Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:29
Oh ideaal :-D
Kerrigan lijkt me ook vet! helaas nog lang geen level 15 (7 meende ik).. gare resticties :P
Athas keek ik ook wel naar uit, leuke mix!

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kol Nedra schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:58:
[...]
Week 30 free Heroes Rotation:

Raynor
Muradin
Arthas
Uther
Nazeebo
Jaina (lvl 12)
Kerrigan (lvl 15)
Ik heb er ook zin in vanavond! Heel benieuwd naar Nazeebo, Jaina en Kerrigan, ga ze vanavond allemaal even naar lvl 4 halen (yay stimpack) en proberen. Sta altijd open voor een game invite (zit op teamspeak en /got).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Zal mezelf ook eens toevoegen op de /got :-)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 21:30
adamvansanten schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:28:
[...]

Ik heb er ook zin in vanavond! Heel benieuwd naar Nazeebo, Jaina en Kerrigan, ga ze vanavond allemaal even naar lvl 4 halen (yay stimpack) en proberen. Sta altijd open voor een game invite (zit op teamspeak en /got).
Als je ze nou meteen naar level 5 brengt heb je ook weel 1500 gold binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist dat je bij lvl 5 500 gold krijgt per char maar wat is er met stimpack en lvl 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Als je een stimpack krijgt (lvl 10 geloof ik), kun je die zelf activeren? of gaat hij meteen in als je hem ontvangt. Zou een beetje zonde zijn, heb niet altijd even veel tijd om te spelen :P

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Voordat ik dit spel installer een vraag. Is dit spel speelbaar op een lenovo t520? HD3000

[ Voor 4% gewijzigd door Tennisbal op 21-07-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:02:
Voordat ik dit spel installer een vraag. Is dit spel speelbaar op een lenovo t520? HD3000
Van de Blizzard HotS site:
Video
NVIDIA® GeForce® 7600 GT, ATI Radeon™ HD 2600 XT, or Intel® HD Graphics 3000]

[ Voor 12% gewijzigd door Renquin op 21-07-2015 10:24 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:53:
Ik wist dat je bij lvl 5 500 gold krijgt per char maar wat is er met stimpack en lvl 4?
Stimpack en level 4 heeft niets met elkaar te maken. Bij level 4 heb je alle skills van een character unlocked (en kan je het character dus pas goed spelen). Stimpack helpt om snel op level 4 te zitten.
Jurjen08 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:01:
Als je een stimpack krijgt (lvl 10 geloof ik), kun je die zelf activeren? of gaat hij meteen in als je hem ontvangt. Zou een beetje zonde zijn, heb niet altijd even veel tijd om te spelen :P
Stimpack gaat meteen in... Dus time level 10 worden goed qua vrije tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
net geinstalleerd en 1 pot gespeeld. Is uitstekend speelbaar op mijn werk laptop, dus dat is perfect. Gewoon eea op low en lagere resolutie maar speelt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:45:
[...]

net geinstalleerd en 1 pot gespeeld. Is uitstekend speelbaar op mijn werk laptop, dus dat is perfect. Gewoon eea op low en lagere resolutie maar speelt goed.
Goed om te horen! Veel plezier :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Renquin schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:48:
[...]

Goed om te horen! Veel plezier :)
Graphics vind ik met dit spel niet belangrijk, hoewel ik ook mijn normale desktop alles op max kan spelen. Maar op laptop is ook handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Kan ik als absolute beginner ook tweakers joinen? Of kan ik beter eerst een maand oefenen oid? Nu 10 potjes gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:22:
Kan ik als absolute beginner ook tweakers joinen? Of kan ik beter eerst een maand oefenen oid? Nu 10 potjes gespeeld :)
Ik ben na 1 avond meteen gejoined, ging prima ;) Mensen zijn vriendelijk en geven over het algemeen prima tips. Bovendien is bij Quick Match het geen drama als je een potje verliest omdat je met een beginner in het team zit (ik ben zelf ook een beginner), Hero League (ranked) is toch pas beschikbaar als je al flink wat potjes hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:22:
ja hoor dat kan, dan krijg je gelijk gameplay mee met wat meer ervaren mensen, zo leer je de game sneller lijkt me :)

/join got
als chat channel, heel veel tweakers gebruiken hier QM voor (Quick Match)
vanavond rond 18.30 uur ben ik weer van de partij, dus wie weet tot dan :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:56:
[...]

Dat zou sinds de Butcher patch met SHIFT-click moeten kunnen.

Dus SHIFT inhouden, op de mine klikken en op een locatie in de mine klikken.
Held! dit werkt inderdaad... al vond hij het wel nodig de onderste ingang te pakken terwijl ik top-lane stond.
Pathing vind ik toch al beetje vaag werken op langere afstanden.

En ik ben toch wel een minimap clicker kwa (lange afstand)movement dus dat werkt heel inefficient dat ik onderweg moet corrigeren.

