Ik zag die bug gisteren ook. In de heroes list zag ik hem voor 5k staan, dus ik denk snel pakken die handel, druk ik erop staat die voor 10k. Daarna terug naar de shop en toen stond die er wel voor 10k. Dus ik denk ook dat het een display bug is.^^0nMe schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:50:
[...]
Kharazim is/was ook tijdelijk afgeprijsd naar 5k, maar is nergens aangekondigd. Waarschijnlijk een bug, dus halen voordat het fixed is.![]()
Support is niet mijn ding, maar voor 5k wel mijn favo D3 char even opgepikt.
Mensen hebben em kunnen kopen voor 5k. Staan meerdere berichten over op het battle.net forum... lucky bastards
Bah, vorige week nog Jaina gekocht voor 10k
Jaina voor 4k is een no-brainer. Leuke hero.
Hoe gaat het met het Cho'Gall sharen? Zijn er al mensen hiermee bezig geweest vanochtend? Ik ben vanavond rond 20.00 uur online en wil hem graag hebben (en daarna delen met andere mensen voor de 2200 gold)!
Hoe gaat het met het Cho'Gall sharen? Zijn er al mensen hiermee bezig geweest vanochtend? Ik ben vanavond rond 20.00 uur online en wil hem graag hebben (en daarna delen met andere mensen voor de 2200 gold)!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ben ik ook benieuwd naar! Dit zal natuurlijk steeds sneller gaan naarmate meer mensen hem hebben. Ik wil vanavond (als dat mogelijk is) hem ook graag hebben. Ik ben beschikbaar van 20:30 tot 00:00 als iemand mij ermee wil helpenadamvansanten schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:34:
[ Voor 4% gewijzigd door NL-RaVeR op 18-11-2015 11:44 ]
Gewoon iedereen hots gamechannel GoT in en delen als een malle :-)
/join got
/join got
Zit ik standaard al in FurinaxFurinax schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:50:
Gewoon iedereen hots gamechannel GoT in en delen als een malle :-)
/join got
Ik join ook standaard dit channel.
Ben in iedergeval tussen 18:00 en 20:00 online.
zal dan beginnen met delen van Cho'gall.
Ben in iedergeval tussen 18:00 en 20:00 online.
zal dan beginnen met delen van Cho'gall.
Ik was er blijkbaar op tijd bij en heb hem inderdaad voor 5k weten te bemachtigen (even in purchase history van bnet gekeken en inderdaad 5k afgeschreven). Las daarna wel dat sommige mensen hem voor de volle prijs hebben moeten aanschaffen ondanks dat er nog 5k stond.Remmetje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:23:
[...]
Ik zag die bug gisteren ook. In de heroes list zag ik hem voor 5k staan, dus ik denk snel pakken die handel, druk ik erop staat die voor 10k. Daarna terug naar de shop en toen stond die er wel voor 10k. Dus ik denk ook dat het een display bug is.
Ik ben vanavond ook wel in voor wat potjes Cho'Gall om hem te unlocken in vs AI. Daarna wel benieuwd wat ie doet in QM. Lijkt me niet veilig om de komende tijd HL te spelen als je hem zelf nog niet heb gespeeld.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Kan je hem unlocken vs AI? Dat scheelt wel een hoop in ieder geval! Komt wel goed dus vanavond.^^0nMe schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:44:
[...]
Ik was er blijkbaar op tijd bij en heb hem inderdaad voor 5k weten te bemachtigen (even in purchase history van bnet gekeken en inderdaad 5k afgeschreven). Las daarna wel dat sommige mensen hem voor de volle prijs hebben moeten aanschaffen ondanks dat er nog 5k stond.
Ik ben vanavond ook wel in voor wat potjes Cho'Gall om hem te unlocken in vs AI. Daarna wel benieuwd wat ie doet in QM. Lijkt me niet veilig om de komende tijd HL te spelen als je hem zelf nog niet heb gespeeld.
Ik heb em gekregen van blizzard. Moet nog wel de 4 games doen.
Ja kan gewoon vs AI dus met 20 minuutjes heb je hem. De queues zijn nu wel wat langer want iedereen wil Cho'Gall spelenadamvansanten schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:54:
[...]
Kan je hem unlocken vs AI? Dat scheelt wel een hoop in ieder geval! Komt wel goed dus vanavond.
Blijkt dat ik hem gewoon cadeau heb gekregen zonder reden! Had een reward toen ik inlogde, blijkt dat ze hem ook aan een aantal mensen cadeau hebben gegeven.
Maybe omdat er relatief weinig mensen een virtual ticket hebben gekocht uit Europa, en omdat daar weinig mensen zelf naar Blizzcon gaan. En de mensen met een ticket spelen misschien ook wel geen hots.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
QM games worden nu overspoeld door verschrikkelijke Cho'Gall spelers... 5 potjes op een rij verloren omdat bijna alle Cho'Galls 1v5 (of 2v5 in principe) proberen te gaan... kansloos.
Ik wil hem wel met skype spelen, zal niet zeggen dat ik goed ben maar heb ieg slim genoeg voor goede positie.
(Cho>Gall natuurlijk)
TheChosenOne#2201
TheChosenOne#2201
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Je kwam hem gisteren echt in elk potje tegen aan beide kanten. Ik vind hem nog niet eens zo bijster goed, al heeft hij wel een schone burst.
Ik zat samen met twee kameraden die het spel net hebben opgepikt (ex- lol spelers) op teamspeak dus de extra twee plaatsen werden altijd door de cho'gall ingevuld.
Door ons teamwork was de enemy cho eigenlijk vaak enorm snel dood. Eerste potje was ik butcher, tweede zahara. Gewonnen met 26-12 en 28-3. Ik speel normaal tegen bots voor de dailies (ik speel maar 2-3 potjes per week), maar dit was gewoon nog eenvoudiger. ^^ Was wel leuk om eens echt samen te spelen en te coordineren.
Ik zat samen met twee kameraden die het spel net hebben opgepikt (ex- lol spelers) op teamspeak dus de extra twee plaatsen werden altijd door de cho'gall ingevuld.
Door ons teamwork was de enemy cho eigenlijk vaak enorm snel dood. Eerste potje was ik butcher, tweede zahara. Gewonnen met 26-12 en 28-3. Ik speel normaal tegen bots voor de dailies (ik speel maar 2-3 potjes per week), maar dit was gewoon nog eenvoudiger. ^^ Was wel leuk om eens echt samen te spelen en te coordineren.
Gisteravond hele avond mee gespeeld, wat een fantastische hero zeg! Als je goed samen speelt met een healer erbij, ben je zo goed als unstoppable.
Dacht eerst dat ik hem meer wilde hebben voor de 2200 gold, maar zie mezelf er toch nog wel vaker mee spelen eigenlijk
Dacht eerst dat ik hem meer wilde hebben voor de 2200 gold, maar zie mezelf er toch nog wel vaker mee spelen eigenlijk
Hij's onmogelijk sterk. Gister wat potjes met hem gespeeld, maar heb nog geen teamfight tegen Cho'Gall kunnen winnen en alle teamfights met Cho'Gall gewonnen.
