Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
separhim schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

Stun/blind butcher, focus morales en zo moeilijk wordt het niet meer, morales is zo squishy dat je beter een dive comp tegen haar kan hebben omdat ze peeling kan uithealen.
Of een jaina/uther, cleanse/shield + permakite van jaina.
Of een anub, webblast.
Of een johanna, haar hele kit countert butcher.
Etc.

Butcher is makkelijk te counteren. Zou ik nog eerder Illidan kiezen als je voor een melee assassin gaat, maar nadeel van Morales is dat ze geen escapes heeft en geen burstheal heeft waardoor ze altijd in de buurt moet blijven. Aangezien Illidan meestal nogal dived is dat nogal naar. Zou ik liever een uther of een Reghar hebben met een burstheal/shield en escapes.

Morales vind ik goed werken met een Raynor/Valla, maar eigenlijk te squishy om primaire healer te zijn, ook vanwege de afwezigheid van burstheal. Combo't wel goed met een Tassadar of een Tyrande.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
Vanaf morgen de nieuwe free rotation:

Raynor
Muradin
Tassadar
Jaina
Zagara
Nazebo (12)
Rexxar (15)

Daar is Nazeebo weer, een favoriet van mij, misschien toch maar unlocken O+

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 12-10-2015 13:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:20:
morales+aba+butcher......probeer die maar eens te killen damn te sterke combo!
Dat is niet moeilijk. Je kan er gewoon doorheen bursten. KT + Jaina (of een andere burst assassin) + bijvoorbeeld ETC is een keiharde counter. Double tank en in plaats van Jaina een Raynor werkt ook prima. En natuurlijk Zera. VP op Butcher en Morales doodmaken (en als je je verveeld ga je gewoon op Abu hunt). Als je Uther hebt in plaats van Morales dan wordt het gevaarlijker, maar ik ben sowieso geen fan van Butcher....teveel feast or famine.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Ketho schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

[/offtopic]
Ik vind het wel een beetje raar dat het aan de voedingen zou kunnen liggen, misschien lag het aan iets anders. Zijn de specs van die systemen openbaar?

Overigens is 750W best wel overkill, tenzij die dingen 2x SLI of CrossFire draaien en dan nog is het ruim.
I5 4460 / 8gb ram / 750ti

Met een g910 keyboard en een of andere voice ringleiding van turtle beach zodat ze voice comms hadden (aangesloten op de usb)

En dan een corsair 450w voeding type heb ik zo niet bij de hand.

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 12-10-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Kol Nedra schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:21:
Vanaf morgen de nieuwe free rotation:

Raynor
Muradin
Tassadar
Jaina
Zagara
Nazebo (12)
Rexxar (15)

Daar is Nazeebo weer, een favoriet van mij, misschien toch maar unlocken O+
Oh man, free week Rexxars, dat wordt huilen in de QM queue. Moet wel zeggen, dat de aanpassingen aan Rexxar hem wel veel beter hebben gemaakt. De '1' skill voor Command Misha geeft je volledige controle over haar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 14:25

The Chosen One

Zie signature!

Volledige controle niet (dat is meer Lost Vikings idee), wel meer mogelijkheden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
niks mis met Rexxar, ik speel er heel veel mee, speelt lekker en het is een sterke hero

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09

Nieuw filmpje van Khaldor demonstreerd hier heel duidelijk de zwakheid van Morales als solo healer

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:45

Thompson

Beeromaniac

Dat heb ik inderdaad al wel gemerkt als morales. Positioning is erg belangrijk. Probeer dan ook altijd de hero waar ik bij loop en/of minion wave tussen mij en "het gevaar" (bush, area zonder vision etc.) te houden.

Het correct gebruiken van de stun grenade is ook best lastig. Heb al een paar keer gehad dat ik een enemy er net niet mee killde en ze juiste richting safety knalde :x

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zou graag zien dat je de grenade zelf kunt triggeren door nog een keer te drukken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

The Chosen One schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:12:
Zou graag zien dat je de grenade zelf kunt triggeren door nog een keer te drukken.
Dat zou best een welkome aanpassing zijn inderdaad, dat je hem door iemand heen kan gooien en dan laten ontploffen. Op die manier wordt het ook een stuk makkelijker om er grotere groepen minions mee te wipen.

[ Voor 12% gewijzigd door Thompson op 12-10-2015 19:16 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dacht nog niet eens perse door iemand heen te gooien maar dat zou maybe ook kunnen. Weet niet of dat te sterk is. Maar het zou ieg wat geven als iemand sidestepped of je wilt hem zijwaarts drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Laatst online: 25-05-2024
The Chosen One schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:12:
Klinkt een beetje als de "cast aside" talent van Tyrael. Deze hebben ze weggehaald omdat het te OP was.
Voor diegene die niet weten wat cast aside deed; Cast aside zorgt ervoor dat je met de smite talent een tegenstander kan blokkeren/opzij duwt en op die manier het ontsnappen onmogelijk maakt.
Na het verwijderen van deze talent zakte Tyrael terug van top tier naar een bijna niet gespeelde hero. Gelukkig is hij nu weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:23
Furinax schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:16:
[...]