Ben toch wel verslaafd aan Raynor... al is het soms wel oppassen met Nova in de buurt of illidan.
Illidan is koning "potver@#% momenten" als ik knockback probeer en hij snel over me heen springt... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Kol Nedra schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:00:
[...]

ja hoor dat kan, dan krijg je gelijk gameplay mee met wat meer ervaren mensen, zo leer je de game sneller lijkt me :)

/join got
als chat channel, heel veel tweakers gebruiken hier QM voor (Quick Match)
vanavond rond 18.30 uur ben ik weer van de partij, dus wie weet tot dan :)
Tof, met teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 14:52
Ligt aan de personen waarmee je speelt de ene heeft wel een mic en de andere niet.
Ik ben zelf altijd wel voorstander voor Teamspeak maakt het een stuk makkelijker communiceren en beetje dom ouwehoeren kan ook geen kwaad. :)

Ben ik de enige of gaan de HL points na een win vanaf HL level 3 van rond de 400 naar nog maar 100 per match?

[ Voor 13% gewijzigd door Ninjaman op 21-07-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik speel meestal zonder teamspeak omdat mijn vrouw ook in de woonkamer is anders is het minder gezellig voor ze als ze tv kijkt.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Kol Nedra schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:46:
ik speel meestal zonder teamspeak omdat mijn vrouw ook in de woonkamer is anders is het minder gezellig voor ze als ze tv kijkt.
Same here :)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hoe snel krijg je gold? Want er zijn best veel 10.000 gold heroes. Is het mogelijk deze gratis vrij te spelen of ben je dan 5 jaar bezig en kan je ze beter af en toe kopen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:15:
Hoe snel krijg je gold? Want er zijn best veel 10.000 gold heroes. Is het mogelijk deze gratis vrij te spelen of ben je dan 5 jaar bezig en kan je ze beter af en toe kopen oid?
Zorg ervoor dat je altijd je dalies doet. En tot account level 40 krijg je aardig wat bonus gold.

Ik speel sinds de alpha (+/-500 games) en heb nog niet alle heroes, maar 5 jaar is wat overdreven ;)
In het begin selectief kiezen wat je leuk vind om te spelen, en dat aanschaffen

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

nickko schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:20:
[...]

Zorg ervoor dat je altijd je dalies doet. En tot account level 40 krijg je aardig wat bonus gold.

Ik speel sinds de alpha (+/-500 games) en heb nog niet alle heroes, maar 5 jaar is wat overdreven ;)
In het begin selectief kiezen wat je leuk vind om te spelen, en dat aanschaffen
Dailies geven heel veel gold! Meestal tussen de 400-800 per stuk. De match gold bonuses zijn niet om over naar huis te schrijven, maar vele beetjes (elke hero op lvl5 is 500 gold erbij, treasure goblin in-game killen is 100 gold erbij, etc) tikken zeker aan. Ik heb het spel nu 4 (hele) avonden gespeeld en heb 14.000 gold. Het gaat wel steeds langzamer, maar het gaat sowieso sneller dan bijvoorbeeld in League of Legends. Je hoeft overigens helemaal geen heroes te kopen, in theorie kan je altijd met de (na level 15) 7 gratis heroes spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 21-07-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
adamvansanten schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:22:
[...]

Dailies geven heel veel gold! Meestal tussen de 400-800 per stuk. De match gold bonuses zijn niet om over naar huis te schrijven, maar vele beetjes (elke hero op lvl5 is 500 gold erbij, treasure goblin in-game killen is 100 gold erbij, etc) tikken zeker aan. Ik heb het spel nu 4 (hele) avonden gespeeld en heb 14.000 gold. Het gaat wel steeds langzamer, maar het gaat sowieso sneller dan bijvoorbeeld in League of Legends. Je hoeft overigens helemaal geen heroes te kopen, in theorie kan je altijd met de (na level 15) 7 gratis heroes spelen.
Inderdaad, dat is misschien nog wel de (op 1 na ;))beste tip. Level de gratis heroes zodra beschikbaar altijd naar level 5 :)

Zo leer je ze ook het snelste kennen, en weet je waar je tegenstander toe in staat kan zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door nickko op 21-07-2015 14:33 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 09:56

The Chosen One

Zie signature!

Dalies geven niet zoveel goud hoor. Valt best mee. Ook heel veel die 200-300 geven. Het is gewoon veel grind/wacht werk of dokken.
In het begin krijg je redelijk wat goud door levels (1-25 daarna gaat veel langzamer) en wat lvl 5's, gewoon af en toe spelen en dailies doen (kunt 1-2 dagen wachten en dan soms met 2-3 games gelijk 2/3 dailies tegelijk doen.