Heb hem gister aan 2 mensen gegeven en meteen de 2k2 gold opgepakt zodat ik Murky kon kopen. brbrgggrblblblblrlrgbrrrbrl!
Kom net een tof artikel van Grubby tegen. Zeker het lezen waard: Using new Gathering Power
Heb hem gister aan 2 mensen gegeven en meteen de 2k2 gold opgepakt zodat ik Murky kon kopen. brbrgggrblblblblrlrgbrrrbrl!
Kom net een tof artikel van Grubby tegen. Zeker het lezen waard: Using new Gathering Power
[ Voor 22% gewijzigd door Furinax op 19-11-2015 09:50 ]
Zoals ik het heb gedaan is gewoon 1 gespammed met mensen die em nog nodig hadden en wat AI beginner games gespeeld met A/I Teammates zodat je geen wachttijd daarvoor hebt.
Inmiddels de 2.2k gold ook op kunnen strijken.
Cho'gall heeft zeker leuke combo's vooral met dubbele ults (upheaval/twisting nether) Alhoewel Upheaval volgens mij een beetje bugged is omdat enemies achter em komen ipv voor em.
Inmiddels de 2.2k gold ook op kunnen strijken.
Cho'gall heeft zeker leuke combo's vooral met dubbele ults (upheaval/twisting nether) Alhoewel Upheaval volgens mij een beetje bugged is omdat enemies achter em komen ipv voor em.
Heb gisteren ook een aantal potten gespeeld tegen Cho'gall. Early game is het nog wel te doen maar mid/late game is de damage gewoon gigantisch en inderdaad unstoppable, Zag Cho'gall gewoon in z'n eentje die immortal slopen op de map Battlefield of Eternity.
@hieronder: Ik bedoel dan ook uiteraard met z'n 2. Toch is het gevoelsmatig niet echt goed balanced. Misschien moet ik er gewoon nog aan wennen, dat kan ook
@hieronder: Ik bedoel dan ook uiteraard met z'n 2. Toch is het gevoelsmatig niet echt goed balanced. Misschien moet ik er gewoon nog aan wennen, dat kan ook
[ Voor 23% gewijzigd door Chrosser op 19-11-2015 11:37 ]
Cho'Gall kan niet in z'n eentje zijn.
Cho'Gall is op zich redelijk balanced, kan wat tweaks gebruiken voor Gall's damage and maybe hp tweak of zo.
Cho'Gall is op zich redelijk balanced, kan wat tweaks gebruiken voor Gall's damage and maybe hp tweak of zo.
Sowieso dat Cho'Gall enorm generfd gaat worden. Inderdaad zwaar OP. Gisteren de meeste potjes (wel met een healer op TS erbij) rond de 20-0 of 20-1 geëindigd. Ongeacht of we qua objectives wonnen of verloren overigens.
Denk niet dat Cho'Gall zo enorm generfd gaat worden. Ik denk dat hij redelijk balanced is voor een two-player-hero. Het enige nare is als je een goede Cho'Gall in jouw team hebt en een 'nieuwe' of minder goede op het andere team dan is het al bijna een win.
Er is genoeg cc om hem uit te schakelen (Anub cocoon, Zagara maw, Brightwing polymorph) en anders is Leoric nog een goede damage counter, of Kharazim's ulti. Daarbovenop is er ook nog Giant Killer en Blood for Blood.
Mensen moeten alleen leren dat je Cho'Gall niet in je eentje aan kan.
Er is genoeg cc om hem uit te schakelen (Anub cocoon, Zagara maw, Brightwing polymorph) en anders is Leoric nog een goede damage counter, of Kharazim's ulti. Daarbovenop is er ook nog Giant Killer en Blood for Blood.
Mensen moeten alleen leren dat je Cho'Gall niet in je eentje aan kan.
Probeerde Cho'Gall met Giant killer om te leggen als Falstad met behulp van mijn volledige team. No-Go. Was in 2 Cho klappen en 1 Gall spel dood.
Falstad + team vs Cho'Gall = geen goed idee
Falstad + team vs Cho'Gall = geen goed idee
kijk ik in de shop zie ik Jaina staan voor 4000 gold, een zeer aangename verassing 
nu heb ik nog 19000 gold over, aan de ene kant wil ik Thrall en Nazeebo unlocken. Maar Nazeebo is al super oud, dus een pricedrop zal mogelijk kunnen zijn
nu heb ik nog 19000 gold over, aan de ene kant wil ik Thrall en Nazeebo unlocken. Maar Nazeebo is al super oud, dus een pricedrop zal mogelijk kunnen zijn
nothing stops this train
Nazeebo is wel de moeite waard, een van mijn favoriete heroes. Prijsdaling zou kunnen dat die er aan komt, dat durf ik niet te zeggen. Jaina voor 4000 gold is een no-brainer inderdaad.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:13:
kijk ik in de shop zie ik Jaina staan voor 4000 gold, een zeer aangename verassing
Ik weet op het moment ook niet zo goed wat ik met mijn gold aan moet (zit op 30k nu). Aan de ene kant lijkt Artanis me wel leuk, aan de andere kant zou ik ook graag wat van de oudere heroes nog erbij willen hebben (Hammer, Illidan, Tassadar). Daarentegen heb ik al dusdanig veel heroes dat ik meer heroes dan tijd heb... First world problems.
Wil Draconius nog even bedanken voor het delen van Cho'gall! leuke tweaker om even mee gesproken te hebben!
Ik vond Artanis in het begin heel vet, toen mensen in de gaten kregen dat je artanis kan stunnen terwijl hij aan het dashen is, was het best kloten 
Toen heb ik laatst eens de talent zealot charge geprobeerd en die is wel super chill..
maar een tank alla muradin is ie niet veel meer squishy is Artanis in mijn optiek.
Ook het niet hebben van een Escape maakt hem kwetsbaar.
Toen heb ik laatst eens de talent zealot charge geprobeerd en die is wel super chill..
maar een tank alla muradin is ie niet veel meer squishy is Artanis in mijn optiek.
Ook het niet hebben van een Escape maakt hem kwetsbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 21-11-2015 10:46 ]
Speelde gisternacht een niet interessante pot met de AI. Wilde ff snel gold minen maar pot duurde 36 min!! Begin ging erg snel maar op het eind viel de AI totaal niet aan en omgekeerd ook niet. Komt dat vaker voor? (was 2e partij met ai)
Mijn is met RMA dus moet het doen met een hd4000. Speelt op low nog best aardig.
Mijn is met RMA dus moet het doen met een hd4000. Speelt op low nog best aardig.
