nog niet hebt whisper mij maar ff pindle#2913 :)
Dankjewel!

Ik zal je even toevoegen vanavond, als je online bent whipser ik je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Lunara lijkt mij een hele vette hero, kan niet wachten tot ze 10k kost (nog 1 week en 2 dagen!)
en ja ik blijf een Nederlander, ik heb inmiddels 37k gold :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kol Nedra schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:53:
Lunara lijkt mij een hele vette hero, kan niet wachten tot ze 10k kost (nog 1 week en 2 dagen!)
en ja ik blijf een Nederlander, ik heb inmiddels 37k gold :P
Same here haha, ik zal nooit een hero voor 15k kopen (en heb ook nog 33k op de rekening). Dat vind ik echt zonde van het geld... Misschien als ik ooit alle heroes heb, maar denk niet dat dat ooit zal gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zelfs dan nog niet, als ik alle Heroes heb (wat niet gaat gebeuren) dan leg ik nog liever 5k gold bij voor een lvl 10 skin :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 21-12-2015 12:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
oh oh

Free rotation for week of December 22nd, 2015
Malfurion
Valla
Arthas
Kharazim
Tyrael
Zagara
Kerrigan (at 5)
Chen (at 7)
Kael'thas (at 12)
Murky (at 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09 10:30
Eindelijk! Ik wacht er al lang eens op om Murky te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Furinax schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:25:
oh oh

Free rotation for week of December 22nd, 2015
Malfurion
Valla
Arthas
Kharazim
Tyrael
Zagara
Kerrigan (at 5)
Chen (at 7)
Kael'thas (at 12)
Murky (at 15)
Eindelijk Arthas eens in de rotatie, heb die hero werkelijk nog nooit gespeeld. En Chen heb ik ook pas op level 2, dus daar kan ik ook nog even aan werken ;)
demol88 schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:36:
Eindelijk! Ik wacht er al lang eens op om Murky te kunnen spelen!
Murky is fantastisch, maar je moet wel weten wat je ermee doet... Het wordt weer een "mooie" QM queue deze week :P

[ Voor 24% gewijzigd door adamvansanten op 21-12-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Murky is inderdaad erg leuk om mee te spelen!

Maar als ie in de rotatie is, wordt het weer tijd om Nova uit de mottenballen te halen!

Niks is leuker om je gathering power lekker te boosten met free murky kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Haha dat wordt inderdaad veel met Nova spelen deze week tegen murky noobs :P

Kharazim dit keer wel naar lvl 5 gooien, vorige keer kwam het er nietvan!
Dan heb ik alles op 5+ (behalve Lunara dan)

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 21-12-2015 14:21 ]

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 35 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.