Klinkt een beetje als de "cast aside" talent van Tyrael. Deze hebben ze weggehaald omdat het te OP was.
Voor diegene die niet weten wat cast aside deed; Cast aside zorgt ervoor dat je met de smite talent een tegenstander kan blokkeren/opzij duwt en op die manier het ontsnappen onmogelijk maakt.
Na het verwijderen van deze talent zakte Tyrael terug van top tier naar een bijna niet gespeelde hero. Gelukkig is hij nu weer terug :)
Tyrael is nog altijd goed in een double warrior/dive comp, ik vind hem daarnaast ook leuk spelen alleen kosten al zijn skills zoveel mana. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Net de HOTS Hottest replays 46 tm 50 gekeken. Die boss steals die erin zitten zijn soms toch wel zo episch _/-\o_

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Dustin Browder @DustinBrowder 18h18 hours ago
Medic win rate is a little low. Balance team thinking about a small health buff.
https://twitter.com/DustinBrowder/status/653974472228143104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Vond de mech skin van Anub Arak er wel gaaf uit zien dus die gekocht samen met AA.
Leuke hero om te spelen. Muradin was mijn favoriete tank maar AA is ook erg tof.

In welke situaties is welke warrior aan te raden? Muradin vs AA dus. (bepaalde map/teamcomp/enemy picks?) Ik heb zelf het idee dat Muradin tankier is dan AA maar dat de CC en initiate/escape van AA net wat beter zijn.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Interessant topic op Reddit. De NR#1 van NA in QM en HL heeft een post geplaatst over het niet werkende match making systeem:
Brief intro: My name is Srey. A couple of months ago, I authored this thread when I hit #1 in QM on hotslogs, which got quite popular. Since then, Blizzard has released their Preseason Leaderboards for the months of August & September, where I hold the #1 position for both months. I also write Hero Guides for Icy-Veins.com.
I love Heroes of the Storm. It truly is a fantastic game. I love the artwork, I love the visuals, I love the gameplay, I love the Heroes, I love the lore, and I absolutely adore the rag-doll physics. The talent system is a refreshing take on items and gold, team levels (as opposed to individual levels) makes everyone on your team always relevant, different maps and objectives keep games from feeling repetitive, and Mercenary Camps are a totally innovative version of the "jungle." HotS is a MoBA that strives to be different, and it absolutely accomplishes that goal spectacularly. However, there is one issue that is unanimously agreed upon by players at all levels of play to be the most significant but is especially prevalent at higher levels: matchmaking. The matchmaking in Heroes of the storm is absolutely atrocious, and it is single-handedly holding the game back. Games are often disgustingly one-sided, with team compositions that don't make any sense and players that are hopelessly outmatched. Whether you are winning or losing, the games are boring, frustrating, and honestly, a waste of time to play. In a game that's so innately fun and well designed, it's a travesty that the opposite can feel so true.
Volledige post: https://www.reddit.com/r/...league_player_na_for_two/

En er is daadwerkelijk een Blizzard reactie op gekomen: http://us.battle.net/hero...ic/19288249501?page=7#125

Helaas is de blauwe post niet meer als "hier heb je een snoepje en wees nu stil" want er staat daadwerkelijk niets in. Ben benieuwd of het wordt aangepakt voordat iedereen afzwaait ;w

Merk dat ik zelf ook al stukken minder speel. Zeker nadat ze ranked met max 2 spelers toe laten. Doe de dailies voor gold en dan speel ik vaak tegen AI:Beginner, zodat het rappe 5 tot 8 min potjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
een interessante HOTS streamer :)

http://www.twitch.tv/yuuie

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 15-10-2015 21:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij maakt overigens wel een denkfout in die Reddit post. Aantal games is niet echt een goede voorspeller van hoe goed iemand is. Ik was rank 1 in 70 wins ofzo? 130-140 games dus. Dat is 2700mmr. En ik ben echt niet zo goed, er zullen een hoop mensen die het nog beter doen dan dat en duidelijk hoger horen en op 3300+ belanden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Correct, maar als je op het forum leest dat mensen binnen 22 wins rank 1 zijn omdat ze met 1 hero goed uit de voeten kunnen is dat terug verontrustend. Ik ben zo'n 1400 games verder en kan de meeste heroes redelijk goed bespelen. Als je zo'n daap in je team hebt zitten en iemand anders pakt zijn hero, dan zijn je kansen eigenlijk al bekeken.

Uiteraard hoop ik wel dat blizz alleen kijkt naar QM/HL games en niet naar games tegen A.I. Heb namelijk ook iemand in mijn lijst staan met 2000+ games en bijna alle heroes op level 10+, maar met ook bijna alleen maar A.I. games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:32

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

boobies of gameplay >:)

Ik ben begonnen met Hots te spelen en zit nu op level 14. Eigenlijk vind ik het alleen leuk om met vrienden te spelen (ze spelen ook al wat langer en kunnen mij goed helpen) alleen zijn ze niet heel vaak online.

Dus ben ik op zoek naar mensen die wat vaker online zijn. Als ik in dit topic in de karmalijst kijk dan hebben de top 5 tweakers zich niet toegevoegd in het google docs document. Wie zijn er van dat google docs document vaker online? Wil ook weer niet alle +-115 mensen gaan toevoegen O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Chrosser op 16-10-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

dubbelpost sorry

[ Voor 95% gewijzigd door Chrosser op 16-10-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kom je toch gezellig in de GoT chat channel?

