Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

414524 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:13:
Overweeg die € 30,99 set te kopen, aardig wat champs erbij. Maar klopt het dat het 3 tot 10 dagen duurt voordat je het koopt als je paypal gebruikt op battle.net? Dat zou echt veel te lang zijn :P
Heb die set ook gekocht, is het zeker waard. Ik vermoed dat die op den duur uit die shop verdwijnt en dan betaal je 10 keer zoveel als je ze 1 voor 1 moet kopen ;) En over je battlenet wallet, waarom betaal je niet gewoon met iDeal? Is het binnen een uur goedgekeurd en kan je het meteen daarna gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

M4DMan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Heb die set ook gekocht, is het zeker waard. Ik vermoed dat die op den duur uit die shop verdwijnt en dan betaal je 10 keer zoveel als je ze 1 voor 1 moet kopen ;) En over je battlenet wallet, waarom betaal je niet gewoon met iDeal? Is het binnen een uur goedgekeurd en kan je het meteen daarna gebruiken :)
Aaaah, thanks man! Dat is een betere optie idd...
Wist niet dat dit kon, zat al te klooien met sms protect voor paypal etc, en dan nog zo lang wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
414524 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Aaaah, thanks man! Dat is een betere optie idd...
Wist niet dat dit kon, zat al te klooien met sms protect voor paypal etc, en dan nog zo lang wachten... :)
Verificatieproces duurt in het begin met paypal redelijk lang ja. Als je bnet account eenmaal gekoppeld is het met paypal is dat weer sneller, maar nu is Ideal idd sneller.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Creditcard gebruiken is een stuk makkelijker.

Daarnaast ben ik wel benieuwd: wat spelen mensen als "main" en wat vinden ze "overpowered' om tegen te spelen.

Zelf speel ik veel Nova, en vind persoonlijk Tassadar een stuk schijt om tegen te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 23-06 11:03
Ik speel tyrael maar heb altijd als vaste partner malfurion. Werkt prima! Tot nu toe 100% winrate met deze combo

[ Voor 21% gewijzigd door microoo op 01-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

f*ck man ik vind het spel echt leuk!
zoveel minder frustrerend als LOL, gewoon plezier hebben tijdens het spelen ipv keihard te worden afgerekend op fouten.
het scheelt gigantisch dat je (nog?) geen items kunt kopen, daardoor snowball je minder snel.

als iemand samen wil spelen add me: Possimpible#2230
Ben nu level 10 en speel meestal ranged dmg (alle skills unlocked op paar heroes), ben ook goed met support.

CU ingame! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Fiole schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:52:
Daarnaast ben ik wel benieuwd: wat spelen mensen als "main" en wat vinden ze "overpowered' om tegen te spelen.

Zelf speel ik veel Nova, en vind persoonlijk Tassadar een stuk schijt om tegen te spelen :p
Speel zelf vooral met Muradin tegenwoordig. Gister voor't eerste Malfurion gespeeld en dat bevalt eigenlijk wel prima. Ben sowieso een Healer at heart :)

Waar ik ruk vind om tegen te spelen zijn Nova en Tassadar. Die twee zijn wat mij betreft echt OP.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443074

Had ik niet verwacht maar tyrael is zo ongelooflijk sterk. Arthas sustain is ook wel behoorlijk op maar hij is niet zo mobile als tyrael. Heb wel het gevoel dat de warrior class momenteel behoorlijk stuk sterker is vergeleken bij de assasins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01-2023

MrDustv

All day, Every day!

Anoniem: 443074 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:09:
Had ik niet verwacht maar tyrael is zo ongelooflijk sterk. Arthas sustain is ook wel behoorlijk op maar hij is niet zo mobile als tyrael. Heb wel het gevoel dat de warrior class momenteel behoorlijk stuk sterker is vergeleken bij de assasins.
bn er gister inderdaad achter gekomen dat je als assassin nog geen deuk in een pakje boter slaat en ook nog eens snel dood gaat :S illidan is goed in chasen maar word al snel geoutdualt. Tyrael maar opgepakt, en die is echt te sterk!!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrDustv schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:36:
[...]