[ Voor 15% gewijzigd door Tennisbal op 21-11-2015 15:26 ]
Met AI tegen AI duurt inderdaad ontzettend lang.Tennisbal schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:58:
Speelde gisternacht een niet interessante pot met de AI. Wilde ff snel gold minen maar pot duurde 36 min!! Begin ging erg snel maar op het eind viel de AI totaal niet aan en omgekeerd ook niet. Komt dat vaker voor? (was 2e partij met ai)
Hoe vecht je tegen een tegenstander die continu met 5 man vecht? Ben je dan forced dit ook te doen?
Meerdere opties;Tennisbal schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:37:
Hoe vecht je tegen een tegenstander die continu met 5 man vecht? Ben je dan forced dit ook te doen?
-Zorgen dat je ook met 5 man bent.
-Goed focussen (squishie assassins / healers eerst).
-Lanes pushen (zelf of door camps). Als jouw team in 3 lanes tegelijk pushed kunnen ze niet zomaar met 5en in 1 lane blijven. Is wel risicovol omdat je dan van achter ingesloten kan worden, dus enkel aan te raden voor heroes met een goede escape (Sylvanas bijvoorbeeld is hier ideaal voor, pushen met een goede escape)
Beeromaniac
Mocht iemand met Cho'gall hem willen delen:
Cinerama#2702
Teamspeak aanwezig
Cinerama#2702
Teamspeak aanwezig
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Heb hem ook van het weekend opgepikt :-) Gezien de miljoen offers in chat kreeg ik binnen de seconde een invite. heel leuke twee potjes. Eerste potje was perongeluk tegen hoogste AI, tweede tegen beginner. Eens je de skills wat doorhebt is het ind wel een toffe champ :-) Wel even wennen dat je niet kan bewegen of autoattacken als je player 2 bent :-)
Denk niet dat ik hem nog vaak ga spelen als ik ze allebei op 5 heb. Los van dat je altijd met iemand moet zijn, speelt hij nogal log en voelt het allemaal een beetje traag.\
Vanaf morgen grote sale:
SALE DETAILS:
Time works a little differently in the Nexus, meaning Black Friday will be starting early and lasting a whole two weeks! From November 24 to December 8, the Heroes of the Storm shop will offer the following deals to players in all regions:
All Heroes, Mounts, and Skins will be on sale at a 50% discount
A new 360 Day Stimpack will be available at a deeply discounted price
A new Second Chance Bundle will be available with the following items:
Winter Veil Jaina Skin
Greatfather Winter Rehgar Skin
Reigndeer Mount
Nazeebra Mount
Lunar Tiger Mount
Magic Carpet Mount
So mix up your mounts, snag some Skins, and grab a few new Heroes during our Black Friday sale!
Vanaf morgen grote sale:
SALE DETAILS:
Time works a little differently in the Nexus, meaning Black Friday will be starting early and lasting a whole two weeks! From November 24 to December 8, the Heroes of the Storm shop will offer the following deals to players in all regions:
All Heroes, Mounts, and Skins will be on sale at a 50% discount
A new 360 Day Stimpack will be available at a deeply discounted price
A new Second Chance Bundle will be available with the following items:
Winter Veil Jaina Skin
Greatfather Winter Rehgar Skin
Reigndeer Mount
Nazeebra Mount
Lunar Tiger Mount
Magic Carpet Mount
So mix up your mounts, snag some Skins, and grab a few new Heroes during our Black Friday sale!
Verwijderd
Dit is een goeie vraag!Tennisbal schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:37:
Het is een beetje afhankelijk vanaf welk punt in de match ze dit doen.
Doen ze dit al heel vroeg, dan staan de gebouwen er nog en dan moet je in de lane waar ze zitten een beetje defensief spelen en zelf blijven 3-lanen, als je dan voorkomt dat je niet doodgaat, kom je snel voorop te liggen in level.
Is het late game en zijn al de gebouwen weg (alleen de cores nog) dan zul je de meeste squishy of the healer moeten focussen, maar pas wel op met het underdog effect. Als je een stuk sterker ben in level, maak je makkelijker kills, maar ALS je doodgaat voedt je de tegenstander extra.
Met 3 a 4 levels voorsprong hoef je trouwens niet 5 man te hebben om tegen 5 tegenstanders te strijden. Dit is een veel voorkomende misconceptie, maar naar mijn ervaring is level veel belangrijker dan aantal spelers in het gevecht.
Interessant! Nu heb ik best vaak met Nova dat ik niks kan doen als ze met 4/5 zijn. Zelfs one-shot kill vind ik nog gevaarlijk dan.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:53:
[...]
Dit is een goeie vraag!
Het is een beetje afhankelijk vanaf welk punt in de match ze dit doen.
Doen ze dit al heel vroeg, dan staan de gebouwen er nog en dan moet je in de lane waar ze zitten een beetje defensief spelen en zelf blijven 3-lanen, als je dan voorkomt dat je niet doodgaat, kom je snel voorop te liggen in level.
Is het late game en zijn al de gebouwen weg (alleen de cores nog) dan zul je de meeste squishy of the healer moeten focussen, maar pas wel op met het underdog effect. Als je een stuk sterker ben in level, maak je makkelijker kills, maar ALS je doodgaat voedt je de tegenstander extra.
Met 3 a 4 levels voorsprong hoef je trouwens niet 5 man te hebben om tegen 5 tegenstanders te strijden. Dit is een veel voorkomende misconceptie, maar naar mijn ervaring is level veel belangrijker dan aantal spelers in het gevecht.
Mooi spel blijft het. Nu Illilan aan het leren, best pittige om hem te masteren maar vind zijn stijl leuk.
Verwijderd
Als ze heel veel bij elkaar blijven, is Precision Strike beter dan TripleTap. TripleTap kan je makkelijk verslaan door achter een behulpzame teammaat te gaan staan. Nu was het met de kapotte gathering power helemaal niet meer een optie en gingen de meeste sowieso voor Precision Strike.Tennisbal schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:40:
[...]
Interessant! Nu heb ik best vaak met Nova dat ik niks kan doen als ze met 4/5 zijn. Zelfs one-shot kill vind ik nog gevaarlijk dan.
Mooi spel blijft het. Nu Illilan aan het leren, best pittige om hem te masteren maar vind zijn stijl leuk.
Maar juist als ze non-stop bij elkaar blijven is Precision strike beter, dan zal iemand toch wel iemand blokken.
En bedoel je Illidan?
Ik ben er een tijdje uit geweest, maar wil het spel weer gaan oppakken. Toen ik nog speelde speelde ik regelmatig met andere Tweakers (GoT teamspeak). Hoe zit het met de activiteit onder de Tweakers? Nog steeds veel mensen op teamspeak / channel /got?
Mijn b.net is HunteR#1963 voeg me gerust toe!
Mijn b.net is HunteR#1963 voeg me gerust toe!