Heb zelf ook nog 2 (1 nu, 1 straks) heroes van C.E. (Diablo 3 en LOTV)'s en heb er ook nog 1 gewonnen/gekregen via gamer.nl.

Vooral heel voorzichtig zijn met de heroes die je koopt (Chen miskoop voor 10k...), 10k is best een flinke smak en er zijn veel nieuwe sterke heroes. Beetje OP releasen en dan later wat nerfen. ;)

Ik speel gewoon wat dailies, af en to een quickgame en verder gewoon Dota 2 met 100+ gratis heroes.
Echt een moba voor on the side.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Dat tovernaartje in de groep is dat een healer? Of probeert hij met spreuken te vechten? Want probeer hem nu als eerste kapot te schieten.

en waarom is Hots dezelfde afkorting als starcraft? Is dat misschien strategisch zo kozen om het bekend te krijgen oid bij google query's?

[ Voor 33% gewijzigd door Tennisbal op 21-07-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:34:
Dat tovernaartje in de groep is dat een healer? Of probeert hij met spreuken te vechten? Want probeer hem nu als eerste kapot te schieten.
Nah, geen healer. Schiet wat spreukjes uit z'n boek. Deze minion dropt wel een healing globe :)

[ Voor 16% gewijzigd door Waywaith op 21-07-2015 15:46 ]

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
V
Waywaith schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:46:
[...]

Nah, geen healer. Schiet wat spreukjes uit z'n boek. Deze minion dropt wel een healing globe :)
Ok, vind het echt een tof spel. Vandaag ff relaxt spelen op mijn vrije dag. Is niet zo insane stressvol als starcraft 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tips voor gold sparen:

-speel elke dag minimaal 1 game voor de Goblin kill.
-zorg ervoor dat als je 3 dailies hebt dat je er minimaal 1 wegspeelt anders krijg je de volgende dag geen nieuwe daily
-lvl alle heroes die gratis zijn die week naar lvl 5
-Koop geen 15k gold heroes, wacht 2 weken en de prijs zakt naar 10k gold.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:07:
V
[...]

Ok, vind het echt een tof spel. Vandaag ff relaxt spelen op mijn vrije dag. Is niet zo insane stressvol als starcraft 2 :)
Nou... als je sommige mensen ziet los gaan in de chat in QM ....
Vind die mensen wel grappig, weet hun gevoelige snaar ook wel te vinden...

Een mild voorbeeld van gisteren, sommige gaan echt helemaal los met eng taalgebruik.
Him: What a shit team
Ik: Good thing we have you to compensate
Him: Keep it up Raynor, and i'll stop healing you
Ik: I love conditional healing
Him: Ok no more heals, for you Raynor

Waarna hij gewoon nutteloos naast me gaat lopen, en dergelijke proberen m'n movement te blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

3xNix schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:18:
[...]

Nou... als je sommige mensen ziet los gaan in de chat in QM ....
Vind die mensen wel grappig, weet hun gevoelige snaar ook wel te vinden...

Een mild voorbeeld van gisteren, sommige gaan echt helemaal los met eng taalgebruik.
Him: What a shit team
Ik: Good thing we have you to compensate
Him: Keep it up Raynor, and i'll stop healing you
Ik: I love conditional healing
Him: Ok no more heals, for you Raynor

Waarna hij gewoon nutteloos naast me gaat lopen, en dergelijke proberen m'n movement te blokkeren
lol, heerlijk dat soort paupers. Zo jammer, dat sommigen om de kleinste dingen al moeilijk gaan doen. Er is niet echt een goed report systeem zoals LoL. Althans bij LoL wil ik nog wel vaak een report sturen over iemand. Hij Heroes is dat wat minder aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
trollers hou je vaak nog wel bij f2p games, gelukkig bij lange na niet zo toxic gameplay als bij LoL.
beste is gewoon met mede tweakers spelen, altijd leuk :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-03-2022
Waywaith schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:24:
[...]

lol, heerlijk dat soort paupers. Zo jammer, dat sommigen om de kleinste dingen al moeilijk gaan doen. Er is niet echt een goed report systeem zoals LoL. Althans bij LoL wil ik nog wel vaak een report sturen over iemand. Hij Heroes is dat wat minder aanwezig.
Je kan na afloop van een game via de stat screen reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

TranQuilNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:26:
[...]

Je kan na afloop van een game via de stat screen reporten.
Maar wat je kan reporten is volgens mij niet zo veel. Als ik het goed heb staat "schelden" er volgens mij niet bij... heb het even niet meer scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Tenzij ze het veranderd hebben, moet het ook mogelijk zijn om mensen te reporten voor spam/harassment. Heb ik weleens gedaan, maar al een tijdje niet zulke vervelende zeikerds mee gemaakt.