Binnen HOTS in de chat even /Join GoT typen.
Tot daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-09 08:09
hoe kom ik in zo'n chat channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

/join
In de meeste games kun je altijd wel /? doen voor commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Nazanir schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

Oh man, free week Rexxars, dat wordt huilen in de QM queue. Moet wel zeggen, dat de aanpassingen aan Rexxar hem wel veel beter hebben gemaakt. De '1' skill voor Command Misha geeft je volledige controle over haar.
Heb Rexxar op 6 nu. In het begin was het huilen met de pet op. Zelfs tegen AI Elite had ik het lastig. na een potje of 3 de smaak te pakken en hij's toch een stuk leuker als ik had gedacht. Zou liever wat meer controle over Misha hebben, maar mocht toch de pret niet drukken :)

Artanis stuff. Morgen is hij speelbaar voor de mensen met een preorder LOTV

[ Voor 13% gewijzigd door Furinax op 19-10-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
komt hij morgen?? ik lees er nergens over op reddit. Weet je het zeker?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend ook na een tijdje weer wat potjes gespeeld, blijft een leuk spel, maar op de 1 of andere manier ben ik er na 3/4 potjes achter elkaar ook weer klaar mee op dat moment wat ik bij menig andere MOBA niet heb. Ik denk echt dat het komt door de items die je niet hebt, die mis ik.

Sylvanas is nog steeds me favoriete heroe en vind haar nog steeds erg sterk. Ben geen 1 heroe enemy tegen gekomen waarmee ik het met sylvanas moeilijk had. Is er echt een goeie counter tegen sylvanas?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

"You purchased
Hero: Artanis

Order Number 123456789

The Storm heeds the call of the mighty, x!
As you read these very words, your purchase is being summoned into the chaotic dimensional storm known as the Nexus. There it will bring you glory upon the infinite battlegrounds within. May this brave hero conquer your enemies and lead your team to countless victories!"

"

Thank you for taking the time to make your ticket about this issue

Artanis has now been added to your collection, you will be able to access him tomorrow :)"

8)

En i.p.v. reddit probeer google of de officiële site/launcher? Zo uber is reddit niet. :+

-

En Sylvanas is squishy, en al kan ze snel pushen en siege damage doen haar hero damage is veel minder. Genoeg mobility heroes of iets tankier heroes met burst die goed tegen haar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kol Nedra schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:26:
komt hij morgen?? ik lees er nergens over op reddit. Weet je het zeker?
In addition, those who have pre-purchased a digital copy of Legacy of the Void will gain exclusive access to Artanis starting October 20 PDT, a full week before he is available for sale on October 27. So whether you enjoy StarCraft, Heroes, or both, this is the perfect opportunity to experience the StarCraft universe and its characters in ways you may never have before.
http://us.battle.net/hero...acy-of-the-void-10-6-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Dat zal dus woensdag voor ons zijn.
Ik ben benieuwd, want van wat ik heb gezien lijkt het me meer een assa warrior dan een tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Oh ben benieuwd, vanaf morgen even alleen als abatur spelen :p

weer een nieuwe WTF moments :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 19-10-2015 13:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Li li maphack. Zelfs op t moment dat zelfs de shimmering niet te zien is loopt ze als nog perfect naar hem toe. -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-03-2022
Was het niet dat je een SC hero zou krijgen als je pre-order en niet "early access"? Ik kon zweren dat er stond dat je een hero zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Woensdag erg vroeg komt die. Heb late dienst dus om ~9 uur kan ik em gaan proberen gok ik.

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 19-10-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRk2pSFUEAAHBHC.jpg
Larry Valdivia @Blizzardaddict
@LonoB stimpack since first day of stim packs. Around 2300 quick match games :)
En ik dacht al aardig op weg te zijn met mijn 9 level 10's..

[ Voor 24% gewijzigd door Furinax op 20-10-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Holy crap... Ik heb er nog niet eens 1 op lvl 10 :x
Wel 2 of 3 op lvl 8 of 9 nu volgens mij. Hoog tijd om die eens naar 10 te gaan brengen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lvl 10 is mij ook nog niet gelukt, wel al enkele lvl 9 en 8.
Ik speel elke avond 1-4 games.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:49
Pas één 10 tot nu toe (Jo), wel een zwik negens...

Misschien komt er ook nog een medic buff aan:

New Patch - Medic Buffs
A new patch has been found on the CDN but is not yet available for download. We datamined a few interesting buffs to Lt. Morales, among other details!

Quote from Blizzard »
Medic starting life increased to 840 (Up from 700).
Medic health regeneration rate increased to 1.75 (Up from 1.457).
Medic health gained per level increased to 130 (Up from 110).
Artanis has been added to the list of playable heroes.
A portrait has been added for Legacy of the Void owners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Heb Sylvanas/Zagara op level 10. Volgende is denk ik Johanna, of Abathur. Met Abathur lvl 10 krijg ik dan ook die leuke zerg portrait :)

Mooie buff voor Morales dan zover. Maakt haar net een beetje meer bulky ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een fysieke pre-order vis je vast achter het net?

Tychus werkt trouwens wel lekker tegen Syl. Je pushed creep waves net zo hard en 1v1 kan ze kiezen tussen doodgaan of vluchten.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Mooi dat er een buff aankomt voor morales. Vind d'r tof om te spelen maar ze is nu wel te squishie. Voor QM gaat dat nog wel maar in ranked is het niveau vaak al te hoog en wordt je te goed gefocust.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
daar is tie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:19:
Met een fysieke pre-order vis je vast achter het net?