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Het hangt er inderdaad allemaal wat vanaf. Welk moment in het potje, hoeveel het ene team voorstaat, welke champ jij hebt, welke champs jouw team heeft tov hun team. Als jij een sterker team hebt voor teamfights, kan je best 5vs5 proberen uit te lokken en zo te winnen. Als ze dan dood zijn , push je de lane een stuk verder.
Is hun team beter in 5vs5, dan kan je proberen om met 4 hun wat af te houden door heel defensief te spelen en wat te poken. Terwijl dan 1 van je team een lane pusht zodat uiteindelijk van die 5 man er toch 1 of 2 moeten terugtrekken. Of je zorgt dat er wat merchants meelopen in een lane en houdt ze dan bezig in een andere lane... Er is niet echt 1 juiste strategie, het hangt van heel veel af.
Wat ik je wel kan aanraden, is om nooit 1 vs 5 erin te springen
Is hun team beter in 5vs5, dan kan je proberen om met 4 hun wat af te houden door heel defensief te spelen en wat te poken. Terwijl dan 1 van je team een lane pusht zodat uiteindelijk van die 5 man er toch 1 of 2 moeten terugtrekken. Of je zorgt dat er wat merchants meelopen in een lane en houdt ze dan bezig in een andere lane... Er is niet echt 1 juiste strategie, het hangt van heel veel af.
Wat ik je wel kan aanraden, is om nooit 1 vs 5 erin te springen
Wow, die sale klinkt heel interessant. Ik vind de Championship bundle ook erg mooi, maar wel prijzig. Ben bang dat ik deze week dan toch maar eens geld aan HotS moet gaan uitgeven (buiten de starter kit om dan)...
Nova is in 90% van de gevallen ook gewoon geen goede hero (meer). Andere heroes doen the job beter. Geen wavepush, voegt weinig toe bij 5 man fights (wat heel veel maps hebben door de objectives), zwak op 2 lane maps, te squishy (vooral in verhouding met zeratul e.d.)
Quickmatch is gewoon veel te random met maps/teams, HL wordt je gecountered.
Die sale is geinig maar geld uitgeven liever niet (20k+ goud anyway), en die stimpack moet wel gigantisch goed geprijsd zijn als het niet zoals de normale stimpack redelijke verspilling van geld moet worden.
Maybe het is het aluhoedje gevoel maar voelt beetje alsof ze alle stoppen lostrekken nu om proberen te groeien.
Die sale is geinig maar geld uitgeven liever niet (20k+ goud anyway), en die stimpack moet wel gigantisch goed geprijsd zijn als het niet zoals de normale stimpack redelijke verspilling van geld moet worden.
Maybe het is het aluhoedje gevoel maar voelt beetje alsof ze alle stoppen lostrekken nu om proberen te groeien.
Goudtekort ook niet (30k+ hier nog in de bank), maar de stimpack kan wel interessant zijn. Mounts en skins zijn aan de ene kant natuurlijk weggegooid geld, maar toch ook wel weer erg leuk. Plus het feit dat ik echt al heel veel plezier aan dit spel heb beleefd en er nog nauwelijks geld aan heb uitgegeven, Blizzard mag ook best wat verdienen (met Diablo heb ik ook voor € 100,- al meer dan 1200 uur plezier gehad, prima deal).The Chosen One schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:12:
Nova is in 90% van de gevallen ook gewoon geen goede hero (meer). Andere heroes doen the job beter. Geen wavepush, voegt weinig toe bij 5 man fights (wat heel veel maps hebben door de objectives), zwak op 2 lane maps, te squishy (vooral in verhouding met zeratul e.d.)
Mja meeste skins en mounts zijn reteduur en ook niet mooi. Nieuwste zoals ik al eens eerder zei zijn al wel veel beter.
En persoonlijk (al heb ik wel iets uitgegeven) zie ik hots liever gewoon compleet falen zodat Dota 2 nog meer kans heeft om echt een toekomstsport te worden met tientallen jaren+ looptijd. (kom net van Frankfurt Major af ($3 mil tournament)) Maar in de tussentijd speel ik nog wel een beetje. ^^
Ideal zou zijn als ze focussen op Overwatch, Warcraft IV en D3X2
En persoonlijk (al heb ik wel iets uitgegeven) zie ik hots liever gewoon compleet falen zodat Dota 2 nog meer kans heeft om echt een toekomstsport te worden met tientallen jaren+ looptijd. (kom net van Frankfurt Major af ($3 mil tournament)) Maar in de tussentijd speel ik nog wel een beetje. ^^
[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 23-11-2015 13:44 ]
zelfs met 50% zijn de skins veel te duur!
nee mij niet gezien, gisteren was ik de enige zonder skin en/of mount van de 10 personen in het potje, echt te bizar dat zoveel mensen dit kopen ik snap dat echt gewoon niet!
als de skins 1 a 2 euro kosten zal ik erover denken
nee mij niet gezien, gisteren was ik de enige zonder skin en/of mount van de 10 personen in het potje, echt te bizar dat zoveel mensen dit kopen ik snap dat echt gewoon niet!
als de skins 1 a 2 euro kosten zal ik erover denken
nothing stops this train
Verwijderd
Stimpack kan het wel waard zijn als je weet dat je veel gaat spelen. Ik heb in het begin ook een held gekocht (Zeratul) maar achteraf gezien was dat een beetje onnodig.
@The Chosen One: Mogen DotA2 en HotS niet gewoon naast elkaar bestaan? Ik heb DotA2 nooit geprobeerd, maar het zou nog moeilijker zijn dan LoL welke ik wel geprobeerd heb. Ik vind de simpele opzet van HotS juist zo aardig.
@The Chosen One: Mogen DotA2 en HotS niet gewoon naast elkaar bestaan? Ik heb DotA2 nooit geprobeerd, maar het zou nog moeilijker zijn dan LoL welke ik wel geprobeerd heb. Ik vind de simpele opzet van HotS juist zo aardig.
Ik vind de skins ook erg duur, maar sommige wel heel mooi (bijv. Viking Leoric, Mecha Tassadar, etc).The Chosen One schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:42:
Mja meeste skins en mounts zijn reteduur en ook niet mooi. Nieuwste zoals ik al eens eerder zei zijn al wel veel beter.
Ik heb DOTA nooit gespeeld, maar ik vind HotS bijvoorbeeld wel echt VEEL leuker dan LoL. Ik hoop dan ook zeker niet dat het faalt, het is na Diablo mijn favoriete Blizzard game. Vandaar dat ik het ook niet erg vind om er iets voor te betalen denk ik...
Waarom vind je HOTS veel leuker? Ik heb alleen HOTS gespeeld en vind het een briljant spel.adamvansanten schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:11:
[...]
Ik vind de skins ook erg duur, maar sommige wel heel mooi (bijv. Viking Leoric, Mecha Tassadar, etc).