bn er gister inderdaad achter gekomen dat je als assassin nog geen deuk in een pakje boter slaat en ook nog eens snel dood gaat :S illidan is goed in chasen maar word al snel geoutdualt. Tyrael maar opgepakt, en die is echt te sterk!!
Arthas nu ook geprobeerd en dat is ook echt een monster. Denk zo Tyrael meer sustain en mobility, Arthas meer aoe dmg output en cc.
Moet overigens wel bij zeggen dat nova als assasin echt sloopt. Plus je bent bijna onmogelijk te pakken door een team die geen reveal abilities heeft. 1x w+q combo met de juiste talents en bij menig tank schiet je een kwart tot de helft hp weg. Triple tap met de laatste talent is helemaal belachelijk. Op een full hp squishy zoals valla bijvoorbeeld is het gewoon delete. Sowieso een kill en bij kill reset die ulti. Als je het goed timed kan je in een teamfight dus 5 keer je ulti gebruiken xD Echt een aanrader als assasin. Deze drie overigens me fav champs tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:26
Ik heb Azmodan gekocht voor 10k gold, echt een van de leukste heroes tot nu toe. Veel siege damage van lange afstand, minions buffen en zelfs nieuwe minions spawnen. Een ramp up attack die, hoe langer je hem channeled, hoe sterker hij wordt.
Ideaal voor buildings, maar zeker ook voor heroes. (met een talent dat je kan lopen terwijl je cast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik ben opzoek naar iemand om mee te spelen, alleen wordt saai ben bijna lvl 20 om mijn vrienden uit te kunnen nodigen :-)
Samen dubbel xp wie bied?

Battletag Knoepert

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Arnevld schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:39:
Ik ben opzoek naar iemand om mee te spelen, alleen wordt saai ben bijna lvl 20 om mijn vrienden uit te kunnen nodigen :-)
Samen dubbel xp wie bied?

Battletag Knoepert
Voeg me maar toe G, ik speel regelmatig met wat peeps. Ben zelf level 38, bijna maxed haha :P Ben bezig mn Kerrigan char naar level 10 te brengen zodat ik de masterskin kan unlocken, 4.5M xp nodig :+

Battletag is Madness#2644

[ Voor 12% gewijzigd door M4DMan op 06-11-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Ik heb gisteren access gekregen (FooBar#2771) maar heb nog niet zoveel ervaring met moba games (alleen een paar uurtjes DoTa2)

Iemand tips over hoe ik het beste kan leren/levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
hoi, ik ben sinds een weekje ook bezig met de alpha.
als er meer tweakers willen samen spelen is dit mn battle tag. ash#2432
ben lvl 16 op dit moment en vanavond online.

heb evt een mumble server beschikbaar

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Renquin#2520 hier mochten er nog mensen willen teamen.
Heb het pas een week ofzo en pas net lvl 10, maar wel leuk spelleke :)
Zit nog te twijfelen om die 30 euro bundel te kopen. Heb al wel die bundel van 3,80 gekocht, die kon ik niet laten liggen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:16

vhal

ಠ_ಠ

Best leuk spel, al kon ik niet echt wennen aan de standaard controls. Vanavond maar eens verder kijken :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Gz met alle invites! Zelf helaas nog geen mogen ontavngen :) In de tussentijd kijk ik met regelmaat een willekeurige HotS stream, houd ik reddit in de gaten en kunnen we ons dit weekend onze lol op met BlizzCon.

HEEEL veel dota gespeeld, tijd te veel toen :) en ook stiekem heel wat HoN. Helaas stapten al mn buddies over naar LoL/dota2 en ik kon het niet meer opbrengen om weer alle classes, items, tactics etc. te gaan leren. Daarnaast heb ik er een hekel aan om ergens niet 'goed' in te zijn of in ieder geval een toegevoegde waarde te zijn.

Juist daarom verwacht ik dat HotS juist wel weer iets voor mij gaat zijn. geen items waardoor instappen een heel stuk makkelijker gaat zijn, zeker met al een bak moba ervaring.

misschien tot binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik ben absoluut geen Moba speler (ik ken wel de basis) maar ik wil mijn vrienden nu wel eens die alpha cadeau proberen te doen. Hoe lang duurt het ongeveer om lvl 20 te worden?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Erycius schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:13:
Ik ben absoluut geen Moba speler (ik ken wel de basis) maar ik wil mijn vrienden nu wel eens die alpha cadeau proberen te doen. Hoe lang duurt het ongeveer om lvl 20 te worden?
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Ben nog geen lvl 10 iig na een uurtje of 8 spelen.
Maar ben dan ook niet heel goed in dit soort games 8)7

Wel een coole actie van Blizzard, dat moet ik ze eerlijk nageven.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta start op 13 januari 2015

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 13:25
Sinds eergisteren zit ik ook in de game.
Zoek mensen om mee samen te spelen dus als je intresse hebt dan moet je me maar toevoegen: Daxyhr#2223