Tychus werkt trouwens wel lekker tegen Syl. Je pushed creep waves net zo hard en 1v1 kan ze kiezen tussen doodgaan of vluchten.
Nee, je moet dan een ticket aanmaken en een bon oid aanleveren waaruit blijkt dat je een fysieke pre-order hebt en dan gooien ze Artanis ook open voor je.

Overigens vanochtend paar potjes gedaan voordat ik moest werken en best leuk. Een op een valt hij best mee, maar in groepsgevechten kan je met je swap de squishies isoleren voor de rest en dankzij je shield weg komen van de tegenpartij als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Eerste ding wat ik zie is met mensen swappen terwijl je zelf binnen je gate staat. Geen idee of dat kan maar ik zie de mogelijkheid wel in ieder geval >D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vanavond aan de slag met Abatur, mooi Artanis clonen :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Akaendra schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:26:
Eerste ding wat ik zie is met mensen swappen terwijl je zelf binnen je gate staat. Geen idee of dat kan maar ik zie de mogelijkheid wel in ieder geval >D
Heb het bij mijn eigen gate nog niet geprobeerd, maar wel bij de tegenstander's gate en het werkte. Niet verstandig tenzij je een stevige push gaande hebt en de gate elk moment kan vallen. Je hebt namelijk geen andere escape, dus daar vast zitten in je uppie is kut.

Ik vind de dash ook wel grappig. Sta je ineens op een plek waar je normaliter niet kan komen.

Het zou mij trouwens niet verbazen als de ulti met blind afgezwakt wordt of de radius verkleint. Het beslaat een belachelijk groot gebied dat het amper nog mikken te noemen is.

[ Voor 12% gewijzigd door TranQuilNL op 21-10-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
TranQuilNL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Heb het bij mijn eigen gate nog niet geprobeerd, maar wel bij de tegenstander's gate en het werkte. Niet verstandig tenzij je een stevige push gaande hebt en de gate elk moment kan vallen. Je hebt namelijk geen andere escape, dus daar vast zitten in je uppie is kut.

Ik vind de dash ook wel grappig. Sta je ineens op een plek waar je normaliter niet kan komen.

Het zou mij trouwens niet verbazen als de ulti met blind afgezwakt wordt of de radius verkleint. Het beslaat een belachelijk groot gebied dat het amper nog mikken te noemen is.
Doelde meer op het feit tijdens de lane phase dat je dan een onoplettend iemand kan swappen in je basis voor een makkelijk kill :P
Dat je het niet overal moet doen is duidelijk. Ga em vanavond maar eens testen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Akaendra schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:26:
Hier zit een bug/buildin feature in.
scenario 1: Tegenstander loopt door zijn gate, jij swapped. Tegenstander staat weer voor de gate en jij staat in de basis van de tegenstander.

scenario 2: tegenstander loopt achter jouw aan richting je eigen gate. Jij gaat er doorheen en swapt met de tegenstander. tegenstander staat VOOR jouw gate still en jij staat op zijn oude plek.

Helaas kun je dus geen tegenstanders je eigen basis in teleporteren, maar aangezien het tegenovergestelde wel kan denken veel mensen dat dit een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Bij mijn eigen gate had ik het nog niet gebruikt, dus wist niet dat de tegenstander dan buiten je gate tot stil stand komt. Je zou wel verwachten dat hij dan wel achter je gate terecht zou komen als het ook bij hun gate werkt.

Zo werkt Diablo's overpower ook erg leuk bij je gate als je tegenstanders melee er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
TranQuilNL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:09:
Bij mijn eigen gate had ik het nog niet gebruikt, dus wist niet dat de tegenstander dan buiten je gate tot stil stand komt. Je zou wel verwachten dat hij dan wel achter je gate terecht zou komen als het ook bij hun gate werkt.

Zo werkt Diablo's overpower ook erg leuk bij je gate als je tegenstanders melee er staat.
Vandaar, dacht dat dat bij Artanis net zo zou gaan. Heb het vaker bij Diablo gedaan met onoplettende medespelers en die over de muur getild :)

Maar goed wellicht dat dat nog veranderd voor Artanis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Artanis bug
After first auto-attacking then charging with twin blade causes the effect to be applied twice. So if you have triple strike, it will apply 6 auto-attacks. Here's a video to show you what I mean:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lbB6mOB_vcs]

Gister getest en werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vind Artanis wel een leuke hero tot nu toe, zoals ik al dacht meer een assassin warrior, alhoewel je em best tanky kunt maken met dat schild. Morales met stim drone wellicht een hele goede companion voor Artanis.

Beide heroics zijn leuk, maar van mikken is idd geen sprake met die Blind Heroic. Leuk om te zien is dat die beam heroic een global range heft, lekker makkelijk om toch damage te doen mocht je onverhoopt niet in de buurt zijn van een gevecht. Plus als men net zo slecht is met het wegbewegen van dat soort dingen als men in WoW is dan is het een hele goede heroic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

Akaendra schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:42:
Vind Artanis wel een leuke hero tot nu toe, zoals ik al dacht meer een assassin warrior, alhoewel je em best tanky kunt maken met dat schild. Morales met stim drone wellicht een hele goede companion voor Artanis.