Ik heb DOTA nooit gespeeld, maar ik vind HotS bijvoorbeeld wel echt VEEL leuker dan LoL. Ik hoop dan ook zeker niet dat het faalt, het is na Diablo mijn favoriete Blizzard game. Vandaar dat ik het ook niet erg vind om er iets voor te betalen denk ik...
Het kan zeker wel naast elkaar bestaan maar mijn voorkeur ligt gewoon bij Dota 2 en gezien dat gewoon de game is met een betere e-sport scene en ook de betere e-sport mogelijkheid kwa game (big plays, dieper kwa strategie en zo) wil ik dat die zo groot mogelijk wordt. Je bent een fan of niet. ;p
HOTS is een wat simpelere moba maar nog steeds een soortgelijke game waar mensen soms gewoon tussen kiezen, en ook sponsers etc. Je ziet het soms ook met multiplayer games in het algemeen, klein aantal spelers, na X maanden of Y weken is de multiplayer dood.
E-sport/games zijn gewoon veel moeilijker om groter te worden omdat de scene gewoon klein(er) is. Mensen die opgroeien komen altijd gelijk in aanraking met voetbal en wat ander gedoe. Om echt tientallen jaren vooruit te komen heb je een grote groep mensen nodig (die er op zich is) maar die ook blijft groeien, beide de fanbans en player base.
Ideaal gezien zou Dota 2 gigantisch groeien en hots ook een vaste fanbase houden etc etc.
Ik ga met bovengezegd dan wel gelijk naar de extreme kant toe nu maar toch. Theoretisch gezien zou ik zelf hots dan ook niet moeten gaan spelen maar ja. ^_^
-
TL:DR, beide games hebben wat, Dota 2 voor mij leuker, vooral e-sport wise, minder andere games meer kans op Dota 2 voor de komende 50 jaar.
HOTS is een wat simpelere moba maar nog steeds een soortgelijke game waar mensen soms gewoon tussen kiezen, en ook sponsers etc. Je ziet het soms ook met multiplayer games in het algemeen, klein aantal spelers, na X maanden of Y weken is de multiplayer dood.
E-sport/games zijn gewoon veel moeilijker om groter te worden omdat de scene gewoon klein(er) is. Mensen die opgroeien komen altijd gelijk in aanraking met voetbal en wat ander gedoe. Om echt tientallen jaren vooruit te komen heb je een grote groep mensen nodig (die er op zich is) maar die ook blijft groeien, beide de fanbans en player base.
Ideaal gezien zou Dota 2 gigantisch groeien en hots ook een vaste fanbase houden etc etc.
Ik ga met bovengezegd dan wel gelijk naar de extreme kant toe nu maar toch. Theoretisch gezien zou ik zelf hots dan ook niet moeten gaan spelen maar ja. ^_^
-
TL:DR, beide games hebben wat, Dota 2 voor mij leuker, vooral e-sport wise, minder andere games meer kans op Dota 2 voor de komende 50 jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 23-11-2015 15:16 ]
Ik heb tot nu toe alleen geld uit gegeven aan de Tyrande Blood Elf skin. gezien dat de Hero is die ik het meest speel en het meeste plezier in heb, vind ik dat niet zo erg (was toen 50% korting).
En tijdens de sale ga ik denk ik Countess Kerrigan kopen, dat is de enigste andere skin waar ik wel geld voor over heb (nou ja, Mecha Tassadar vind ik ook heeel vet, maar ik vind Tassadar niet lekker spelen. Anders had ik die ook nog wel gehaald).
Maar voor de meeste andere skins heb ik ook maar 1 of 2 euro over en niet meer. Of omdat ik de hero niet vaak genoeg speel, of omdat ik de basis skin (evt recolors) leuk genoeg vind, of omdat ik de master skin mooier vind dan paid skins (bijv bij Zagara)
Ik zie mezelf op termijn nog wel een paar skins kopen als ze mooi genoeg zijn, maar hoef ze zeker niet allemaal. Idem met mounts.
En tijdens de sale ga ik denk ik Countess Kerrigan kopen, dat is de enigste andere skin waar ik wel geld voor over heb (nou ja, Mecha Tassadar vind ik ook heeel vet, maar ik vind Tassadar niet lekker spelen. Anders had ik die ook nog wel gehaald).
Maar voor de meeste andere skins heb ik ook maar 1 of 2 euro over en niet meer. Of omdat ik de hero niet vaak genoeg speel, of omdat ik de basis skin (evt recolors) leuk genoeg vind, of omdat ik de master skin mooier vind dan paid skins (bijv bij Zagara)
Ik zie mezelf op termijn nog wel een paar skins kopen als ze mooi genoeg zijn, maar hoef ze zeker niet allemaal. Idem met mounts.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ok wist niet dat men zo negatief is over Nova. En hoe wordt er gedacht over Illidan en vriend Nazeebo?The Chosen One schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:12:
Stukken beter dat wel.:)
Kan veel damage doen, ietswat squishy maar afhankelijk van talent doe je meer damage en blijf je dat of heel iets tankier (blijft assassin ofc).
Beetje afhankelijk van je eigen team setup, heeft wat support nodig (in de zin van dat hij niet de sole focus wordt en in 2 seconden dood is, dus tanks of healers etc, of heel veel squishies bij de tegenstander.
Nazeeb is pretty solid zou ik zeggen. Beetje control, sustained DPS, goede ults.
Misschien niet de beste all around DPS/pusher/control/specialist maar sowieso erg leuk. Staat ook nog wel op me lijstje maar gezien het een oudere hero is wil ik nou ook net gelijk 10k goud er aan geven.
Kan veel damage doen, ietswat squishy maar afhankelijk van talent doe je meer damage en blijf je dat of heel iets tankier (blijft assassin ofc).
Beetje afhankelijk van je eigen team setup, heeft wat support nodig (in de zin van dat hij niet de sole focus wordt en in 2 seconden dood is, dus tanks of healers etc, of heel veel squishies bij de tegenstander.
Nazeeb is pretty solid zou ik zeggen. Beetje control, sustained DPS, goede ults.
Misschien niet de beste all around DPS/pusher/control/specialist maar sowieso erg leuk. Staat ook nog wel op me lijstje maar gezien het een oudere hero is wil ik nou ook net gelijk 10k goud er aan geven.
[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 23-11-2015 19:12 ]
Nieuwe map vandaag:
https://twitter.com/BlizzHeroes/status/668944084833312769
"In all regions", benieuwd wanneer hij dan bij ons beschikbaar is.
Verwijderd
HotS is ook heel anders dan LoL (en waarschijnlijk ook DotA2)
- Doordat de levels gelinkt zijn aan alle helden, is doodgaan een grotere zonde. In LoL maak je 1 tegenstander sterker, in HotS het hele vijandige team.
- Underdog effect, zodra je voorstaat in level mag je eigenlijk helemaal niet meer doodgaan, want jouw deaths zijn dan nog meer XP waard bij de tegenpartij + effect van boven.