Ik speel momenteel nog vooral CO-OP, omdat ik nog maar net begonnen ben.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:29
Wanneer maken de vrienden van heroes spelers eigenlijk kans op alpha acces? Is dat niet ergens deze week? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Nostordici schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:25:
Wanneer maken de vrienden van heroes spelers eigenlijk kans op alpha acces? Is dat niet ergens deze week? :)
Als mensen level 20 zijn geworden in Heroes is er de kans dat hun vrienden (of een deel, dit word niet vermeld over hoeveel het er worden) uitgenodigd voor de alpha. Ook gaan ze dus door met mensen uit te nodigen, dit keer 15x zoveel als voorheen. Source

Daarnaast voor de update van heroes op Blizzcon:

Draft Mode

Hero selection is where the strategy begins
Hero selection is influenced by battleground
Teams will alternate picking heroes
No duplicate heroes
used by all ranked modes
Provided as an option in custom games
Coin flip to see who picks first
No hero bans initially
They want to keep the game at 20 mins. They feel bans will make the pre-lobby feel even longer than the game.

Ranked Play

Adding two leagues
Hero League - Any number of players can que, uses matchmaker to finish team with equal skilled players
Team league - Premade 5 man teams
5 man teams will have names
Ranking influenced by hearthstone
Start at 50, you work your way to 1
Winning games earns points
Losing games makes you lose points
Points determine your rank
A skilled team playing against a lower skill team will not earn as many points. (works the other way too)
heroes will have seasons. Your rank starts new each season
Retain points based on last season's rank
Match quality is important to them
Skill rating persists season to season

Hero League

Favor matching against parties of similar size. (So if you queue as group of 3, it will try to find another premade 3 group to fight against)
Personal ranking and skill rating
Must reached player level 30 to enter

Team League

Can have up to 9 members for subs
can be a member of up to 3 teams
The team itself has a rank and skill rating
Must have reached level 40

Leaverss

In a future update, ify ou leave a game early. You will be flagged as a leaver. There will be a UI for this.
if you are flagged, you get put on teams with other leavers.
They will let you get out of this group. Just stop leaving games.

New Heroes

jaina proudmoore - Can summon water elemental. Has frost ring
Blizzcon just crashed. Hold on (they are making jokes about jaina killing their presentation)
Looks like they are starting questions due to presentation issues
Thrall
sylvanas
lost vikings - Three heroes in 1. You can move them together, or by themselves.

QA

Is it likley that you will bring heroes that are only found in books?
There is are no ends to the heroes they can bring. If they can't make them heroes they can make them skins.

How many leaves does it take to be a leaver?
they will allow some grace leaves.

How big of an impact does the community have on heroes and battlegrounds?
Community has a big influence on what they want to make.

Will overwatch heroes be added?
Yes

New stats on the stat screen for tanks?
Something they want to do, but they just are not sure what stat would show that well

How will you balance the competitive game without bans?
Going to try to just keep heroes balance. newest hereo also might not go into drafts right away

Any plans to add game modes that don't deal with lanes?
It is a possibility. Nothing is happening right now tho. it is an option.

Are you going to go on with more set skins?
"it's a good idea"

Will there be end of season rewards?
They are still working on what end of season rewards will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:58
Sinds een paar dagen ook een alpha invite gekregen. Vind het wel een leuk spel en niet al te moeilijk ondanks dat ik niet erg bekend ben met het moba genre.

Als mensen samen willen spelen, dit is mijn battle-tag: Zota#2173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113280

Ik speel ook nu en dan coop games (wacht tot ik de genre wat beter ken voor versus) maar alleen is echt trager dan als je de friend-bonus hebt. Dus als iemand samen XP wil grinden voeg me maar toe --> Vulpturius#2795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:52
Vind het tot nu toe een leuk spel, en vind het anders spelen dan Dota of LoL, mede doordat je bij HotS voornamelijk met objectives te maken hebt tussen de game door. Afgelopen week ook mijn account naar level 20 gebracht, nu hopen dat zaterdag mijn vrienden een invite krijgen voor de Alpha, via de actie van Blizzard.