Beide heroics zijn leuk, maar van mikken is idd geen sprake met die Blind Heroic. Leuk om te zien is dat die beam heroic een global range heft, lekker makkelijk om toch damage te doen mocht je onverhoopt niet in de buurt zijn van een gevecht. Plus als men net zo slecht is met het wegbewegen van dat sort dingen als men in WoW is dan is het een hele geode heroic ;)
ik ben het ermee eens wat een beest is Artanis heerlijke warrior zegt, leuke truukjes met die phase shift.
vanochtend had ik 3 vijanden op mij zitten een gevecht dat ik onmogelijk kon winnen, maar phase shift, en blade dash (over struiken heen) het heel lang vol kunnen houden want dat ik dood zou gaan was zeker.

ik kom vaak op deze build uit:
Op rank level 4 wissel ik dan nog weleens om uit te vogelen wat ik lekker vind spelen.
Artanis tank/dmg

[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 22-10-2015 13:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Artanis is inderdaad erg leuk om te spelen! Enige waar mensen af en toe niet mee opletten is dat je Artanis weldegelijk kunt stunnen als ie met z'n dash bezig is. Ik heb ook menig tegenstander met Artanis gezien die dash gebruikt om ff te harrassen, om vervolgens tot z'n grote schikt te worden gestund in een erg vervelende plek.

Purifier beam is inderdaad ook erg leuk, vooral op een deployed Sgt. Hammer die dr boost heeft gebruikt of een Diablo die lightning breath heeft gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
http://www.heroesnexus.co...r-ptr=1#GPdUcUlUmUhUHP8AA

Dit is waar ik voor zou gaan al ben ik nog wel aan het spelen met de builds. Moet ook lekker aanvoelen om het te spelen.

Al moet ik wel zeggen dat ik tot nu toe altijd voor level 20 al klaar ben met een potje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik neem meestal voor nu; http://www.heroesnexus.co...r-ptr=1#rUfUcUlUmUhUbU8AA

Nexus blade klinkt leuk maar je bent geen DPS en die trait i.c.m. de andere skills maakt je bijna immortal op sommige momenten.

Vanochtend een 37 minuten game, 245k solo exp. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
NEW BUNDLES!
Hallow's End Ultimate Bundle - $53.04 USD
  • Kerrigan
  • Countess Kerrigan Skin
  • Abathur
  • Skelethur Abathur Skin
  • Falstad
  • Buccaneer Falstad Skin
  • Headless Horseman’s Charger Mount
Hallow's End Bundle - $21.35 USD
  • Falstad
  • Buccaneer Falstad Skin
  • Headless Horseman’s Charger Mount
Hallow's End Event

Leuke bundles, maar die prijzen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
die prijzen, echt a la Apple standaarden ><
als ze die bundles ipv 53 dollar voor 6 dollar verkopen zullen ze er uiteindelijk meer op verdienen!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:08:
als ze die bundles ipv 53 dollar voor 6 dollar verkopen zullen ze er uiteindelijk meer op verdienen!
Hallow's End Ultimate Bundle - 53.04 EUR (39.84 GBP)
Hallow's End Bundle - 21.35 EUR (16.10 GBP)

Zelfde prijzen voor EU.
Buccaneer Falstad Skin is overigens gruwelijk cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ja dat sort prijzen zijn een beetje buitensporig.
Had eigenlijk gehoopt dat die horseman mount via WoW te verkrijgen was geweest, dan had ik daar via ingame gold nog een maandje kunnen kopen :P
Geen idee of die mount los te koop gaat zijn want dat is uiteindelijk waar het me om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Poules voor WK bekend;
Group A:

Cloud9
Team YL
Team Dignitas
Logi GIA

Group B:

Team DK
Natus Vincere
Brave Heart
Tempo Storm
Ben ik gek of mis ik hier MVP Black?
Ik ga overigens voor Na'Vi. Zo dominant als ze de european wonnen zie ik ze ook world wel pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door Thompson op 23-10-2015 11:17 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Thompson schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:16:
Poules voor WK bekend;

[...]

Ben ik gek of mis ik hier MVP Black?
Ik ga overigens voor Na'Vi. Zo dominant als ze de european wonnen zie ik ze ook world wel pakken.
MVP Black vs Team DK KR | Heroes of the Storm Korean Championship 2015 FINALS | Black vs DK
spoiler:
MVP Black heeft verloren van Team DK (2-4)

[ Voor 20% gewijzigd door Furinax op 23-10-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Kol Nedra schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:08:
Interessante discussie :) wat vindt men dat een skin moet kosten?
Ik heb tot nu toe 1 skin gekocht voor 5e (Blood Elf Tyrande omdat ik haar het meest speel).
Voor Countess Kerrigan heb ik dat ook wel over, maar kan even geen andere skin bedenken die ik dat geld waard vind (Mecha Tessadar is heel vet, maar Tessadar ligt me niet, helaas).

De meeste andere skins die ik interessant vind, vind ik 2-3 euro waard (Pyjamathur, Commander Raynor, Zagara skins, etc).

Mounts zou ik eigenlijk nooit kopen voor 5e of meer. Die vind ik allemaal 2-3 euro.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 21:36
Hierkomik schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:55:
[...]