- Lanen is niet egoistisch, want je boost jouw hele team.
- Jungle bestaat niet. In LoL kan je de jungle in verdwijnen en daar sterker en rijker uitkomen, dan de rest ofwel degene die een lanen alleen pakt wordt sterker. In HotS heb je alleen de kampjes en die zijn alleen van waarde als je echt druk uit kunnen oefenen op een lane en niet voortijdig kapot worden gemaakt door de tegenstander.
- Mechanics vs Baron. In LoL had je ook een grote sterke baas die je kon verslaan vanaf een bepaald level, maar specifieke opdrachten zoals in HotS kende LoL niet.
Grappig is wel altijd dat nieuwelingen vaak binnen een spel kunnen roepen "This isn't LoL" terwijl zij juist degenen zijn die volgens de LoL regels willen spelen.
- Doordat de levels gelinkt zijn aan alle helden, is doodgaan een grotere zonde. In LoL maak je 1 tegenstander sterker, in HotS het hele vijandige team.
- Underdog effect, zodra je voorstaat in level mag je eigenlijk helemaal niet meer doodgaan, want jouw deaths zijn dan nog meer XP waard bij de tegenpartij + effect van boven.
- Lanen is niet egoistisch, want je boost jouw hele team.
- Jungle bestaat niet. In LoL kan je de jungle in verdwijnen en daar sterker en rijker uitkomen, dan de rest ofwel degene die een lanen alleen pakt wordt sterker. In HotS heb je alleen de kampjes en die zijn alleen van waarde als je echt druk uit kunnen oefenen op een lane en niet voortijdig kapot worden gemaakt door de tegenstander.
- Mechanics vs Baron. In LoL had je ook een grote sterke baas die je kon verslaan vanaf een bepaald level, maar specifieke opdrachten zoals in HotS kende LoL niet.
Grappig is wel altijd dat nieuwelingen vaak binnen een spel kunnen roepen "This isn't LoL" terwijl zij juist degenen zijn die volgens de LoL regels willen spelen.
Illidan is een hero die in het algemeen niet heel goed gewaardeerd wordt in de community. Er zijn teveel spelers die niet weten hoe er met Illidan gespeeld kan worden en veelal zijn andere alternatieven beter (zowel qua dmg output als utility). Dit is ook terug te zien in zijn winrate.Tennisbal schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:41:
[...]
Ok wist niet dat men zo negatief is over Nova. En hoe wordt er gedacht over Illidan en vriend Nazeebo?
Nazeebo is een hele goede specialist die echt veel dmg kan genereren. Daarnaast is een goed geplaatste zombie wall echt killing voor de tegenstander. Hij speelt echter wel een stuk passiever dan een Illidan en escapes heeft Nazeebo tegenwoordig ook niet meer (door het verwijderen van Sprint). Dit betekent dat je goed moet opletten naar de maps/tegenstander om niet in de val te lopen. De winrate van Nazeebo zit al een gehele tijd in de top regionen.
-Het grootste voordeel van HotS tegenover LoL is dat het meer om teamplay gaat (team xp)
-Geen nutteloze itemshop, minder geflame omdat je per ongeluk de verkeerde item koopt.
-Kortere games
van DOTA2 kan ik niet over spreken, totaal misschien 5x opgestart maar ik had geen goed gevoel bij om verder te spelen.
-Geen nutteloze itemshop, minder geflame omdat je per ongeluk de verkeerde item koopt.
-Kortere games
van DOTA2 kan ik niet over spreken, totaal misschien 5x opgestart maar ik had geen goed gevoel bij om verder te spelen.
nothing stops this train
Wat ik leuker aan HotS vind is dat de potjes lekker snel gaan en dat je objectives hebt (had je destijds in LoL niet, DotA heb ik dus nooit gespeeld). Dat zijn mijn voornaamste redenen. Plus Blizzard Heroes zijn lekker herkenbaarTennisbal schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:16:
[...]
Waarom vind je HOTS veel leuker? Ik heb alleen HOTS gespeeld en vind het een briljant spel.
Zou de Black Friday sale niet vandaag online gaan trouwens? Ik zie nog niets...
Geen tanks, een nova, een abathur en een lvl 1 nazeebo... Thx Blizzard.
Trouwens vanaf morgen niet een 3-tal dingen in de sale zoals gewoonlijk maar alle heroes en skins voor 50% van de prijs (gold prijs blijft zelfde).
http://eu.battle.net/hero...ck-friday-sale-20-11-2015
- All Heroes, Mounts, and Skins will receive a 50% discount
- A new 360 Day Stimpack will be available at a deeply discounted price
- A new Second Chance Bundle will be available with the following items:
- Winter Veil Jaina Skin
- Greatfather Winter Rehgar Skin
- Reigndeer Mount
- Nazeebra Mount
- Lunar Tiger Mount
- Magic Carpet Mount
http://eu.battle.net/hero...ck-friday-sale-20-11-2015
- All Heroes, Mounts, and Skins will receive a 50% discount
- A new 360 Day Stimpack will be available at a deeply discounted price
- A new Second Chance Bundle will be available with the following items:
- Winter Veil Jaina Skin
- Greatfather Winter Rehgar Skin
- Reigndeer Mount
- Nazeebra Mount
- Lunar Tiger Mount
- Magic Carpet Mount
[ Voor 59% gewijzigd door Bluebe op 24-11-2015 13:47 ]
Niet te enthousiast worden, tot nu toe zijn de meeste grote patches op woensdag.Ho0f schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:20:
Nieuwe map vandaag:
De map zit al in de game sinds de Cho'Gall patch, is dus geen nieuwe patch voor nodig. En als er staat "In all regions" ga ik er toch van uit dat Europa daar bij hoort (al is het misschien 23:59 vandaag)
Morgenvroeg krijgen we altijd alles.
Het blijft iets raars van blizz, soms staat er in nieuwsitems op dinsdag ook al 'now available, maar dan moeten alsnog wachten tot een uur of 0300. Zal niet veel anders zijn vandaag, dus zoals boven mij wordt gezegd, morgenvroeg is het feestje.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
En stimpack 360 prijs:

Je weet iig wel dat nadat je deze hebt gekocht, je nooit meer echt geld voor een hero hoeft uit te geven omdat het gold met bakken binnen stroomt
[ Voor 75% gewijzigd door Furinax op 25-11-2015 08:32 ]
Ik vond de 360 day stimpack toch te duur... Dacht voordat ik zoveel geld eraan uitgeef ben ik wel heel veel gold equivalent verder, dat haal ik nooit.
Ben overigens wel een beetje uitgeschoten met de sale (maar mocht ook wel, had op de starter pack na nog geen geld aan de game uitgegeven). Heb Nova, Abathur, Artanis en Sylvanas gekocht, plus de Iron Butcher skin (favo hero). Nu maar eens lekker uitproberen.