De neurotische overpinger en enkele geirriteerde opmerking, maar niets zo erg dat ik te ver vond gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zou dolgraag willen beginnen, maar ben bang dat het gaat worden zoals LoL. "Oh een nieuwe speler? fuck you, we gaan zo toxic zijn dat iedereen weg blijft" :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tja ik kom af en toe wel wat mensen tegen waar je niet blij van wordt maar toxic kan ik het niet noemen.
Die ervaring heb ik zelfs bij Dota 2 nooit zo gehad. Wel hoor ik altijd van mensen dat lol verschrikkelijk is (online en zo en op werk van 2 gasten voor ik ze converte na Dota 2). En dat lol meer boobs heeft. :>

Probleem is eerder dat mensen totaal niet praten of communiceren of gewoon niet luisteren. En dan zijn het niet eens russen.
Alle normale moba's zijn gratis dus proberen kan altijd.
Daarnaast is deze game doodsimpel kwa gameplay.

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 21-07-2015 16:56 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ach, ik speel voor de lol en vind het niet erg om wat potjes te verliezen...
Speel soms met iets minder fanatieke mensen, verliezen we best vaak... maar hebben toch wel lol ermee

Ben zelf ook niet een prof oid, dus ga ook niet lopen miepen op andere spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Net potje met Uther gedaan, leek me in het begin niks aan zo'n vrouwen heal rol maar eigenlijk was dat erg tof :) Snapte allen nog niet waarom iedereen continu die mijnen in wilde ipv direct aan te vallen maar zal wel mega wezen oid vrijgespeeld kunnen worden. (zo snel nog niet uitgevonden wat je ook weer kon krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:59:
Net potje met Uther gedaan, leek me in het begin niks aan zo'n vrouwen heal rol maar eigenlijk was dat erg tof :) Snapte allen nog niet waarom iedereen continu die mijnen in wilde ipv direct aan te vallen maar zal wel mega wezen oid vrijgespeeld kunnen worden. (zo snel nog niet uitgevonden wat je ook weer kon krijgen).
De map quests/priorities zijn belangrijk. Elk map heeft naast de mercenaries een quest/priority waarmee je een flinke voordeel kan hebben ten op zichte van je tegenstanders.

Bij de Mine kan je skelethoofden krijgen door de minions en golem te verslaan. Hoe meer je er van hebt hoe sterker je golem wordt. Deze gaan dan op auto modus de tegenstanders basis aanvallen. Als je de 100(max) weet te bemachtigen, dan is ie zo verdomd sterk dat ie aardig doorbeukt.

Piratenmap kan je goud muntjes verzamelen en dan de piraat betalen voor een kannon salvo. Wordt steeds duurder.

Spider map krijg je over elke laan een flinke spin die mee loopt en tegenstanders basis aanvalt. Wordt steeds duurder om ze op te roepen.

Bij de woestijn/piramide map kan je obelisken activeren. Die schieten de basis overhoop.

Heaven map moet je je engel helpen met het verslaan van de demon en dan gaat hij je lekker helpen met slopen.

Je hebt ook een nightmare map waar je dan zaadjes moet verzamelen en dan kan je een plant wezen controleren met leuke abilities voor de sloop.

Dragon map dan moet je noord en zuid een totem activeren. Dan kan iemand de draak overnemen in het midden en die beukt er ook aardig op los.

Ben ff de namen van de maps kwijt, maar denk dat het wel zo duidelijk is welke map ik bedoel in game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
TranQuilNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:13:
[...]

De map quests/priorities zijn belangrijk. Elk map heeft naast de mercenaries een quest/priority waarmee je een flinke voordeel kan hebben ten op zichte van je tegenstanders.

Bij de Mine kan je skelethoofden krijgen door de minions en golem te verslaan. Hoe meer je er van hebt hoe sterker je golem wordt. Deze gaan dan op auto modus de tegenstanders basis aanvallen. Als je de 100(max) weet te bemachtigen, dan is ie zo verdomd sterk dat ie aardig doorbeukt.

Piratenmap kan je goud muntjes verzamelen en dan de piraat betalen voor een kannon salvo. Wordt steeds duurder.

Spider map krijg je over elke laan een flinke spin die mee loopt en tegenstanders basis aanvalt. Wordt steeds duurder om ze op te roepen.

Bij de woestijn/piramide map kan je obelisken activeren. Die schieten de basis overhoop.

Heaven map moet je je engel helpen met het verslaan van de demon en dan gaat hij je lekker helpen met slopen.

Je hebt ook een nightmare map waar je dan zaadjes moet verzamelen en dan kan je een plant wezen controleren met leuke abilities voor de sloop.

Dragon map dan moet je noord en zuid een totem activeren. Dan kan iemand de draak overnemen in het midden en die beukt er ook aardig op los.