Interessante discussie :) wat vindt men dat een skin moet kosten?
Ik heb tot nu toe 1 skin gekocht voor 5e (Blood Elf Tyrande omdat ik haar het meest speel).
Voor Countess Kerrigan heb ik dat ook wel over, maar kan even geen andere skin bedenken die ik dat geld waard vind (Mecha Tessadar is heel vet, maar Tessadar ligt me niet, helaas).

De meeste andere skins die ik interessant vind, vind ik 2-3 euro waard (Pyjamathur, Commander Raynor, Zagara skins, etc).

Mounts zou ik eigenlijk nooit kopen voor 5e of meer. Die vind ik allemaal 2-3 euro.
Skins goedkoop maken zorgt er wel voor dat het minder 'exclusief' is. Denk dat Blizzard vooral op dat aspect in speelt. Blizzard kennende hebben ze een hele mooie ratio analyse gemaakt over prijs/exclusiviteit/vraag en is het huidige verdien model in hun beste voordeel :X

Buiten dat verhaal vind ik zelf de skins ook erg duur hoor, hoe tof ze ook zijn.. Persoonlijk zou ik ook eerder overwegen er geld aan uit te geven wanneer ze rond de 3-4 euro waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Hebben ze weer eens een XP bonus weekend, ben ik weg :(
http://us.battle.net/hero...lows-end-event-10-22-2015

Het is niet eerlijk zeg ik je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:12
Vanmorgen Team DK vs Navi zitten kijken. Wat een game was dat zeg!
Draft: YouTube: Heroes of the Storm World Championship Group Stages
Game: YouTube: Heroes of the Storm World Championship Group Stages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ik zat ook te kijken. Die 3e DK vs NA'VI game.. OMGWTFBBQ!
Zal geen spoilers plaatsen, maar damn wat was dat nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat er een 3e game was is al spoiler. ;)

Gisteren nog beetje gekeken maar blijf het gewoon saai vinden om lang te kijken. Constant wat back en forth, wat spells, iemand gaat dood.
Of 4 levels achterstand en ze turtlen hele game en hoopt op dat ene fight en dan alsnog in 1 push winnen.

Vind de strategische en big play mogelijkheden gewoon niet echt there. 1 grote ult raken in een game met 80% teamfights valt daar niet echt onder.
Maar zo is de game ook bedoeld door Blizzard, snelle "korte" potjes zonder te veel diepe lagen erachter.
Hopelijk is Overwatch wat leuker om in e-sport/strategisch verband te kijken.

Maar jah genoeg mensen die de ene sport met een bal leuker dan de andere vinden. Hier dus ook.
Zelf spelen is toch net wat anders weer gelukkig. :+

[ Voor 97% gewijzigd door The Chosen One op 29-10-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
The Chosen One schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:46:
Dat er een 3e game was is al spoiler. ;)

Gisteren nog beetje gekeken maar blijf het gewoon saai vinden om lang te kijken. Constant wat back en forth, wat spells, iemand gaat dood.
Of 4 levels achterstand en ze turtlen hele game en hoopt op dat ene fight en dan alsnog in 1 push winnen.

Vind de strategische en big play mogelijkheden gewoon niet echt there. 1 grote ult raken in een game met 80% teamfights valt daar niet echt onder.
Maar zo is de game ook bedoeld door Blizzard, snelle "korte" potjes zonder te veel diepe lagen erachter.
Hopelijk is Overwatch wat leuker om in e-sport/strategisch verband te kijken.

Maar jah genoeg mensen die de ene sport met een bal leuker dan de andere vinden. Hier dus ook.
Zelf spelen is toch net wat anders weer gelukkig. :+
Kijk game 3 nu maar gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja, redelijk saai voor ~75% van de game. 95% van de tijd 5 man battles.
Eerst eenzijdig omdat ze gewoon een gigantisch levelvoorsprong hebben. Daarna wat onnodig slechte fights, damage was relatief laag omdat DK steeds tankier werd. En blind in traps lopen helpt ook niet. +'
En dan gewoon gebruik maken van het feit dat ze all in moeten om om daarna de core neer te halen.

Maar zoals ik zei, niet mijn ding om vaak te zien. Als er niks anders op is en WCA is live kan ik em ff open gooien of op de ipad zetten. :)
Wil liever wat meer strategie zien en personal big plays dan alleen maar teamfights. Maar zoals hierboven gezegd, dat is Blizzard doel ook om de game anders te maken van de andere MOBA's.

En wat kan die gilly schreeuwen als het totaal niet meer nodig is na fights. :P

[ Voor 13% gewijzigd door The Chosen One op 29-10-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Pff ik vind game 3 toch wel erg gaaf hoor :D

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Voor solo acties is HOTS voor nu iig nog niet weggelegd. Misschien ooit in de toekomst dat we meer solo actie gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik mis wel een report functie in HOTS hoor pff...

Net een match, Muradin in ons team speelde slecht. Elke keer op het verkeerde moment engage en als het wel nodig was dat ie er was rende die weg. Kan gebeuren, je kunt dan alleen maar proberen het met de overige 4 recht te trekken.

Maar nee 2 mensen waren zo druk bezig met huilen op Muradin z'n bad plays dat heel de game naar de tering ging... Bah.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Furinax schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:00:
Ik zat ook te kijken. Die 3e DK vs NA'VI game.. OMGWTFBBQ!
Zal geen spoilers plaatsen, maar damn wat was dat nice!
Oh wow wat een toffe match is dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Thompson schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:50:

Net een match, Muradin in ons team speelde slecht. Elke keer op het verkeerde moment engage en als het wel nodig was dat ie er was rende die weg. Kan gebeuren, je kunt dan alleen maar proberen het met de overige 4 recht te trekken.