Ben overigens wel een beetje uitgeschoten met de sale (maar mocht ook wel, had op de starter pack na nog geen geld aan de game uitgegeven). Heb Nova, Abathur, Artanis en Sylvanas gekocht, plus de Iron Butcher skin (favo hero). Nu maar eens lekker uitproberen.
Ik heb al langer een tik waarbij ik voor elke hero die ik heb een aparte skin wil hebben. Door deze sale de ontbrekkende skins goedkoop kunnen inslaan. Schade:
Thrall Earthbind skin
Diablo Kaijo skin
Muradin Magna Muradin skin
Stitches Psycho skin
Kerrigan Countess skin
Dire Wolf Mount
The Butcher
The Iron Butcher skin
Ironclaw Rehgar skin
Wordt toch klote weer dit weekend, dan maar geen 2 borrels drinken
Thrall Earthbind skin
Diablo Kaijo skin
Muradin Magna Muradin skin
Stitches Psycho skin
Kerrigan Countess skin
Dire Wolf Mount
The Butcher
The Iron Butcher skin
Ironclaw Rehgar skin
Wordt toch klote weer dit weekend, dan maar geen 2 borrels drinken
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Oef, ik detecteer een lege bankrekening
Haha,Furinax schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:58:
Oef, ik detecteer een lege bankrekening
Nou als mijn bankrekening na dit al leeg is moet ik of een betere baan zoeken of beter met geld omgaan (of beide)
Serieus het is hetzelfde als een lunch met 2 personen of 2 uurtjes borrelen in de stad hier.
Hopelijk dat de skins en heroes mij langer heugen dan een nachtje stappen
Vind de Skins/Mounts allemaal veels te duur eigenlijks
wil er uit eindelijk wel een paar hebben daar niet van maar met hogere kortingen.
Dit is mijn probleem ook, vooral aangezien het niets toevoegt aan de gameplay (en meer heroes kopen wel). Heb nu een skin voor mijn favoriete hero gekocht, maar dat is ook voor het eerst. Verder mijn geld in nieuwe heroes gestoken, dat is dan wel weer een stuk leuker met 50% kortingPsyonara schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:22:
Vind de Skins/Mounts allemaal veels te duur eigenlijkswil er uit eindelijk wel een paar hebben daar niet van maar met hogere kortingen.
Moet nog 4 heroes voor een compleet roster (volgens mij Chen, Rehgar, Brightwing en Azmodan), dus vanavond eens kijken of ik wat dichter naar completion kan komen
Zijn ook nog wel wat skins die ik leuk vind. Heb niet zo'n moeite om geld aan het spel uit te geven, ik speel het ook veel en graag en dat mag best wat kosten (zolang het maar niet uit de klauwen loopt).
Die nieuwe map ziet er echt tof uit! Wel leuk zo eens een map waar je echt enkel via objectives moet winnen en niet perse door met zen allen op de nexus te slaan!
Net een paar skins bekeken. Heb Rehgar als meest gespeelde hero, maar zijn skin ia het gewoon niet waard om te halen, ondanks dat het maar 4 euro is...
Masterskin is overigens ook niet veel soeps
Masterskin is overigens ook niet veel soeps
Mja focus ligt voor 70-90% bij de meeste maps wel op de objectives.
Zou liever juist zien dat bij sommige objectives/maps (temples, cannons) de core niet geraakt kan worden en dat je het zelf af moet maken i.p.v. beetje met 5 man bij 1 temple staan en ff wachten op paar shots.
Zou liever juist zien dat bij sommige objectives/maps (temples, cannons) de core niet geraakt kan worden en dat je het zelf af moet maken i.p.v. beetje met 5 man bij 1 temple staan en ff wachten op paar shots.
Vanavond nog mensen online die een potje samen willen spelen? Whisper me! Ik zit op de Tweakscrew TS server.
Specte Illidan
Bucaneer Falstad
Wil eigenlijk geen skins kopen, maar t is zooo aanlokkelijk! En het is kansloos dat Rehgar geen coole skins heeft
Bucaneer Falstad
Wil eigenlijk geen skins kopen, maar t is zooo aanlokkelijk! En het is kansloos dat Rehgar geen coole skins heeft
Tot nu toe Marshall Rainor en de dire wolf. Buccaneer Falstad zit ik ook nog over te twijfelen, die is wel erg cool.
nog steeds niets gekocht, waarschijnlijk gebeurt dat ook niet vind het nog steeds aan te dure kant voor een cosmetische verandering
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 26-11-2015 10:58 ]
nothing stops this train
Alle heroes zijn ook halve prijs heKol Nedra schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:58:
nog steeds niets gekocht, waarschijnlijk gebeurt dat ook niet vind het nog steeds aan te dure kant voor een cosmetische verandering
Ja weet ik, maar dat is ook te duur 
en besides ik heb 22k gold, dus heroes kopen hoeft niet
en besides ik heb 22k gold, dus heroes kopen hoeft niet
nothing stops this train
Zo even wat geld uitgegeven.
Stimpack voor de rest van het jaar.
Harlequin nazeebo
Buccaneer Falstad
Mecha Tassadar
Misschien komen er binnenkort nog wel meer bij :x
Harlequin nazeebo
Buccaneer Falstad
Mecha Tassadar
Beeromaniac
Tassadar staat inderdaad ook op mijn verlanglijstje...Thompson schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:56:
Zo even wat geld uitgegeven.
Harlequin nazeebo
Buccaneer Falstad
Mecha Tassadar
Samen met de Apothecary skin van Morales.
Ben alleen zo druk met FO4 bezig dat ik heel HotS sale vergeten ben
Stimpack is nog steeds geldverspilling vind ik. Als ik puur naar goud kijk (wat de belangrijkste bonus natuurlijk is) moet je MINSTENS 1600 potjes Quick match in 1 jaar spelen om het gold/gold terug te verdienen.
Natuurlijk krijg je ook bonus exp maar dat is gewoon normaal spelen en wat meer tijd, daarnaast met dailies e.d. en gewoon goud en wat events heb je meer dan genoeg zou ik zeggen. En als je te weinig tijd hebt om dat steeds te doen is een stimpack ook waardeloos.
Natuurlijk krijg je ook bonus exp maar dat is gewoon normaal spelen en wat meer tijd, daarnaast met dailies e.d. en gewoon goud en wat events heb je meer dan genoeg zou ik zeggen. En als je te weinig tijd hebt om dat steeds te doen is een stimpack ook waardeloos.
Haha ken het... Straks maar eens een kijkje nemen... Blizz had me wel gemaild over de twee koppige ogre3xNix schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:28:
[...]
Ben alleen zo druk met FO4 bezig dat ik heel HotS sale vergeten ben
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Heb trouwens nog 1tje over om Cho'gall door te geven aan 1, voor diegen die hem nog wil?!