[ Voor 36% gewijzigd door Ashy op 12-11-2014 12:43 ]

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
Inmiddels ook al een dagje aan de slag gegaan met Heroes of the Storm.
Wil graag meespelen dus voeg me maar toe :)
Urbanknight#2830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tessadar is bruuuut. Speel die gast nu een tijdje, wat mij betreft niks met een support te maken hij pushed als een beest. Hij is de hell voor cloak heroes, waar de meeste mensen zown moeite mee hebben en in Archon blaast ie alles op xD ik heb me main gevonden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-06 19:46
Wil graag spelen maar moet eerst wachten totdat vrienden level 20 zijn om ook een key te krijgen... Dus als iemand er eentje heeft... ;). Blizzard is goed bezig met zijn f2p games ;)

[ Voor 14% gewijzigd door sbmuc op 14-11-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 12:26
er zijn geen "keys", maar je krijgt gewoon toegang ja of nee en die raffle was alleen als je al voor 16oktober in de lijst stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Krijg ik zojuist een mail: You've been selected to battle it out in the Heroes of the Storm Technical Alpha

Het goede nieuws is dus dat er een nieuwe invite wave is :)
Of zal dit door een real id friend komen die lvl 20 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:59:
Krijg ik zojuist een mail: You've been selected to battle it out in the Heroes of the Storm Technical Alpha

Het goede nieuws is dus dat er een nieuwe invite wave is :)
Of zal dit door een real id friend komen die lvl 20 is?
ik ook :D ik heb dat mailtje 20 minuten geleden gehad :D I'm so happy <3 <3 vanavond non stop de game spelen, fuck GTA5 op ps4, eindelijk HotS <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:42
Ik zag dat de technical alpha alleen op US servers is. Als ik nu die hero pack koop kan ik die later op EU gebruiken? Anders beetje zonde natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Crysania schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:38:
Ik zag dat de technical alpha alleen op US servers is. Als ik nu die hero pack koop kan ik die later op EU gebruiken? Anders beetje zonde natuurlijk.
Zou ik ook wel willen weten, Nexus Pack is tempting.

Klopt het trouwens dat alles wat je nu levelt en vrijspeelt blijft tot in de beta en zelfs live? Met andere woorden geen resets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 20:05
Dat staat tenminste wel in de mail, ik heb begin vorige week een invite gekregen! ;-)

Wat is het brain niveau trouwens nog laag bij sommige mensen.. xD

M'n favo chars zijn nu toch wel echt de damage dealers... tanks/support zoals e.t.c. doen voor mijn gevoel nihil damage late game.. Daarom zijn het natuurlijk tank/supports, maar ok.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Crysania schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:38:
De technical alpha was alleen op US, maar sinds oktober zijn ze naar alle live regio's gegaan. In je friendslist zie je dan ook gewoon je friends van eu (zolang je op eu zit natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kol Nedra schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:04:
[...]
ik ook :D ik heb dat mailtje 20 minuten geleden gehad :D I'm so happy <3 <3 vanavond non stop de game spelen, fuck GTA5 op ps4, eindelijk HotS <3
Nou nou, zo geweldig is de game nu ook weer niet.
Het is leuk, maar je kan ook overdrijven ;)
Nostordici schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:59:
Klopt het trouwens dat alles wat je nu levelt en vrijspeelt blijft tot in de beta en zelfs live? Met andere woorden geen resets meer?
Voor zover ze aangegeven hebben was de laatste reset afgelopen september.
Maar je weet het natuurlijk nooit.

Gelukkig is er niet super veel vrij te spelen wat het spel zou breken, mocht iemand het exploiten o.i.d. Dus ik acht de kans klein dat er nog een keer gewiped wordt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen reset?? lijkt mij sterk. Stel de game gaat live dan ben ik bv al maxed lvl met veel champions unlocked..... beetje oneerlijk tegenover de rest dan toch?
ik denk dat er wel een reset komt (jammer genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 03:18
11/9/2014
MVP - Technical Support
Hey Darkain,

Purchases, both gold and real money, are confirmed never to be wiped again, ever. Other non-purchase content, such as XP, progression, earned gold, etc could be wiped again but only in the direst of circumstances, so essentially, not likely.

So unless some unforeseen circumstances arise which forces Bliz to wipe (non-purchase content only), there will not be a wipe at the alpha-beta transition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Rann schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:42:
M'n favo chars zijn nu toch wel echt de damage dealers... tanks/support zoals e.t.c. doen voor mijn gevoel nihil damage late game.. Daarom zijn het natuurlijk tank/supports, maar ok.. :)
Het probleem is dat heel veel mensen zo denken, en je met random teams zo met 5 damage dealers zit, in plaats van 2 support/tanks. Tanks zijn bedoelt om damage op te vangen omdat DPS-characters heel erg squishy zijn. Support is bedoelt voor CC/healing.

Een support/tank/3DPS team zal altijd een 5DPS team verslaan, mits gelijke levels/skill.
Het spelen van support/tank is vaak veel uitdagender dan een DPS, je zou het eens moeten proberen ;).

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kol Nedra schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:22:
geen reset?? lijkt mij sterk. Stel de game gaat live dan ben ik bv al maxed lvl met veel champions unlocked..... beetje oneerlijk tegenover de rest dan toch?
ik denk dat er wel een reset komt (jammer genoeg)
Alles max-lvl'en is echt monnikenwerk.
Je hebt zo gruwelijk veel exp nodig om op lvl 10 te komen...