Ben ff de namen van de maps kwijt, maar denk dat het wel zo duidelijk is welke map ik bedoel in game. :P
tnx! zowieso eens goed strategie inlezen enzo :)

Is dit spel net zo strategisch als starcraft 2 wbt skill-level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nee absoluut niet. Alles is veel simpeler en je hoeft maar op een paar dingen te letten.
Dat moet je natuurlijk wel goed doen. Objectives op de map, neutrals, positionering e.d.
Gewoon 1 botgame per map en je snapt de map wel. Dan is het gewoon heroes leren en focussen op neutrals e.d. op juiste momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

corset schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:45:
Zou dolgraag willen beginnen, maar ben bang dat het gaat worden zoals LoL. "Oh een nieuwe speler? fuck you, we gaan zo toxic zijn dat iedereen weg blijft" :-(
Het feit dat je geen /ALL chat hebt, maar uitsluitend team, maakt het al een stuk dragelijker :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Vind ik juist jammer. Meeste gezeik komt toch van je eigen team. En anders heb je de mute functie.
Ook geen voice ingame is een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
hoe moet ik stats lezen? Volgens mij kan ik niet direct zien wie de beste was en wie de loser was etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:23:
hoe moet ik stats lezen? Volgens mij kan ik niet direct zien wie de beste was en wie de loser was etc?
Als je een potje klaar hebt, kan je linksboven verschillende tabbladen aanklikken.
Hier is er een met "score" en "talents" als ik mij niet vergis.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Renquin schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:26:
[...]

Als je een potje klaar hebt, kan je linksboven verschillende tabbladen aanklikken.
Hier is er een met "score" en "talents" als ik mij niet vergis.
ik zie nu pas dat ik per onderwerp ranking kan zien, alleen overal niet. kan zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:31:
[...]
ik zie nu pas dat ik per onderwerp ranking kan zien, alleen overal niet. kan zeker niet?
Denk het niet nee, dit is volgens mij expres gedaan om teveel geflame e.d. te voorkomen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Renquin schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:32:
[...]

Denk het niet nee, dit is volgens mij expres gedaan om teveel geflame e.d. te voorkomen.
wel kinderachtig gedoe, lees hierboven aardig wat over dat geflame etc. voornamelijk puberspel ofzo?

ik ben het nog niet tegengekomen. 1 keer "WTF tennisbal" maar toen reageerde iemand gelijk dat ik net begon dus dat wel wel tof

[ Voor 17% gewijzigd door Tennisbal op 21-07-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:35:
[...]

wel kinderachtig gedoe, lees hierboven aardig wat over dat geflame etc. voornamelijk puberspel ofzo?

ik ben het nog niet tegengekomen. 1 keer "WTF tennisbal" maar toen reageerde iemand gelijk dat ik net begon dus dat wel wel tof
Je leest het verkeerd: dit is om het te voorkomen.
Gelukkig komt het in deze game inderdaad niet zo heel veel voor en dat is niet voor niets.
Blizzard heeft er alles aan gedaan om het tot een minimum te verlagen en dat is hen aardig gelukt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:35:
[...]

Je posts hier komen anders niet bepaald volwassen over.

Een overall rating is sowieso per definitie niet te bepalen uit de damage/heal/tank stats. Heeft weinig met "flaming" te maken.
Als je wat ervaring hebt in het spel merk je vanzelf wel wie nuttig bezig is en wie niet.

Verder kun je al gewoon in de loading screen kijken wat je objective is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Morgen Leoric. Nu nog 2 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42

en de Leoric Trailer, maar is dus confirmed morgen? lijkt me namelijk stug, gok over een weekje ofzo.
Althans ik heb nergens een confirmation gelezen :)
TRailer op het einde is wel lachen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
kan je dit spel crossplatform spelen? dus windows - mac speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:42:
Ja. Ik ken eigenlijk geen enkel spel waarbij de Mac versie en de PC versie niet samenwerken.
Alleen consoles zijn vrijwel altijd apart.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
RocketKoen schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Ja. Ik ken eigenlijk geen enkel spel waarbij de Mac versie en de PC versie niet samenwerken.
Alleen consoles zijn vrijwel altijd apart.
ik dacht dat diablo moeilijk deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:52:
[...]

ik dacht dat diablo moeilijk deed?
Diablo werkt niet samen met de console versie. Ik weet niks over de mac daar.

Voor HS kun je zelfs op IOS en Android kun je dat spelen tegen PC.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:42:
Jazeker, maat van me is zo'n hipster met een Mac ;)

Crossplatform werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Akaendra schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:56:
[video]

en de Leoric Trailer, maar is dus confirmed morgen? lijkt me namelijk stug, gok over een weekje ofzo.
Althans ik heb nergens een confirmation gelezen :)
TRailer op het einde is wel lachen overigens :)
Leoric is speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:40:
[...]