Maar nee 2 mensen waren zo druk bezig met huilen op Muradin z'n bad plays dat heel de game naar de tering ging... Bah.
Er is wel gewoon een report functie hoor! Als je op TAB duwt zie je aan de rechterkant een tandwiel. Als je daar op drukt kan je iemand reporten :)

Heb zelf ook echt eerst er voor moeten zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 14:52
Furinax schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:11:
Voor solo acties is HOTS voor nu iig nog niet weggelegd. Misschien ooit in de toekomst dat we meer solo actie gaan krijgen.
De solo acties zitten in hem in de kleine details. Exp denyen, weten wanneer je camps pakt.
Voorbeeld Zagara. Vision met je creep tumor en hoe je de tumors plaats verder nog de ult welke champs je moet trappen in je maw. Doe je bovenstaande goed geef je je team wel degelijk een voordeel, dit allemaal door je individuele acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik speel ook veel Hots op het moment maar ben helaas nog niet zo ver (level 20), al gaat het best snel nu moet ik zeggen. Meestal speel ik of met 2 of met 3 mensen samen. Dan nog ben je echt afhankelijk van die andere 2. Met 3 man kun je veel voor elkaar krijgen maar als je support of tank je in de steek laat en gaat solo'en dan kun je het vaak vergeten. Bij de teamfights waarin je in terecht bij de shrines delf je dan vaak onderspit.

hoop daarom snel in de hero league aan de slag te kunnen.

Vinden jullie de matchmaking trouwens ook niet zo goed de laatste tijd in de quick match? moest laatst tegen ongeveer 5 rank 35 players terwijl ikzelf rank 20 ben en we nog een random rank 8 speler er bij kregen. Die werd helemaal omver geblazen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Had (eer)gisteren een level 1 speler in me QM. Beetje afk ineens tijdens big fight. En 1-2 andere waren ook 20+ levels lager.
Hielp ook niet dat een Muradin constant recht het gevecht inrende ook al waren we outnumbered. Gelijk aan het begin na de poort losging klikte die gelijk al zijn skills op de grond ...

Je hoeft niet de beste speler te zijn maar verdorie ken je hero en je limiet. En Blizz moet duidelijkere regels instellen. !@#% queue time. Ik sta met plezier 3-4 min in een queue voor een goede game.
En maak een unranked draft mode met 2-5+ min queues en dan kun je QM wat vrijer zijn in het selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL

Zoals vermeldt kan je wel reporten, maar ben benieuwd wie je zou reporten in bovenstaand voorbeeld? Muradin omdat ie slecht aan het spelen is of die 2 die aan het huilen waren? Slecht spelen kan je niet reporten. Risico van het spelen met vreemden. Die 2 die aan het huilen waren en dit met grof taalgebruik kenbaar maakten? Ja, die mag je reporten als ze echt een grens over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
TranQuilNL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:39:
[...]

Zoals vermeldt kan je wel reporten, maar ben benieuwd wie je zou reporten in bovenstaand voorbeeld? Muradin omdat ie slecht aan het spelen is of die 2 die aan het huilen waren? Slecht spelen kan je niet reporten. Risico van het spelen met vreemden. Die 2 die aan het huilen waren en dit met grof taalgebruik kenbaar maakten? Ja, die mag je reporten als ze echt een grens over gaan.
Dat is inderdaad wel lastig. Er is natuurlijk een grijs gebied met betrekking tot slecht spelen of gewoon regelrecht feeden van de tegenstander.

Ik denk dat sowieso pas wat met reports gedaan worden wanneer er een X-aantal reports binnen zijn gekomen over dezelfde speler. Dan pas zal de situatie bekeken worden en eventueel actie worden ondernomen.

Vind het zelf ook irritant als mensen bijvoorbeeld de eerste 45s AFK zijn en daardoor het begin van de game missen. Ook al spelen ze daarna de hele game gewoon door, moet je ze dan reporten of niet.. Altijd lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Roydie13 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Dat is inderdaad wel lastig. Er is natuurlijk een grijs gebied met betrekking tot slecht spelen of gewoon regelrecht feeden van de tegenstander.

Ik denk dat sowieso pas wat met reports gedaan worden wanneer er een X-aantal reports binnen zijn gekomen over dezelfde speler. Dan pas zal de situatie bekeken worden en eventueel actie worden ondernomen.

Vind het zelf ook irritant als mensen bijvoorbeeld de eerste 45s AFK zijn en daardoor het begin van de game missen. Ook al spelen ze daarna de hele game gewoon door, moet je ze dan reporten of niet.. Altijd lastig!
Ik alt tab vaak uit het laad scherm, want de ene keer duurt het laden 30 sec en de andere keer >90 sec. Dus soms mis je een paar seconden :X

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Waywaith schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Ik alt tab vaak uit het laad scherm, want de ene keer duurt het laden 30 sec en de andere keer >90 sec. Dus soms mis je een paar seconden :X
Jaaa dat is wel herkenbaar hoor. Een paar seconde is ook niet zo erg. Ik vind dat je minstens moet klaar staan bij een lane als de mobs elkaar clashen zeg maar. Vanaf dat moment loop je gewoon exp mis als er iemand niet klaar staat.