Gelukkig heb je vanaf lvl 4 alle skills al unlocked en is lvl 10 enkel voor de skin unlock :)
kaluro2 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:59:
Het probleem is dat heel veel mensen zo denken, en je met random teams zo met 5 damage dealers zit, in plaats van 2 support/tanks. Tanks zijn bedoelt om damage op te vangen omdat DPS-characters heel erg squishy zijn. Support is bedoelt voor CC/healing.

Een support/tank/3DPS team zal altijd een 5DPS team verslaan, mits gelijke levels/skill.
Het spelen van support/tank is vaak veel uitdagender dan een DPS, je zou het eens moeten proberen ;).
Persoonlijk vind ik het heerlijk om Malfurion te spelen. Hoe vaak ik al niet gezorgd heb voor wins door heals op de juiste momenten. Vooral tegen 5dps teams.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind atm Malfurion (tot nu toe) het leukste spelen, ik ben nu lvl 11 en heb malfurion gekocht voor 2000 gold, ik speel altijd liefste support, bij LoL speel ik bv ook altijd Janna/Thresh/Leona etc.
Ik heb nu weer gespaard en heb 6000 gold, ik denk dat ik voor 7000gold Zagara ga halen , altijd al liefde gehad van Zergs :)

wanneer komt de heroes rotation reset? ik heb de game pas paar dagen, echt heerlijk :)
speelt echt anders dan LoL, HotS is gelijk op lvl 1 al actie :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 01-12-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-06 14:07
Kol Nedra schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:50:
wanneer komt de heroes rotation reset?
Elke dinsdag, weet niet precies hoe laat maar ergens einde middag, denk zo rond 18:00 (onze tijd).

Als mensen willen kunnen ze me adden voor de xp bonus, Sleep#2540. Speel vrij regelmatig.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoof op 02-12-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Nou, na veel geklaag over de snelheid waarop je gold verdient heeft Blizzard nu eindelijk een oplossing. Je portemonnee openen voor Stimpacks

Want mensen die Gold proberen te verzamelen zijn juist de mensen die real money willen betalen natuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-06 14:07
Weet ook niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Als mensen ervoor betalen is het een slimme zet van Blizzard. Als er geklaagd blijft worden en (belangrijker denk ik) Blizzard ziet dat er geen inkomsten zijn, zullen ze iets anders moeten verzinnen.

Ze komen in ieder geval vandaag met de nieuwe patch, waar ook Jaina in zit. Zal wel 15k kosten in het begin, maar ik heb nog geen gold uitgegeven, dus misschien toch kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
kaluro2 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:59:
[...]

I know the theory ;-) Alleen het gehalte van brainless is nog zo hoog op het moment, dan werkt een dps-er gewoon beter ;)

laatst wel samen gespeeld met een tank/support + dps-er, dat werkt altijd echt ideaal.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de game begint pas als je lvl 40 bent, zo hou je de casual gamers onder je en zul je alleen tegen spelers spelen die weten wat ze doen :)
gisteren had ik een mooi potje, 0x dood gegaan zelfs en gewonnen met 3 lvl verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Kol Nedra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:35:
de game begint pas als je lvl 40 bent, zo hou je de casual gamers onder je en zul je alleen tegen spelers spelen die weten wat ze doen :)
gisteren had ik een mooi potje, 0x dood gegaan zelfs en gewonnen met 3 lvl verschil :)
Want profile level heeft iets te maken met je skill niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sahje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:37:
[...]

Want profile level heeft iets te maken met je skill niveau?
wel met ervaring :)
iemand van laag lvl komt nog maar net kijken en weet nog niet hoe alle hero's werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Dat zegt nog steeds niets. In Dota lopen ook genoeg idiots met 1000+ games rond die nog steeds geen flauw idee hebben wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ben meer benieuwd hoe die Stimpacks gaan werken. Wat ze nu laten zien is dat je x uur een stimpack hebt. Dat lijkt me niet zo geweldig, dan hebben mensen nog meer reden om te gaan AFK-en/opgeven als het ze te lang duurt en ze hun stimpack aan het 'verspillen' zijn, of in ieder geval om een grote mond op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Kol Nedra schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:05:
[...]

wel met ervaring :)
iemand van laag lvl komt nog maar net kijken en weet nog niet hoe alle hero's werken :)
Ik ben in dota player lvl 80 ofzo. Mijn MMR is 3500. Ik ben genoeg mensen tegengekomen met MMR van 1200 met player lvl 350. Wie snapt het spelletje dan beter?