Gisteren weer twee potjes achter elkaar op de draft verloren. Mensen die gewoon weigeren om in het kader van een fatsoenlijke draft een andere hero te pakken omdat ze perse met een hero willen spelen. En als die nu op rank 40 zou gebeuren omdat de mensen pas begonnen zijn met de game dan kan ik er nog een beetje bij inkomen (al moet je dan gewoon QM doen ipv HL) maar het gebeurd ook gewoon net zo goed op rank 1.
Zo moest even weer mijn frustratie kwijt.
Zo zit ik lekker Lost Vikings te spelen word ik geflamed en gereported omdat het allemaal mijn schuld is blijkbaar
• http://imgur.com/a/mkyXf
• https://www.reddit.com/r/...for_playing_lost_vikings/
[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 27-11-2015 09:34 ]
Ik geef ook immmer TLV de schuld. Zelfs als we winnen is het de schuld van die 3 mafkezen dat we maar 4 levels voor staan ipv 5. Waarom? nou.. gewoon, omdat het kanKetho schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:06:
Zo zit ik lekker Lost Vikings te spelen word ik geflamed en gereported omdat het allemaal mijn schuld is blijkbaar![]()
Verwijderd
Hmmm.. Ja, maar ik heb bij HL ook wel eens te horen gekregen "No Tyrande" en dan vragen waarom krijg je geen antwoord. Kies ik wat anders en verlies ik meestal zwaar.Remmetje schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:38:
Gisteren weer twee potjes achter elkaar op de draft verloren. Mensen die gewoon weigeren om in het kader van een fatsoenlijke draft een andere hero te pakken omdat ze perse met een hero willen spelen. En als die nu op rank 40 zou gebeuren omdat de mensen pas begonnen zijn met de game dan kan ik er nog een beetje bij inkomen (al moet je dan gewoon QM doen ipv HL) maar het gebeurd ook gewoon net zo goed op rank 1.
Ik ga ook niet roepen "No Sonya", omdat ik niet met haar spelen kan. Je moet gewoon tussen de helden kiezen die je het meest meester bent.
D'r is natuurlijk wel zoiets als vergeten te counterpicken.. Als de tegenstander Nova en Zeratul heeft, is Tassadar misschien geen luxe.
Leuk dat je dit voorbeeld noemt. Gisteren was er dus ook een flamewar gaande tussen een Stitches en een Tyrande, waarbij Stitches aangaf dat Tyrande geen healer is en Tyrande Stitches wees op het feit dat de Ninja pick van Stitches niet paste in de compositie... Altijd leuk dat soort potjesVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:42:
[...]
Hmmm.. Ja, maar ik heb bij HL ook wel eens te horen gekregen "No Tyrande" en dan vragen waarom krijg je geen antwoord. Kies ik wat anders en verlies ik meestal zwaar.
Ik ga ook niet roepen "No Sonya", omdat ik niet met haar spelen kan. Je moet gewoon tussen de helden kiezen die je het meest meester bent.
D'r is natuurlijk wel zoiets als vergeten te counterpicken.. Als de tegenstander Nova en Zeratul heeft, is Tassadar misschien geen luxe.
Mijn laatste HL potje bestond uit 3 specialists. GG
Verwijderd
Tyrande is ook niet een dedicated healer, meer een sustain/backup healer. En 2 tanks werkt meestal niet, maar het kan wel goed gaan. Als 1 tank zich volledig op damage bouwt, doet alsof die de tank is en dan het stokje over geeft als het intens begint te worden.Remmetje schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:53:
[...]
Leuk dat je dit voorbeeld noemt. Gisteren was er dus ook een flamewar gaande tussen een Stitches en een Tyrande, waarbij Stitches aangaf dat Tyrande geen healer is en Tyrande Stitches wees op het feit dat de Ninja pick van Stitches niet paste in de compositie... Altijd leuk dat soort potjes
Maar zeuren op elkaar werkt bijna nooit. Op je lippen bijten is beter, dan de moeite te nemen te gaan schelden halverwege een partijtje.
Moraal is best wel belangrijk en dat wordt snel verknoeid met scheldpartijen.
Als de opmerking niet te scherp is, kan je nog proberen als bijstander een neutraliserende opmerking te maken, maar dat gaat niet altijd.
Als het echt tenenkrommend zeg ik wel eens tegen het einde "Pffff.. Total carry" of dat soort dingen, maar tijdens de match is het funest.
Tyrande is sinds haar rework een prima solo healer indien heal specced natuurlijk. Zowel in QM als HL. Wat ze mist aan healing capaciteiten in vergelijking met echte support heroes maakt ze weer goed met haar zeer hoge dps en superieure utilities.
Verwijderd
Oh, ik wist niet dat haar healing een rework heeft gehad? Maar het ligt natuurlijk ook aan hoeverre het team niet gewoon de vijandelijke AoE negeert.
een kleintje, maar het was genoeg om haar solo support mee te kunnen laten draaien
http://us.battle.net/hero...-6-2015-10-6-2015#Tyrande
http://us.battle.net/hero...-6-2015-10-6-2015#Tyrande
Developer Comments: We think that it’s important that Tyrande has the capability to be a viable solo healer, as she might be the only Support on your team in Quick Match. Shadowstalk is generally an under-picked Heroic, so we decided to focus it more toward healing so that it can become a “support” option. Tyrande still brings less healing than some of our other Supports due to the rest of her kit, but we hope that the Shadowstalk change will bring her closer to what players expect when fulfilling the primary Support role.
Ik lees op diverse sites dat Diablo niet meer als sterke hero beschouwd door. Wat is jullie mening hierover?
Ik vind hem wel leuk vechten eigenlijk. en hoe goed werkt HL matchmaking? Gister mijn 1e pot gespeeld en moet er nog 19. Ben benieuwd.
Ik vind hem wel leuk vechten eigenlijk. en hoe goed werkt HL matchmaking? Gister mijn 1e pot gespeeld en moet er nog 19. Ben benieuwd.
[ Voor 24% gewijzigd door Tennisbal op 27-11-2015 15:44 ]
Ik vind Diablo nog prima spelen. Je moet natuurlijk wel weten wat je doet, maar hij is goed in het displacen van andere heroes.
Als je gewoon goed Diablo kan spelen is er niks aan de hand lijkt me, je moet je niet al te veel van de "meta" aantrekken.
In HL heb je over het algemeen iets gebalanceerdere potjes, alhoewel dat soms ook mis kan gaan (zie posts hierboven). Je hebt in ieder geval minder kans dat je een hele rare team compositie hebt, zoals dat in QM wel vaak gebeurd.
Als je gewoon goed Diablo kan spelen is er niks aan de hand lijkt me, je moet je niet al te veel van de "meta" aantrekken.
In HL heb je over het algemeen iets gebalanceerdere potjes, alhoewel dat soms ook mis kan gaan (zie posts hierboven). Je hebt in ieder geval minder kans dat je een hele rare team compositie hebt, zoals dat in QM wel vaak gebeurd.
Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.