Jazeker, maat van me is zo'n hipster met een Mac ;)

Crossplatform werkt prima.
een goede woordkeuze hipster :)
ik ken niemand met zo'n geval

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
http://us.battle.net/heroes/en/heroes/leoric/

Vrykul Leoric skin ziet er toch wel erg bruut uit, en eindelijk weer een masterskin die het waard is om te kopen (vind tot nu toe alleen de masterskin van Tyrael en Thrall 10k gold waard)

En voor diegene die het gemist hebben zijn hier de (aangepaste) patch notes
http://us.battle.net/hero...ed-july-21-2015-7-21-2015

[ Voor 28% gewijzigd door Furinax op 22-07-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
AH mooi, heb ik weer een hero om te kopen als ik thuiskom.
We gaan het zien hoe hij spelt, ik gok dat ik em wel ga mogen als warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Had hem eigenlijk als assassin/specialist verwacht. Er zijn tenslotte al 4 warriors uit de Diablo wereld (Diablo, Tyrael, Sonya, Johanna) maar helemaal geen specialists of support en maar 1 assassin (Valla).

Monk schijnt de support rol te gaan dragen, dus waarom ze achterbljiven met een specialist blijft een raadsel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Furinax schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:08:
Had hem eigenlijk als assassin/specialist verwacht. Er zijn tenslotte al 4 warriors uit de Diablo wereld (Diablo, Tyrael, Sonya, Johanna) maar helemaal geen specialists of support en maar 1 assassin (Valla).

Monk schijnt de support rol te gaan dragen, dus waarom ze achterbljiven met een specialist blijft een raadsel voor mij.
Met het tempo van 1 nieuwe hero per 3 weken moet dit niet heel lang meer een probleem blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Leoric is een Sonya :-)
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/18300114885

Squishy als wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Al iemand goed gelet op de Leoric trailer? Iets met "allies that won't betray me" en dan Illidan die hem verschrikt aankijkt :P Kwam niet meer bij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik kijk het zelf wel, ding is dat Leoric vast ook wat meer damage doet dan de gemiddelde warrior. Dat mensen dan vervolgens niet weten wanneer ze in ghostform alsnog weg moeten vluchten lijkt me dan ook problem nummer 1 met wat die gast aangeeft.

Kijk eens naar de Butcher, heeft voor een assassin best veel HP, maar toch is hij redelijk squishy en voelt het voor mij alsof hij double damage krijgt zo af en toe.

Ik kijk vanavond zelf wel even om te zien wat het beste voor mij werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Dus over 3 weken kunnen we de monk verwachten? zou mooi zijn, kan ik Monk over 5 weken spelen :)
heel leuk hoor die 15k gold voor nieuwe heroes, maar eigenlijk ben je echt dom bezig als je dat aanschaft, 5k gold in 2 weken farmen lukt niemand. Je kan echt beter 2 weken wachten en dan de hero kopen voor 10k gold.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 00:59
Viccers schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:47:
Al iemand goed gelet op de Leoric trailer? Iets met "allies that won't betray me" en dan Illidan die hem verschrikt aankijkt :P Kwam niet meer bij haha
En Arthas daarnaast, leuke pun idd :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Bossie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:22:
[...]

En Arthas daarnaast, leuke pun idd :D
Alle heroes die aan het einde van die trailer te zien zijn zijn in hun eigen verhaallijn door iemand "betrayed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Gelijk heel simpel, maar alle Blizzard games zijn te spelen op Mac en PC. Weten we dat ook weer.

Leoric lijkt me een leuke held, alleen vervelend dat ie nu nog 15k gold kost, van mij mogen ze dat echt gaan veranderen. Ik snap dat Blizzard liever helden voor euro's verkoopt, maar het blijft vervelend. Gelukkig kan ik wachten haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Nostordici schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:48:
Gelijk heel simpel, maar alle Blizzard games zijn te spelen op Mac en PC. Weten we dat ook weer.

Leoric lijkt me een leuke held, alleen vervelend dat ie nu nog 15k gold kost, van mij mogen ze dat echt gaan veranderen. Ik snap dat Blizzard liever helden voor euro's verkoopt, maar het blijft vervelend. Gelukkig kan ik wachten haha :)
2 weken wachten en hij's 10k Gold. Weet je tevens meteen of hij het waard is te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Furinax schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:57:
[...]

2 weken wachten en hij's 10k Gold. Weet je tevens meteen of hij het waard is te kopen :)
Weet ik, maar toch is het jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Van wta ik heb gespeeld, meer dan waard die 10k gold als je zolang wil wachten.
Vind het een toffe hero en ja je vangt klappen maar je deelt ze ook uit. tot nu toe March of the Black King wat beter dan Entomb, maar ook dat is situationeel wat mij betreft.
Ben nog een beetje aan het goochelen met talents maar dat komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
gister een aantal potjes met en tegen Leoric gespeeld (speelde de hero niet zelf), maar heb zeker geen OP gevoel. Hero draait gewoon lekker mee.

Absoluut geen tank overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had nog 40K open staan, dus gisteren even een paar potjes gedaan met Leoric.