Je argument slaat als stront op een varken sorry. Laten we lekker wachten tot er ranked queues zijn voordat we in HotS gaan zeuren over noobs in teams e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes! Ik ben eindelijk toegelaten tot de alpha test van Heroes of the Storm. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
free heroes rotation deze week

Diablo
Malfurion
Rehgar
Stitches
Valla
Level 12: Zeratul
Level 15: Abatur

<3 yay Abatur eindelijk, lijkt mij zo leuk om te spelen, vanavond dus gelijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 16:49

Kwastie

Awesomeness

Zeror schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 20:12:
Yes! Ik ben eindelijk toegelaten tot de alpha test van Heroes of the Storm. :)
ik ook _/-\o_

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Anoniem: 455473

Wanneer iemand zin heeft in de 50% boost, add me: Discipline#2839

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Stimpacks zijn uit. 30 dagen voor 8.99€

Aan de ene kant goedkoper dan ik verwacht had. Aan de andere kant, niet erg interessant als het je hoofdzakelijk om gold te doen is tenzij je een hardcore speler bent (meer dan 3 uur per dag). Als je minder speel had je net zo goed een 10k hero voor 8.99€ gekocht.

Zou het dan enkel aanraden als je ook interesse hebt in de extra experience of piggybank/master skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bijna 4k gold gespaard, is Tassadar leuk om te spelen? (mijn fav role is support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455473

Ik heb een stimpack gekocht, voornamelijk omdat de level 4 500gold bonus stacked met de stimpack. Zo krijg je bij elke hero 1500gold :3. Erg fijn dus. Enige jammere is dat je 10 heroes moet levellen voor je eindelijk Jaina kan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InnerFear
  • Laatst online: 18-03 11:44
http://us.battle.net/hero...-shop-stimpacks-12-2-2014

Stimpacks geven uitsluitend bonus op de gold die je verdient voor de game die je afrond. Niet voor quest rewards.

Ten tweede geven ze 150% gold, dus zou 750 gold wezen, ware het niet dat het behalen van lvl 5 met een char een quest reward is...

[ Voor 24% gewijzigd door InnerFear op 12-12-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:17:
Ik heb bijna 4k gold gespaard, is Tassadar leuk om te spelen? (mijn fav role is support)
Hij is net generfed blijkbaar dus ik zou me eerst even inlezen op de ervaringen sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

InnerFear schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:11:
http://us.battle.net/hero...-shop-stimpacks-12-2-2014

Stimpacks geven uitsluitend bonus op de gold die je verdient voor de game die je afrond. Niet voor quest rewards.

Ten tweede geven ze 150% gold, dus zou 750 gold wezen, ware het niet dat het behalen van lvl 5 met een char een quest reward is...
Lijkt me ook sterk dat het werkt met de 500 gold bonus. Daarentegen is de bonus van 150% cumulatief, dus als je voorheen 30 gold won met gewonnen potje krijg je met een boost 100% + 150%, 30 + 45 = 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denken jullie dat als je in de Alpha zit, dat je dan meegaat naar de closed beta die start op 13 januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kol Nedra schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:10:
Denken jullie dat als je in de Alpha zit, dat je dan meegaat naar de closed beta die start op 13 januari?
Als je al in een alpha zit, ga je automatisch door naar closed beta/open beta/launch.
Ik moet de eerste developer nog tegen komen die gebruikers na een alpha uit de rotatie gooit.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
free Hero rotation deze week:

Illidan
ETC
Tassadar
Nova
Li Li
Zagara
Tyrael

bleh zo jammer, deze rotation lijkt heel veel op die van 2 weken terug :(
Waarom is Murky nou niet voor 1 week gratis, wil hem zo graag testen!

Zagara en Tassadar heb ik al unlocked (Zagara is btw mijn fav hero)
krijgen we weer noob nova's in je team omdat ze deze week gratis is :+

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 16-12-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Zelf de laatste dagen wel veel met Stitches gespeeld, ik vind hem echt een hele sterke melee warrior, mede door zijn hook en 'omnomnom' skill kan hij een healer of dps-er compleet uitschakelen.