Sommige maps nodigen uit voor vroege teamfights waar het natuurlijk ook handig is om iedereen er bij te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
[...]

Yup, dit eigenlijk, voornamelijk omdat sommige mensen echt hamsterpc's hebben en ik soms echt 2 minute of langer aan het wachten ben voor die person om te laden (meestal is dat dan ook een leave omdattie niet kan connecten)

Zolang ik de eerste wave niet mis vind ik het allemaal wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Roydie13 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Die twee jankballen.
Muradin was niet de beste maar hij was niet opzettelijk slecht/dom aan het spelen, hij was gewoon erg ongelukkig in zijn keuzes. Qua stats bleef hij ook niet eens zo ver achter (hero/siege/xp contribution).

Mensen die zorgen voor een verrotte sfeer in een team is op mijn niveau (ik ben zelf lvl 38 rank 14 wordt altijd ingedeeld bij rank lvl 40 rank10~20) is vaak hetgeen wat voor verliespartijen zorgt. Als je meteen vanaf het begin af aan positieve communicatie in het gehele team hebt is dat op mijn niveau vaak al voldoende om te kunnen winnen. Want dan wordt er in de draft tenminste al rekening gehouden met elkaar etc.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

godsamme wat haat ik dit spel soms, of eigenlijk de spelers. een zeratul die niet echt lekker bezig, is maar begint de tank te bitchen en daarna afk te gaan.... en vervolgens op iedereen te bitchen.
Die zeratul tsja is niet anders maar dat gebitch altijd, en dan die tank zeggen: this zeratul is not worh my time...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nieuwe WTF moments :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 03-11-2015 08:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Gohan-san schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:10:
godsamme wat haat ik dit spel soms, of eigenlijk de spelers. een zeratul die niet echt lekker bezig, is maar begint de tank te bitchen en daarna afk te gaan.... en vervolgens op iedereen te bitchen.
Die zeratul tsja is niet anders maar dat gebitch altijd, en dan die tank zeggen: this zeratul is not worh my time...
Dat probleem heb ik ook vaak. Wat al zou helpen is een optie ergens "I'm willing to communicate, in English, in a decent manner, with my teamplayers" _/-\o_

Maar het is nog altijd minder dan in bijv. LoL. daar zit helemaal een boel haat in de community.

/edit: Die falstad boss steals :9~

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12
Verbaasd me trouwens dat de Pajamathur skin van Abathur geen carbot variant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
[...]

easy fix: speel in 'Windowed Mode'

Kan je alt-tabben wat je wilt en 0 sec die je verliest in de game zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Een losse wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren voor het eerst in maanden weer eens flink zitten spelen, wat een topspel blijft het toch (vooral met vrienden samen). Meteen ook maar twee nieuwe heroes gekocht (Anub'Arak en Kharazim), spelen beide erg tof. Zat te twijfelen over Lt. Morales, maar twee support vond ik te ver gaan. Rexxar boeit me niet erg veel, dus nu alleen nog goed gaan nadenken over Artanis (of toch maar LotV nog snel pre-orderen). Keuzes keuzes...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
adamvansanten schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:42:
Gisteren voor het eerst in maanden weer eens flink zitten spelen, wat een topspel blijft het toch (vooral met vrienden samen). Meteen ook maar twee nieuwe heroes gekocht (Anub'Arak en Kharazim), spelen beide erg tof. Zat te twijfelen over Lt. Morales, maar twee support vond ik te ver gaan. Rexxar boeit me niet erg veel, dus nu alleen nog goed gaan nadenken over Artanis (of toch maar LotV nog snel pre-orderen). Keuzes keuzes...
Zou met Artanis nog even wachten. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat die nog wat liefde van Blizzard krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Furinax schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:52:
[...]

Zou met Artanis nog even wachten. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat die nog wat liefde van Blizzard krijgt.
Zou me ook niet verbazen. Toffe hero om te zien en heeft zeker wat goed irritante / nuttige skills, maar echt veel kills heb ik mensen er nog niet mee zien maken. Heb het idee dat hij wat damage mist.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Het zijn niet zozeer het aantal kills en damage die hij mist. Zeker late game (lvl 16+) heeft hij een zeer hoge damage output. Zijn probleem is meer dat alle CC hem compleet nutteloos maakt. Hij's vatbar voor stun, root, slow en blind. Omdat bij geen van allen zijn trait nog functioneert, is hij dood voordat je het weet. Zeker omdat hij ook geen enkele escape heeft.

Vind hem erg leuk om te spelen, maar je hele team moet je supporten want anders is het rap over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Beetje balen ik zit in een gruwlijk harde neerwaardse spiraal in ranked. Probleem is dat ik 9/10 keer de mvp van mijn team ben en er vrijwel elke keer 1 gruwlijke faalhaas in mijn team (daar reken ik ook afk onder, wat regelmatig gebeurd).

Ik ben er wel achter dat assassin me nog niet echt goed af gaat. Welke assassin's zijn aan te raden voor iemand die daar niet heel goed mee is? Tychus is de enige waarvan ik het idee heb dat die me wel goed af gaat. Jaina ga ik gewoon veelste veel dood mee en krijg ik ze niet neergeburst voordat al mijn skills op cooldown zitten.

Beeromaniac

Pagina: 1 ... 31 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.