Zeker weten het gold meer dan waard.
Op level 20 hit je heroes voor 310ish met auto attacks. Wat best hoog is.

Leoric is wel een hero waar het team omheen bouwt.

In HL vindt ik persoonlijk Entomb een stuk beter dan MotBK. al helemaal met een Jaina of KT in je party.
Gisteren bijv een setup: Leoric / Jaina / Malf / Tychus / Nova.

Elke entomb minimaal 3 heroes weten te pakken, en met de ult van Nova - en de aoe van Jaina waren die luitjes bijna altijd insta gibbed.

En met Malf er bij hadden we de meeste runners ook gewoon te pakken door entangle :D.

Daarnaast ook nog een potje gespeeld met 4 andere tweakers.
Was wel echt een walkover, Jaina/Nova/uther//Johanna en laatste ben ik alweer vergeten:P

Hadden het spel al veel eerder kunnen beslissen, maar was alsnog een heel leuk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
gisteren na een half jaartje niet gespeeld te hebben. ook /got gejoined en gelijk met een paar tweakers een potje QM gedaan als tassadar :) was een leuk potje. eens kijken of ik vanavond wat meer tijd heb :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Furinax schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:06:
gister een aantal potjes met en tegen Leoric gespeeld (speelde de hero niet zelf), maar heb zeker geen OP gevoel. Hero draait gewoon lekker mee.

Volgens de statistieken (http://us.battle.net/heroes/en/heroes/leoric/) toch wel een tank, wel minder survivability dan bijv Chen, Diablo en ETC. Dus wellicht dat het gevoel een stuk minder is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 26-09 09:58
nickko schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:43:
[...]

Volgens de statistieken (http://us.battle.net/heroes/en/heroes/leoric/) toch wel een tank, wel minder survivability dan bijv Chen, Diablo en ETC. Dus wellicht dat het gevoel een stuk minder is :)
Staat dat hij een warrior is staat nergens dat hij een tank is ;)

Besides survivability, waar je op doelt, is lager dan elke andere warrior behalve Sonya volgens die stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ashrah schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Staat dat hij een warrior is staat nergens dat hij een tank is ;)

Besides survivability, waar je op doelt, is lager dan elke andere warrior behalve Sonya volgens die stats.
Hij heeft genoeg om dat te overbruggen. Wel zaak om je drain hopes goed te laten landen want dat geeft je de survivability. Je kunt er ook op talenten natuurlijk (level 7 Ossean nogiets, de health restore in ieder geval.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Akaendra schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:15:
[...]

Hij heeft genoeg om dat te overbruggen. Wel zaak om je drain hopes goed te laten landen want dat geeft je de survivability. Je kunt er ook op talenten natuurlijk (level 7 Ossean nogiets, de health restore in ieder geval.)
Zoals je al eerder aangaf is het inderdaad beter om een team rondom hem te bouwen. Ook kan hij gekozen worden met een johanna of muradin ernaast. Zijn damage output is aanzienlijk hoger namelijk en hij kan redelijk wat klappen vangen en irritant blijven met zijn resurrect.

Persoonlijk ben ik van mening dat Leoric Solo HL een ramp is als er niet gecommuniceerd word.
Ik speel zelf met Zeratul en vind het irritant als hij een gevecht opent met zijn tomb en die triggered op een jaina of kael. Door zijn beperkte range kan ik hierdoor jaina niet hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Je laat 3 scheten en hij's dood. Vind em meer een assassin Thrall achtige hero eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furinax schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:06:

Je ziet veel nieuwe spelers er nu mee knoeien, maar hij heeft bizarre team potenties. In een goed team kan het een geduchte tegenstander worden. Denk aan Nova haar Precision Strike, Kael'thas zijn De Phoenix, Jaina's Ring of Ice/Blizzard. Echt, als mensen deze held gaan begrijpen, ga je soms lelijke potjes hebben.

Of natuurlijk heel veel fun, als je in de uitdelende partij zit... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Bluebe schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:43:
[...]

Join ook even het /got channel als je er nog niet in zit, daar worden vaak QM/HL team ups georganiseerd.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
ik ben nog opzoek naar een beetje input.

ik heb bijna genoeg gold om weer een nieuwe hero te kopen.
nu zit ik te twijfelen tussen kael, sylvanas en johanna.
ik heb al meerdere filmpjes en reviews gekeken/gelezen.

maar ik ben nieuwsgierig naar welke jullie zouden kiezen en waarom.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
estrion schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:34:
ik ben nog opzoek naar een beetje input.

ik heb bijna genoeg gold om weer een nieuwe hero te kopen.
nu zit ik te twijfelen tussen kael, sylvanas en johanna.
ik heb al meerdere filmpjes en reviews gekeken/gelezen.

maar ik ben nieuwsgierig naar welke jullie zouden kiezen en waarom.
Je noemt heroes met totaal verschillende profielen op.
Wat voor soort hero vind je leuk om te spelen? Tank/ranged/caster?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Als je HL wilt spelen, is het zoiezo handig om van elk soort hero er 2 onder de knie te hebben.
Kael = assassin, Sylvanas = specialist en Johanna = warrior tank. Zou ze dus gewoon alle 3 kopen :D

Sylvanas is dan een mooie om te beginnen. Doet zeer veel damage voor een specialist en kan met de juiste build ook prima voor assassin doorgaan. Heb je meteen 2 vliegen in 1 klap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Renquin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:38:
[...]