Zelf kies ik meestal voor de 'slam' upgrade talents... heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja idd, slam grotere range+stun is zo nice :)
ik ben meer van de support classes, of specialists. tanken gaat ook wel, maar ik moet geen melee dpsser zijn, daar ben ik niet goed in :P

meestal speel ik Zagara, Tassadar of Malfurion, nu Lili weer gratis is zal ik ook met haar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBRU
  • Laatst online: 04-02-2022
Zit vanaf gister in de Alpha (MonkiePonkie#2203). Moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Vooral de teamplay die nodig is voor de objectives. Wat ik tot nu tegen vind vallen is dat er weinig nadruk ligt op een player kill, dat mag wel wat epischer aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

RBRU schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:10:
Zit vanaf gister in de Alpha (MonkiePonkie#2203). et zeggen dat ik het erg leuk vind! Vooral de teamplay die nodig is voor de objectives. Wat ik tot nu tegen vind vallen is dat er weinig nadruk ligt op een player kill, dat mag wel wat epischer aanvoelen.
Dat is niet de essentie van het spel. De player kills deel je met je team net zoals de objectives. De nadruk ligt meer in het behalen van doelen als in het killen van players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBRU
  • Laatst online: 04-02-2022
Anoniem: 81330 schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:32:
[...]

Dat is niet de essentie van het spel. De player kills deel je met je team net zoals de objectives. De nadruk ligt meer in het behalen van doelen als in het killen van players.
Ik bedoel niet de essentie van de gameplay. Maar meer dat wanneer jij een kill maakt (of als het team de objective hebt gehaald) het wat beter in beeld mag komen of op een wat meer 'coole/prominentere' manier. Dus wanneer je 'iets' goed doet het veel meer wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe free heroes rotation is bekend:

Uther
Sgt Hammer
Raynor
Sonya
Muradin
Brightwing
Falstad

helaas weer geen Murky, maar dit keer wel Brightwing en Falstad, I'm happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Vanmorgen een potje met Falstad gespeeld, best leuk als je er weet mee om te gaan! Alleen erg wennen aan dat je geen mount hebt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb btw nu 7100 gold, zal ik doorsparen voor Murky? of zal ik 3 andere champs halen? Gazlowe+Muradin+Tychus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik vind gazlowe een erg leuk karakter.... dat is wel een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik slim ben haal ik 3 champs voor hetzelfde bedrag als 1, alleen murky is wel zeer speciaal, hele andere gameplay als alle andere hero's (Abatur is ook een grote fav van mij)
mijn main is specialist en support, gazlowe lijkt mij ook bijzonder. die turrets plaatsen lijkt mij ook leuk, lijkt beetje op Heimerdinger?

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 23-12-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
Hots is mijn eerste moba dus geen idee wie heimerdinger is.

maar met gazlowe heb je geen directe aanval, dat is wel nadelig in een 1 tegen 1 gevecht, maar in combinatie met andere heroes is hij erg sterk. je kunt meerdere turrets leggen, je kunt een raket afvuren die na 5 seconde ontploft en stunt en een grote laserstraal afvuren die langzaam oplaad (slecht ability en gebruik ik zelden)

de heroic ability is een soort gazlowe in rage modus (niet echt bijzonder) maar zijn andere ability is erg interessant. een soort van vacuum bal die alles naar zich toe zuigt. even een raket neerleggen, daarna de heroic ability zodat alles aangezogen word en daarna ontploft de raket en is alles gestunned.

het leukste vind ik wel dat je eenvoudig alleen mercenaries kunt doden en deze sterker kunt maken met een skill van gazlowe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:40
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om heroes of the storm al the spelen? gewoon een beta key gekregen of is er misschien nog een andere manier? zit al een tijdje te popelen om de game te spelen maar nogsteeds zonder succes. En aangezien ik een grote fan ben LOL lijkt het mij echt geweldig om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
ik ben toevallig uitgenodigd voor de alpha, geen idee waarom maar ik vind het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 18:52
haha wil dit ook zo graag spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie weet 13 januari meer waves voor invites voor closed beta.
spel is zeer leuk, speel het elke avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:42:
wie weet 13 januari meer waves voor invites voor closed beta.
spel is zeer leuk, speel het elke avond :)
ja, wrijf het er nog eens in ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Het is een prima spel, maar er wordt hier en daar overdreven over hoe goed dit spel zou zijn. Als ervaren MOBA speler (Dota 2) is dit spel wel grappig voor 2-3 potjes per week maar daar houdt het ook wel echt op. Het mist echt zoveel diepgang tov Dota, dat ik eigenlijk altijd alweer snel weer klaar bent met het eenvoudige van HotS.

Ik weet natuurlijk niet hoe dit is als je van LoL komt, dat spel ken ik niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:42
microoo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:26:
Het is een prima spel, maar er wordt hier en daar overdreven over hoe goed dit spel zou zijn. Als ervaren MOBA speler (Dota 2) is dit spel wel grappig voor 2-3 potjes per week maar daar houdt het ook wel echt op. Het mist echt zoveel diepgang tov Dota, dat ik eigenlijk altijd alweer snel weer klaar bent met het eenvoudige van HotS.

Ik weet natuurlijk niet hoe dit is als je van LoL komt, dat spel ken ik niet goed genoeg.
Ik vind de diepgang missen wel mee vallen. Natuurlijk hebben ze zaken als last hitten, items gold etc allemaal weggehaald. Echter bied dit ook weer veel andere kansen die het spel leuker maken dan lol of dota imo..

Teamfights vanaf level 1. Veel meer objectives etc. Goed teamspel wint de game. Voelt voor mij alsof ik hele tijd teamfights aan het doen ben van lol maar dan van begin tot eind

Heroes hebben leuke skills. Mis wel echt smartcast die ik in lol gewend ben. Ook vind ik tot nu tot veel heros ook leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13
Ik kon vandaag opeens HotS installeren via de desktop app en spelen! Geen mail, geen aankondiging, helemaal niets.

Check je battle.net app dus even zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31
Ook ik mocht een invite voor de alpha ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamelotepica
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
Ik kreeg vannacht ook een mail over alpha invite . Geloof alleen niet dat de email echt is . De email komt van Newsletter@blizzzard.com al zoek je er op dan is het een pishing adres .
Maar het spel staat wel bij mij op de battle.net app .
Zal toch uitkijken met de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Als het spel in je battle.net app staat dan is heb je hem toch echt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-06 05:02
Bij mij stond de game gisteren ook al in battle.net app en vannacht had ik pas een email daarover gekregen. Iig veel speelplezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik heb ook eindelijk een invite :-) de random teammembers zijn alleen vaak een beetje drama, dus heb wat mensen uit de tweakerslijst geinvite, weet niet of iedereen daaruit nog speelt?. Als anderen nog een teamlid zoeken, mijn battletag is Klose#2245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamelotepica
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
Rann schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:29:
Als het spel in je battle.net app staat dan is heb je hem toch echt ;-)
Dat snap ik maar het vreemde is dat het volgens mij echt geen officiële email is . En ook een vreemde download link er bij waarmee je moet inloggen .
Maar zal wel aan mij leggen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt sinds vandaag Bonus Holiday xp (25% meer xp) na een run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Helaas zit er weer niet bij! Nouja ik zat in 1 van de eerste waves van SC2 en Hearthstone, ge kunt niet alles hebben.

Mocht iemand een invite over hebben dan hou ik mezelf aanbevolen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:11
Ik heb ook een key gekregen :) Net een paar potjes gespeelt tegen bots om wat feeling te krijgen maar dat is echt target practice.. Doen echt helemaal niets behalve bij je lopen om neergeschoten te worden :o

Tijdens de kerst/na het weekend maar is wat potjes online doen tegen real life slachtvee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:35
Zit nu ook in de Alpha, maar lijkt me toch leuker met wat mede tweakers te spelen
Heb al ruime ervaring met League of Legends, dus add me: Arcane#2384

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Oh... Die siege class is ook geweldig zeg, mits je een team hebt dat je beschermd.. Je kan geweldig defenden, en die cloak is ook geweldig ;)

• Valdourian
mocht je vrienden kunnen uitnodigen voor de alpha mag je dat gerust doen :p
pm als dat lukt, dan geef ik je mijn mailadres.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ook een invite gekregen. Voor iemand die LoL en DOTA2 helemaal niks vind, maar RPG PvP en de wat simpelere hero custom games in WC3 wel leuk vond, is dit best te pruimen. Lekker veel nadruk op actie zonder "omslachtige" moba mechanics en de extra objectives op de verschillende maps zijn ook wel leuk gedaan. Prima game voor af en toe potje, want die zijn gelukkig ook wat korter dan in je gemiddelde andere moba.

De heroes en verdere stijl spreken me grappig genoeg niet zo aan. De klassieke Blizzard personages zijn voor mijn gevoel niet helemaal goed vertaald naar een moba. Daar is DOTA2 toch beter.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Voordelen voor mij tegenover LoL is voornamelijk dat de potjes veel korter is. En gelijk actie op lvl 1!
Echt enemy feeden gaat lastig, en als iemand de game leaved neemt de AI het over. Dan heb je er nog beetje iets aan dan dat er echt 1 team maatje mist.

Een zeer goede game voor paar potjes per dag.

• michnov
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-06 23:28
Hoera ik zag het spel ook tussen mijn games op battle.net staan !
Voeg me toe op een potje Heroes of the storm the spelen michnov#2518
Pagina: 1 2 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.