Je noemt heroes met totaal verschillende profielen op.
Wat voor soort hero vind je leuk om te spelen? Tank/ranged/caster?
ik vind alle roles wel leuk om te spelen. maar als ik goed kijk speel ik toch het meeste ranged.

mijn meest gespeelde hero's zijn:
tassadar, valla, zerathul, arthas, nazeebo, raynor en jaina.

johanna staat op het lijstje om dat ik naast arthas nog wel een goede tank wil hebben. ETC heb ik al maar die vindt ik niet echt leuk spelen.
sylvanas vanwege dat ik nog een extra lane pusher wil hebben.
keal pyroblast spreekt me gewoon aan :+ maar aangezien ik al jaina heb staat deze wel onderaan.

melee assasins vindt ik het minste leuk. hoewel zerathul geweldig is.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Als ik zou kiezen uit die drie dan is Sylvanas denk ik wel de juiste keuze. Mooie lane pusher die je zeker niet alleen moet laten, en op zich niet al te moeilijk om onder de knie te krijgen. Daarnaast heeft Sylvanas ook nog een kleine vorm van escape die Kael niet heft zonder ervoor te talenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furinax schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:42:

Sylvanas is dan een mooie om te beginnen. Doet zeer veel damage voor een specialist en kan met de juiste build ook prima voor assassin doorgaan. Heb je meteen 2 vliegen in 1 klap!
What he said. ^^

Hoewel Johanna ook geweldig is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig speel ik enkel nog maar Muradin. Is zo leuk en easy om te spelen. En samen met een vriend van mij die Nova speelt doen we echt wel serieus business. :P Rank 20-25

Gazlow heb ik ook even gespeeld omdat ik 5 keer deze legendary bezit in Hearthstone. Is echt wel een master in lane farming. Maar vindt hem toch niet zo leuk om mee te spelen als er veel enemies rond je zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Denk ook dat Sylv dan een goede is voor je. Zeer leuke laner, nice skills voor de team fights en vooral voor de gevechten die rondom een fort ontstaan en beetje handig speccen en goed om gaan met haar skills en je hebt een aardige assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Om de channel te joinen ingame is het to /join got?
Of er is niemand online, dat kan natuurlijk ook :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:41:
Om de channel te joinen ingame is het to /join got?
Of er is niemand online, dat kan natuurlijk ook :)
Bij mij werkte het tijdens het spelen van een potje zelf niet maar in het menu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:59:
[...]

Bij mij werkte het tijdens het spelen van een potje zelf niet maar in het menu wel.
Blijkbaar heeft iemand het wel gezien.
Kreeg een whisper tijdens m'n game. Ga zo droppen met TranQuilNL

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij ook gerust toe: LodeTV#2346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Typisch Blizzard. Ik dacht zou er wat gebeuren als ik op de vallende meteoriet klik die zichtbaar is op het begin scherm en verrek er gebeurt iets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

<3 Raynor

Wat is dat lekker spelen zeg, kan redelijk simpel mensen op afstand houden en redelijk wat damage doen.
Goeie chase/flee potentie met inspire en intimidatie met Hyperion / Battlecruiser.
Doet waarschijnlijk niet eens veel damage, maar je ziet tegenstanders twijfelen of wegrennen als je battlecruiser popt. Erg nuttig als je team uit positie is of overrompelt wordt.

Ben nu level 25 geworden en heb toch wel m'n favorieten die ik eerst maar 'ns naar level 10 breng.
Raynor -> Valla -> Tyrael
Wil hier ook nog Tassadar aan toevoegen, toch vaak lastig als deze in enemy team loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Raynor is 1 van de sterkste en 1 van de meest onderschatte heroes. Zeker late-game doet hij extreem veel damage. Vind hem ook geweldig om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Raynor is inderdaad enorm sterk (basic attack build) en een van mijn favoriete heroes. Vooral end game als je veel seasonal marksman stacks hebt en alle basic attack talents hebt gespect, doe je extreem veel damage per shot (met lvl20 nexus upgrade ook nog eens +20% range/attackspeed). Bijna alles gaat dan in 2-3 seconden neer, als je focused fire kan houden op hem/haar.

Pagina: 1 ... 23 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.